| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:56
|
|
|
|
| JOLIJNE482 schreef: | Hey!
Volgende week (vanaf 30 augustus) ga ik op introductiekamp van mijn nieuwe opleiding. We moeten daarvoor een sprookjes/ Disney outfit hebben...
Ik wil heel graag iets heel leuks... maar zou niet weten hoe, wat en waar! En wil er ook niet al te veel geld aan uitbesteden
Heeft iemand misschien suggesties? Ik heb ongeveer maat M/ 40.
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Jolijne |
Ga eens kijken bij een feestwinkel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:58
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Helder verwoord, Thomas.
Mijn complimenten voor het gedicht!  |
mooi i i i i i kwalitatief echt het puntje óp de i i i hi hi ha ha haaa hi hi Ha ! Ha! ! ! !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ondertussen zelfs een leuke bron van inkomsten  |
Misschien kun je mij een keer lesgeven? Kan wel wat bijverdienste gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:01
|
|
|
|
[quote=PIETER649]
t is gewoon nu even niet te geloven. Ik vroeg de dominee waarom doet God dit nu? Hij wil toch ook dat ik gelukkig ben? Hij zei dat dat misschien juist het geval is nu en mij voor groter leed wil beschermen. Maar dat wil ik helemaal niet horen! Ik wil morgen gewoon wakker worden en alles weer t oude was. Ik ga er bijna niet meer in geloven dat er ergens voor mij nog een eerlijke betrouwbare lieve vent rondloopt. Wie kan ik nu nog vertrouwen? De enige die ik vertrouw is God. 13 jaar heb ik gewacht en gebeden en dan is dit het resultaat. hm. niet echt positief. zucht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:06
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Ja, ècht super occult.  Oorbellen maken, zonder daar een gaatje voor in je oor nodig te hebben...
Wat heet occult, het is wel heel 'geestig'  |
humor? !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | vragen of het met n bietje peper en zout niet veul lekkerderder is |
Gewoon meevreten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
|
|
|
|
slechtste moment van uuuuh geen idee hoelang dat is NU
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:09
|
|
|
|
[quote=LOES550]
Wat hij jou heeft aangedaan Loes, doet hij misschien met die vriendin opnieuw, de sukkel
Sterkte meid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:10
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | De eerste dag scheidde HIJ het licht van de duisternis. Op dag 4 werden de zon, maan en de sterren gemaakt volgens de Bijbel. |
t is een uitleg, maar God noemde het licht dag en de duisternis nacht. en het werd avond en morgen, de 1e dag. Voor avond te worden en weer morgen is er een zon nodig, dus die was er dus.
wat dan de 4e dag? in vers 18 staat weer hetzelfde als de dingen van dag 1, om de scheiding te maken tussen licht en duisternis.
dus wie legt het mij uit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:13
|
|
|
|
ik heb horen zeggen ...... eh gelezen dat wokken2, nu op de 9e oktober is??
wie gaan er dan mee?
Carin en ik hebben het vast genoteerd....enne zeg MIJ maar waar het is, dan komt het goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:13
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | t is een uitleg, maar God noemde het licht dag en de duisternis nacht. en het werd avond en morgen, de 1e dag. Voor avond te worden en weer morgen is er een zon nodig, dus die was er dus.
wat dan de 4e dag? in vers 18 staat weer hetzelfde als de dingen van dag 1, om de scheiding te maken tussen licht en duisternis.
dus wie legt het mij uit? |
HIJ maakte toch op de 4de dag zon, maan en de sterren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:14
|
|
|
|
[quote=EVA685
dank je wel Eva. Dat heb ik haar ook geschreven. Ze mag m hebben, maar t doet ondanks alles heel veel pijn. En toch mis ik hem nog steeds, dat is pas dom vind je niet. Ik dacht dat we samen een leven deelden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:14
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik heb horen zeggen ...... eh gelezen dat wokken2, nu op de 9e oktober is??
wie gaan er dan mee?
Carin en ik hebben het vast genoteerd....enne zeg MIJ maar waar het is, dan komt het goed. |
het wordt dus het andere topic....ethiopisch eten. Daar dus voor meer informatie heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:15
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | slechtste moment van uuuuh geen idee hoelang dat is NU  |
Als ik dat van je hoor........is het ook mijn slechtste moment
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEROP467
|
|
|
|
|
|
Heb nog een relaxte stoel over, heeft jaren in mijn oude huisje gestaan en staat nu op zolder in een hoek omdat ik een nieuwe woning heb en deze heb ingericht met andere (tweedehands) meubels. Zit nog goed dus wie hem wil mailt mij maar, ik maak er dan wel een foto van die ik dan kan doormailen
Ineke
Laatst aangepast door
|
JEROP467
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 23:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En je waren allemaal BOB? Had dan een goed avondje geweest voor de staatskas. |
...en iedereen gedroeg zich zo correct en het eet a blissement was zo netjes en nu is er dit imago... Volgende keer zijn jullie er vëplicht bij om het zelf te zien, te voelen, te proeven, te lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| ADRIANNE320 schreef: | Als vervolg op het wokken, gaan we zaterdagavond 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal. Eigenlijk moet dat Eritrees zijn, want de mensen die het restaurant runnen, komen uit Eritrea! Wie bang is dat ze daar geroosterde sprinkhanen en gekookte apenhersens eten, kan alvast het menu bekijken op http://www.afrika-restaurant.nl/
Daar vind je ook het adres en een routebeschrijving!
Laten we maar weer een lijstje maken. Zet zelf je naam er ff onder als je mee gaat!
Adrianne320 |
Carin gaat mee en ik ook.....als wegwijs piet / tomtom
dus carin303 en jonathan890
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:16
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | HIJ maakte toch op de 4de dag zon, maan en de sterren? |
en wat dan de 1e dag? hetzelfde??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:18
|
|
|
|
| HANNA566 schreef: | Ik zou heel graag mee willen, vind het strand echt heerlijk. Ben wel genoodzaakt mijn zoon mee te nemen. En heb aan het eind van de middag een verjaardag. Dus kan maar heel ff. Ben nog aan het twijfelen dus wat handig is. Misschien een dezer dagen weet ik het! |
Al kun je maar een paar uurtjes, tis altijd wel gezellig (ook voor je zoon)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:20
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | en wat dan de 1e dag? hetzelfde?? |
Lijkt het op, maar was net ietsjes anders, kijk naar voorgaande antwoord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:20
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 (onder voorbehoud) Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes)
Jammer van je afmelding Bert .......
We hebben al een mooie lijst met deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij.....
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)[/quote]
Ik kreeg zojuist een mailtje van Gert (dank je wel), dat door wegwerkzaamheden men het beste via de Beeklaan kan rijden ..... !!!
..[/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:24
|
|
|
|
Ik zou graag willen weten wie nu mee willen het weekend van 8 november.
er was een lijstje , maar onduidelijk is of deze allemaal meegaan
jonathan 890 willie400 carin303 suzanne475 marieke 897 tessybear 731 grace 585 anita324
mary052 misschien
aanstaande week wil ik eea definitief gaan regelen , dus ik stel voor
voor as maandag laten weten, dan kan ik verder,
ben ondertussen al wat aan het uitzoeken hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:28
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | Lijkt het op, maar was net ietsjes anders, kijk naar voorgaande antwoord. |
heb ik gelezen, maar ik vind het geen antwoord, 1e dag en 4e dag zijn voor mij t zelfde..
Ik weet en geloof echt dat God de schepper van alles is, maar als ik het scheppingsverhaal lees, dan ontkom ik er niet aan om te zien dat dit geschreven is door iemand, die getracht heeft de Almacht en scheppingskracht van God op een bijzondere manier te omschrijven, met een zeer menselijke inbreng, en met de gedachte en kennis van dat moment Een platte aarde, waar boven het licht was en onder de duisternis.
Maar voor een goede uitleg sta ik nog steeds open.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:29
|
|
|
|
| ADRIANNE320 schreef: | Als vervolg op het wokken, gaan we zaterdagavond 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal. Eigenlijk moet dat Eritrees zijn, want de mensen die het restaurant runnen, komen uit Eritrea! Wie bang is dat ze daar geroosterde sprinkhanen en gekookte apenhersens eten, kan alvast het menu bekijken op http://www.afrika-restaurant.nl/
Daar vind je ook het adres en een routebeschrijving!
Laten we maar weer een lijstje maken. Zet zelf je naam er ff onder als je mee gaat!
Adrianne320 |
Helemaal nix met spr... zelfs geen spruiten 
Menu ziet er goed uit... Ik ben benieuwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:35
|
|
|
|
| JOLIJNE482 schreef: | Hey!
Volgende week (vanaf 30 augustus) ga ik op introductiekamp van mijn nieuwe opleiding. We moeten daarvoor een sprookjes/ Disney outfit hebben...
Ik wil heel graag iets heel leuks... maar zou niet weten hoe, wat en waar! En wil er ook niet al te veel geld aan uitbesteden
Heeft iemand misschien suggesties? Ik heb ongeveer maat M/ 40.
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Jolijne |
Misschien kun je bij de Efteling iets lenen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:44
|
|
|
|
Kan niet slapen, dan maar even op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | kun je niet beter lijmklemmen nemen? dat houd n stuk meer hee  |
Of gewoon in een slaapzak, is alle ellende voorbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in
dus... kijk... ik kan mij inhouden  |
is dit strafwerk pietje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|