ChristianMatch

Forum

Gospel concert met Ricky Grundy en Tachina Danielle
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:49

voltallige band en singers uit Verenigde Staten

Op vrijdagavond, 22 oktober, om 20.00 uur

en/of zaterdagavond, 23 oktober, om 20.00 uur

bekend van de Andrae Crouch Singers

Het adres is: CAPITOL EVANGELIE CENTRUM

LOOSDUINSEKADE 222 DEN HAAG

Toegang is 10 euro

reserveren kun je bij: www.maasbach.com/tickets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:53

Hoi Shanita,

Dat het stil werd na je reactie heeft wellicht te maken met het feit dat je deze pas vanmorgen geplaatst hebt?
Vragen om gebed voor zoiets moeilijks zou je misschien ook kunnen doen in een nieuw topic, dat trekt wellicht ook meer de aandacht. (omdat het een nieuw topic is)...
Toch even een dikke pluim dat je aan jezelf durft te werken en nieuwe uitdagingen aangaat. Zeker een relatie is een moeilijke stap!
Het moet dus wel een hele geweldige vent zijn Knipoog smiley

Ik zal iig aan je denken in gebed meid!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:56

Mijn mooiste moment moet nog komen!!!!!!!

Ik ga namelijk zometeen naar het andere eind van Nederland, naar mijn partner waar ik zóveel van hou!!!!!!!!!!!

Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:59

Glorie voor Jezus naam

Glorie voor Jezus naam,
Hij gaat voor in s'levens strijd;
Glorie , prijst al tezaam,
Zijne kracht en majesteit,
Hij schenkt moed en geloof,
Als we zien op Hem alleen,
Komt, laat ons strijden voor Hem,
Luisteren naar Zijne stem,
De Hoorder van onze gebeden.

nr 345 uit de bundel van Glorieklokken

---------

Hoi allemaal,

Weer een week voorbij, weer houden we gebedsroom vanavond, weer is er veel gebeurd bij sommige leden van cm,

Ernstige moeilijkheden in relaties,
Ziekten,( fysiek/mentaal )

Problemen,
Nood,
Lijden onder gedrag van een ander,
Laster

We nodigen je uit om met elkaar al deze noden bij Hem te brengen in de gebedsroom ,
We houden dit om 20.00 tot 21.00, je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden de gebedsroom aanklikken,

We zingen daar ook vaak met elkaar, we typen de woorden in en zingen dan hardop mee, of we zetten lied op youtube op Lachende smiley

We hebben ook veel om voor te danken, probeer je zegeningen maar te tellen, al denk je maar...ik heb er 1, zie je dat je al gauw op meerdere komt Knipoog smiley

Sommigen doen slechts 1 minuutje mee met gebedsroom, anderen wat langer, of het hele bidstonduur....niks moet, we dringen niemand iets op, je bent vrij om te komen,

Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha en Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:00

TESSYBEAR731 schreef:
Hoi Shanita,

Dat het stil werd na je reactie heeft wellicht te maken met het feit dat je deze pas vanmorgen geplaatst hebt?
Vragen om gebed voor zoiets moeilijks zou je misschien ook kunnen doen in een nieuw topic, dat trekt wellicht ook meer de aandacht. (omdat het een nieuw topic is)...
Toch even een dikke pluim dat je aan jezelf durft te werken en nieuwe uitdagingen aangaat. Zeker een relatie is een moeilijke stap!
Het moet dus wel een hele geweldige vent zijn Knipoog smiley

Ik zal iig aan je denken in gebed meid!

Hoi Tessybear!!!!!

Dank voor je lieve reaktie!!!!!

Ik ga er later wat verder op in, ik moét nu weg, ben al bijna te laat ;)

Laterzzzz!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:04

MARTHA725 schreef:
Glorie voor Jezus naam

Glorie voor Jezus naam,
Hij gaat voor in s'levens strijd;
Glorie , prijst al tezaam,
Zijne kracht en majesteit,
Hij schenkt moed en geloof,
Als we zien op Hem alleen,
Komt, laat ons strijden voor Hem,
Luisteren naar Zijne stem,
De Hoorder van onze gebeden.

nr 345 uit de bundel van Glorieklokken

---------

Hoi allemaal,

Weer een week voorbij, weer houden we gebedsroom vanavond, weer is er veel gebeurd bij sommige leden van cm,

Ernstige moeilijkheden in relaties,
Ziekten,( fysiek/mentaal )

Problemen,
Nood,
Lijden onder gedrag van een ander,
Laster

Ook bidden wij voor Pakistan.

We nodigen je uit om met elkaar al deze noden bij Hem te brengen in de gebedsroom ,
We houden dit om 20.00 tot 21.00, je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden de gebedsroom aanklikken,

We zingen daar ook vaak met elkaar, we typen de woorden in en zingen dan hardop mee, of we zetten lied op youtube op Lachende smiley

We hebben ook veel om voor te danken, probeer je zegeningen maar te tellen, al denk je maar...ik heb er 1, zie je dat je al gauw op meerdere komt Knipoog smiley

Sommigen doen slechts 1 minuutje mee met gebedsroom, anderen wat langer, of het hele bidstonduur....niks moet, we dringen niemand iets op, je bent vrij om te komen,

Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha en Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:05

Wat een ellende met dat weer! Geschokte, onthutste smiley
Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan...
Hoe is het bij jullie?
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:08

SHANITA130 schreef:
Zal ff wat toelichten. Want 't werd wel erg stil na deze mijn posting.

Kan aan mij liggen hoor, dat ik dacht dat 't door mijn posting kwam, en dat dus niet zo is.

Ik heb ondertussen al mail gehad van een paar lieve zusters.

Nou werd mij ook aangeraden om niet teveel persoonlijke dingen neer te zetten.

---

Ik zelf heb t idee dat er een taboe opzit. Ik bedoel het zo: Kijk, als ik/iemand zou schrijven van dat ik gebed wil, omdat mijn been verbrijzeld is, tijdens mijn ski-vakantie, ja, dan kan dat mijns inziens.

Is het daarintegen iets psychisch, dan heb ik het idee dat men niet weet wat men daarmee aanmoet...Er een taboe opzit.

Terwijl het principe hetzelfde is: bij een botsing tegen een boompje tijdens het skiën kan je een verbrijzeld been oplopen.
Bij (seksueel) kindermisbruik kan iemand een verbrijzelde geest oplopen.
Vooral als dat (seksueel) kindermisbruik járen duurt, en de leeftijd van het kind óók erg jong is, het kind dus een peuter en kleuter is. En niet alléén tussen de zeg maar 6 en 18 jaar. Want hoe jonger hoe schadelijker.
Je leest/hoort zelfs dat baby's worden misbruikt. Gehoord dat dat zelfs te zien is op internet....In een documentaire waarin politiemannen úren dat materiaal door moeten kijken voor eventuele aanwijzingen....

Ik laat 't hierbij. Omdat ik dusz advies heb gehad om niets persoonlijks meer neer te zetten.

Wat ik wel kwijt wil: Ik ben mijn hele leven al ontzettend in de war geweest. Op mijn 22 ste zocht ik daar hulp voor. Dat was moeilijk omdat ik heel 'normaal' over kan komen, derhalve niet serieus in deze werd genomen.

Nu, op mijn 38ste, kan ik eindelijk zeggen dat ik er sinds anderhalf jaar 'overheen' ben.
Overheen staat tussen aanhalingstekens, want ik blijf altijd psychisch gehandicapt....
Ik bedoel eigenlijk van dat ik zoveel therapie heb gehad, zestien jaar, dat ik er nu mee kan leven, en ook, net als iedereen, periodes van geluk ken.
En de angst/paniek en het levensgrote verdriet kan ik sinds enige tijd ook 'handelen'.

En ik ben lang niet de enige....en ik heb het overleeft, en ik heb iemand gevonden(lees: God heeft mij iemand gegeven...) voor het leven, die mij begrijpt. en waar ik zóveel liefde van krijg en kan geven...Wat ik lange tijd niet kon, liefde geven...en ontvangen....

Mocht het zo zijn, dat er op deze site iemand zit, met dezelfde 'ernstige' psychische 'aandoening(en) als ik, dan mag je me gerust mailen. misschien kan ik helpen als 'ervaringsdeskundige' :)

In ieder geval: ik laat het hier dus bij. Mocht er iemand (iets) meer willen weten, dan kan je me atijd mailen.

Fijne Avond en Weekend!

En bedankt voor het bidden: het idee dát er voor mij wordt gebeden dat doet mij erg goed. Want ik geloof in de kracht van het gebed!

Kom je vanavond in de gebedsroom Shanita...je bent van harte welkom Knipoog smiley heb jou ondertussen al gemaild.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:35

EVA685 schreef:
Er staat toch.....Er zij licht Knipoog smiley
Dat werd toch uitgesproken door God dat er licht zou komen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:37

TESSYBEAR731 schreef:
Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan...
Hoe is het bij jullie?

heb vandaag onderweg een beste bak regen gehad. op zich niet erg, ik zit toch droog in de bus. het wordt anders als je in de spits met 50 man in een onverwarmde bus met een ondermaatse ventilator probeert om je voorruit 'open' te houden als je over de A27 naar Hilversum rijdt. later op de ochtend In Bussum nog een klein stukje om moeten rijden als gevolg van wateroverlast op de Meerweg (what's in a name...)

overigens wel een absolute z Smiley met dichtgeplakte mond kdag om te trouwen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:44

Wat een enorme hoeveelheid regen is er vandaag gevallen. Om somber van te worden. Absoluut niet mijn favoriete weer!

Aan de andere kant, moet ik dan ook denken aan de watersnood in Pakistan. Wat een ellende daar! Vanmorgen toen ik de voorpagina van de krant bekeek, zag ik een foto van een 9-jarig Pakistaans jongetje. Zijn naam is Kashif en hij kijkt je droevig aan. Hij is zijn ouders kwijt en is in shock. Wat is de toekomst voor zo’n kind? Het zien van deze foto, was mijn slechtste moment. En dan zeur ik niet meer over een dagje regen.

En mijn mooiste moment? Die moet nog komen, zet ik even in het andere topic…..
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:47

Mijn mooiste moment komt hopelijk nog.....

Ik hoop dat de actie voor Pakistan, veel geld gaat opleveren. De mensen daar hebben heel veel hulp nodig.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:53

Mag dit eigenlijk niet zeggen van iemand (anders wordt het daar te druk), maar kan 't niet laten. Knipoog smiley

Ik had gisteravond een verrassend gezellig uurtje in Vertier ende jolijt. Hmm......'t was niet oppervlakkig ofzo, maar gewoon gezellig. Lachende smiley
Wel fijn, om de grote groep chatters op te kunnen splitsen.
Al zijn er altijd weer fanatieke chatters, die in beide chatboxen te vinden zijn. Die missen niet graag iets. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:57

Heb vanmiddag het voorlopig rooster van oktober gezien. Als het zo blijft dan kan ik mee, heb dan vroege dienst.

Dus zet mij bij het lijstje Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:01

MARISKA601 schreef:
Hoeveel meter heeft 1 rol wc papier?

Dat ligt er maar net aan.
Heb je rollen van 250 velletjes of rollen van 500 velletjes.
Ik schat een velletje op 10 cm. Maar dat moet je zelf maar even nameten.
Een rol van 250 velletjes x 10 cm. = 2500 cm. oftewel 25 meter.
een rol van 500 is dus 50 meter.

En dan ligt het er ook nog aan , is het papier wat je opmeet eerst al natgeweest? Hou dat wel even goed in de gaten Mariska!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:04

TESSYBEAR731 schreef:
Hoe is het bij jullie?

Heeeeeeeeeeerlijk weer , vandaag 3 minuten zon, af en toe een buitje, soms een bui en heel vaak een stortbui. Tussen de buien door wel eens droog.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:04

TESSYBEAR731 schreef:
Ik heb een nog in goede staat verkerende Graco wandelwagen staan..
zit alleen geen regenhoes en slaapzak meer bij maar daar kun je in principe een standaard model voor gebruiken?

Kan ik iemand er een plezier mee doen?
En ik ken weer een hele leuke winkel die passende en betaalbare voetenzakken en regenhoezen voor deze wagen heeft.Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:05

TESSYBEAR731 schreef:
Hoe is het bij jullie?

nou bij ons werkt de riolering gewoon erg goed
in rotterdam stonden straten ook flink onder, dus dat is vlakbij

maar de hele dag regen...zucht...waar is de zomer??

wil iedereen ff het volgende nummer op zijn stereo uitzetten ??

http://www.youtube.com/watch?v=qRbA9iVKm3w&feature=related

en ook het volgende nummer uitzetten ??

http://www.youtube.com/watch?v=26klgMfYOIk
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:08

Heb nog in de aanbieding: Een partij 2ehands vuurwerk. Is nog over van oud en nieuw. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:11

MARIJAN072 schreef:
Mijn mooiste moment komt hopelijk nog.....

Ik hoop dat de actie voor Pakistan, veel geld gaat opleveren. De mensen daar hebben heel veel hulp nodig.

Dat een lieve vriendin van mij heeft geholpen de vloerbedekking schoonmaken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:13

MARIJAN072 schreef:
Wat een enorme hoeveelheid regen is er vandaag gevallen. Om somber van te worden. Absoluut niet mijn favoriete weer!

Aan de andere kant, moet ik dan ook denken aan de watersnood in Pakistan. Wat een ellende daar! Vanmorgen toen ik de voorpagina van de krant bekeek, zag ik een foto van een 9-jarig Pakistaans jongetje. Zijn naam is Kashif en hij kijkt je droevig aan. Hij is zijn ouders kwijt en is in shock. Wat is de toekomst voor zo’n kind? Het zien van deze foto, was mijn slechtste moment. En dan zeur ik niet meer over een dagje regen.

En mijn mooiste moment? Die moet nog komen, zet ik even in het andere topic…..

Dat er weer een jonge vrouw is gestorven, de zus van een vriendin Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:14

DANIEL777 schreef:
Dat werd toch uitgesproken door God dat er licht zou komen Knipoog smiley

Gelukkig wel, anders bleef het donker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:20

[quote=LOES550]

Als je valt, mag je weer opstaan samen met HEM Loes,
HIJ laat jou nooit los Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:22

TESSYBEAR731 schreef:
Hoe is het bij jullie?

Regen, regen en nog eens regen.......
En vanavond bij ons een openluchtconcert in de haven van de Maastrichter Staar als start van de visserijdagen hier........en het regent nu nog steeds......
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:40

JOSINA022 schreef:
Heb vanmiddag het voorlopig rooster van oktober gezien. Als het zo blijft dan kan ik mee, heb dan vroege dienst.

Dus zet mij bij het lijstje Lachende smiley

Gezellig, zo komen we al op een hele groep Lachende smiley, zin in!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:25

MARIO216 schreef:
Gisteren uit de krant (AD)
Valkenswaard:
Op het moment dat de familie Veraa uit Valkenswaard haar, ogenschijnlijk levensloos, uit het opblaasbare zwembad in de tuin had gevist, werd kip Kerrie voor morsdood verklaard. Het was dan ook even schrikken toen bijna een uur later het beestje plotselingweer begon te bewegen. Het liefkozend aaien van het beest bleek te hebben gewerkt als reanimatie.
Erika Veraa (43), verpleegkundige bij de Valkenswaardse ambulancedienst, kan er inmiddels smakelijk om lachen, maar geeft toe dat hij en zijn familie veel verdriet hadden na de vondst van de drijvende kip. Dochterlief trof de uit haar hok ontsnapte Kerrie in het zwembad. "Omdat ze niet meer ademde, wilde ik haar al in de kliko gooieen, maar dat vond mijn vrouw zo sneu. Dus zouden we haar begraven in de tuin. Toen ik het beest op de kop hield, kwam er een sloot water uit. Op een gegeven moment had ik een bierjte in de ene en Kerrie in de andere hand. Ik heb haar maar een beetje gemasseerd en geaaid. Drie kwartier later waren ineens stuiptrekkingen." "Nee, ik heb haar geen snavel op- mondbehandeling gegeven. Ze heeft de hele nacht binnen in een warm handdoek gelegen. De volgende ochtend scharrelde mevrouw doodleuk door de keuken. " Inmiddels zit Kerrie wee in haar eigen, beveiligde hok.
Met haar zusje, Saté.

Hebben jullie ook ineens trek in kip kerrie? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:26

CARIN303 schreef:
Hoi Josina,
Welkom op CM en op het forum!
Het zou zeker leuk zijn als je mee kon gaan wokken!

Groetjes Carin

Wokken? Zou wellicht ook op z'n ethiopisch kunnen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:32

nou, ik heb liever kip saté
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:34

GRIFFIN748 schreef:
nou, ik heb liever kip saté

Enne....kip lekker??
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:35

LEPELTJE037 schreef:
Wokken? Zou wellicht ook op z'n ethiopisch kunnen... Knipoog smiley

Verlegen lachende smiley whoops...heb weer es te snel gelezen!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 ... 6194 Volgende
Pagina 1138 van 6194