| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:01
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik heb de indruk dat je die posting hebt verwijderd .....  |
... en toch begin ik nu een beetje de kriebel te krijgen dat ik PIETER TOCH ECHT GELIJK GA GEVEN !! !!
Hoop dat ANNETTE voor haar appeltaart nog steeds verse ingredienten gaat gebruiken en niet over de datum... na deze woedende, boze, gefrustreerde uitval van mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:08
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | er word hardop afgevraagd hoe je dat als christen kan doen.... met als achterliggende mening ( en dat straalt er werkelijk van af ): dat kan NIET als christen... |
Is dat zo of denk je zelf dat men dat wel denkt? ????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | jij zou best es willen seed daten marijan??? |
Toch maar niet Pieter!!!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 20:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:10
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Bedankt voor je wijze woorden, Willemijn. Dat is precies waar het om draait, grenzen stellen! En dat is iets waar ik dagelijks mee bezig ben, daarin ben ik nog lang niet uitgeleerd. Het valt niet altijd mee, omdat ik – als ik zou willen – alle avonden wel zou kunnen werken. Er is altijd iets te doen, het kan altijd leuker en beter. Maar dat wil ik dus echt niet (meer). Vanaf 1991 heb ik fulltime gewerkt, maar vanaf maandag ga ik iets minder (1 dag vrij in de week) werken. Dat is een bewuste keus, waar ik al langere tijd over na heb gedacht. Ik zie er erg naar uit, wat niet zegt dat ik m'n werk niet met plezier doe. Dat is gelukkig wel zo. Het leven draait niet alleen om werk (en salaris), maar er is meer waar je je tijd en energie in kunt steken. ’t Is beter een burn-out te voorkomen, al zal ik nooit durven zeggen dat mij dat nooit zal overkomen. |
Toch blijft het ernstig dat een fulltime onderwijsbaan fysiek moeilijk meer op te brengen valt zonder dat het gaat knagen. Al zijn er meer sectoren waar dit zo werkt, in kringen van verpleegkundigen speelt dit ook. Een te ver opgevoerde werkdruk zou vermeden moeten worden. Boven de 50 lukt het in de twee sectoren die ik noemde haast niet meer. Ik vind het uit economisch oogpunt wel begrijpelijk dat de arbeidsparticipatie onder ouderen toe moet nemen maar wat meer oog voor de afnemende fysieke mogelijkheden naarmate de leeftijd vordert, lijkt me wijs. In het onderwijs is ziekteverzuim zelden kortdurend en het cijfer wordt bepaald door langdurig ziekteverzuim, in de praktijk burn-out. Vrij vertaald: mensen melden zich niet snel ziek en gaan zo lang door dat ze er aan kapot gaan. Het betrokken zijn bij je werk is te schadelijk voor je gezondheid helaas. Bij verpleegkundigen is in de cao nu opgelegd dat vrouwen boven de 55 weer nacht- en bereikbaarheidsdiensten moeten draaien. Wat er dan gebeurt als er sprake is van een personeelstekort is dus wel helder. Verstandig beleid valt van de overheid, maar ook van de werkgevers in de zorg, niet te verwachten, dus je zult je eigen grenzen moeten bewaken. Ik moet wel zeggen dat je er ook zelf aan bij kunt dragen dat je plezier in je werk houdt. Als je de zaken zo in kunt richten dat je met nieuwe uitdagingen bezig bent, dan wel wat meer op routine werkt, kun je je arbeidsvreugde langer behouden. Maar ik zit wat dat betreft in een situatie dat ik daar veel invloed op heb. Naarmate mensen hoger opgeleid zijn, zitten ze ook vaker in banen waar dat nog kan. Voor veel mensen is dat helaas niet zo.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 20:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | er word hardop afgevraagd hoe je dat als christen kan doen.... met als achterliggende mening ( en dat straalt er werkelijk van af ): dat kan NIET als christen... |
Het zou kunnen dat een mening, tegengesteld aan de jouwe, je totaal niet bevalt. Soms wordt dit dan afgereageerd op de persoon, die - vanuit overtuiging - zijn mening zegt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA637
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:17
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ons bidden en Jezus boodschap Wij leven in God's Koninkrijk. Ook al is dit niet zichtbaar. Geen paleis, geen manifestatie van Jezus als Koning in de wereld, geen rekening met God's wetten in de wereld. En toch mogen wij weten, dat wij in God's koninkrijk leven. Als wij Jezus als verlosser aannemen, zien dat wij zonder Hem buiten god leven, als wij ons hart en ons leven aan Hem geven mogen wij eten dat wij in God's Koninkrijk zijn.
Ons lichaam daar verlangt God van dat het een tempel van de Heilige Geest is. God's Paleis. Ons leven moet een leven zijn waarin wij Jezus weerspiegelen in deze wereld. Laten zien dat Jezus invulling geeft, liefde en genade is. Zo kunnen wij Jezus als koning laten zien van ons leven. Ons leven waarin wij kunnen laten zien dat God's wetten rechtvaardig zijn. Hierdoor mag en moeten wij getuigen dat het leven met God goed is en een doel heeft.
Wat verlangt God van ons? Wij geven dan zo vaak het antwoord :'God liefhebben boven alles en onze naaste als onszelf' Maar als je dit naast je eigen leven legt betekent dit dat wij zelf een stap terug moeten doen. God moet dan naar de 1e plaats en wijzelf naar de 2e plaats. Al onze verlangens, al ons bezit, al onze dromen, al die dingen naar een 2e plaats. Ook met 'je naaste als jezelf' betekent dit niet veelal, dat wij minstens 1 stap terug moeten doen, om maar naast die ander te komen staan? Zodat onze naaste ook onze gelijke wordt.
Vanwaar komt het toch dat wij daarmee zo'n grote moeite hebben? De woorden zijn zo vaak gezegd 'God liefhebben en onze naaste als onszelf'. Maar als ik mijn bidden, mijn doen en mijn woorden en daden hiernaast leg. Dan zie ik dat ik regelmatig daarin faal.
Is het niet zo dat wij te weinig vertrouwen in God hebben? Dat wij te bezorgd zijn om ons leven, Hoe wij willen dat ons leven eruit ziet. Onze baan, ons huis, onze kleding, vakantie, onze partner. Met al die dingen doen we vaak niets anders dan laten zien aan onze omgeving : 'Kijk mij/ons eens, hoe goed ik/we het voor mekaar hebben, Ik heb geen zorgen, ik regel het zelf' Waar ligt onze schat? Op aarde of in de hemel. Alle aards vergaat, ons leven uiteindelijk ook. Weten we waarnaar wij dan gaan? Ligt daar ons verlangen> onze schat?
Jezus boodschap is : 'wees niet bezorgd over je leven, verzamel geen schatten op aarde' Maar hoe zit dat dan met onze verantwoordelijkheid? Wij hebben hier op aarde toch ook een taak? natuurlijk is dat waar maar hoe vak is het niet onze taak, onze invulling die we hieraan geven. En betrekken we God helemaal niet bij alle dingen die wij graag willen, bij verlangen dat er is en bij ons doen en laten?
God die zelf zegt dat Hij weet wat onze behoeftes zijn. Wij hoeven daar niet naar te zoeken, God verlangt een gaan in vertrouwen. God verlangt dat wij eerst Zijn koninkrijk , zijn gerechtigheid zoeken. En Hij zal zegenen bovendien, extra dus.
Maar wat bedoelt Jezus dan met die woorden 'zoekt eerst het koninkrijk en zijn gerechtigheid" Als God's koninkrijk al begonnen is in ons leven....waarom moeten we dit dan wel zoeken? Wat dan met onze behoeftes en verlangens? Is het niet zo dat die ook in dienst gesteld moeten worden in God's koninkrijk? Ten dienste van God dus? Dat we het zo moeten zoeken? En onze verlangens zijn vaak zo anders dan wat God geeft. Waarom wil ik dat en krijg ik iets heel anders? Waarom geeft God wel dit, maar het ander niet?
Ja wij mogen alles bidden naar God, maar de verhoring is vaak niet hetgeen wij eigenlijk willen. Dat maakt bidden soms toch wel eens tot iets lastigs, als het verhoren en moeizaam ding is. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:20
|
|
|
|
voor mij was het vandaag tuinieren. de voortuin en achtertuin zijn als het goed is onkruid vrij nu. en dan kan ik weer even genieten van de tuinen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:32
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hoi allemaal,
Even snel op Cm kijken bij mn ouders, zit voorlopig nog zonder pc en dus CM ,mis jullie wel hoor! |
Och , Jonathan heeft het 17 dagen volgehouden zonder CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:32
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | partner ?
En de dag is nog lang niet om, maar na 2 bakken koffie ontdekken dat mijn migraine wegging vond ik toch wel een erg fijn moment !  |
Neem er de volgende keer 3 dan komt het nooit meer terug !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:37
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Toch blijft het ernstig dat een fulltime onderwijsbaan fysiek moeilijk meer op te brengen valt zonder dat het gaat knagen. Al zijn er meer sectoren waar dit zo werkt, in kringen van verpleegkundigen speelt dit ook. Een te ver opgevoerde werkdruk zou vermeden moeten worden. Boven de 50 lukt het in de twee sectoren die ik noemde haast niet meer. Ik vind het uit economisch oogpunt wel begrijpelijk dat de arbeidsparticipatie onder ouderen toe moet nemen maar wat meer oog voor de afnemende fysieke mogelijkheden naarmate de leeftijd vordert, lijkt me wijs. In het onderwijs is ziekteverzuim zelden kortdurend en het cijfer wordt bepaald door langdurig ziekteverzuim, in de praktijk burn-out. Vrij vertaald: mensen melden zich niet snel ziek en gaan zo lang door dat ze er aan kapot gaan. Het betrokken zijn bij je werk is te schadelijk voor je gezondheid helaas. Bij verpleegkundigen is in de cao nu opgelegd dat vrouwen boven de 55 weer nacht- en bereikbaarheidsdiensten moeten draaien. Wat er dan gebeurt als er sprake is van een personeelstekort is dus wel helder. Verstandig beleid valt van de overheid, maar ook van de werkgevers in de zorg, niet te verwachten, dus je zult je eigen grenzen moeten bewaken. Ik moet wel zeggen dat je er ook zelf aan bij kunt dragen dat je plezier in je werk houdt. Als je de zaken zo in kunt richten dat je met nieuwe uitdagingen bezig bent, dan wel wat meer op routine werkt, kun je je arbeidsvreugde langer behouden. Maar ik zit wat dat betreft in een situatie dat ik daar veel invloed op heb. Voor veel mensen is dat helaas niet zo.
Thomas |
Een goed en helder stuk! Het bewaken van je grenzen, kan wel een schuldgevoel opleveren. Je kunt het gevoel hebben dat je te vaak nee zegt en dat je je werk niet goed genoeg doet. Het kan voor je gevoel altijd beter. Ik denk wel dat juist de mensen die dat gevoel hebben, de mensen zijn die zich met hart en ziel in (willen) zetten. Het zijn de meest gemotiveerde en betrokken mensen, die je juist niet kunt missen. Dat is erg jammer en zeker iets waar verstandig beleid op gemaakt zou moeten worden. Zolang dat niet gebeurt, moet je zeker zelf stappen zetten. En het is heel belangrijk om plezier en uitdaging in je werk te houden, daar ook energie in te steken. Ook het benoemen van de dingen die leuk zijn, vind ik heel belangrijk. Een team is daar ook heel belangrijk in, stimuleer je elkaar of praat je elkaar de put in. En dan is er geen mooier vak, dan het onderwijs. Dit probleem zal vast in meerdere sectoren voorkomen, de maatschappij is ook veeleisender geworden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:42
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Een goed en helder stuk! Het bewaken van je grenzen, kan wel een schuldgevoel opleveren. Je kunt het gevoel hebben dat je te vaak nee zegt en dat je je werk niet goed genoeg doet. Het kan voor je gevoel altijd beter. Ik denk wel dat juist de mensen die dat gevoel hebben, de mensen zijn die zich met hart en ziel in (willen) zetten. Het zijn de meest gemotiveerde en betrokken mensen, die je juist niet kunt missen. Dat is erg jammer en zeker iets waar verstandig beleid op gemaakt zou moeten worden. Zolang dat niet gebeurt, moet je zeker zelf stappen zetten. En het is heel belangrijk om plezier en uitdaging in je werk te houden, daar ook energie in te steken. Ook het benoemen van de dingen die leuk zijn, vind ik heel belangrijk. Een team is daar ook heel belangrijk in, stimuleer je elkaar of praat je elkaar de put in. En dan is er geen mooier vak, dan het onderwijs. Dit probleem zal vast in meerdere sectoren voorkomen, de maatschappij is ook veeleisender geworden. |
Op de gezondheidszorg na dan he Met grenzen stellen maak je niet altijd vrienden dat klopt......maar collega's moeten er ook aan wennen dat je die grenzen stelt..... Maar ach.....het blijft een mooi vak.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:47
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Op de gezondheidszorg na dan he Met grenzen stellen maak je niet altijd vrienden dat klopt......maar collega's moeten er ook aan wennen dat je die grenzen stelt..... Maar ach.....het blijft een mooi vak....... |
Als ik niet het onderwijs wat ingegaan, was het zeker de zorg geworden. 'k Heb daar toen ook wel even over na moeten denken. Naast de gewone werkdruk in de zorg, lijkt het mij ook pittig om wisselende diensten te draaien. 't Onderwijs voelt wel als m'n bestemming wat betreft werk. Ieder z'n vak hè. Zit ook een beetje in de genen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:47
|
|
|
|
hallo,behappy, inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds. bedankt,vriendelijke groet, vandam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:52
|
|
|
|
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ?? en een prikbordbericht willen plaatsen? Opgegeven tot nu toe;
Erika129 Angelique327 Iesje369 Annette965 Anoniempje (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)
Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Billy701 Anoniempje (onder voorbehoud) Yes356 Crossroad317 wim727 onder voorbehoud
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 21:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | tjonge........ heb het al aan tientallen uitgelegd via mails en telefonisch. Allemaal vonden ze t zo leuk in mijn profiel.....
maar jij overtreft de stoutste verwachtingen...in 3 korte zinnen is het je gelukt !!!!!!!
Ik zou ICT'er worden als ik jou was..  |
Ik kan dat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:09
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: |
ook met andere dingen nog geen echte nadelen ondervonden, het is een verandeming ná IE! |
Internet Exploder.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:12
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Jij snapt het, Thomas
Marijan, voor wie de uitputtingsslag maandag weer begint.  |
Marijan,
Gelukkig is het morgen een rustdag he. 
Thomas, vindt het Christendom zo gek nog niet....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:14
|
|
|
|
| VANDAM845 schreef: | hallo,behappy, inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds. bedankt,vriendelijke groet, vandam |
Hi Vandam,
Dank voor je bedankje. Ja, die ene website was makkelijk gevonden.
De voornaam Joni, noemde jij. De achternaam, Erickson, kwam spontaan in herinnering.
Maar nu zoeken op google voor echte praktische informatie... Dat valt niet mee.
Via Wikipedia, is te zien, dat ze 35 boeken heeft geschreven NA HAAR VERLAMMING LEERDE ZIJ TE SCHILDEREN MET HAAR MOND.
Ja, dat weten vele jongeren nu misschien niet... Maar het is me nog niet gelukt, om een schilderij van haar 'mond' te vooorschijn te googelen...
Wie kan dat wel???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:15
|
|
|
|
gewoon je laptop gebruiken. Maar op den duur gaat het ook langzaam als de laptop te oud is? Mariska, je bent kampioen chatter. Voor mij, krijg je een beker. Elk keer als ik in een chat komt, zit jij er altijd? Kennelijk ben je een groot chat fan.
Groeten van Katja065.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:16
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | en 1 is al genoeg he Komt vast wel goed je bent volgens mij een prachtmens!
Lieve Groet, Peacedove |
Zal het je sterker vertellen
Man en vrouw zijn SAMEN ÉÉN. Dus, aan een HALVE heb je al genoeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:17
|
|
|
|
Even snel op Cm kijken bij mn ouders, zit voorlopig nog zonder pc en dus CM ,mis jullie wel hoor! |
Kom je wel een zaterdag, of was je dat vergeten. Oh, ja je kunt niet antwoorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:17
|
|
|
|
Aanbevolen.
Ik ben 1 keer op een gebedsroom geweest. Het is altijd om 8.00 tot 9.00 op donderdagavond. Ik vond het wel goed en het is aanbevolen als je een gebed hebt, voor jezelf of voor anderen. Gods zegen toegewenst.
Katja065.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:20
|
|
|
|
ach...... mis jou ook hoor en nog wel aantal mensen zo te zien !!
enne...ik hield het 17 dagen vol zonder CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:20
|
|
|
|
Hallo Gibby,
kom eens naar een gebedsroom op donderdagavond van 8.00 tot 9.00.
Groeten van Katja,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ?? en een prikbordbericht willen plaatsen? Opgegeven tot nu toe;
Erika129 Angelique327 Iesje369 Annette965 Anoniempje (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud)
Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Billy701 Anoniempje (onder voorbehoud) Yes356 Crossroad317 wim727 onder voorbehoud
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf |
heb mezelf erbij gezet...leuk!!!! grtjs miekjes
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 21:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:29
|
|
|
|
ik schreef dit niet maar het volgende....
heerlijk lijkt me dat.....luisteren naar de volgende teksten: en dan niets voelen van .....hé...ik ben christen hier kan ik NIET naar luisteren
ik zeg niets over de muziek...heerlijk is het sommige muziek, maar de inhoud van de muziek...daar kan ik niet naar luisteren.
op mijn werk valt t mij ook al op dat duitsers niet zo goed in engels zijn...whahahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:31
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ach...... mis jou ook hoor en nog wel aantal mensen zo te zien !!
enne...ik hield het 17 dagen vol zonder CM |
Tja, je zult het toch moeten doen met de mensen die er wel zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:33
|
|
|
|
Het lijkt er op dat je de Nederlandse taal ongewild met een nieuw begrip hebt verrijkt, Petra.......
Het zou wel eens de aanduiding kunnen worden van mannen die er bij daten een wat eh eenzijdige kijk er op na houden - en het komt voor natuurlijk.
Thomas, moest er eigenlijk wel om lachen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 22:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:35
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Tja, je zult het toch moeten doen met de mensen die er wel zijn.  |
Daar heeft ie zijn handen vol aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:36
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Net gelezen: "Night" van Elie Wiesel. |
net gelezen....
Flatner Cottage - Gaat over een vrouw van begin 30 die gehandicapt raakt door ongeluk, haar verloofde en haar ouders verliest. In worsteling raakt met dat verlies, de strijd van haar verlamd raken, de zin van het leven. maar dan nieuwe vrienden begint te maken. En dan haar strijd met haar verlangens als vrouw, liefde die ze gaat voelen, maar een stap niet durft te maken in haar leven, omdat ze gehandicapt is. Haar vriend constant op afstand houdt, omdat ze bang is voor haar gevoelens, verlangens, waar ze geen weg in ziet om dat te combineren met haar gehandicapt zijn. Hoe gaat ze om met deze gevoelens is de vraag voor haar en de draad door het boek.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |