| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Nee, joh dat walen wij  |
En je waren allemaal BOB? Had dan een goed avondje geweest voor de staatskas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Strijken doe ik niet aan. gaat veel te veel tijd in zitten . Lijkt me ook zo'n kl......karweitje. Doe gewoon kleren aan die niet gestreken hoeft te worden. En zakdoeken en theedoeken strijk ik wel met mn handen ( zijn groot genoeg)  |
Dan krijg je een man die altijd in ongestreken t shirts loopt , dan strijk ik liever een paar overhemden
ennuh....als je theedoeken en zakdoeken strijkt nemen ze veel minder vocht op, dus die doe ik ook niet hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:37
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dan krijg je een man die altijd in ongestreken t shirts loopt , dan strijk ik liever een paar overhemden
ennuh....als je theedoeken en zakdoeken strijkt nemen ze veel minder vocht op, dus die doe ik ook niet hoor  |
Je kan het ook doen zoals Martin: Onder je kussen leggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:40
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ben jij nu zo blij dat je niet meer hoeft mee te betalen of wil je je geld terug  |
Hij heeft alleen maar zwart gewerkt schreef ie ergens. holland heeft dus nog het een en ander tegoed van hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En je waren allemaal BOB? Had dan een goed avondje geweest voor de staatskas. |
Staatskas? Weet je met hoeveel verschillende tongen dié spreken
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 20:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:42
|
|
|
|
Een voor de redactie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:43
|
|
|
|
Ik zou heel graag mee willen, vind het strand echt heerlijk. Ben wel genoodzaakt mijn zoon mee te nemen. En heb aan het eind van de middag een verjaardag. Dus kan maar heel ff. Ben nog aan het twijfelen dus wat handig is. Misschien een dezer dagen weet ik het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EJROCKS758
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
Vind het Koningshuis wel best om te houden, tuurlijk, t mag van mij financieel best wat afslanken, maar dat mogen alle riante wachtgeldregelingen wel.
Contra's pro Republica - Elke 4/8 jaar een ander staatshoofd. - Met een paar grote partijen vrij makkelijk, maar in nl. met de versplintertrend van de laatste jaren?? - Een koningshuis geeft nog wel kleur aan een land, tis met die presidenten altijd geneuzel
mazl e-j
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:45
|
|
|
|
Ik snap het nu waarom Jonathan het van Carin het m.b.t. het wokken..
Gefeliciteerd samen, ook het andere setje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:46
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ja, zo doe ik dat ook ja ongeveer. Maar die knijpers dan? |
Die op de punten vastzetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Jammer Heb je wel gemist bij de wok. |
Ja, ik baalde ook enorm! Eerste verkeerde afslag zat ik op de weg naar Rotterdam tweede verkeerde afslag richting Amsterdam derde verkeerde afslag richting Breda vierde verkeerde afslag - en een uur later- richting Amersfoort
Zucht......waarom nou toch? Had er zo`n zin in! Gelukkig is er een herkansing binnenkort en neem dan mn eigen Tom Tom mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:52
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ja, ik baalde ook enorm! Eerste verkeerde afslag zat ik op de weg naar Rotterdam tweede verkeerde afslag richting Amsterdam derde verkeerde afslag richting Breda vierde verkeerde afslag - en een uur later- richting Amersfoort
Zucht......waarom nou toch? Had er zo`n zin in! Gelukkig is er een herkansing binnenkort en neem dan mn eigen Tom Tom mee  |
En GOED luisteren naar je TomTom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:52
|
|
|
|
Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!!
De deadlien om je op te geven is eind september!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | En GOED luisteren naar je TomTom |
Jaja, zucht, zal die leuk vinden om te horen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:59
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Jaja, zucht, zal die leuk vinden om te horen  |
Ah joh...als jij niks zegt doen wij dat ook niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | jouw overhemden zijn vast ook paar maatjes groter de bloesjes van Shanita.....weet je hoeveel tijd er in strijken gaat zitten  |
Netje zag eens shirtjes hangen O! Als Pieters buik zo groot ’t scheen dat Netje wilde strijken schoon haar Pieter ’t haar verbood.
Hier is, zei zij, noch mijn Pieter noch een Duitser die het ziet aan een lijn zo vol geladen mist men vijf, zes shirtjes niet.
Maar ik wil gehoorzaam wezen En niet strijken, ik loop heen Zou ik om een mand vol shirtjes ongehoorzaam wezen? Neen!
Voort ging Netje, maar haar Pieter Die haar stil beluisterd had kwam haar in het lopen tegen vooraan op het middenpad.
Kom mijn Netje, zei haar Pieter Kom mijn kleine hartedief Nu zal ik de waslijn schudden Nu heeft Pieter Netje lief.
Daarop ging haar Pieter schudden Netje raapte schielijk op! Netje kreeg haar mand vol strijkgoed En liep heen op een galop!
Thomas van Alphen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 21:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:08
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ah joh...als jij niks zegt doen wij dat ook niet!  |
Pffff...dank je Tess dusseh.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:10
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik snap het nu waarom Jonathan het van Carin het m.b.t. het wokken..
|
nou ik dacht dat dat toch wel ietewat duidelijk was.... ik iedere keer maar dat wok-topic van allerlei info voorzien, terwijl ik zelf niet eens meeging. Had dat weekend mijn kids thuis. Maar andere keer hopen we mee te gaan, mits ik geen kids in t weekend heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | En GOED luisteren naar je TomTom |
eh...... in t eggie heet ik johan, naar jonathan luister ik al jaar of 5, is mijn virtuele naam, maar nu dus ook al tomtom
en ze kan goed luisteren hoor....ik praat alleen te veel, moet ook erg mijn best doen om er tussendoor te komen hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:13
|
|
|
|
Geweldig Thomas!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:14
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | eh...... in t eggie heet ik johan, naar jonathan luister ik al jaar of 5, is mijn virtuele naam, maar nu dus ook al tomtom
en ze kan goed luisteren hoor....ik praat alleen te veel, moet ook erg mijn best doen om er tussendoor te komen hahaha |
Tuurlijk schat, je hebt gelijk hoor dus niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:15
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | nou ik dacht dat dat toch wel ietewat duidelijk was.... ik iedere keer maar dat wok-topic van allerlei info voorzien, terwijl ik zelf niet eens meeging. Had dat weekend mijn kids thuis. Maar andere keer hopen we mee te gaan, mits ik geen kids in t weekend heb. |
We zijn niet allemaal zo ontzettend intelligent dat we dat door hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:26
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | ....ik praat alleen te veel |
veel praten is niet moeilijk, maar om tijdens dat praten ook nog wat te zèggen...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 21:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:42
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Die op de punten vastzetten. |
kun je niet beter lijmklemmen nemen? dat houd n stuk meer hee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
Hey..wil jij mij niet meer zo aan het lachen maken! Dat is gevaarlijk in mijn toestand..bijna nog meer was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
Het ultieme bewijs van de veel te veel vrije tijd die schoolmeesters zich dmv frequente stakingen hebben verworven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:51
|
|
|
|
Zorg je dat je pc dan wel beeld heeft? Zorg je dat je alle telefoonnummers bij de hand hebt? Zorg je dat je tomtom het deze keer wel weet? Zorg je dat je paracetamol bij je hebt?
Tip: Zorg dat dhr. J. een abo op cm heeft om iedereen op de hoogte te houden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Zorg je dat je pc dan wel beeld heeft? Zorg je dat je alle telefoonnummers bij de hand hebt? Zorg je dat je tomtom het deze keer wel weet? Zorg je dat je paracetamol bij je hebt?
Tip: Zorg dat dhr. J. een abo op cm heeft om iedereen op de hoogte te houden?  |
Deze TomTom gaat ook mee Pieter...dat komt goeeeee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Zorg je dat je pc dan wel beeld heeft? Zorg je dat je alle telefoonnummers bij de hand hebt? Zorg je dat je tomtom het deze keer wel weet? Zorg je dat je paracetamol bij je hebt?
Tip: Zorg dat dhr. J. een abo op cm heeft om iedereen op de hoogte te houden?  |
Pieter, wat ben je toch zorgzaam , dank je Ik zal aan alle punten denken,beloofd! En als alles geweest is zal ik je laten weten hoe het was!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:57
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pieter, wat ben je toch zorgzaam , dank je Ik zal aan alle punten denken,beloofd! En als alles geweest is zal ik je laten weten hoe het was!! |
Dank je
Ik zal dan met aandacht lezen hoe andere mensen WEL een leuke avond hebben terwijl ik strontluiers verwissel en met n postnatale depressie in mn huis zit...
|
|
| Naar boven |
|
|