ChristianMatch

Forum

Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:06

De winterschilder is bezig met ons flat gebouw, smerige koud weer, ik lag vanmorgen lekker uit teslapen Slapende smiley
Tot er hard op mijn raam werd gebonst Woedende smiley ik uit bed, schoof het gordijn iets opzij Boze smiley staat die schilder te bulderen dat het raam open moest Zieke smiley
Zeg ik tegen hem, dat kan je wel vergeten, zeg tie, het mot toch, ik zeg tegen hem a) je valt niet in mijn leeftijdskeuze. b) tis me veel te koud. c) en je bent totaal de verkeerde doelgroep waar ik mijn slaapkamer raam voor open zet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:12

GERRIT084 schreef:
De winterschilder is bezig met ons flat gebouw, smerige koud weer, ik lag vanmorgen lekker uit teslapen Slapende smiley
Tot er hard op mijn raam werd gebonst Woedende smiley ik uit bed, schoof het gordijn iets opzij Boze smiley staat die schilder te bulderen dat het raam open moest Zieke smiley
Zeg ik tegen hem, dat kan je wel vergeten, zeg tie, het mot toch, ik zeg tegen hem a) je valt niet in mijn leeftijdskeuze. b) tis me veel te koud. c) en je bent totaal de verkeerde doelgroep waar ik mijn slaapkamer raam voor open zet Gefrustreerde smiley

...en, hoe is het afgelopen want ik denk dat je niet volledig bent geweest met je relaas. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:19

YELNIN491 schreef:
Da's juist goed toch, dat moet je in het andere topic zetten. Lachende smiley

waarom heeft een dag maar 24 uur en niet een paar meer, kom tijd te kort Huilende smiley, smiley in tranen

Maar als jij je klokie terug gaat draaien werk je volgens mij tegen je gevoel in Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:36

FRANKT627 schreef:
...en, hoe is het afgelopen want ik denk dat je niet volledig bent geweest met je relaas. Boze smiley

denk dat ie netjes gehoorzaam geweest is want hij wil toch vast dat er bij hem ook goed geschilderdt wordt Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 21 december 2011, 11:36
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:39

GRACE585 schreef:
denk dat ie netjes gehoorzaam geweest is want hij wil toch vast dat er bij hem ook goed geschilderdt wordt Knipoog smiley

Ja, dat denk ik ook wel. Eerst stoer mopperen en nadien braafjes ja-knikken en koffie maken voor die kladschilders Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:23

LOVEJEZUS310 schreef:
Hier kun je alles kwijt

http://www.youtube.com/watch?v=njyTNF90PXs

Is samen een koor oprichten een idee Lachende smiley

Lekker potje klagen in het klachtenkoor

http://www.youtube.com/watch?v=6DurJTmjF5M&feature=relmfu

Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op woensdag 21 december 2011, 12:25
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:39

FRANKT627 schreef:

Ik wel, sliep even later gewoon weer verder Lachende smiley hij niet, zun klus kwam niet af Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 15:45

YELNIN491 schreef:
Da's juist goed toch, dat moet je in het andere topic zetten. Lachende smiley

waarom heeft een dag maar 24 uur en niet een paar meer, kom tijd te kort Huilende smiley, smiley in tranen

Misschien minder op cm en msn zitten Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Houd je een berg tijd over joh Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 16:17

ERIKA129 schreef:
Misschien minder op cm en msn zitten Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Of je kan dan langer op CM of msn zitten...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:48

GERRIT084 schreef:
Ik wel, sliep even later gewoon weer verder Lachende smiley hij niet, zun klus kwam niet af Zieke smiley

ja...ja... dat moet ik geloven....
je sliep vast wer lekker...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:32

COOTJE711 schreef:
ja...ja... dat moet ik geloven....
je sliep vast wer lekker...

Yep met me kater Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOHNJOHAN952

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:03

Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op 0681891055 in lelystad bataviahaven.johnjohan 952.
je taime.
je amourez tu toi. Kwijlende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:11

JOHNJOHAN952 schreef:
Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op *piep* in lelystad bataviahaven.johnjohan 952.
je taime.
je amourez tu toi. Kwijlende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Vermenigvuldigt u voordat u heengaat? Clown smiley
Heb je niet meer wensen dan een vrouw die minimaal 30 jaar jonger is?Knap,rijk en beschikkende over verpleegkwaliteiten misschien?

Ik heb niks te klagen,mijn dag begint altijd met een lach als ik het cm forum lees Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:15

JOHNJOHAN952 schreef:
Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op 0681891055 in lelystad bataviahaven.johnjohan 952.
je taime.

Zalig de arme van geest... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:22

LEANNE226 schreef:
Vermenigvuldigt u voordat u heengaat? Clown smiley
Heb je niet meer wensen dan een vrouw die minimaal 30 jaar jonger is?Knap,rijk en beschikkende over verpleegkwaliteiten misschien?

Ik heb niks te klagen,mijn dag begint altijd met een lach als ik het cm forum lees Lachende smiley

Enkel daarvoor zou je al lid blijven heKnipoog smiley
Een vaak gehoorde klacht is hier dat mensen niet eerlijk zijn, en daar kan je Johnjohan dan weer niet van beschuldigen he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:40

ERIKA129 schreef:

Ook een leuk tijdverdrijf. Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RIVIER124

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:45

LOVEJEZUS310 schreef:
Hier kun je alles kwijt

Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering.
kleinvb, je hebt 50 per week omvan te eten, je kind verdient 800 euro, dus alles moet hetkind afstaan,want jewordgekort op je uitkering 800 euro, maar eerst kon jeje werkend kind haar eigen ziektekosten,zakgeld etc. laten betalen,numoetjij je kind watgeven,anders red je kind hetniet. wat blijft er nog over van die 200 per maand om te eten? dus beter gaat je kind op zichzelf,maar ruimte omdaarvoor te sparen voor je kind is erniet, dus dat word niet makkelijk.
allemaal om mensen aan het werk te krijgen, maarmen vergeet de groep die inde bijstand zit enniet kan werken, diegroep is er ook en zitin debijstand,niet ineenziektewet.Of de mensen die geen baan kunnen vinden.
dus kinderen gaan eerder uit huis bij sommigge, de overheid schiet daar financieel nietveelmee op, wel word het de bijstandsmensen effe nogmoeilijker gemaakt. enzo trappenwe sommigge gezinnen richting armoede heen.
en de meeste nederlanders levenvrolijkverder, niet zo bewust dat ze zelfook in zon positie kunnen komen.denken er geen armoe isinnederland, richting armoe komter meer,nu bijminderheden, nog effe een kridietcrisses en misschiendan bij de middenstander,misschiendatmensen dan meer nadenken,warop te stemmen.
het is nu een kleine groep die hiermee te maken krijgt, dus je zult die groep niet gauw horen, ze zallen het ookniet gauw durven, want vaaknog worden mensen in de bijstand gezien als profiteurs, misschien dat we af en toe verhalen lezen,van alleenstaande moeders diezichmoeten verantwoorden tegenover hun kinderen waromze die lekkere koek voor hun zelf hebben gekocht.
voor mezelf red ikmewelmet mekids, maar maakmezorgen om sommigge gezinnen.
gezinnen metmeoilijke pubers dienu hunouders moeten onderhoudentot ze op zich zelf kunnen.
en danlees ik hetnieuws,over een lamp die gevallen is indekamer..... en denk ik goh wat erg Knipoog smiley ikhoop dat dekamer ledener geentrauma aan hebben over gehouden. en mocht het toch, dan gaanzetoch nade ggzvoor begeleiding,hun kunnen120 eigen bijdrage permaand wel ophoesten, of mensen die inde bijstand dat wel allemaalkunnenis een ander verhaal. maakt deze overheid zich niet druk om, dan moetenze ook maar gaan werken.
zo dat lucht op om mijn mening in hetopenbaar neer te zetten. zijde vrouw die ooit bv in1 jaar 30.000 belasting betaalde en nu dooromstandigheden, wat belastingterug pakt omte overleven met nu nog 7 inwonende kids en binnen kortmaar 4. zoalsmeerder gezinnen inde bijstand uitelkaar verder gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:13

RIVIER124 schreef:
Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering.
kleinvb, je hebt 50 per week omvan te eten, je kind verdient 800 euro, dus alles moet hetkind afstaan,want jewordgekort op je uitkering 800 euro, maar eerst kon jeje werkend kind haar eigen ziektekosten,zakgeld etc. laten betalen,numoetjij je kind watgeven,anders red je kind hetniet. wat blijft er nog over van die 200 per maand om te eten? dus beter gaat je kind op zichzelf,maar ruimte omdaarvoor te sparen voor je kind is erniet, dus dat word niet makkelijk.
allemaal om mensen aan het werk te krijgen, maarmen vergeet de groep die inde bijstand zit enniet kan werken, diegroep is er ook en zitin debijstand,niet ineenziektewet.Of de mensen die geen baan kunnen vinden.
dus kinderen gaan eerder uit huis bij sommigge, de overheid schiet daar financieel nietveelmee op, wel word het de bijstandsmensen effe nogmoeilijker gemaakt. enzo trappenwe sommigge gezinnen richting armoede heen.
en de meeste nederlanders levenvrolijkverder, niet zo bewust dat ze zelfook in zon positie kunnen komen.denken er geen armoe isinnederland, richting armoe komter meer,nu bijminderheden, nog effe een kridietcrisses en misschiendan bij de middenstander,misschiendatmensen dan meer nadenken,warop te stemmen.
het is nu een kleine groep die hiermee te maken krijgt, dus je zult die groep niet gauw horen, ze zallen het ookniet gauw durven, want vaaknog worden mensen in de bijstand gezien als profiteurs, misschien dat we af en toe verhalen lezen,van alleenstaande moeders diezichmoeten verantwoorden tegenover hun kinderen waromze die lekkere koek voor hun zelf hebben gekocht.
gezinnen metmeoilijke pubers dienu hunouders moeten onderhoudentot ze op zich zelf kunnen.
en danlees ik hetnieuws,over een lamp die gevallen is indekamer..... en denk ik goh wat erg Knipoog smiley ikhoop dat dekamer ledener geentrauma aan hebben over gehouden. en mocht het toch, dan gaanzetoch nade ggzvoor begeleiding,hun kunnen120 eigen bijdrage permaand wel ophoesten, of mensen die inde bijstand dat wel allemaalkunnenis een ander verhaal. maakt deze overheid zich niet druk om, dan moetenze ook maar gaan werken.
zo dat lucht op om mijn mening in hetopenbaar neer te zetten. zijde vrouw die ooit bv in1 jaar 30.000 belasting betaalde en nu dooromstandigheden, wat belastingterug pakt omte overleven met nu nog 7 inwonende kids en binnen kortmaar 4. zoalsmeerder gezinnen inde bijstand uitelkaar verder gaan.

Het is triest, maar aan de andere kant ook wel een beetje terecht.
Dat er mensen de dupe worden van deze regeling, is triest en dat heb je te danken aan die gene, die er ruimschoots van geprofiteerd hebben.
Ik heb ze gekend vader in de bijstand, hij ging s,nachts klussen, ze hadden 6 kinderen en die werkten ook.
3x in het jaar op vakantie, naar een heel warm land, en het geld gingen zij maandelijks ophalen in een vette BMW.
En dat waren geen allochtonen, maar gewoon eigen teelt.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 15:02

JOHNJOHAN952 schreef:
je taime.

@leanne
een vrouw van 18 - 25 jaar die per direct "beschikbaar" is en binnen het jaar in het huwelijksbootje wil stappen, moet toch lukken, denk ik? Engeltje smiley

je kunt je wensjes altijd nog naar beneden bijstellen! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 15:14

JOHNJOHAN952 schreef:
je taime.

RESPECT!
dat leeftijdsverschil heb ik nooit aangedurft, jij wel.
Maar goed, in mijn geval was ik dan vrij strafbaar geweest denk ik... Knipoog smiley

Pieter, vrouwen zijn net auto´s, je moet jong blijven rijden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 15:23

HANNAH810 schreef:
@leanne
een vrouw van 18 - 25 jaar die per direct "beschikbaar" is en binnen het jaar in het huwelijksbootje wil stappen, moet toch lukken, denk ik? Engeltje smiley

Ik had maar 1 eis.......EENTJE maar!Ik wilde een kerel met een rode motor Kwijlende smiley maar ik kreeg er eentje met een..........solex Zieke smiley

Conclusie:vraag om iets jongs en snels en je krijgt ouwe afgeragde meuk........

Wijze les van leanne Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:14

LOVEJEZUS310 schreef:
Hier kun je alles kwijt

Wat moet er van die jeugd terecht komen tegenwoordig

http://www.youtube.com/watch?v=ffam33fOeu4&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:17

RIVIER124 schreef:

Het is ontzettend vervelend en zeker niet eerlijk.
Toen mijn vader nog leefde mocht ik als verdienend kind bij mijn ouders wonen zonder dat ze daarop belast werden.
Het jaar nadat mijn vader overleed kreeg mijn moeder een giga aanslag omdat ze een inwonende dochter had die verdiende en dat deed ik dus al 7 jaar Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley maar omdat mn moeder weduwe was en een uitkering daarvoor kreeg en zelf een partime baan had werdt ik eigenlijk verplicht mijn loon idd in te leveren bij mn moeder of het huis uit te gaan Boze smiley Hoezo is krom Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:41

Wat moet er van de volwassenen terecht komen tegenwoordig, die voor dergelijke filmpjes reclame maken!!

aangepaste versie............ Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 22 december 2011, 17:52
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:41

HANNAH810 schreef:
@leanne

ach, zijn verwachtingen zijn al zo goed als zijn Frans...waardeloos... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:45

HANNAH810 schreef:
aangepaste versie............ Engeltje smiley

Hannah,

Wat moet er van mensen terechtkomen die originele teksten zomaar zonder toestemming aanpassen.

Aangepaste versie

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:04

LEANNE226 schreef:
Ik had maar 1 eis.......EENTJE maar!Ik wilde een kerel met een rode motor Kwijlende smiley maar ik kreeg er eentje met een..........solex Zieke smiley

Conclusie:vraag om iets jongs en snels en je krijgt ouwe afgeragde meuk........

Wijze les van leanne Engeltje smiley

en bevalt die afgeragde meuk een beetje?
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:07

[quote=RIVIER124]Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering.
quote]

k Weet er alles van.
Meen je aanspraak te kunnen maken op bijzondere bijstand voor de reiskosten van je kind ...
wat trouwens nog maar 17 is
Moet je kosten maken om alle papieren aan te leveren....
Is de conclusie dat je het niet krijgt omdat het al betaald is. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Ja en? Achteraf aanspraak maken kan dus niet?
En maar op de site zetten dat je ergens "recht op zou hebben"

Laatst aangepast door
MOMO697
op donderdag 22 december 2011, 17:08
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:09

MOMO697 schreef:
en bevalt die afgeragde meuk een beetje?

De meuk is ingeruild maar de eigenaar bevalt 100% dus die houd ik Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:14

LEANNE226 schreef:
De meuk is ingeruild maar de eigenaar bevalt 100% dus die houd ik Coole smiley met zonnebril

ooooooh ik dacht je met het één ook het ander bedoelde Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 Volgende
Pagina 11 van 12