ChristianMatch

Forum

Alleen voor mannen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 969 970 971 972 973 974 975 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:29

een goed vrouw vinden is net zo moeilijk als pannekoeken bakken
mislukt steeds weer Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
BRAZEEVEL772
op dinsdag 27 juli 2010, 19:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:30

SUSANNAH475 schreef:
Ik heb het niet over het forum.
Ik doelde op mijn sociale contacten. of beter gezegd, het gemis daarvan.

Ik wil jullie allen bedanken voor jullie reacties...
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:31

HANNAH810 schreef:
nou eerlijk gezegt ben ik wel nieuwsgierig naar je uitleg cowboy! Clown smiley

heeft met balmoral te maken hana
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:31

VISSER278 schreef:
Spekbonen? Wat zijn dat?
Ik ken wel spersiebonen, snijbonen , bruine bonen, witte bonen in tomatensaus maar spekbonen???????????
Is dat een of ander genetisch gemanipuleerd nieuw iets?

De spekboon (Phaseolus vulgaris) is de wat vleziger variant van de sperzieboon. Spekbonen worden vaak ten onrechte aangeduid als snijbonen, enz enz (zie wiki) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:34

BRAZEEVEL772 schreef:
heeft met balmoral te maken hana

dan ben je mooi de sigaar Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:34

BRAZEEVEL772 schreef:
een knuf voor carin
hoef ik toch niet uit te leggen he Verlegen lachende smiley

Wat heerlijk allemaal, ben DOL op knuffels Lachende smiley ,krijg er nu al 2 achter elkaar,hmmm zo lief!

Ik snap je wel, brazeevel hoor,graag gedaan
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:36

PIETER649 schreef:

Smiley die vol vragen zit is dat zo pieter Knipoog smiley

http://www.fredolsencruises.com/our-ships/balmoral

Laatst aangepast door
BRAZEEVEL772
op dinsdag 27 juli 2010, 19:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:37

SUSANNAH475 schreef:
Ik heb het niet over het forum.
Ik doelde op mijn sociale contacten. of beter gezegd, het gemis daarvan.

Daar heb ik het ook over, maar zoals gebruikelijk heeft de ander het bij het verkeerde eind als hij of zij anders antwoordt dan dat jij graag wilt horen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:37

PIETER649 schreef:

Ach...de sigaar/ een sigaar, het gaat om de gedachte Pieter, volgende keer zal ik ook een Domincan voor je meenemen, welk merk en soort rook jij normaal?
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:40

CARIN303 schreef:
Nou weten.....heb daar wel een iets over gelezen, denk jij dat wij elkaar wel zullen herkennen dan als ouders/ kinderen/ vrienden?

Ja, ik denk wel dat we elkaar zullen herkennen in het hiernamaals. Dat geloof ik eigenlijk omdat de bijbel geen enkele aanleiding geeft om te denken dat dit niet zo is. Waar komt het idee dat we elkaar niet zouden herkennen vandaan?
De keren dat er in de bijbel iemand uit het hiernamaals wordt waargenomen door iemand op aarde is er altijd herkenning.

Voor wat betreft herinneringen en wel of niet een bijzondere band met iemand; volgens mij vallen alle barrieres naar elkaar toe dan weg omdat we onszelf en de ander dan in het volle licht van God zien. Is het niet zo dat je milder naar anderen toe wordt naarmate je jouw eigen tekorten leert kennen? Ik stel me zo voor dat we in de hemel eindelijk gaan beseffen wat een onvoorstelbare slechterikken wij in vergelijking tot God eigenlijk zijn. En wat voor een groot wonder het is dat wij überhaupt in de hemel rondlopen. Hoe groot de hoogte en diepte en breedte van Zijn liefde voor ons wel niet moet zijn. Het is pure genade; niemand kan dan meer over iets roemen.

Ik heb wel gedachten over hoe we bijvoorbeeld herinneringen met elkaar delen over wat God allemaal voor ons in dit leven heeft gedaan. Getuigenissen, net zoals nu hier op aarde. En dat je je kunt verheugen over wat God in het leven van een ander heeft gedaan.
Toekomstmuziek Engeltje smiley

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:41

ANNETTE792 schreef:
Daar heb ik het ook over, maar zoals gebruikelijk heeft de ander het bij het verkeerde eind als hij of zij anders antwoordt dan dat jij graag wilt horen.

wie zegt dat ?
En zijn dat mensen die mij goed kennen dan ?
Ik begrijp niet goed wat je nu bedoelt.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:47

ANNETTE050 schreef:
het spijt mij als ik de indruk heb gewekt, dat ik de Bijbel niet serieus neem, mijn excuses hiervoor. Ik heb ook niemand willen kwetsen...

De geschiedenis van Anne Frank wordt behandeld in groep 7, een groep waaraan ik graag lesgeef....haar 'leeftijdsgenootjs'...het idee dat kinderen van die leeftijd moeten meemaken wat zij heeft meegemaakt raakt me gewoon elke keer weer...

Het ging mij alleen om het steun betuigen aan en bidden voor Israel, een volk dat natuurlijk Jezus nodig heeft....maar het is en blijft Gods uitverkoren volk, niet meer of minder, maar anders.

Daarom heb ik respect voor iemand als Wilders, die onvoorwaardelijke steun betuigt aan Israel.
Als wij christenen dat in grote getale zouden doen, wat een getuigenis zou daarvan uitgaan.....

Hoi Annette, mijn reactie op jou was te hard. Verlegen lachende smiley

Toch schreef ik en ik citeer mezelf maar "Natuurlijk mogen we onze steun betuigen aan Israël, en het erg vinden wat er gebeurt met de Joden, maar we moeten ook realistisch zijn in ons denken en kijken naar Israël."
Met het 2de gedeelte van die zin bedoel ik dat we ook vanuit bijbels oogpunt naar Israël moeten kijken. Wat ze nog voor de kiezen krijgen en door welke strijd ze moeten gaan voordat ze zich weer als volk tot God (be)keren/wenden.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 19:56

ANNETTE050 schreef:
het spijt mij als ik de indruk heb gewekt, dat ik de Bijbel niet serieus neem, mijn excuses hiervoor. Ik heb ook niemand willen kwetsen...

De geschiedenis van Anne Frank wordt behandeld in groep 7, een groep waaraan ik graag lesgeef....haar 'leeftijdsgenootjs'...het idee dat kinderen van die leeftijd moeten meemaken wat zij heeft meegemaakt raakt me gewoon elke keer weer...

Het ging mij alleen om het steun betuigen aan en bidden voor Israel, een volk dat natuurlijk Jezus nodig heeft....maar het is en blijft Gods uitverkoren volk, niet meer of minder, maar anders.

Daarom heb ik respect voor iemand als Wilders, die onvoorwaardelijke steun betuigt aan Israel.
Als wij christenen dat in grote getale zouden doen, wat een getuigenis zou daarvan uitgaan.....

Ik vind het wonderbaarlijk dat steun voor Israël uit zo'n onverwachte hoek komt. Dit is volgens mij vaker gebeurt. Voor God is niets te wonderlijk!

Het is mijn gebed dat de kerk wakker wordt en haar grote broer Israël gaat steunen en bemoedigen. En het evangelie verkondigt! Juìst en zeker in het licht van de dingen die nog staan te gebeuren. Wij kunnen de loop van de geschiedenis niet veranderen (zelfs al ligt die in de toekomst), maar wétende wat nog staat te gebeuren kunnen we in grote getale in aktie komen en barmhartigheid bewijzen. En Israël tot zegen zijn; wat al veel langer had moeten gebeuren.

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:01

LEPELTJE037 schreef:
... weer op zaterdag...

Als het 's avonds is, dan lijkt me het wel leuk om lekker mee te wokken... ook een beetje afhankelijk waar het is...

Dan hoop ik dat jullie Utrecht als centraal punt zien. Knipoog smiley

Het is sàvonds, Lepeltje en we kijken nog waar we heen gaan, als je een leuke suggestie hebt?
Moet je wel even met Motormuis overleggen hoor, zij wil graag in Elst maar dat is Mario te ver weg ( leuk om zoiets te organiseren, Gefrustreerde smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:02

CARIN303 schreef:
Of dacht.....hèy die aap daar, die lijkt op mij,misschien iets voor een relatie Clown smiley

Op wat kleine aanpassingen na lijkt de vrouw toch wel op de man..... Gefrustreerde smiley
(de belangrijkste aanpassing, ze praten veel ....)

Gehoord tijdens een spreekbeurt op Opwekking.

Een alleenstaande man, was het alleen zijn beu en vroeg God om een vrouw.
God in al zijn Liefde gaf de man waar hij om vroeg. Wow dacht God, wat is die man gelukkig, YES !!!

Een paar weken later, God, God, hoort U mij ?? Dezelfde man die van God een vrouw had gekregen.
God zegt, ja gelukkige man, waarmee kan ik je van dienst zijn ?? O God, neem haar alstublieft terug, please please please.....
Nou zegt God tegen de man, dat kan ik niet zomaar doen, wat is er aan de hand dan ??

O God, ik kan er niet meer tegen...... HET PRAAT !!!!!! Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(de rest van het verhaal ben ik natuurlijk vergeten)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:02

TESSYBEAR731 schreef:
Klinkt leuk, maar ook best prijzig???

Heb evt. wel een idee voor een adresje, als het je wat lijkt...

Voor een goede prijs wil ik ook wel mee!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:03

SUSANNAH475 schreef:
wie zegt dat ?
En zijn dat mensen die mij goed kennen dan ?
Ik begrijp niet goed wat je nu bedoelt.

Dat zeg ik Sus, en als je reakties terug leest, ook in vorige topics, zul je zien dat nog meer mensen dat wel eens zeggen.
Als je niet in jou straatje reageert klopt de anders reaktie nooit, trekt men dingen uit zn verband, begrijpt men je niet of moet men enkel opbouwend reageren. Maar dan wel op de manier die jij opbouwend vind., en die komt op mij vaak over alsof je enkel maar bevestigd wil worden in jou denkwereld. Je lijkt precies te weten hoe je wilt dan men op je reageert.
We begrijpen het wel, maar zijn het dan enkel niet met je eens. En dat lijkt jij niet te kunnen begrijpen.
En wat ik nu schreef klinkt in jou oren vast heel onaardig, maar t is dus juist opbouwend bedoelt!

Nogmaals, ik denk dat Jonathan perfect met de juiste woorden neergezet heeft wat ik denk,ik kan het niet beter uitleggen dan hij.

En wat ik bedoelde met wat je hier niet ging vinden, cm is een dating site, een site met mensen uit alle richtingen van het christelijk geloof.
Als jij diepgaande gesprekken wilt voeren, kom je hier dus verhalen uit al die richtingen tegen. Als je aangeeft dat je snel verward raakt en problemen met je beeld van God krijgt vraag ik me dus af of je op de juiste site zit om diepgaande gesprekken te voeren.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:04

CROSSROAD317 schreef:
Op wat kleine aanpassingen na lijkt de vrouw toch wel op de man..... Gefrustreerde smiley
(de belangrijkste aanpassing, ze praten veel ....)

Gehoord tijdens een spreekbeurt op Opwekking.

Een alleenstaande man, was het alleen zijn beu en vroeg God om een vrouw.
God in al zijn Liefde gaf de man waar hij om vroeg. Wow dacht God, wat is die man gelukkig, YES !!!

Een paar weken later, God, God, hoort U mij ?? Dezelfde man die van God een vrouw had gekregen.
God zegt, ja gelukkige man, waarmee kan ik je van dienst zijn ?? O God, neem haar alstublieft terug, please please please.....
Nou zegt God tegen de man, dat kan ik niet zomaar doen, wat is er aan de hand dan ??

O God, ik kan er niet meer tegen...... HET PRAAT !!!!!! Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(de rest van het verhaal ben ik natuurlijk vergeten)

Vergeten Cross Smiley die vol vragen zit mannen kunnen toch zo goed luisteren?
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:07

CARIN303 schreef:
Vergeten Cross Smiley die vol vragen zit mannen kunnen toch zo goed luisteren?

Natuurlijk ..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:08

ANNETTE792 schreef:
Dat zeg ik Sus, en als je reakties terug leest, ook in vorige topics, zul je zien dat nog meer mensen dat wel eens zeggen.
Als je niet in jou straatje reageert klopt de anders reaktie nooit, trekt men dingen uit zn verband, begrijpt men je niet of moet men enkel opbouwend reageren. Maar dan wel op de manier die jij opbouwend vind., en die komt op mij vaak over alsof je enkel maar bevestigd wil worden in jou denkwereld. Je lijkt precies te weten hoe je wilt dan men op je reageert.
We begrijpen het wel, maar zijn het dan enkel niet met je eens. En dat lijkt jij niet te kunnen begrijpen.
En wat ik nu schreef klinkt in jou oren vast heel onaardig, maar t is dus juist opbouwend bedoelt!

Nogmaals, ik denk dat Jonathan perfect met de juiste woorden neergezet heeft wat ik denk,ik kan het niet beter uitleggen dan hij.

En wat ik bedoelde met wat je hier niet ging vinden, cm is een dating site, een site met mensen uit alle richtingen van het christelijk geloof.
Als jij diepgaande gesprekken wilt voeren, kom je hier dus verhalen uit al die richtingen tegen. Als je aangeeft dat je snel verward raakt en problemen met je beeld van God krijgt vraag ik me dus af of je op de juiste site zit om diepgaande gesprekken te voeren.

Ik doelde niet op de contacten hier op C.M. ik doelde op mijn eigen sociale omgeving in real life.
Blijkbaar was dat voor velen niet duidelijk hier.
Ik plaats het op C.M. omdat ik jullie hulp vraag in gebed, niet omdat het over jullie op C.M. zou gaan.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 27 juli 2010, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:10

[quote=CROSSROAD317]De spekboon (Phaseolus vulgaris) is de wat vleziger variant van de sperzieboon. Spekbonen worden vaak ten onrechte aangeduid als snijbonen, enz enz (zie wiki) Lachende smiley[/quote

Bedankt voor de uitleg. Maar geef mij dan maar tuinbonen.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:11

ANNETTE792 schreef:

Eigenlijk heb je gewoon gelijk Annette, maar het zal voor Sus wel slikken zijn om het zo te lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:14

BRAZEEVEL772 schreef:
een goed vrouw vinden is net zo moeilijk als pannekoeken bakken
mislukt steeds weer Smiley met dichtgeplakte mond

Oefening baart kunst. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:18

SUSANNAH475 schreef:
Ik doelde niet op de contacten hier op C.M. ik doelde op mijn eigen sociale omgeving in real life.
Blijkbaar was dat voor velen niet duidelijk hier.
Ik plaats het op C.M. omdat ik jullie hulp vraag in gebed, niet omdat het over jullie op C.M. gaat.

En weer doe je hetzelfde......je haalt er een stukje uit om je gelijk te bewijzen en de rest negeer je......

Maar das je goed recht als jij je daar prettig bij voelt, maar ik stop nu ff met reageren. Nogmaals, sterkte ermee.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:24

GRIFFIN748 schreef:
gewoon je duim in de USB-aansluiting en hij zuigt het vanzelf uit je duim. gegarandeerd dat er iets onzinnigs tussen zit Clown smiley

Grif Verraste, verbaasde smiley ik en onzinnig?? hoe kom je daar nou bij??? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:29

CARIN303 schreef:
Ach...de sigaar/ een sigaar, het gaat om de gedachte Pieter, volgende keer zal ik ook een Domincan voor je meenemen, welk merk en soort rook jij normaal?

bolknak natuurlijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:34

ZINGA672 schreef:
Ik vind het wonderbaarlijk dat steun voor Israël uit zo'n onverwachte hoek komt. Dit is volgens mij vaker gebeurt. Voor God is niets te wonderlijk!

GrZing

Hoezo onverwachte hoek???
Waarom zien zoveel mensen Wilders als een halve antichrist??
Waarom verdiepen zo weinig mensen zich zelf in wat Wilders zegt en waar hij voor staat, in plaats van klakkeloos de media en andere politici na te blaten?? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:38

PIETER649 schreef:
Hoezo onverwachte hoek???
Waarom zien zoveel mensen Wilders als een halve antichrist??
Waarom verdiepen zo weinig mensen zich zelf in wat Wilders zegt en waar hij voor staat, in plaats van klakkeloos de media en andere politici na te blaten?? Gefrustreerde smiley

Omdat hij geen uitgesproken christen is. Ik zou het eerder van christenen verwachten, maar die zijn -onverwacht- vaak helemaal niet zo Israël minded.

En dat laatste is niet op mij van toepassing want ik heb nog niet verteld hoe ik over Geert Wilders denk. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt En dat ik zijn partijprogramma heb gelezen... Kussende smiley

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
WADRIAAN370

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:44

net zo diep als je toestaat,als je je ogen sluit en iemand komt op je af hoe ver sta je het dan toe ,bij sommige is een hand geven voldoende ,soms een kus op de wang soms een huch,maar voor iemand waar je je hart aan gegeven hebt die mogen je helemaal zien ook de minder mooie plekken in je leven ,en als dat wederzijds is dan is er ook een onbegrenst vertrouwen in elkaar en dat kan een stootje hebben
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:51

DAVID923 schreef:
ik zou er wel bij drinken, al is het maar water, anders is het niet verantwoord.

Hahaha ja water en bouillon is er aanwezig
10 dagen geen water ga je niet redden al kan God alles.
Maar dat op de proef stellen lijkt me geen wijs idee
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 969 970 971 972 973 974 975 ... 6194 Volgende
Pagina 972 van 6194