ChristianMatch

Forum

BBQ- en in het midden van Nederland
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:17

Erika nogmaals hartelijk dank voor je gastvrijheid het was in 1 woord
GEWELDIG. Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
voor herhaling vatbaar! Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 21 augustus 2010, 11:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:20

MARISKA601 schreef:
mens niet seure voor de koffie...
wees blij dat de wekdienst werkte

WEKDIENST Zieke smiley Smiley die vol vragen zit ???
O was dat wekdienst ik dacht een een peleton M E - ers die binnen gevallen kwamen met ingetrapte deur Zieke smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:23

GRACE585 schreef:
WEKDIENST Zieke smiley Smiley die vol vragen zit ???
O was dat wekdienst ik dacht een een peleton M E - ers die binnen gevallen kwamen met ingetrapte deur Zieke smiley Gefrustreerde smiley

Dat mens lag in een zeer diepe coma omdat ze een hele fles rose had leeg gesope.
dan krijg je dat.
en snurke dat ze kon, leek wel of ze bomen op de hei aan het zagen was.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 21 augustus 2010, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:26

RENSKE067 schreef:
is goed voor de lijn joh Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

welke lijn??? Clown smiley
buslijn 2 of 88.die komen nl hier in de buurt.lol
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:39

Vanmorgen wakker worden met de wetenschap dat ik ff niks hoef te doen, en die gezellige bbq van gister nog vers in mn geheugen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:11

MARISKA601 schreef:
Dat mens lag in een zeer diepe coma omdat ze een hele fles rose had leeg gesope.
dan krijg je dat.
en snurke dat ze kon, leek wel of ze bomen op de hei aan het zagen was.

Is dit nu roddelen of gewoon een verslag van een logeerpartij? Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:14

DANIEL777 schreef:
Waarom zou dat iets over de persoon in kwestie wat zeggen als iemand met een mailrespons van minder dan 50 procent zit.
Dat is weer zo'n lekkere interpretatie terwijl er daar vaak geen bal van klopt.
Maar ja das natuurlijk weer mijn mening. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik heb nog nooit naar mijn mailrespons gekeken..... Verraste, verbaasde smiley
Ga het toch eens doen......
Bedankt voor de tip Daniel.......
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:14

GRACE585 schreef:
Erika nogmaals hartelijk dank voor je gastvrijheid het was in 1 woord
GEWELDIG. Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
voor herhaling vatbaar! Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Knipoog smiley

Hallo Allemaal,

Ik heb genoten gisteravond, het was echt supergezellig. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Iedereen praatte met iedereen. Er is lekker gegeten en enkelen aangeschoten Smiley die vol vragen zit oei was nog halve fles rose over hoor.
En dan die love birds he Verliefde smiley
Mensen allemaal bedankt voor jullie gezelligheid.
Ik zou zeggen het is voor herhaling vatbaar.

Kussende smiley Erika.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:16

WILLEMIJN232 schreef:
Is dit nu roddelen of gewoon een verslag van een logeerpartij? Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley

Ehhhhh. Goeie vraag Willemijn. Smiley die vol vragen zit
een ding weet ik wel ze zijn aan alkaar gewaagd wat dat betreft. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:21

ERIKA129 schreef:
Hallo Allemaal,

Ik heb genoten gisteravond, het was echt supergezellig. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Iedereen praatte met iedereen. Er is lekker gegeten en enkelen aangeschoten Smiley die vol vragen zit oei was nog halve fles rose over hoor.
En dan die love birds he Verliefde smiley
Mensen allemaal bedankt voor jullie gezelligheid.
Ik zou zeggen het is voor herhaling vatbaar.

Kussende smiley Erika.

dank je voor de rectivicatie erika want ik werd al beschuldigd van de hele fles en de halve was nog zelfs gedeeld met een ander,lol Clown smiley
als de slappe lach al voor dronkenchap aangezien word vraag iik me af wat ze zelf gedronken hadden Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 21 augustus 2010, 12:26
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:23

WILLEMIJN232 schreef:

hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol Clown smiley
snurken heb ik niks van gehoord Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:26

GRACE585 schreef:
hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol Clown smiley

moe je kijken hoe slordig nederlans se schrijf.. se heeft denk ik vast nog een kater, ja en as je dlonken bent, ja dan hoor je niks nada, wat je snachs in je slaap doe. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:27

MARISKA601 schreef:
moe je kijken hoe slordig nederlans se schrijf.. se heeft denk ik vast nog een kater, ja en as je dlonken bent, ja dan hoor je niks nada, wat je snachs in je slaap doe. Knipoog smiley

dlonken ???
wat is dat???
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:28

GRACE585 schreef:

Zat jullie maar een beetje te stangen.... Knipoog smiley Is toch niet erg??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:29

GRACE585 schreef:
dlonken ???
wat is dat???

geen idee...ik kan het niet vinden op google Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:30

WILLEMIJN232 schreef:
Zat jullie maar een beetje te stangen.... Knipoog smiley Is toch niet erg??? Verraste, verbaasde smiley

Knipoog smiley Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:30

en trouwens dat muischje zag allemaal vliegende marsmannetjes.
en 1 iemand een vliegend marsvrouwtje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:33

GRACE585 schreef:
welke lijn??? Clown smiley
buslijn 2 of 88.die komen nl hier in de buurt.lol

ja joh wat jij wilt Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:37

RENSKE067 schreef:
ja joh wat jij wilt Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

geef mij dan maar lijn144 Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:39

nu ben ik heel serieus.

bij deze wil ik de weldoener heel hartelijk bedanken voor de gezellige avond.
en ik weet niet hoe ik je moet bedanken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:46

Erika , heel hartelijk bedankt voor je gastvrijheid.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:55

Zomaar wat nummers van Keith Green

http://www.youtube.com/watch?v=JQ3lvN4tQmY&feature=search

http://www.youtube.com/watch?v=FbzJYqj2xC4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mD2PJ0xbAdY&feature=search

http://www.youtube.com/watch?v=IMUQEI0CLQM&feature=related

En een recensie van de biografie door zijn vrouw Melody geschreven

Beschrijving:
KEITH GREEN
No Compromise

Het radicale leven van een legendarisch zanger

Radicaal. Zo was Keith Green.
Van deze jonge zanger gaat zoveel invloed uit, dat hij nu nog spreekt... zoveel jaar na zijn dood bij een vliegtuigongeluk in 1982. Als een profeet streed hij voor echt geloof in Jezus Christus. Sommigen ergerden zich aan hem. Anderen liepen met hem weg, zijn Meester achterna.

Een absolute aanrader, een boek dat je in een adem uitleest. Verbazingwekkend hoe een zoekend iemand zo radicaal een andere weg in slaat.

Keith Green was een muzikaal talent, dat als kind al plaatopnamen maakte. Maar in zijn tienerjaren brak zijn naam niet door naar het grote publiek, hoe hij zich daarvoor ook inspande. Meer nog dan naar landelijke roem zocht Keith naar echtheid, naar iets diepers dan de buitenkant. Het was de tijd van de hippies, begin jaren '70. Alle jonge mensen leken op zoek te zijn en te experimenteren met allerlei drugs en samenlevingsvormen. . .

TROUWEN
Hoezeer hij uiterlijk ook een kind van de hippie-tijd was, innerlijk was hij totaal anders. Dat bleek toen hij ging samenwonen met zijn joodse vriendin Melody. In plaats van de populaire los-vast-verhouding aan te gaan, stelde hij haar voor met hem te trouwen. Want de relatie tussen een man en een vrouw moest er een van totale toewijding zijn, vond hij. En ze trouwden.

ALLES OF NIETS
Die toewijding kenmerkte ook zijn zoeken naar echtheid. Omdat hij met niets minder genoegen nam dan de waarheid, knapte hij telkens af op de vele filosofieen waarin hij meende een antwoord te vinden op zijn diepe vragen. Ook het georganiseerde christendom stond hem tegen. Maar met Jezus had hij iets. En hij ontmoette telkens meer mensen die een diepe relatie met Jezus leken te hebben. Dat gaf hem en Melody de hoop dat ze eindelijk zouden vinden wat ze hartstochtelijk zochten. En ze vonden het. Jezus werd reeel voor hen, en ze wijdden zich aan hem toe. Keith deed dat op de alles-of-niets-manier, die hem zo kenmerkte.

UIT DE KREUKELS
Hij opende zijn hart voor mensen die vastgelopen waren. Als het nodig was, nam hij ze ook op in huis. Binnen korte tijd hadden Keith en Melody de leiding over een groot gezin van mensen die uit de kreukels moesten komen. En in deze gemeenschap leefde Keith een radicaal soort christen-zijn voor, met vallen en opstaan, met verdriet en humor.

WEGGEVEN
Inmiddels was Keith's muziek-carriere aardig op gang gekomen. Hij begon vooral naam te maken in de wereld van de christelijke muziek. Ook daar bleek weer wat voor een radicale christen Keith was. Hij zag zijn muziek niet als een manier om roem te verwerven en geld te verdienen, maar om God en de mensen te dienen. Zo besloot hij eens LP's weg te geven, in plaats van ze te verkopen. Hij zou aan dit principe vasthouden, door later zijn platen gratis te sturen aan mensen die er geen geld voor hadden.

PROFETISCHE STEM
Tijdens grote en kleinere bijeenkomsten riep Keith mensen door heel Amerika op zich radicaal aan de Heer Jezus toe te wijden. Geleidelijk bleek dat deze jongeman een profetische stem was. Bij zijn optredens kwamen mensen tot het besef dat ze voor God verloren waren, en uitten dit vaak onder heftige emoties. Het waren regelrecht opwekkingen of revivals. Dat zijn bediening een bepaalde roem met zich meebracht, beangstigde hem. Hij zag de aanbidding in de ogen van de mensen ... en trok zich van hen terug. Hij wilde geen ster zijn, maar een dienaar van God.

VLIEGTUIGONGELUK
Keith en Melody waren - met hun eigen kinderen en de grote leefgemeenschap van andere mensen - op een grote, eenzame boerderij in Texas gaan wonen. Daar beschikten ze over een start- en landingsbaan voor kleine vliegtuigen. Toen Keith met een bevriende familie en twee van zijn kinderen een rondvluchtje maakte, stortte het vliegtuigje neer. Alle inzittenden kwamen om. Het was 1982. Melody Green bleef alleen achter, met haar dochtertje Bethany en een kindje dat nog niet geboren was. Haar Keith was slechts 28 jaar geworden. Maar wat had zijn korte leven veel teweeggebracht!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 13:05

MARIJAN072 schreef:
Mieke, het doet me (stiekem Knipoog smiley ) wel heel goed hoor. Bedankt voor je woorden! Ik waardeer het in je, dat je ze uitsprak. Lachende smiley

Dit lijkt me trouwens een boeiend thema voor een nieuw topic. In veel beroepsgroepen en op vele andere plekken (bijv. in de kerk!), worden er veel te weinig complimenten en dankwoorden uitgesproken. De waardering voor elkaar uitspreken, doen we over 't algemeen veel te weinig. En het kan zoveel betekenen voor iemand. Hier schiet ik zelf ook vaak in tekort. Toch gebeurt het gelukkig wel, ook hier op CM. Over dit onderwerp is heel veel te zeggen.

Marijan, opent hier misschien wel een nieuw topic over.

Goed plan, wordt een heel positieve verwacht ik! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 13:38

VISSER278 schreef:
Waar blijft de top 5 van deze week?

Oke, daar komt ie dan:

1 Mariska601........1930 postings
2 Tessybear731....1377 postings
3 Henk710............1352 postings
4 Jonathan890......1297 postings
5 Mario216...........1209 postings
6 Chatumliem619..1132 postings
EN MET STIP BINNEN GEKOMEN !!!! De KLAPPER VAN DE WEEK !!!!!
7 Marijan072.........1082 postings
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 13:42

GRACE585 schreef:
geef mij dan maar lijn144 Clown smiley

en waar gaat lijn 144 heen?
de kroeg?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 13:59

[quote=THOMAS968]

wat me telkens weer zo enorm boeit...bij een jongerenbeweging "Soul Survivor" wordt erg radicaal gepreekt, ook over het onderwerp waar dit topic over gaat, degenen die in de leiding van deze internationale bediening plaatshebben, zijn een voorbeeld voor vele jongeren v.w.b. hun levensstijl en toewijding, de bijbel is het enige fundament...
En ze kunnen de stromen jongeren bijna niet aan, overal in elk land komen nieuwe initiatieven van jongeren...ze geven vakanties op om mensen in nood te kunnen helpen...enz. enz. hoe kan het dan toch dat de PKN kerken blijkbaar grote moeite hebben om deze jongeren vast te houden.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:15

MARIJAN072 schreef:
Mieke, het doet me (stiekem Knipoog smiley ) wel heel goed hoor. Bedankt voor je woorden! Ik waardeer het in je, dat je ze uitsprak. Lachende smiley

Dit lijkt me trouwens een boeiend thema voor een nieuw topic. In veel beroepsgroepen en op vele andere plekken (bijv. in de kerk!), worden er veel te weinig complimenten en dankwoorden uitgesproken. De waardering voor elkaar uitspreken, doen we over 't algemeen veel te weinig. En het kan zoveel betekenen voor iemand. Hier schiet ik zelf ook vaak in tekort. Toch gebeurt het gelukkig wel, ook hier op CM. Over dit onderwerp is heel veel te zeggen.

In het onderwijs is een speciale methode ingevoerd, zodat je in je groep aandacht kunt besteden aan het ontwikkelen van het uiten van complimentjes van leerlingen aan elkaar...het effect is verbluffend!! Dus lijkt me een goed onderwerp voor een topic!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 21 augustus 2010, 14:15
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:31

RENSKE067 schreef:
en waar gaat lijn 144 heen?
de kroeg?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee deze brengt mij naar graceland Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:32

het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom Knipoog smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:34

MARIJAN072 schreef:

compliment? dankwoord? jullie krijgen toch al salaris???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 ... 6194 Volgende
Pagina 1107 van 6194