| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:38
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | O O O, Marieke toch, je groeit dicht! ik moet je de volgende keer in de gaten gaan houden. volgende keer als er bolussen te vergeven zijn, ga je subiet aan de ketting! (met één (1) bolus voor je neus, nèt buiten bereik van je vingertjes )dit kan echt niet, hoor
 |
Hoho griff, ze had mijn toestemming hoor. Weet je hoe ze uitgehongerd en vermagerd in Ede aankwam! Laat ie meid toch lekker genieten, een bolusje meer of minder , wat maakt het uit.
Marieke, ik vind het heel knap hoe jij ze verwerkt hebt. Petje af hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:39
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | En christenen die er NIET voor kiezen, moeten niet anderen tot aanstoot zijn... ...door de keus van de ander bijvoorbeeld direct af te schilderen als afgoderij, puur en alleen omdat het niet past in het eigen denkbeeld.  | Veganisme en esoterie ligt naast elkaar en vloeit in veel gevallen in elkaar over. God heeft ons dieren gegeven om te eten, net zo goed als fruit en groente.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAM876
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:44
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | als jullie klaar zijn met de one-liners, en drogredenen, mogen jullie even de links bekijken, want er staat veel als feiten vast, zowel de leer als de missers. graag inhoudelijk reageren, dan alles naief met de mantel der liefde te bedekken. |
Sorrie, David je toon bevalt me niet en ik heb wel wat beters te doen! Veel succes met je missie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:46
|
|
|
|
Chat, de dochter van Hannah is echt een heel lief kind.
Hannah , misschien moet je het de volgende keer anders organiseren. Iedereen die er de afgelopen keren waren, uitnodigen en die nodigen ook weer hun bekenden en vrienden uit enzo. Tis maar een idee , misschien niet zo'n hele goeie , maar dan hoeven er hier op de site ieder geval geen personen te zijn die zich aan een picknick ergeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:51
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ze faked  |
Hahaha......kijk eens naar links Mario, dit is nou Kruimel  Niks faken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:53
|
|
|
|
ik heb toch het idee dat Chat...ehm, hoe zal ik het zeggen....de intentie van de pick-nicks anders interpreteert dan degenen die eraan deelnemen.
ik denk namelijk dat Chat een pick-nick ziet als (soort van) 'huwelijksmarkt', aangezien de oproep om eraan deel te nemen op het forum van CM staat (en het naar zijn gevoel DUS een CM-activiteit is). bovendien is hij de mening toegedaan dat kinderen niet thuis horen op een huwelijksmarkt.
wij (= degenen die eraan deelnemen) zien het als een uitje waarbij je elkaar ontmoet en waarbij je (al dan niet verplicht) gezellig met elkaar keuvelt (ouweh**rt, zo u wilt) over van alles en nog niks.
zolang de hoogweledelgeboren heer Chat niet overtuigd is, c.q. overtuigd kan worden van het tegendeel van zijn opinie, zal de discussie blijven voortduren.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 1 augustus 2010, 20:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hahaha......kijk eens naar links Mario, dit is nou Kruimel  Niks faken... |
Heel leuk en lief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:56
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heel leuk en lief |
Misschien kan ze er 1 voor je regelen? Moet wel een slaapkat zijn zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Misschien kan ze er 1 voor je regelen? Moet wel een slaapkat zijn zeker? |
Je hebt ook een knijpkat, , maar dat is wat anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Chat, de dochter van Hannah is echt een heel lief kind.
|
hopelijk niet volgens de classificatie die Herman Finkers eraan geeft:
http://www.youtube.com/watch?v=IlqEaGadKNI
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:02
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik heb toch het idee dat Chat...ehm, hoe zal ik het zeggen....de intentie van de pick-nicks anders interpreteert dan degenen die eraan deelnemen.
ik denk namelijk dat Chat een pick-nick ziet als (soort van) 'huwelijksmarkt', aangezien de oproep om eraan deel te nemen op het forum van CM staat (en het naar zijn gevoel DUS een CM-activiteit is). bovendien is hij de mening toegedaan dat kinderen niet thuis horen op een huwelijksmarkt.
wij (= degenen die eraan deelnemen) zien het als een uitje waarbij je elkaar ontmoet en waarbij je (al dan niet verplicht) gezellig met elkaar keuvelt (ouweh**rt, zo u wilt) over van alles en nog niks.
zolang de hoogweledelgeboren heer Chat niet overtuigd is, c.q. overtuigd kan worden van het tegendeel van zijn opinie, zal de discussie blijven voortduren.
 | oke mennnnnnnnnnn , hopelijk zijn er de volgende keer nog veel meer mannen ( voor de vrouwen) en vrouwen (voor de mannen) . En niet te vergeten vriendjes en vriendinnetjes voor de kinderen. Hoe meer mensen , hoe meer lol!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:03
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Je hebt ook een knijpkat, , maar dat is wat anders.  |
Die werken toch alleen in het donker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:07
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Die werken toch alleen in het donker? |
Zolang je ze niet frut knijpt wel ja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Veganisme en esoterie ligt naast elkaar en vloeit in veel gevallen in elkaar over. God heeft ons dieren gegeven om te eten, net zo goed als fruit en groente. |
Heeft Hij ze werkelijk te eten gegeven aan de mens? Of heeft Hij erin toegestemd dat ze gegeten worden? Ons gebit is nog steeds niet echt geschikt voor carnivorenvoer 
En al zou het wel zo zijn, dan nog vind ik het te ver gaan om christenen die veganisme aanhangen als afgodendienaars af te schilderen. Daar was mijn reactie puur op gericht. Laten we elkaar als christenbroers en -zussen aub wel blijven respecteren, ook al denken we soms anders over bepaalde zaken!
En nee, ik ben geen veganist. Alleen al niet omdat ik het dubbel vind om te zeggen dat we geen levende dingen mogen eten en dan toch planten eten, want ook planten leven in mijn ogen.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 1 augustus 2010, 21:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zolang je ze niet frut knijpt wel ja.  | Das dierenmishandeling, Visser, foei....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:26
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik weet het; het moet Marieke zijn!
Wat is de prijs, omdat ik het goed geraden heb? Een zak bolussen per post?  |
Ja hoor Marijan , je hebt het gelijk goed, samen met Brazeevel.De kampioene heeft het al gezegd, zo trots is ze. De prijs is zoals we hier gewend zijn : voetreis naar Rome. Maar in dit geval voetreis samen met Braz. naar de eerstvolgende picknick. De volgende picknick is er iemand , die neemt frikandellen mee, niet van die gewone , die van 20 cm. , nee echte , van een meter per stuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:32
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Das dierenmishandeling, Visser, foei.... |
Sja, je hebt werkkatten en je hebt slaapkatten he. (en knijpkatten)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Sja, je hebt werkkatten en je hebt slaapkatten he. (en knijpkatten) |
Als je de kat in het donker knijpt heb je licht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als je de kat in het donker knijpt heb je licht  |
En een boze kat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:36
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Heeft Hij ze werkelijk te eten gegeven aan de mens? Of heeft Hij erin toegestemd dat ze gegeten worden? Ons gebit is nog steeds niet echt geschikt voor carnivorenvoer 
En al zou het wel zo zijn, dan nog vind ik het te ver gaan om christenen die veganisme aanhangen als afgodendienaars af te schilderen. Daar was mijn reactie puur op gericht. Laten we elkaar als christenbroers en -zussen aub wel blijven respecteren, ook al denken we soms anders over bepaalde zaken!
En nee, ik ben geen veganist. Alleen al niet omdat ik het dubbel vind om te zeggen dat we geen levende dingen mogen eten en dan toch planten eten, want ook planten leven in mijn ogen.  |
Henk, een heel mooie bijdrage, kan me hierin helemaal vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:40
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik heb toch het idee dat Chat...ehm, hoe zal ik het zeggen....de intentie van de pick-nicks anders interpreteert dan degenen die eraan deelnemen.
 | De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik vind dat de boeren heel goed voor de dieren zorgen, vind het vlees uiterst gezond wat ik in de supermarkt koop. Heb geen probleem met pesticiden, want ik vind dat appels en peren gezond gehouden moeten worden. Ik ben een voorstander van intensieve veehouderij en vind het heel gemakkelijk een oordeel te hebben over mensen, die ons leven lang verzorgen wat betreft eten en drinken. |
Chatuliem, ik ben van mening dat je aan struisvogelpolitiek doet; ooit van vogelgriep gehoord? Weleens gezien hoe vogels worden gehouden in Azië?. Ken je de begrippen Q-koorts, varkenspest, gekke koeien ziekte? Geen last van beelden op je netvlies van grote grijpers met daaruit bungelende nog niet helemaal dode varkens en koeien? Is dat de bedoeling van de aarde beheersen, denk je Chatuliem, is dat goed rentmeesterschap? Is dat de verantwoording nemen als kroon op de schepping, voor alles wat aan onze zorg is toevertrouwd, door Gods Hand geschapen levende wezens die angst en pijn kennen? Ben je ziende blind en horende doof, Chatuliem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:43
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | En christenen die er NIET voor kiezen, moeten niet anderen tot aanstoot zijn... ...door de keus van de ander bijvoorbeeld direct af te schilderen als afgoderij, puur en alleen omdat het niet past in het eigen denkbeeld.  |
Mooie reactie, Henk, ik kan het niet beter zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK546
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:44
|
|
|
|
Er staat in de Bijbel: gij zult niet oordelen.
Er staat ook wie zonder zonde is werpen de 1e.steen
En heb naaste lief als jezelf. Kan je dat niet heb je jezelf ook niet lief.
misschien een paar punten om goed over na.te denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is. |
ergo: de pick-nick is in strijd met de doelstelling(en) van de site en zou moeten worden verboden?
ik denk dat de leden van de site het volste recht hebben om dingen buiten de site om te organiseren, ook (zelfs?) als dat in strijd zou zijn met de intenties van de site.
of moeten we met z'n allen als zombies stil gaan zitten en wachten tot CM wat organiseert (wat dan weer goud geld kost...)?
nee toch??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:50
|
|
|
|
| ERIK546 schreef: | Er staat in de Bijbel: gij zult niet oordelen.
Er staat ook wie zonder zonde is werpen de 1e.steen
En heb naaste lief als jezelf. Kan je dat niet heb je jezelf ook niet lief.
misschien een paar punten om goed over na.te denken. |
Eh......hoe bedoel je dit tov, het topic sex voor het huwelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:59
|
|
|
|
| LAURENS814 schreef: | Pardon? Misschien verwar je mij met iemand anders? Voor zover ik weet heb ik nooit stukken geciteerd uit de 'satanic bible'. En inderdaad, die troep heb ik ook nog nooit in mijn leven gelezen!  Ik hou er alleen van om af en toe een beetje te provoceren. Vaak maken gesprekken met andere christenen mij juist erg sarcastisch. De 'closed mindedness' van sommige mensen doet mij dan de mond openvallen van verbazing. Dan denk ik vaak: leef een beetje, en neem niet alles meteen serieus. Een klein beetje eelt op je ziel kan niet veel kwaad, dunkt me. Laat het oordelen dan maar aan God over. Die schijnt daar toch het beste in te zijn  |
Hm, dan was het zeker een andere Laurens...... sorry Als je trouwens goed had gelezen staat er in mijn posting, wou citeren en plaatsen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 22:02
|
|
|
|
Heb liever een lieve en ik ga nu slapen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 22:09
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | als jullie klaar zijn met de one-liners, en drogredenen, mogen jullie even de links bekijken, want er staat veel als feiten vast, zowel de leer als de missers. graag inhoudelijk reageren, dan alles naief met de mantel der liefde te bedekken. |
Beste David, een paar weken geleden schreef jij hier iets in het forum over een benauwd moment wat je had meegemaakt in je prive leven. Stel nu even dat je dat niet openbaar had gemaakt, maar dat iemand anders dat voor jou had gedaan, zonder jouw toestemming. Je geeft aan theologie te studeren, dus heb je net als Hinn een voorbeeldfunctie, toch ?? Zou je dan met dezelfde uitspraak komen als hier boven ??
|
|
| Naar boven |
|
|