| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom  | Als jij nou de jongeren dan eens ging stimuleren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:36
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Oke, daar komt ie dan:
1 Mariska601........1930 postings 2 Tessybear731....1377 postings 3 Henk710............1352 postings 4 Jonathan890......1297 postings 5 Mario216...........1209 postings 6 Chatumliem619..1132 postings EN MET STIP BINNEN GEKOMEN !!!! De KLAPPER VAN DE WEEK !!!!! 7 Marijan072.........1082 postings |
kun je ook in percentage weergeven hoe hoog het percentage zinvol of onbenullig is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:38
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Als jij nou de jongeren dan eens ging stimuleren  |
ik stimuleer hooguit dat ze eens n keer gaan werken... en dat willen ze niet horen... en dat deze profeet in zn eigen site niet geeerd word, dat wist ik al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom  |
wow we waren vanochtend ff zwaar serieus in de jolijt-room,hoe moeten we dat nu weer oplossen want er was niemand om ons door te verwijzen terug naar de serieuze lobby
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:41
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:41
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | wow we waren vanochtend ff zwaar serieus in de jolijt-room,hoe moeten we dat nu weer oplossen want er was niemand om ons door te verwijzen terug naar de serieuze lobby  | ach ja ik was vanmorgen helemaal alleen in de jolijtroom en een lol dat ik had joh ik viel bijna in
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 14:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:42
|
|
|
|
niet janken mens.. wees blij dat je weer naar huis mag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:42
|
|
|
|
ik ga maar weer terug naar het zonnige zuiden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:44
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | niet janken mens.. wees blij dat je weer naar huis mag  |
dat word dus nu mijn mooiste moment
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 14:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:52
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | ach ja ik was vanmorgen helemaal alleen in de jolijtroom en een lol dat ik had joh ik viel bijna in  | dan had je ze helemaal gesloten want ik was er ook ff maar ja maar met gesloten oogjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | kun je ook in percentage weergeven hoe hoog het percentage zinvol of onbenullig is? |
Dan gaat de telmachine pas echt op hol, hij is net een week gerepareerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:07
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | In het onderwijs is een speciale methode ingevoerd, zodat je in je groep aandacht kunt besteden aan het ontwikkelen van het uiten van complimentjes van leerlingen aan elkaar...het effect is verbluffend!! Dus lijkt me een goed onderwerp voor een topic! |
DaT is niet alleen in het onderwijs de trend Annette, dat is in heel onderwijzend en werkend nederland! Dus om nu toe doen of dat heel wat nieuws is??????? Geef elkaar een tip en een pluim is volgens mij een bekend verschijnsel in wat voor doelgroep dan ook.........en het bestaat ook al jaren....... En eerlijk gezegd word ik er soms niet goed van.........het bewust elkaar complimentjes geven.....Het moet een levenshouding zijn om af en toe positief en negatief te kunnen zijn tegen elkaar en niet een methode die je aan moet leren.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:20
|
|
|
|
Thanx! Goed en mooi om te lezen.
Keith's texten zijn sterk. Ik heb nog een lp van em staan, maar helaas is mijn pick-up aan gruzelementen.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:29
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom  |
Housewarming party organiseren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:31
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | dan had je ze helemaal gesloten want ik was er ook ff maar ja maar met gesloten oogjes  |
volgens mij zat jij in de gewone chatroom daar was ik ook
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 15:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:44
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Waarom zou dat iets over de persoon in kwestie wat zeggen als iemand met een mailrespons van minder dan 50 procent zit. Dat is weer zo'n lekkere interpretatie terwijl er daar vaak geen bal van klopt. Maar ja das natuurlijk weer mijn mening.  |
Ja, dat is jouw mening......
Mijn mening is, dat als mijn mailrespons erg laag is, dat ik meer tijd moet vrijmaken om te antwoorden, en niet denken van ach "het zal wel" .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:47
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Thanx! Goed en mooi om te lezen.
Keith's texten zijn sterk. Ik heb nog een lp van em staan, maar helaas is mijn pick-up aan gruzelementen.
GrZing! |
gelukkig staat er heel veel op Youtube.
Ik heb 2 dubbel CD's van hem. Heerlijk soms op zondag aanzetten. Doordeweeks is het meer de wat hardere muziek, dan dus geen Keith Green
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hallo Allemaal,
Ik heb genoten gisteravond, het was echt supergezellig. Iedereen praatte met iedereen. Er is lekker gegeten en enkelen aangeschoten oei was nog halve fles rose over hoor. En dan die love birds he Mensen allemaal bedankt voor jullie gezelligheid. Ik zou zeggen het is voor herhaling vatbaar.
Erika. |
heb wel houtduiven gezien, een enkele postduif, een musje, maar love-birds Vraag me dan echt af "wat heb jij meer gezien dan ik heb gezien"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:00
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ja, dat is jouw mening......
Mijn mening is, dat als mijn mailrespons erg laag is, dat ik meer tijd moet vrijmaken om te antwoorden, en niet denken van ach "het zal wel" .....  | kijk das nou het mooie van jou en mijn mening. Als iemand niet meer reageert zou hij of zij dan misschien niet een keus voor iemand gemaakt kunnen hebben en dan geen zin in de eindeloze en oeverloze mails maar liever pv iets bespreken. en dan heeft de het ach het zal wel geen enkele doeltreffing meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:00
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Baby- visjes ontdekt in m'n vijver.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:10
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | kun je ook in percentage weergeven hoe hoog het percentage zinvol of onbenullig is? |
@ Pieter en Annette ......Als jullie samen worden geteld staan jullie ook in het lijstje
ha...dan sta ik op de eerste plaats !
@Mario.... zoek iemand uit de top 2....en jij bent de winnaar !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Baby- visjes ontdekt in m'n vijver.  |
Net wezen vissen met mijn kids...... ook een paar baby-visjes gevangen maar ook lekker grote dikke brasem. 't was er heerlijk weer voor.
Echt van genoten.
Nu de bbq aan en lekker kippepootjes grillen.
lekkere salade klaarmaken en genieten van het leven !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:13
|
|
|
|
[quote=ANNETTE050] wat me telkens weer zo enorm boeit...bij een jongerenbeweging "Soul Survivor" wordt erg radicaal gepreekt, ook over het onderwerp waar dit topic over gaat, degenen die in de leiding van deze internationale bediening plaatshebben, zijn een voorbeeld voor vele jongeren v.w.b. hun levensstijl en toewijding, de bijbel is het enige fundament... En ze kunnen de stromen jongeren bijna niet aan, overal in elk land komen nieuwe initiatieven van jongeren...ze geven vakanties op om mensen in nood te kunnen helpen...enz. enz. hoe kan het dan toch dat de PKN kerken blijkbaar grote moeite hebben om deze jongeren vast te houden.....
Sommige mensen, ook christenen willen dat nog wel eens "religieuze indoctrinatie" noemen. Ik ben blij dat mijn dochter naar de sportkampen van Athletes in Action, en afgelopen jaar ook naar Square is geweest. Ik hoor haar niet miepen over extreem bijbelgebruik, maar wel hoe het is om met zoveel mensen stil te staan bij de bijbel. En ja ook hele radicale (bijbelse)standpunten ......
korte impressie van square en AIA vind je hieronder. http://www.bethel.nl/square/algemeen/ http://www.athletesinaction.nl/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:19
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | kijk das nou het mooie van jou en mijn mening. Als iemand niet meer reageert zou hij of zij dan misschien niet een keus voor iemand gemaakt kunnen hebben en dan geen zin in de eindeloze en oeverloze mails maar liever pv iets bespreken. en dan heeft de het ach het zal wel geen enkele doeltreffing meer  |
Dat zou kunnen, maar daar gaat mijn percentage beantwoorde mail niet door omlaag. Het ging mij om mijn percentage Daan ..... wel goed blijven lezen hoor, En stel dat ik een hele leuke vrouw ontmoet, dan kan ik toch wel mijn andere mail beantwoorden, dat vind ik netjes tegenover die ander.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:21
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Net wezen vissen met mijn kids...... ook een paar baby-visjes gevangen maar ook lekker grote dikke brasem. 't was er heerlijk weer voor.
Echt van genoten.
Nu de bbq aan en lekker kippepootjes grillen.
lekkere salade klaarmaken en genieten van het leven !!! |
Ben al 3 weken aan het proberen om met kunstaas zeebaars te vangen. Deze week elke dag een uur , 1,5 , aan het gooien. maar het lukt me nog steeds niet. Vandaag had ik er 1, maar die ging er 10 meter voor de kant af, bale.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:29
|
|
|
|
Af en toe hoor je het eens in de kerk dat mensen zich ook laten cremeren, ik heb daar een dubbel gevoel over.
In de bijbel lees je er bijna nooit over. Saul werd verbrand, maar zijn beenderen werden later toch weer begraven. In de bijbel lees je eigenlijk alleen van begraven.
Als ik even wat kijk staan er minstens 140 passages omtrent begraven in de bijbel.
In de Bijbel wordt verbranding bijna altijd in verband gebracht met straffen van God, onheil en oordeel (Leviticus 20: 14, Jesaja 33: 12, Ezechiël 16: 19-21, Mattheüs 13: 40, 2 Petrus 2: 6, Openbaring 18: 8).
Hoe ik er dan over denk wat betreft cremeren is als volgt.
In de Bijbel staat dus een duidelijk principe, begraven en als ik dan de volgende tekst erbij haal :
Romeinen 14: 8. Daarin staat: ‘Want als wij leven, het is voor de Here, en als wij sterven, het is voor de Here’.
Ik weet wel dat teksten zomaar ergens bijhalen niet altijd goed is, maar voor mij is dit een tekst die mij omtrent dit vraagstuk iets zegt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:30
|
|
|
|
[quote=ANNETTE050]Het gaat om de grote getallen he. Er zijn wel kerken/groeperingen die er wel goed in slagen en die verdienen alle hulde. Maar de middenkerken, of het nou PKN is of katholiek hebben daar kennelijk meer moeite mee. Jongeren verwachten een duidelijk en heldere boodschap. Laten we niet vergeten dat het aantal jonge christenen in verhouding niet erg groot is. De kerken hebben achtereenvolgens een groot deel van het intellect en daarna wegens het weinig sociale karakter een groot deel van de arbeidersbevolking verloren. Nu verliest men de jeugd en dat zou de nekslag best kunnen zijn. Het instituut kerk heeft ernstig aan aanzien en gezag ingeboet. Onder studenten op de universiteit is de kerk een randverschijnsel. De toon naar de katholieke kerk in verband met het misbruik is ook venijnig, met name in de Duitstalige landen nu. Het imago van de kerken is slecht. Maar als mensen er in slagen de jeugd vast te houden, is dat altijd goed. De samenleving verandert ook. Jongeren zijn doorgaans meer op een directe beleving uit en als die minder wordt vaak snel gericht op iets anders. Ze worden minder vaak langdurig lid van iets. Dit soort maatschappelijke of sociologische zaken heeft een grotere invloed op de kerken dan wat men binnen de kerken denkt.
Thomas, zoekt het goede midden toch wel wat.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 16:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ben al 3 weken aan het proberen om met kunstaas zeebaars te vangen. Deze week elke dag een uur , 1,5 , aan het gooien. maar het lukt me nog steeds niet. Vandaag had ik er 1, maar die ging er 10 meter voor de kant af, bale. |
ja dat lijkt mij nou wel eens wat....op zee vissen, maar dan wel op roofvissen. Niet dat gedoe aan het strand op schol etc.
Tonijn en zwaardvissen...ik zie dat wel eens op TV...helemaal geweldig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:34
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]
wat bedoel je met religieuze indoctrinatie? Fijn dat je dochter naar zulke geweldige kampen gaat, staan erg goed bekend
|
|
| Naar boven |
|
|