| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ow... euh... wat... euh.... leuk......
hoelang blijftie t nu doen? 3 dagen? een weekje hooguit ?  |
Haha....ik mag aannemen veel langer dit keer want de buurman ontdekte dat de videokaart niet was aangesloten . Je bent nog niet van me af dus , gezellig hè!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds een paar weken zijn Jonathan890 en ondergetekende een CM setje ! Chris kan zijn succes lijstje weer eens gaan uitbreiden dus.... |
Gefeliciteerd mensjes! Heel veel geluk samen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:21
|
|
|
|
Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje Lachende smiley met blinkend witte tanden
Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar Kwijlende smiley
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!
Miekjes285
Griffin (onder voorbehoud en alleen als er zich meer kanjers melden) Willie400 (onder voorbehoud)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 09:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Sinds een paar weken zijn Jonathan890 en ondergetekende een CM setje ! Chris kan zijn succes lijstje weer eens gaan uitbreiden dus.... |
veel geluk samen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 09:47
|
|
|
|
Sjongejonge, heeft ze een paar weken niks meer van dr eigen laten horen , komt ze even met wereldnieuws voor de dag.
Nou, Carin en Jonathan,
VAN HARTE, VAN HARTE, VAN HARTE.........GEFELICITEERD.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 10:09
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Carin's pc is dood dus zij kan niet reageren had ik begrepen, ikzelf ga niet mee, kan helaas niet, maar bij deze staat het onderwerp weer boven aan
Adres is (volgens mij) Mister Shi Amerongseberg 89 3524 LN UTRECHT
Fijne avond jullie en Als je wilt weten of er genoeg plek is.....Mario heeft geboekt |
CARIN en MARIO ontzettend bedankt voor de perfecte diner locatie! Jullie hebben dat prima geregeld: - plek om de auto te parkeren, zonder parkeergeld te betalen - makkelijk komen en wegrijden naar de autosnelweg - eindeloos drankjes inbegrepen bij het diner - DRANKJES??? BIER GRATIS ! WIJN GRATIS ! VERSGEPERST SINAASAPPELSAP GRATIS ! - dubbel voorgerecht, zalm, sate en ook soep - ontelbare bakken met allerlei gerechten - fruit - ijs - EN WILT U MISSCHIEN NOG IETS DRINKEN ? Doe maar koffie...
- en dat twee, of was het twee en een half uur lang!!
enne, je kon eerst een half uur gaan zitten en daarna pas het STARTSIGNAAL geven... en je kon daarna ook weer een half uur gaan zitten...
alles inclusief voor euro 24, 50,
maar dat geld gedoe vergeet je snel, want voor je binnen komt en voor je buiten staat, staan er al weer gezellige mensen om je heen.
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 10:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 10:18
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik heb toen de wok gebeld, of ze tegen een Mario wilde zeggen, dat Carin niet komt.
Ja wijl gaan zeggen cain komt niet.... Nee Carin komt niet....ja wijl gaan zeggen tegen malio...cain komt niet... |
en toen...
Wokkerdewokwok, ik bedoel Motormuis zei, wie durft te vragen, of er in de buurt nog een leuk etablissementje is om wat na te drinken...
en toen niemand durfde...
en toen ik toch naar binnen terug ging om het te vragen...
en toen zei die degene die zei:
Ja wijl gaan zeggen cain komt niet.... Nee Carin komt niet....ja wijl gaan zeggen tegen malio...cain komt niet
DAAR, DAAAAARRRR, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR
EN DAAAAR LAGEN ZE: DE MAGNEET KRAALTJES DIE LEPELTJE VERGETEN WAS!
Dlank uwl well holl mevflouw, zondel uwel hullp was lepellltje nu... en mlet uwl hulp is lepellltje weel gellukig. !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 10:28
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | | We hebben een nieuwe room in de chatbox geopend: Vertier ende jolijt. In de lobby lopen regelmatig serieuze gesprekken en grapjes door elkaar heen, wat niet altijd leuk is. Ook is het 's avonds vaak erg druk in de lobby, zodat de gesprekken niet meer te volgen zijn. Daarom is voor mensen die gewoon willen keten en lol willen trappen Vertier ende jolijt geopend. | Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is. Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 10:32
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht
ga nooit in op engelse of buitelandse sms stort nooit geld
[...]
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is voor beelden ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
|
Ik vind het uitstekend dat je mensen hiervoor waarschuwt. Deze oplichtingspraktijken zijn inderdaad een grote plaag. Toch heb ik grote moeite met sommige dingen die je geschreven hebt, waarmee je ChristianMatch onterecht in een kwaad daglicht stelt.
Je beschrijft hierboven je eigen situatie met betrekking tot een Surinaamse dame. Deze situatie heb je ons zondagmiddag 8 augustus per mail gemeld. Diezelfde dag dus, op zondagmiddag, heb ik de nodige actie ondernomen om onze leden te beschermen, en heb ik je teruggemaild met enkele gerichte vragen over deze situatie, want je mail was tamelijk algemeen van aard. Op deze mail heb ik nog steeds geen antwoord van je mogen ontvangen. Dat je hier nu roept dat wij de ernst van de situatie niet inzien en geen actie ondernemen, vind ik dan ook erg unfair van je.
Ook zeg je dat je mensen kent die zijn opgelicht voor duizenden euro's, maar je zegt er niet bij via welke datingsite dat was. (Er zijn trouwens meer mensen die zeggen dat ze (bijna) opgelicht zijn of mensen kennen die opgelicht zijn, zonder duidelijk te maken om welke datingsite het gaat.) De waarheid is dat oplichting via ChristianMatch een zeldzaamheid is. Ons team heeft al meer dan 10 jaar ervaring, en in tegenstelling tot wat je beweert, besteden we juist ontzettend veel tijd, energie en geld aan fraudepreventie, zowel pro-actief als reactief. Helaas ziet inderdaad niet elke datingsite de ernst van de situatie in, en worden service en veiligheid vaak teruggeschroefd in hun pogingen om singles goedkoper of zelfs gratis toegang te kunnen verlenen en toch rendabel te zijn. Ik vind het frustrerend dat hierdoor ChristianMatch een slechte naam krijgt.
Mocht je twijfels hebben over een bepaald lid, of mocht je iets vervelends zijn overkomen op ChristianMatch, meld het aan de redactie. Hier zijn we voor en we nemen je melding serieus.
Tot slot: eigen veiligheid heb je zelf in de hand. Zoals al aangegeven in dit topic: lees de datingtips, en handel ernaar. Er staat bijvoorbeeld klip en klaar dat je niet te snel buiten de site om contact moet leggen. Fraudeurs houden er niet van om via de site met je te communiceren, omdat ze weten dat ze dan snel gesnapt worden. (Dit geldt trouwens ook voor vieze mannetjes.) Helaas merk ik dat heel veel mensen deze waarschuwing en tips in de wind slaan, ik merk bijvoorbeeld dat veel mensen vrolijk na 1 of 2 mailtjes overschakelen op msn. Sja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:11
|
|
|
|
Chris.....TOP reactie!! Goed dat je van je laat horen, ik voel me erg veilig op CM ,juist doordat je zo adequaat reageert op meldingen.
Dank je wel voor je reactie, ik sluit me er volledig bij aan!
* een zeer tevreden lid *
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is. Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden? |
misschien is het een ideee om de leiding van cm te vragen het om te draaien? Dat de chatroom gewoon blijft zoals deze is, maar dat i.p.v. een plezier ende jolijt room een room wordt geopend waar je serieus kunt praten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is. Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | HOERA......mijn pc doet het weer, de rust is gedaan dus  |
hey Carin, leuk dat je er weer bent....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:38
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Chris.....TOP reactie!! Goed dat je van je laat horen, ik voel me erg veilig op CM ,juist doordat je zo adequaat reageert op meldingen.
Dank je wel voor je reactie, ik sluit me er volledig bij aan!
* een zeer tevreden lid * |
Ik ben ook zeer tevreden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:40
|
|
|
|
Wow wat een verrassing Van harte gefeliciteerd!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op maandag 7 februari 2011, 20:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:43
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | 9 Oktober gezellig uit eten gaan ik had 3 uitgezocht maar nu kan ik niet echt kiezen Zouden jullie misschien mee helpen met kiezen waar we samen een gezellige uit eten kunnen gaan?
Mexico Amerikaans grill restaurant in Zeegse
http://www.ribhousetexas.nl/
Ristorante Pizzeria ‘Da Carlo’ in Groningen
http://www.da-carlo.nl/
Chineese Restaurant Shufu State in Groningen
http://www.shufustate.nl/
Shalom,
Anita |
Ribhouse Texas heeft mijn voorkeur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:45
|
|
|
|
Wat een verheugend nieuws!
Gefeliciteerd!
Fijne Dag!
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:45
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Wow wat een verrassing Van harte gefeliciteerd!!
Dan meld ik het ook maar even voor de statistieken ....Jahoor en ondergetekende zijn sinds een paar weken ook een CM stel  |
wow wat een verrassing gefeliciteerd
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 11:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik ben ook zeer tevreden! |
sluit me hier ook bijaan...een topsite met een top leiding!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:12
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | misschien is het een ideee om de leiding van cm te vragen het om te draaien? Dat de chatroom gewoon blijft zoals deze is, maar dat i.p.v. een plezier ende jolijt room een room wordt geopend waar je serieus kunt praten. | Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan. |
maar 't is er bomvol joh....Chris heeft gelijk dat hij het scheidt, alleen was andersom misschien handiger geweest...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:29
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | sluit me hier ook bijaan...een topsite met een top leiding!!!!! |
| Quote: | CHRISTIAN MATCH SCHREEF
(Er zijn trouwens meer mensen die zeggen dat ze (bijna) opgelicht zijn of mensen kennen die opgelicht zijn, zonder duidelijk te maken om welke datingsite het gaat.) |
Oh, eh, dat was inderdaad gewoon dat op één of andere wijze via msn.
enne, zullen we hier een reidans gaan houden? Met mensen die allemaal blij en tevreden zijn? Dan geef ik nu de hand aan Annette en ben heel benieuwd van wie ik aan de andere kant een handje krijg... l
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Dat spul is ieder geval wel goedkoper als die duitse wijn. |
Dat is wel een heel onverwachte reactie. het voordeel van wijn is, dat het is geconserveerd. Dat is dus een druif die nog nie dood wou.
Kortom, als je doet wat Pieter zegt, nog effe uitstellen, dan ben je een druif.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:36
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | Tja, die wc hé? Eén keer in de week  |
zo vaak ??????????????????????????????????????????????????????????? 
echt niet! Poepen kost al tijd genoeg! Denk je, dat ik dat nog ff ga rekken?
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:36
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | sluit me hier ook bijaan...een topsite met een top leiding!!!!! |
Inderdaad een Top leiding, Top Site! Enzovoort.
Ben God hier erg dankbaar voor, voor ChristianMatch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijne Dag!!!!!!!
Het zonnetje schijnt vandaag!!!!!
Shanita!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Inderdaad een Top leiding, Top Site! Enzovoort.
Ben God hier erg dankbaar voor, voor ChristianMatch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijne Dag!!!!!!!
Het zonnetje schijnt vandaag!!!!!
Shanita! |
maar je geeft me geen handje. ...
en ik was net zo lekker met die reidans bezig... ter ere van allemaal dankbare mensen op CM
WEG JIJ WEG!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:44
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | hey Carin, leuk dat je er weer bent....  |
Carin is weer helemaal gezond Carin haar pc doet het weer Carin krijgt complimentjes omdat ze de Wokkie Wok zo goed heeft georganiseerd Carin heeft een nieuwe mooie foto
Carin is gewoon Carin!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:47
|
|
|
|
MARIJAN072 schreef: Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor.
VISSER schreef: Ja, voor mij ook . Maar of ik het ieder keer met veel plezier doe, ? Ben altijd blij als het weer klaar is.
Hai,
Ik zelf vind het gewoon erg leuk om mijn appartementje bij te houden. Elke dag, vóórdat ik het verlaat, ga ik eerst even een uurtje ofzo lekker dingetjes doen. Even stofzuigen, dweiltje erover heen. Eventjes opruimen enzo, zodat als ik 's avonds thuiskom, dat het dan weer netjes en gezellig en schoon is.
Tis namelijk zo, dat als je het bijhoudt regelmatig dan heb je helemaal niet zoveel werk ;)
En dan kunnen er ook gewoon onverwacht mensen langskomen, omdat ik mezelf dan goed voel, omdat me huisie is opgeruimd.
En is het niet zo van een chaos in je huis is een chaos in je hoofd? En een opgeruimd huis geeft een opgeruimd gevoel in je hoofd ;) Ja, heb ik gehoord bij de Oprah Winfrey show ;)
Fijne Dag en God's zegen ;) !
Shanita
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 12:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik ook... zoals vadertje Cats al dichtte.... of Vondel.... of Bredero...
" aan een boom zo vol geladen, mist men 1, 2 pruimen niet..."
oeps... het was Hyronimus van Alphen.... jaja ik ken mn klassieken!! |
Oke, ik denk met je mee. Eet ze maar eens op, dan ga je echt wat missen:
pruttel pruttel...
Ik mis zoooo mijn frisse lucht. elke boom en elke vrucht heeft zo zijn eigen streken mijnheer Pieter om zich ONMISBAAR te maken...
Ik groet u, onderwijl met een grote boog om u heen lopend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:51
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | maar je geeft me geen handje. ...
en ik was net zo lekker met die reidans bezig... ter ere van allemaal dankbare mensen op CM
WEG JIJ WEG!  |
Wil jou best een handje geven hoor ;)
Dat weet je toch ;)
Fijne Dag!
Ik móet nú écht wat doen, anders kom ik te laat :)
Laterz!!!
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|