ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WADRIAAN370
ChristianMatch forum index » Berichten van WADRIAAN370
Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:44
BerichtOnderwerp: Concert Trinity 7 mei Zuidhorn
 
Ha ha die Frank ik ben toch blij dat er nog iemand met gezond verstand aan wezig was aan onze tafel groetjes Lachende smiley met blinkend witte tanden zonder jou was het vast niet zo gezellig flappig geweest Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 16:43
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Nou Grace sjaak en de kinderen en de hondjes Ha Ha niet te vergeten heeeeeel veel fijne voorbereiding toegewenst voor jullie komend huwelijk met een knuffel uit Uppel .doeiiiiiiiiiiiiii Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:09
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
 
De echte sauna bezoekers gaan voor de sauna en genieten daar van en mensen met andere gedachten daar over is naar mijn mening wie de schoen past trekken hem aan ik vind het heerlijk en ik geniet ervan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:28
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
Ja die beste boer kwam wel binnen in onderbroek en sokken maar wat dacht je van de dames in ochtend jas in bed was het daar Verlegen lachende smiley zo koud ?of is dat een gewoonte daar ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 22:36
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Hannah de picnick was super goed geregeld bedankt. Chauffeur bedankt dat ik mee mocht carpoelen al die mensen waar ik mee kennis heb gemaakt het was heel bijzonder ik was helemaal vreemd en hele Lachende smiley met blinkend witte tanden maal welkom net of ik er al vele van kende het was gemoedelijk gezellig en ontspannend erg leuk zo,n dag waar niets moet en veel mag heerlike snoeperijen gingen van hand tot hand diegene die er op mopperen en nog nooit geweest zijn hebben iets unieks gemist dank je voor iedereen en voor de fijne gesprekken die we hebben gehad tot de volgende keer ???? groetjes willy
Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:36
BerichtOnderwerp: gedicht
 
hallo Katja een mooi gedicht en ik snap jou wel ik wil ook graag een partner maar dan wel een partner en ik ben nog niemand tegen gekomen die de moeite wilde nemen om er energie in te steken ik wil ook graag eerst vriendschap en vertrouwen wat uit kan lopen in meer maar mannen steken anders in elkaar en als je dan ook nog op een bijbelse manier wilt leven dat seks in het huwelijk thuis hoort dan ..... vul het zelf maar in maar we hebben wel een groot goed God kent ons en Hij kent ons verlangen en als het zo zal zijn dat er een partner voor ons is dan zal het goed zijn.leuk jou ontmoet te hebben op de strand wandeling die was ook erg gezellig en goed misschien is dat wel de bedoeling en paulus zegt ook dat het beter is om alleen te blijven dat zal ons veel verdriet besparen ? met een groet van Willy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 00:02
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
ken je het boek van Rianne van der Smitte met Jan van der Hoven de titel is äls het licht duisternis is"het gaat over een aangrijpende getuigenis over new-age en occutisme die Rianne is ook begonnen in haar gedachten met God om mensen te helpen en tot ze tot geloof is gekomen dacht ze ook dat ze mensen hielp maar nu vebaast ze zich er over dat christenen zo gemakkelijk zich laten verleiden tot de oculte weg groetjes Willy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 21:12
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
ik ben pedicure en had het idee mij te verdiepen om voetreflex erbij te gaan doen gewoon om mensen te helpen ,ik heb het niet gedaan omdat ik alles erg vaag vind en bij twijfel niet doen is mijn motto dat neemt niet weg dat een goede voet en been massage die ik wel geef heel ontspannend werken maar dat kun je ook bij elkaar als partners goed doen en het blijft bijzonder dat alles zo mooi gemaakt is dat heel het lichaam met elkaar verbonde is ziel geest en lichaam en als daar geen eenheid in is komen er mankementen en daarom alles mogen wij wij zijn vrij in Jezus Cristus maar niet alles is nuttig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:08
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
 
het was voor mij ook een heel gezellige dag en ik kan begrijpen dat griffin een beetje nijdig is ik zou dat ook niet fijn hebben gevonden maar dit is dan weer een leerschool voor de volgende keer de hoofd man zijn telefoon nr dan kun je die altijd wat melden als het nodig is ik vond de dag super en dat we zo fijn hebben gecarpoeld is ook geweldig dank je wel voor de organisatie en tot de volgende keer zullen Coole smiley met zonnebril we maar zeggen als het uit komt ben ik weer van de partij Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
 
dank je Shanita ,het is altijd goed om van elkaar te leren graag gedaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 22:35
BerichtOnderwerp: Jeugdsentiment
 
lekker verse negerzoenen en dan bij het puntje beginnen en helemaal leegzuigen tegen woordig zijn de zoenen niet zo vers meer .En kennen jullie ook haagse bluff dat is ei wit geklopt met bessen sap mier zoet maar erg lekker en wat je vroeger erg lekker vond .... Kussende smiley als je dat nu eet denk je vond ik daaaaat lekker brrrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
 
gelukkig past er op ieder potje een dekseltje Lachende smiley maar soms klemd het dekseltje wel eens Huilende smiley, smiley in tranen veel succes in je zoektocht groetjes Willy Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:05
BerichtOnderwerp: verliefd op een niet christen.
 
ik ben 31 jaar getrouwd geweest en ik weet wat het is om samen te bidden en te proberen naar Gods richtlijnen te leven en als ik een nieuwe partner vind is dat ook een eerste vereiste maar wel een christelijke en geen (lijke) ik kijk wel wat God voor mij in petto heeft maar een ding weet ik wel je gevoel is een slechte raadgever want ik ben soms geneigd om iets recht te praten wat krom is groetjes Willy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 29 juli 2010, 19:00
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
ik ben met het boek grenzen en kinderen bezig van dr Henri Cloud en Dr John Towsend en als ik dat lees vind ik het jammer dat ik het niet eerder gelezen heb ik heb een heerlijke puber en die heeft echt wel grenzen nodig groetje Willy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:30
BerichtOnderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
 
jammer een andere datum dan had ik graag gekomen een volgende keer dan een gezellige bqq gewenst groetjes Willy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:26
BerichtOnderwerp: Niet mokken maar ( meegaan) wokken
 
Hallo ,ik wil wel mee wokken maar ik kom uit brabant bij gorichem dus als het niet te ver uit de buurt is vind ik het heel gezellig ik hoor het nog wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:08
BerichtOnderwerp: forum
 
Hallo Arnold ,ik heb het ook pas ontdekt hoe het werkt en het is best leuk om al die reacties te lezen succes met alles
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:44
BerichtOnderwerp: Hoe diep kunnen je gevoelens zijn ?
 
net zo diep als je toestaat,als je je ogen sluit en iemand komt op je af hoe ver sta je het dan toe ,bij sommige is een hand geven voldoende ,soms een kus op de wang soms een huch,maar voor iemand waar je je hart aan gegeven hebt die mogen je helemaal zien ook de minder mooie plekken in je leven ,en als dat wederzijds is dan is er ook een onbegrenst vertrouwen in elkaar en dat kan een stootje hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 00:17
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes
 
mijn vriendin is nog al goed bedeeld door moeder natuur en haar buurvrouw was langdurig erg ziek ze hielp daar zo veel ze kon de kinderen liepen daar ook heel natuurlijk in en uit op een dag was de buurvrouw aan het douchen en de deur stond open ze was net uit het ziekenhuis en dat was veiliger voor als ze toch niet goed zou worden het buurmeisje keek heel erg goed naar de buurvrouw en zij voelde haar wel kijken maar ze wachte de reactie af en die was jij hebt kleine borsten (haar moeder had namelijk hele grote) maar dat geeft niet hoor als je over een poosje weer beter bent groeien ze van zelf weer aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WADRIAAN370 (68)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:37
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen
 
Ik ben wadriaan 370 mijn echte naam is Willy en ik heb Lenette ook gezien een klein stukje en ik vond ze super ik kijk er naar uit ik hoor wel waar en wanneer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WADRIAAN370
Pagina 1 van 1