| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geinig ik sta er al op wist niet eens dat er al een datum was Scheeld dat ik kan en dat ik me al had opgegeven maar hierbij ik kom 
Wauwie bijna jarig zijn en jonger worden in plaats van ouder Hannah jij maakt vrienden Maarre ben bijna 36 hoor  |
Splinter jong ben je nog toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:14
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | blijkbaar ken je mij (nog) niet...  |
Bescheidenheid siert de mens. Maar jezelf omlaag halen, hoeft niet hoor!
Marijan, die ook leert van dit topic.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:15
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je hebt tenslotte zelfs haar extra op je hoofd  |
alsof dat zaligmakend is....
bepaald niet, kan ik je zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:22
|
|
|
|
|
er had moeten staan,ik heb er mee te maken gehad. Welke gevoelens kwamen er bij jullie naar boven? Wat zijn jullie ervaringen,hoe hiermee om te gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:26
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: En toch valt menselijke schoonheid in het niet bij een bloem ....
GEHOLI202 schreef: dat kan ik als orchideeenkweker voluit beamen!!
HANNAH810 schreef:
ben ik de enige vrouw die nu een alergische reactie voelt opkomen op orchideeen(kwekers)??
GEHOLI schreef; gelukkig is de liefde voor bloemen en vrouwen goed te combineren. sterker nog; je kan die bloemen prima gebruiken om de liefde van je leven mee te verrassen........... (alleen heeft een kweker niet altijd schone handen...........)
ik moet zeggen dat ik het helemaal voor me zie, geholi! komt een kweker uit zijn werk, en ziet zijn princesje in de keuken achter het aanrecht, druk bezig om wat liefde te klaar te maken om zijn maag mee te vullen, en zegt;
"schat, ik heb wat voor je meegebracht, om je te laten voelen, dat je toch qua schoonheid volledig in het niet valt bij deze prachtige, byzondere orchidee!!"
alleen ehhh; waar heeft die kweker schone handen voor nodig??? ik denk namelijk dat de kans reeel is dat hij die alleen nodig heeft om de keuken te ontvluchten!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 augustus 2010, 11:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:27
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | alsof dat zaligmakend is....
bepaald niet, kan ik je zeggen.
 |
Maar dat maakt het nog geen reden om jezelf zo naar beneden te halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:32
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | veel singles hebben een hekel aan blind dates ,ik ook . toch hebben veel singles regelmatig een blindate . ik ook . je zou dus kunnen concluderen dat wij singles onszelf graag kwellen . daar zit wat in . mar het echte problem zit hem in de blind dates : die zijn verslavend . iedere keer als ik een blind date heb overleeft, neem ik me voor nooit meer op blind date te gaan, want ik hat die dingen . vooraf loopt het me dun door de broek van de zenuwe , ik weet zeker dat ik de meest weerzinwekkende persoon op aarde ben en natuurlijk vind ik mezelf een superloser omdat iemand anders voor mij een afspraakje heeft moeten regelen.( ik doe niet aan datingsites , ik schakel vrienden en kennissen in. maaken die zich ook is nuttig ) dan ontmoet ik mn blinddate en denk ik ; pppfff heb ik me hier nou zo druk om gemaakt ? na een ongemakkelijk uurtje neem ik afscheid en weet ik het heel zeker ; yep dit was mn allerlaatste . maar een tijdje later ben ik mijn voornemen al weer glad vergeten en hup , daar ga ik weer . het hart in de keel, de bilspleet badend in het zweet , op naar een blind date . want , en dat is het verslavende van een blind date : je weet maar nooit . na twintig mislukte afspraakjes moet het toch een keer raak zijn ? dat denk je , dat hoop je , dat wil je dus onder ga je de martelgang maar weer . ( ik hoop dat singles dat herkennen , anders ben ik echt een zielig geval .)
vorige week had ik weer een , mijn 22e . jazeker ik tel ze . en opeens ontdekte ik iets positiefs aan de blind date . ik heb nogal de neiging me zelf te verwaarloze . scheren, mee-eters uit drukken , neusharen trimmen , voeten ontsmetten, tanden poetsen, en een schone onderbroek aan trekken - waarom zou ik ? voor mezelf ? geen zin meer in . maar omdat ik dus een blin date had , nam ik me zelf weer eens stevig onderhanden , na een paar uurtjes stevig schrobben, glom ik weer van top tot teen . en zo1n verse onderbroek zit best lekker geef ik toe . de blind date maakt van mij weer een nieuw, fris, herboren mens was nodig ook . nog een ontdekking; nummer 22 was zowaarbest leuk. dus singles ; stof jezelf af . verstand op nul en blijven daten . je moet toch wat |
Tip
minimaal 3x per week een blind date en je blijft redelijk fris
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:32
|
|
|
|
Op internet vond ik het volgende, al is het wel een artikel uit 2007
Taboe op online dating verdwijnt
Het taboe op online dating is aan het verdwijnen. Bijna negentig procent van de mensen die date op internet doet daar niet geheimzinnig meer over. Dit laat een poll van een datingsite voor hoger opgeleiden zien.
De resultaten van de poll laten zien dat slechts 12% aan niemand vertelt dat hij/zij op een datingsite staat ingeschreven. De rest praat hier openlijk over met familie, vrienden en sommige gevallen zelfs met iedereen:
29 % Iedereen mag dat weten 29 % Vrienden 27 % Vrienden en familie 12 % Niemand 02 % Mijn directe familie 01 % Geen mening / Weet niet
Hoe is dat bij jullie? Vertel je iedereen dat je op een datingsite staat? Of vertel je het aan een beperkt aantal mensen? Waarom wel/niet? 'k Ben heel benieuwd naar jullie reacties!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:34
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Tip
minimaal 3x per week een blind date en je blijft redelijk fris |
Haha , maar dat lijkt mij psychisch wel een behoorlijke belasting.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:40
|
|
|
|
beauty is in the eye of the beholder
beauty is only skin-deep
beauty is in the eye of the beholder proverb beauty cannot be judged objectively, for what one person finds beautiful or admirable may not appeal to another. beauty is only skin-deep proverb a pleasing appearance is not a guide to character.
Thomas, vindt dit wel fraaie uitdrukkingen, vooral de eerste.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:42
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Op internet vond ik het volgende, al is het wel een artikel uit 2007
Taboe op online dating verdwijnt
Het taboe op online dating is aan het verdwijnen. Bijna negentig procent van de mensen die date op internet doet daar niet geheimzinnig meer over. Dit laat een poll van een datingsite voor hoger opgeleiden zien.
De resultaten van de poll laten zien dat slechts 12% aan niemand vertelt dat hij/zij op een datingsite staat ingeschreven. De rest praat hier openlijk over met familie, vrienden en sommige gevallen zelfs met iedereen:
29 % Iedereen mag dat weten 29 % Vrienden 27 % Vrienden en familie 12 % Niemand 02 % Mijn directe familie 01 % Geen mening / Weet niet
Hoe is dat bij jullie? Vertel je iedereen dat je op een datingsite staat? Of vertel je het aan een beperkt aantal mensen? Waarom wel/niet? 'k Ben heel benieuwd naar jullie reacties! |
Hier is het nog taboe hoor,mensen hebben een veel te romantisch idee van het ontstaan van een relatie,helaas is het hard werken Niemand in mijn omgeving wist het,mijn vriendinnen wisten wel dat ik aan het daten was...... Ik heb het ook niet verteld omdat het mijn priveleven is,heeft niemand iets mee te maken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:49
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Maar dat maakt het nog geen reden om jezelf zo naar beneden te halen  |
gelukkig heb ik daar zelf ook nog iets over te zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:08
|
|
|
|
|
Ik heb het vertelt aan twee personen, die niet direct fam. zijn. Ze vinden het geweldig. Moest wel een drempel over om het te vertellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:17
|
|
|
|
Ik heb het alleen aan mn vriendin verteld. Vooral om dat ik het tegen iemand wil zeggen als ik met een voor mij nog redelijk onbekende cm-er een date heb mijn kinderen weten alleen dat ik regelmatig op internet actief ben met andere alleenstaande christenen. Vind het ook lastig om te vertellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:21
|
|
|
|
Woensdag 11 augustus; Math. 21: 1-11: Een koning op een ezel.
Ze hebben gelijk, de mensen langs de kant van de weg! Daar komt Hij, de Koning, de beloofde Messias. de Zoon van David! Hosanna, roepen ze. Help toch, verlos ons, Zoon van David! Gezegend Hij die komt in de Naam des Heeren! Ze hebben gelijk, de mensen langs de straat. Maar te weinig beseffen ze de grote betekenis van de woorden ui thet boek van de profeet Zacharia: Zie, uw Koning komt tot u, zachtmoedig en rijdend op een ezel...Een koning op een ezel! Nee, daar kun je geen aanval op de Romeinen van verwachten. Een koning op een ezel, daar zou de keizer in Rome hard om lachen! Wat een koning! Maar zo gaat de profetie van Zacharia in vervulling. Hier is de koning die komt in zachtmoedigheid. Hier is de koning die een vorst van vrede zal zijn. Nee, niet met alle geweld zal Hij regeren. 'De wagens, de paarden, de wapens, de zwaarden, krijgsluchtige plannen, Hij zal ze verbannen, Hij zal ze verdoen in zijn toorn en zijn recht...!' Maar zijn kracht is zijn zwakheid. Zijn paard is zijn ezel. Zijn wapens een kruis. Zijn zwaard het woord van God. Een koning op een ezel. Wie Jezus volgt, moet weten wat hij doet. Jezus volgen betekent: de weg van zachtmoedigheid gaan. De weg van de verzoening en de vergeving. De weg van de gevouwen handen in plaats van de gebalde vuisten. Een koning op een ezel. Hoe zei Hij het zelf ook al weer? Zalig zijn de zachtmoedigen, want zij zullen de aarde beërven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:26
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Tip
minimaal 3x per week een blind date en je blijft redelijk fris |
moeten er wel mogelijkheden er voor wezen en gegeven worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:27
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Splinter jong ben je nog toch??? |
Dankie Billy Jij maakt vrienden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:29
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | veel singles hebben een hekel aan blind dates ,ik ook . toch hebben veel singles regelmatig een blindate . ik ook . je zou dus kunnen concluderen dat wij singles onszelf graag kwellen . daar zit wat in . mar het echte problem zit hem in de blind dates : die zijn verslavend . iedere keer als ik een blind date heb overleeft, neem ik me voor nooit meer op blind date te gaan, want ik hat die dingen . vooraf loopt het me dun door de broek van de zenuwe , ik weet zeker dat ik de meest weerzinwekkende persoon op aarde ben en natuurlijk vind ik mezelf een superloser omdat iemand anders voor mij een afspraakje heeft moeten regelen.( ik doe niet aan datingsites , ik schakel vrienden en kennissen in. maaken die zich ook is nuttig ) dan ontmoet ik mn blinddate en denk ik ; pppfff heb ik me hier nou zo druk om gemaakt ? na een ongemakkelijk uurtje neem ik afscheid en weet ik het heel zeker ; yep dit was mn allerlaatste . maar een tijdje later ben ik mijn voornemen al weer glad vergeten en hup , daar ga ik weer . het hart in de keel, de bilspleet badend in het zweet , op naar een blind date . want , en dat is het verslavende van een blind date : je weet maar nooit . na twintig mislukte afspraakjes moet het toch een keer raak zijn ? dat denk je , dat hoop je , dat wil je dus onder ga je de martelgang maar weer . ( ik hoop dat singles dat herkennen , anders ben ik echt een zielig geval .)
vorige week had ik weer een , mijn 22e . jazeker ik tel ze . en opeens ontdekte ik iets positiefs aan de blind date . ik heb nogal de neiging me zelf te verwaarloze . scheren, mee-eters uit drukken , neusharen trimmen , voeten ontsmetten, tanden poetsen, en een schone onderbroek aan trekken - waarom zou ik ? voor mezelf ? geen zin meer in . maar omdat ik dus een blin date had , nam ik me zelf weer eens stevig onderhanden , na een paar uurtjes stevig schrobben, glom ik weer van top tot teen . en zo1n verse onderbroek zit best lekker geef ik toe . de blind date maakt van mij weer een nieuw, fris, herboren mens was nodig ook . nog een ontdekking; nummer 22 was zowaarbest leuk. dus singles ; stof jezelf af . verstand op nul en blijven daten . je moet toch wat |
Heel sterk brazz wat zal je lekker fris ruiken. P.S de BQ is blind date kommie tenminste lekker fris aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 12:49
|
|
|
|
Op dit topic graag reageren onder GEBED.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op woensdag 11 augustus 2010, 13:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 13:18
|
|
|
|
Lieve CM'ers,
een vraag van mij zoals jullie me misschien al kennen als voorvechtster voor dierenwelzijn en respect voor onze biotoop, de aarde.
Misschien hebben meer van ons het gezien; beelden, gefilmd door iemand van een dierenwelzijnsorganisatie in Azië, van dieren in dierentuinen en circussen in Azië die vreselijk werden mishandeld voor, tijdens en na hun optredens en zeer dieronwaardig worden gehouden.
Ik wil jullie vragen om voor de bevrijding en het welzijn van deze dieren te willen bidden; voor de heelheid van de schepping.
Mieke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 13:40
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Hieper de piep, weer lekker picknicken ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet hoor. Met of zonder kids weet ik nog niet nog niet met ze over gehad, maar ik kom bij leven en welzijn (of meer cm waardig LS). |
Lectori Salutem?
Den lezer heil!
Thomas, dank je.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 14:26
|
|
|
|
we hebben allemaal onze koffer, heb petra/sterretje hun profiel gelezen,ik geloof wel dat zij,iemand ontmoeten ze bruizen allebei. op de vraag ja,het is ook te zien wat voor beperking, het gaat ook andere dingen,zoals ik al zei,de persoon verandert er niet door, wie kent er jonie niet die was door een ongeluk helemaal lam,ze was ook getrouwt. petra/steretje,het komt wel goed,jullie bruisen,en niet dupen. partner met beperking of niet,lig er aan,in het huwelijk is het iets anders,dan ga je niet weg denk ik,het in goede en slechte tijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 14:56
|
|
|
|
1joh 1:9 god is getrouw . en het geloof in jezus redt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 15:20
|
|
|
|
amen,bidt voor elkaar,komt goed katja. je bent uitgenodigt, beterschap,zal ook voor je bidden vandam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 15:28
|
|
|
|
hoi,anita erg voor je zal ook voor je bidden,sluit me aan bij eva,omdat ik het ook zo ervaar,sterke, vandam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 15:47
|
|
|
|
| ANITA637 schreef: | Hallo lieve gelovige broeders en zusters Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden . ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen |
Halo Anita,
Wat moeilijk allemaal, wat krijg je veel te verduren nu. Hoe donker het ook lijkt ;God is bij je en Hij laat je niet in de steek. Hij is zo goed! Hij zorgt voor je. Ik zal voor jou en je kinderen bidden
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op woensdag 11 augustus 2010, 15:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 16:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heel sterk brazz wat zal je lekker fris ruiken. P.S de BQ is blind date kommie tenminste lekker fris aan  |
nee is geen blinddate erika want dat doe je blindelinks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 16:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Lectori Salutem?
Den lezer heil!
Thomas, dank je.  |
Ja Thomas, niet mee picknicken maar wel alles lezen he, pfff en natuurlijk heel schoolmeester eigen meteen alle fouten zien. Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk, zoals Imke ook al was opgevallen natuurlijk bedoel ik gewoon D.V. Werd ff afgeleid, letten dus niet goed op, en ja, dan kunnen blunders ontstaan he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 17:23
|
|
|
|
Leuk stukje Braz. Misschien volgende keer toch ff de bronvermeling erbij? Is wel zo netjes naar de schrijver toe...
GrZ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 17:39
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
up ..... |
Misschien een stomme vraag, maar als het weer het toelaat gaan we dan ook lekker in zee zwemmen?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |