ChristianMatch

Forum

Nieuwe relatie en kinderen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:08

LEANNE226 schreef:
Meen je dit serieus Behappy???
Ik bied mijn kinderen een veilige thuisbasis die zo blijft zolang ze die nodig hebben maar daarbij de prettige dingen in het leven die je hebt in een relatie(maar ik ze niet kan geven)
Met 18 jaar zijn ze volgens de wet volwassen maar ik blijf voor de rest van mijn leven hun moeder.....
Mijn partner is mijn keuze,zolang dat een normale relatie is die geen negatieve invloed op hun heeft hebben ze met die keuze niets te maken.

Zo,memmie heeft gesproken Lachende smiley met blinkend witte tanden

En deze moeder is het helemaal met je eens! Lachende smiley Doe ik ook met de liefdes van mijn kinderen en geloof me.......dat is ook wel eens lastig....... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 10 augustus 2010, 17:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:11

WILLEMIJN232 schreef:
En deze moeder is het helemaal met je eens! Lachende smiley

En deze ook! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:22

MARIO216 schreef:
Ligt er aan wat je hebt. ren. Iemand met Borderline of Schizofrenie vergt een andere aanpak dan iemand die autistiforme kenmerken heeft of in bep. mate overspannen is (geweest)

Aanvankelijk wilde ik niet reageren omdat het zo wel héél persoonlijk word, maar wil er toch graag iets over kwijt...zonder al te veel in detail te treden...
Maakt het echt uit wat iemand voor psychische klachten heeft en hoe je daar mee om zou moeten gaan?
Iemand heeft psychische klachten en dat heeft een effect op het leven zolang daar niet aan gewerkt word, en daar zul je je op zijn minst bewust van moeten zijn.
Maar dat iemand "issues" heeft is niets bijzonders hoor...in meerdere of mindere mate heeft iedereen wel iets dat "normaal" functioneren belemmerd.
Het is enkel zo dat velen zich daar niet eens van bewust zijn.
Dat iemand dus psychische klachten heeft...(of lichamelijke)...betekent niet dat deze persoon niet gewoon "gezond" in het leven kan staan.
Ik heb zelf jaren lang last gehad van psychische klachten, én daarbij ook nog eens lichamelijk! Mind you, het lichamelijk aspect zal altijd wel blijven...daar kan k niet zo heel veel aan doen behalve er zoveel mogelijk rekening mee houden.
Aan die psychische klachten heb ik de afgelopen 2/3 jaar enorm hard gewerkt. Betekent het dan dat ik nu nergens meer last van heb? Nee! Die klachten zijn voortgekomen uit dingen die er in het verleden gebeurt zijn, en dat zal altijd zo blijven! Ik heb enkel geleerd er mee om te gaan...
en ben dat nog steeds aan het doen. Maar ik kan je garanderen, dat ik ondanks dat ik men butsen en littekens heb...gewoon een heel normaal en "stabiel" persoon ben hoor...stempeltje of niet!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:31

Zo...en nu een kopje thee Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:43

MARISKA601 schreef:
Homofielen, kunnen zich niet voortplanten op de natuurlijke manier.

Mattheüs 19:5
En Hij zeide: Daarom zal een man zijn vader en moeder verlaten en zijn vrouw aanhangen en die twee zullen tot één vlees zijn.

Is God onrechtvaardig door het verbieden van homoseksuele relaties?
Wij vinden vaak dat er zoveel onrecht is.
Door de zonde is er onrechtvaardigheid op de wereld gekomen.

Hoi Mariska,

Dat kunnen ze wel.
Vrouwelijke homo's kunnen gebruik van een donor maken.
En mannelijke homo's kunnen adopteren. Dat ís natuurlijk niet voortplanten.
Mannelijke homo's kunnen zich natuurlijk wél voortplanten ;)
Als daar bijvoorbeeld een goede vriendin is, die draagmoeder wil zijn.
Dat komt best wel regelmatig voor hoor.
Als een goede verstandhouding en de vriendschap er is ;)

Ik heb 't er ff moeilijk mee, dat homo's vaak door christenen ff worden vergeleken met dieven, moordenaars enzovoort. Zieke smiley

Waar in de bijbel 'verbied' God homoseksuele relaties????????????
Liefde bedekt tal van zonde's. Deze bijbeltekst zoek ik later wel even op.
Tal van zonde's worden bedekt met de mantel der liefde. Ook een bijbeltekst. en zo zijn er meerdere van deze teksten....

Quote:
Mariska: Door de zonde is er onrechtvaardigheid in de wereld gekomen.

Eigenlijk door de zondeval, weet je wel, toen Eva werd verleid door de slang. En Adam ook van die appel ging eten....Sindsdien leven we nu eenmaal in een gebroken wereld.
Maar er zijn nog zóveel goede dingen, Gode zij dank!
Pas als we in de Hemel zijn, dan is alles volmaakt.

1 Kor. 2:9
9 Maar het is zoals geschreven staat: ‘Wat het oog niet heeft gezien en het oor niet heeft gehoord, wat in geen mensenhart is opgekomen, dat heeft God bestemd voor wie hem liefheeft.’

Het gaat hier in deze bijbeltekst dusz ook om het Liefhebben!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 10 augustus 2010, 12:41
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:52

MARIO216 schreef:
Thomas, wil jij even dat leuke delftsblauwe bordje vertalen.

Het derde bordje Lachende smiley

Het probleem is het woord: Foreale

Verliefd word je niet als je er om zoekt maar het overkomt je, tegen wil en dank.

Mar earst mar een bakje.

(Maar eerst een bak koffie.)

Thomas, moet nog even wakker worden en dat kan alleen met: (fout Tess!)

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 10 augustus 2010, 10:55
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:09

PETRA883 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten.
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. Twijfelende smiley helaas.....

Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.

Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking!
Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner Lachende smiley

Ik ben benieuwd naar jullie reactie...

groeten

Petra

Hai Petra :)

Hoe ik ertegen aankijk om een relatie aan te gaan met iemand die een lichamelijke beperking heeft t.g.v een ongeval?

Nou, dat zit zo, dat zou mij namelijk helemaal niets uitmaken, als ik van zo iemand hou.

En of de beperking nu door een ongeval komt, of door een ziekte, dat maakt mij dan ook helemaal niets uit. Het gaat namelijk in een relatie om de Liefde. En daaruit voorvloeiend om het Geluk!

De beperking kan ook psychisch zijn. door een opgelopen trauma bijvoorbeeld. Dan zou het mij ook niets uitmaken, als ik van die persoon hou. Want Liefde overwint alles. staat ook ergens in de bijbel, zoiets ;)

En een lichamelijke beperking, door ongeval, ziekte of aangeboren, dat kan vervelend zijn, nu en dan. Maar als er liefde is, dan kan je er samen mee omgaan, dát is belangrijk.
Hetzelfde geldt voor een psychische beperking, aangeboren of niet, daar zijn de meningen over verdeeld. daar kan je, net als met een lichamelijke beperking mee leren omgaan.

Voor de zekerheid; ik bedoel géén verstandelijke beperking, want dan zou je niet kunnen communiceren op hetzelfde niveau.

Ik doel hier op zoals ze dat noemen psychische aandoeningen, zoals bijvoorbeeld de 'post traumatische stress stoornis'. Dat wordt bijvoorbeeld opgelopen door sommigen soldaten die uitgezonden zijn geweest naar oorlogsgebieden, en daar hele erge dingen hebben meegemaakt.

En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

Nee hoor, maakt mij niets uit, als ik van diegene hou ;) :)

Ik ben erg blij voor jou dat je ondanks je beperking een actief leuk leven hebt!!!!!!

Groetjes!

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:11

SHANITA130 schreef:
Hoi Mariska,

Dat kunnen ze wel.
Vrouwelijke homo's kunnen gebruik van een donor maken.
En mannelijke homo's kunnen adopteren. Dat ís natuurlijk niet voortplanten.
Mannelijke homo's kunnen zich natuurlijk wél voortplanten ;)
Als daar bijvoorbeeld een goede vriendin is, die draagmoeder wil zijn.
Dat komt best wel regelmatig voor hoor.
Als een goede verstandhouding en de vriendschap er is ;)

Ik heb 't er ff moeilijk mee, dat homo's vaak door christenen ff worden vergeleken met dieven, moordenaars enzovoort. Zieke smiley

Waar in de bijbel 'verbied' God homoseksuele relaties????????????
Liefde bedekt tal van zonde's. Deze bijbeltekst zoek ik later wel even op.
Tal van zonde's worden bedekt met de mantel der liefde. Ook een bijbeltekst. en zo zijn er meerdere van deze teksten....

Ja, en door de zonde is er onrechtvaardigheid in de wereld gekomen.

Eigenlijk door de zondeval, weet je wel, toen Eva werd verleid door de slang. En Adam ook van die appel ging eten....Sindsdien leven we nu eenmaal in een gebroken wereld.
Maar er zijn nog zóveel goede dingen, Gode zij dank!
Pas als we in de Hemel zijn, dan is alles volmaakt.

1 Kor. 2:9
9 Maar het is zoals geschreven staat: ‘Wat het oog niet heeft gezien en het oor niet heeft gehoord, wat in geen mensenhart is opgekomen, dat heeft God bestemd voor wie hem liefheeft.’

Het gaat hier in deze bijbeltekst dusz ook om het Liefhebben!!!

Is gebruik maken van een donor wel bijbels?
Een kind behoort een vader en een moeder te hebben.
Een kind behoort in zijn eigen omgeving op te groeien.
Als God had gewild dat 2 mannen/vrouwen zich konden voortplanten, dan had Hij het vast wel geregeld.

En in de bijbel is er sprake van 2 soorten liefdes.
De liefde tussen de mensen onderling, en de liefde tussen man en vrouw.
Dat zijn totaal verschillende liefdes.

Er staat in leviticus en in romeinen duidelijk dat het gruwel is in Gods ogen dat mannen met elkaar de liefde bedrijven,en de vrouwen met elkaar.
Of het nou betaalde seks is of niet.. dat doet er niet toe.
Seks is seks, of het nou plaats vind in een relatie of niet.

Het lijkt erop dat er mensen zijn die de bijbel willen aanpassen aan hun levensstijl.
Ze willen verschillende zondes goedpraten.

Homoseksueel gedrag is net zo te verfoeilijken, als wat een moordenaar doet, een dief, een hoereerder en noem maar op.
Ze begaan allemaal een zonde, en alle zondes zijn even erg in Gods ogen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:14

Hoi Mariska!

Ik ga hier later op in, want
ik moet nu helaas écht offline, want ik moet ook nog werken ;)

Laterz! en fijne Dag!

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:35

HANNAH810 schreef:
LEANNE226 schreef:
Miep vindt Frits een lekker ding en hoopt dat Frits gaat picknicken maar Frits wil eigenlijk Truus ontmoeten en heeft Miep slechts op de reservelijst staan, hij wil niet dat Truus weet dat hij haar wil spreken want anders meldt zij zich af, want Truus vindt Flip erg leuk en die gaat strandwandelen; dus gaat hij als anoniempje waardoor Miep niet weet dat Frits gaat picknicken en Miep hem niet lastig zal vallen en er voor Truus geen weg terug meer is zonder hem te ontmoeten......terwijl Flip zit te wachten op het strand........of zoiets

is goed hoor, truus!.......... Knipoog smiley

.

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:35

TESSYBEAR731 schreef:
En deze ook! Verraste, verbaasde smiley

We vechten voor ons geluk he meiden? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:41

THOMAS968 schreef:

Friezen mogen niet meedoen!

Thomas, als troost voor wie het begrijpt.....

P.S Willemijn, ik doe mijn best maar hou je de teller wel in de gaten?

Wat een (tegeltjes)wijsheid is dit! Knipoog smiley Lachende smiley

PS Ik snap 'm, dankzij je uitleg.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:42

MARISKA601 schreef:
1.Is gebruik maken van een donor wel bijbels?
2.Een kind behoort een vader en een moeder te hebben.

1.Tja,in bijbelse tijden wisten ze niet hoe de voortplanting werkte dus richtlijnen daarover zul je er niet in vinden,net zo min als hoe te handelen bij een levensbedreigende ziekte als kanker,medicijngebruik,autorijden,tv........etc etc etc(zou wel fijn geweest zijn maar God heeft het vast met een bedoeling niet vast laten leggen)

2.Graag!Als dat kon zat ik niet op CM Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 10 augustus 2010, 11:44
Naar boven

Auteur Bericht
RICHARDRI464

Vergelijking dieven en homo:

Voor God is alle zonden gelijk. Ik zeg niet dat dit hetzelfde is. De Bijbel is niet positief over seksualiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht. Of heeft iemand wel een tekst gevonden? Dan graag hieronder het antwoord!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

ZINGA672 schreef:
Stalkers, of vieze mannen die je onverhoeds beetpakken en beginnen af te lebberen... Kotsende smiley
Genoeg reden om anoniem mee te gaan of helemaal niet meer als bepaalde personen zich opgeven.

GrZ!

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RICHARDRI464

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:44

Je krijgt van CM een aantal tips, die mailtjes beantwoord ik niet. En op sommige mailtjes hoef je niet te antwoorden omdat het soort mededeling is. Het geeft dan ook niet helemaal een goede indicatie of iemand wel of niet reageert op de mailtjes. Want daarvoor is het denk ik bedoeld. Als je een leuke vrouw ziet op CM en je ziet dat zij slechts 20% van haar mailtjes beantwoord... Vul zelf maar in.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:49

RICHARDRI464 schreef:
Je krijgt van CM een aantal tips, die mailtjes beantwoord ik niet. En op sommige mailtjes hoef je niet te antwoorden omdat het soort mededeling is. Het geeft dan ook niet helemaal een goede indicatie of iemand wel of niet reageert op de mailtjes. Want daarvoor is het denk ik bedoeld. Als je een leuke vrouw ziet op CM en je ziet dat zij slechts 20% van haar mailtjes beantwoord... Vul zelf maar in.

Ach, met 77% mag je best tevreden zijn! Knipoog smiley Niemand haalt 100% hoor. Maar je hebt wel gelijk, als iemand onder de 50% zit kan het wel iets zeggen. Weet je wat het percentage wel omhoog haalt? I.p.v. privé-chatten, een heleboel mailtjes over en weer sturen met iemand. Kan ook best leuk zijn. 't Is maar een tip!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:54

Het is maar waar je op let...
Mij zegt het niets....
Kan er net zo goed vanaf die percentages.
Als iemand jou niet terugmailt weet je genoeg.. Dan past dat blijkbaar bij zijn/haar mentaliteit.

evengoed wens ik ieder een leuk kontakt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 11:56

Dus jullie komen niet op mijn verjaardagsfeestje?? Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:07

MARIO216 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Jij wil mijn kwaad krijgen.

Lukt je toch niet, vraag het wel aan Thomas Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Die geeft alles gratis weg,sommige mensen zijn te goed voor deze wereld Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:10

LEANNE226 schreef:
We vechten voor ons geluk he meiden? Knipoog smiley

Tot aan de sterren...en daar voorbij!

Oh nee, dat was woody Verlegen lachende smiley
nou ja...tot we der bij neervallen dan maar! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:17

LEANNE226 schreef:
Die geeft alles gratis weg,sommige mensen zijn te goed voor deze wereld Gefrustreerde smiley

gelukkig...ben ik niet de enige Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:17

MIEK114 schreef:
Dus jullie komen niet op mijn verjaardagsfeestje?? Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Waarschijnlijk niet!

Maar je zou natuurlijk kunnen overwegen om Miep, Truus, Frits en Flip uit te nodigen...
Die maken het zichzelf namelijk zo ongeloofelijk moeilijk dat de kans groot is dat ze allemaal besluiten thuis te blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

En dan te bedenken dat ze zichzelf dit leed hadden kunnen besparen door gewoon eerlijk te zijn tegen elkaar
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:18

Ik beantwoord geen mailtjes van russische vrouwen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:18

Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven

Ik ga nog steeds mee hoor!
Alleen als jullie dan wel mee een oogje in t zeil willen houden
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Pearl (onder voorbehoud)
grace585(onder voorbehoud)
Emma803

Jonathan890 (onder voorbehoud)
Benny340

Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 12 augustus 2010, 14:07
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:22

Ach, ik blijf standaard rond de 70% hangen...
En dat terwijl ik over het algemeen toch netjes terug mail! Knipoog smiley

Het houd ergens op, je bent op een bepaald moment uitgepraat
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:28

Dit gedicht schreef Dietrich Bonhoeffer. De laatste strofe gebruikte ik wel eens (in een vorig en mooi leven) tijdens de eerste vespers van de Advent.

Door goede machten stil en rouw omgeven,
Beschermd, getroost, beveiligd wonderbaar,
zo wil ik deze dagen met u leven
en met u binnengaan in het nieuwe jaar.

Nog drukt de zware last van kwade dagen,
nog komt het oude kwellen hart en hoofd.
Voor onze opgejaagde zielen vragen
wij, Heer, het heil dat Gij ons beloofd.

En zo Gij ons de bittere kelk wilt geven
vol leed, gevuld tot boven aan de rand,
dan nemen wij hem dankbaar, zonder beven,
uit uwe goede en getrouwe hand.

Maar wilt Gij ons nog eenmaal vreugde schenken
aan deze wereld en de glans der zon,
dan willen wat voorbijging wij gedenken:
U zijn ons leven dat uit U begon.

Laat warm en stil vandaag de kaarsen branden:
Gij hebt ze in onze duisternis gebracht.
Breng, als het zijn kan, ons weer bij elkander.
Wij weten het, uw licht schijnt in de nacht.

Zij het dat diepe stilten ons omringen,
laat ons toch horen, Heer, nu als voorheen,
het lofgezang dat al uw kindren zingen,
het volle lied der wereld om ons heen.

Door goede machten wonderbaar geborgen
wachten wij rustig, wat ons lot ook zij.
God is met ons in de avond en de morgen,
en elke nieuwe dag is Hij nabij.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:47

THOMAS968 schreef:

Friezen mogen niet meedoen!

Thomas, als troost voor wie het begrijpt.....

P.S Willemijn, ik doe mijn best maar hou je de teller wel in de gaten?

Als midden nederlander ben ik zelfs in het bezit van een fries tegeltje.......ooit eens gekregen toen ik op zeilkamp was in friesland van een leuke jonge fries....in mijn jonge jaren......:wij als stadse meisjes vonden die jongens zo leuk die fries spraken.........verstaan deden we het niet zo maar ja....

Oer us skynt deselde sinne hwer't wij op de wrald ek binne...........

Zullen er ook wel friezen zijn met tegeltjes waar andere dialecten op staan??????? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 10 augustus 2010, 14:00
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:55

Ik volg dit topic, maar ben het ff kwijt...

@Richard, aan de ene kant geef je allerlei redenen om tegen homofilie te zijn, aan de andere kant vertel je zelf een homoseksuele relatie te hebben.
Op je profiel echter is te lezen dat je vrijgezel bent!

Ik vraag me echt af hoe het nu eigenlijk zit...
Wat is jouw gedachte achter het plaatsen van dit topic? Wat wil je ermee bereiken?
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:56

WILLEMIJN232 schreef:
Als midden nederlander ben ik zelfs in het bezit van een fries tegeltje.......ooit eens gekregen toen ik op zeilkamp was in friesland van een leuke jonge fries....in mijn jonge jaren......:wij als stadse meisjes vonden die jongens zo leuk die fries spraken.........verstaan deden we het niet zo maar ja....

Oer us skynt deselde sinne hwer't wij op de wrald ek binne...........

Zullen erg ook wel friezen zijn met tegeltjes met andere dialecten??????? Verraste, verbaasde smiley

Die spreuk is erg gelaagd hoor en gaat veel dieper dan de feitelijke constatering......

Thomas, het Fries kent geen dialecten, wel klankverschillen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 ... 6194 Volgende
Pagina 1048 van 6194