| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 07:37
|
|
|
|
Mijn slechtste moment vandaag is het wakker worden zo ontzettend vroeg,pfff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 07:41
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik zou niet durven.....  |
Pfff.....zwak hoor maar je moet nog strijken? hoor ik van Tess......wacht ff haal ik mijn strijkgoed er ook bij, nog meer gegadigden?? Tess? Mario?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 08:02
|
|
|
|
Ik wens alle strandgangers een geweldige dag. Hopelijk valt het met de regen mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 08:21
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Hopelijk valt het met de regen mee. |
momenteel van de regen hier naar benee
maar wat nu (hier) valt, valt straks (daar) niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 08:23
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 11:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 08:25
|
|
|
|
WE KOMEN ERAAN!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 08:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: |
WE KOMEN ERAAN!!!!!!!!!! |
nu al??
sta je wel de halve ochtend op de rest te wachten (al dan niet in de z kregen) 
zo even boodschappies doen, rondje hondje, auto in mekaar schroeven en dan zal het wel tegen 11 uur zijn, tijd om op pad te gaan naar het strand. en aangezien (zoute) zeelucht niet bevorderlijk is voor het welbevinden van carrosserieën van auto's, kom ik toch maar met de Zwarte, die roest nog niet zo erg (Pick-Nick-gangers weten wel welke ik bedoel)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 08:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 08:35
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | José....vanaf het moment dat ik op m'n kamer in het Martini Zkh. lag heb ik meteen gevraagd aan de verpl.k. of ik de komende 5 dagen (want zo lang zou ik in het Zkh. verblijven vanwege die dubbele Hernia operatie) van die speciale stickers mocht krijgen om die verslavingsgevoel te onderdrukken. Nou...en toen heb ik mij voorgenomen om dan ook metéén he-le-máál te stoppen met roken! En....José, kijk eens aan! Nu ben ik al weer bijna 4 weken verder en iédere dag beloof ik mijzelf VANDAAG niet te gaan roken! Nou...zo doe ik het NU...en het hélpt écht! Doe maar...! Steeds tegen je zelf zeggen: "ik ga morgen NIET roken!" Doe het NU...!!!!
SUCCES! |
Bedankt voor de tip! Ben er erg mee bezig, maar nog niet ontdekt wat het is dat mij tegenhoud. Misschien maar een andere topic starten? Dit valt niet bepaald onder mijn mooiste moment voor vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:18
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ach Tess....ik begrijp je en het blijven mannen hè  |
Sja!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:20
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pfff.....zwak hoor maar je moet nog strijken? hoor ik van Tess......wacht ff haal ik mijn strijkgoed er ook bij, nog meer gegadigden?? Tess? Mario? |
Nouhou...op t moment ff niet! Maar...ik ga binnenkort verhuizen weet je...dus dan kan k vast wat verzamelen, zouden we em dan weer aan de strijk krijgen denk je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:25
|
|
|
|
Heel veel plezier vandaag allemaal, en natuurlijk vooral veel zon!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | noemen ze jou niet het zonnetje in huis ??  |
ssssttttt....... anders moet ik ook nog droge kleren meenemen
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 09:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:49
|
|
|
|
[quote=PIETER649]Tuurlijk... astma, bronchitus, pdd-nos, adhd.. noem maar op... Wanneer krijgt iemand met een geamputeerd been er nou es een been bij? Of voor mijn part een geamputeerde teen die teruggroeit? Al die onzin over voor t oog onzichtbare "ziektes" heb ik nu al wel gehoord.
Ik ben er geweest, ik vond het een circus met een bedelende spreekstalmeester. Opzwepende muziek om mensen in een trance te brengen en dan genezen te worden is inderdaad fantastisch... tot de volgende morgen de pijn weer terug is.
Maar ook daar is weer een perfecte reden voor: je geloof was niet groot genoeg....[/quote]
Wanneer krijgt iemand er nu eens een been bij...
Ja, dat is een goede vraag. Salamanders, daarbij groeit de staart weer aan, nadat hij een staart was kwijtgeraakt. Kirlian fotografie laat zien, dat mensen aura's rond hun lichaam hebben. Kirlian fotografie is een erkende fotografie, waarbij 'foto', dat is licht 'fotonen = energie rijke lichtdeeltjes van de zon l' gemaakt worden van de uitstraling die een levend lichaam geeft. Als de staart bij de salamander weg is, dan nog steeds 'in de straling' intact. Dus als tastbaar object is het verdwenen, de staart zit niet meer aan het lichaam, maar als lichtvorm is het nog steeds in de juiste vorm zichtbaar.
Dit heb ik een keer in een tijdschrift gelezen. Dat tijdschrift heb ik bewaard, maar weet de titel niet uit mijn hoofd. Via google moet het ook op te zoeken zijn. Al zul je dan waarschijnlijk wel het Engelse woord voor 'salamander' moeten weten... en daar op zoeken. Van Kirlian fotografie moeten snel wel zinvolle links te vinden zijn.
Dit verschijnsel is - zo men in goed gedocumenteerde media beschrijft - uniek voor salamanders. Het vergt natuurlijk een enorme hoeveelheid kracht en voeding om die staart weer te laten aangroeien. Heel interessant om dat nog eens uit te zoeken.
Maar goed, als een Salamander het wel kan, waarom een mens niet? In theorie zou dan het 'aura' rondom het lichaam in tact moeten zijn en niet verstoort... wat bij een mens door allerlei gewetensvragen etc. etc. natuurlijk wel heel snel verstoord is... En ten tweede, er zou een enorme hoeveelheid hoogwaardige voeding nodig moeten zijn. Ook dit is niet het geval. Mensen eten vaak 'lege' calorien, dat zijn voedingsstoffen, zoals suikers, die per saldo zo veel verwerking vragen in het menselijk lichaam, dat zij er dus voor zorgen, dat het menselijk lichaam meer vitaminen, mineralen en sporen elementen kwijt raakt... het lichaam raakt er meer door kwijt, dan er door opgebouwd wordt. hetgeen leidt,tot een verder 'verval' c.q. veroudering van het lichaam. Omgekeerd, het lichaam, alle lichaamscellen vernieuwen zich elke dag. Bij die vernieuwing zijn dus ook elke dag hoogwaardige voedingsstoffen nodig. Omdat de mens zich blootstelt aan allerlei 'exogene' lichaamsverstorende stoffen: chloorverbindingen (zoals die beruchte glorix... ) die leiden tot dioxines, dat zijn zware metalen die zich verbinden aan lichaamsvetten en kunnen leiden tot kanker. Bijvoorbeeld... Dat het menselijk lichaam in het algemeen 'in verval' is en niet 'in opbouw' ontstaat voor een groot deel dus doordat de mens zelf niet optimaal gezond leeft, eet, drinkt en temidden van schadelijke stoffen leeft.
Kortom: 1. als een mens zijn geestelijk leven zou zorgen voor een intact aura... 2. en als die mens dan óók nog eens optimaal gezond eet... zodat hij - zij alle nodige bouwstoffen binnenkrijgt... 3. en als die mens dan óók nog eens zou leven in een natuurlijke omgeving zonder afbrekende stoffen...
Dan zou het menselijk lichaam er best nog wel eens toe in staat zijn, om een geamputeerd been opnieuw te laten aangroeien... in theorie zou het moeten kunnen...
tenminste, als dat verhaal van die Salamander echt waar is.... dus, speciaal voor jou, moet ik dat nog ff uitzoeken.
Of doe jij dat voor me?
... en als het niet gelukt, dan was je geloof niet groot genoeg...
waarom eh... schrijf je het niet zo:
GROOT GENOEG?
OF
GROOT GENOEG ???
Of is je geloof daarvoor te klein?
Soooooooorry hoor, hij lag te veel voor de hand, om hem niet ff in te koppen. Heb namelijk inderdaad nog last van, dat 'we' in 1974 niet gewonnen hebben...
Schot voor open doel mag je natuurlijk niet missen, dat zou zonde zijn.
Maar ik snap je punt: sommige dingen gelden als een zogenaamde 'self fulfilling prophecy', dat zijn beloften die gedaan worden en als zij NIET in vervulling gaan, dan zorgen zij er middels een a. of slimme truc van de bedenker b. of domme denkfout van degene die erin gelooft toch voor, dat mensen blijven geloven in hetgeen klaarblijkelijk onjuist is.
Andersom geldt echter ook, dat mensen er allerlei redenen op na houden, waarom zij liever niet geloven in het Evangelie. Ook daarbij geldt hetzelfde mechanisme.
Maar eh... als kind heb ik nooit geleerd om Salamanders te vangen en ondanks een zware generatiekloof...
ga ik nu dus toch weer even terug in de tijd, om dat in te halen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Thnx! Ik heb deze met het koor (toen dat nog bestond) gezongen en het heeft toen veel indruk op mij gemaakt en nog steeds word ik er stil van.
José |
het maakte mij ook stil...die pijn he, juist ook van Maria, de moeder....ik heb met mijn zoon ook het nodige meegemaakt.... en mijn naam is Maria
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:57
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | ssssttttt....... anders moet ik ook nog droge kleren meenemen  |
Zou ik sowieso maar doen, Imke!
Hier schijnt trouwens weer het zonnetje! Dus die ga ik gewoon meenemen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 09:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:04
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]Thnx! Ik heb deze met het koor (toen dat nog bestond) gezongen en het heeft toen veel indruk op mij gemaakt en nog steeds word ik er stil van.
José[/quote
Denk zo dat je het zingen dan wel missen zult. Op zoek naar een ander koor misschien?
Ik vind deze altijd nog erg indrukwekkend... http://www.youtube.com/watch?v=YFK6H_CcuX8
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 12:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:06
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Heel veel plezier vandaag allemaal, en natuurlijk vooral veel zon!
 |
hij schijnt hier al Bind hem vast op het dak en neem hem mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:13
|
|
|
|
Regenjas opzoeken en regenbroek en om 11:30 gaan rijden. Ik zie jullie straks ik ga makkelijk parkeren vandaag met sms parkeren van parkline gratis aanvragen en alleen betalen voor de tijd dat je er heb gestaan (wel weer afmelden) BINNEN 2 DAGEN HEB IK MIJN PASJE BINNEN GEKREGEN best snel ik had het niet verwacht.
{ even voor de achterblijvers veel plezier met z'n 2en hihihi het zal stil zijn tot vanavond.}
Sterkte en beterschap voor de mensen die ziek zijn !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:14
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Geef dan ook aan waarom niet ..... hier kan ik in elk geval, niets mee
Jezus zag dat satan door Petrus zijn werk wou doen. Wij hebben de gave van "onderscheiding der geesten" gekregen, juist om dit soort dingen te doorzien. Maar goed dat is mijn idee, wil graag die van jou horen. |
Onderscheiding van geesten is inderdaad een gave van God die we kunnen hebben/ontwikkelen. Dit is echter niet 100% puur in ons aanwezig, dus is het niet zomaar te zeggen dat ons onderscheidingsvermogen het bij het rechte eind heeft. Ik heb het idee dat dit is wat Willemijn probeert duidelijk te maken en waarom zij, in mijn ogen terecht, voorzichtiger omgaat met het doen van bepaalde uitlatingen dan anderen. Wij ZIJN tenslotte Jezus niet, maar mogen ons wel laten vullen met (meer van) Zijn Geest om zo beter te leren onderscheiden. Daarbij hoort denk ik ook dat we te allen tijde bereid zijn om te bedenken dat wij het niet altijd bij het rechte eind hebben...
If Nobody's perfect, Jesus is Nobody and I am not!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:16
|
|
|
|
iedereen een hele fijne dag toegewenst. geniet ervan. Baal als een stekker dat ik er zelf niet bij kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:16
|
|
|
|
| MARCOWAAL200 schreef: | Regenjas opzoeken en regenbroek en om 11:30 gaan rijden. Ik zie jullie straks ik ga makkelijk parkeren vandaag met sms parkeren van parkline gratis aanvragen en alleen betalen voor de tijd dat je er heb gestaan (wel weer afmelden) BINNEN 2 DAGEN HEB IK MIJN PASJE BINNEN GEKREGEN best snel ik had het niet verwacht.
{ even voor de achterblijvers veel plezier met z'n 2en hihihi het zal stil zijn tot vanavond.}
Sterkte en beterschap voor de mensen die ziek zijn !!!!
 |
Niet zo somber, Marco. Ik heb trouwens mijn regenjas uitgeleend, dus dat wordt een paraplu of wegwerp-regenjas. Maarre.........je kunt ook vast wel ergens schuilen, als dat nodig is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Bedankt voor de tip! Ben er erg mee bezig, maar nog niet ontdekt wat het is dat mij tegenhoud. Misschien maar een andere topic starten? Dit valt niet bepaald onder mijn mooiste moment voor vandaag  |
k Zou willen dat ik je de 'Gouden Tip' kon geven; ik weet hoe moeilijk het is. Ik ben uiteindelijk ineens gestopt, zonder hulpmiddelen, maar ook in extreme omstandigheden.
Misschien heeft het te maken met dat je echt bewust wordt waar je mee bezig bent. En dan heb ik het niet over dat ene sigaretje (ik rookte een pakje per dag), maar over hetgeen je jezelf aandoet. Dat is ook het feit dat je ergens aan verslaafd bent; dat je je vrijheid laat ontnemen door zoiets.
Ik denk dat God mij wel heeft geholpen (ben er nu 5 jaar vanaf). Dus ik zou als ik jou was in ieder geval 'hemelse versterking' inroepen!
Sterkte ermee!
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Tuurlijk... astma, bronchitus, pdd-nos, adhd.. noem maar op... Wanneer krijgt iemand met een geamputeerd been er nou es een been bij? Of voor mijn part een geamputeerde teen die teruggroeit?
Al die onzin over voor t oog onzichtbare "ziektes" heb ik nu al wel gehoord.
Ik ben er geweest, ik vond het een circus met een bedelende spreekstalmeester. Opzwepende muziek om mensen in een trance te brengen en dan genezen te worden is inderdaad fantastisch... tot de volgende morgen de pijn weer terug is.
Maar ook daar is weer een perfecte reden voor: je geloof was niet groot genoeg.... |
Ik herken je 'verzuchting'. Toch gebeuren er wel wonderen. In christelijk Nederland misschien niet zo veel als we zouden willen, maar ze gebeuren wel en ik heb er zelf iig 1 meegemaakt.
Op het zendingsveld gebeuren veel meer wonderen. In landen met extreme armoede en onderdrukking waar onder moeilijke omstandigheden het evangelie wordt gebracht. Toegegeven; deze wonderen zijn moeilijker te onderzoeken, maar de bronnen een stuk betrouwbaarder. Omdat dit vaak mensen zijn die helemaal niet op geld of roem uitzijn. Vaak zijn ze zelfs nagenoeg onbekend. Zij dienen Jezus en niet zichzelf.
Ik vind het wel een interessante discussie om, althans te proberen, te achterhalen waarom wonderen wel of niet plaatsvinden. En dan aansluitend nog de vraag: hoe herken je of een wonder wel of niet van God komt? Want in de bijbel wordt voorspeld dat er veel valse profeten zullen opstaan die wonderen en tekenen zullen verrichten om de mensen te misleiden. Gebeurde in het OT trouwens ook al: de tovenaars die Mozes weerstonden bij de Farao konden een aantal van de wonderen van Mozes nadoen! Hoe weet je nu wie wie is?
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:50
|
|
|
|
krijg nou wat:
het weer is van slag! de zon schijnt hier!

11:13uur:
ik vrees dat ik deze opmerking moet wijzigen in:
donders! het bliksemt hier!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 11:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 11:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik wil ook graag mee, mag dat?  |
Als je je ID-kaart meeneemt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 11:09
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pfff.....zwak hoor maar je moet nog strijken? hoor ik van Tess......wacht ff haal ik mijn strijkgoed er ook bij, nog meer gegadigden?? Tess? Mario? |
Heb ook nog wat, vanavond komt er ook nog wat bij...kan je gelijk meenemen zal wel moet zijn van de stranddag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 11:14
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | ......van pijnboomhout. Maak daar verschillende ruimten in, en bestrijk hem vanbinnen en vanbuiten met pek. Maak hem driehonderd el lang, vijftig el breed en dertig el hoog. Je moet er een lichtopening in aanbrengen en aan de bovenkant één el openlaten; de ingang moet je in de zijkant maken. De ark moet een benedenverdieping krijgen en daarboven nog twee verdiepingen. |
Die van mij wordt kleiner; denk niet dat ik alle dieren meeneem....
Leren zwemmen: alles wat zoemt en vliegt (en steekt), 6- en 8-potigen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 11:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Tuurlijk... astma, bronchitus, pdd-nos, adhd.. noem maar op... Wanneer krijgt iemand met een geamputeerd been er nou es een been bij? Of voor mijn part een geamputeerde teen die teruggroeit?
Al die onzin over voor t oog onzichtbare "ziektes" heb ik nu al wel gehoord.
Maar ook daar is weer een perfecte reden voor: je geloof was niet groot genoeg.... |
Hier de link over 'regeneratie = een verloren lichaamsdeel groeit weer aan. Dit is slechts het geval bij bepaalde diersoorten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regeneratie_(biologie)
Hier link over Kirlian fotografie. http://www.youtube.com/watch?v=qDOi1BLoN3U
In dit filmpje * engelstalig, staat in de 9e minuut exact ook een foto van een boomblad, dat is afgebroken. Toch zou het energie veld nog gedeeltelijk in tact zijn. Dat wordt in de engelse literatuur genoemd het 'phantom leaf effect'. Stichting Skepsis, die onderzoek doet naar 'para-normale' verschijnselen en dit stelselmatig terugbrengt tot normale proporties, gelooft dit echter niet en geeft een heel andere verklaring:
CITAAT Populaire boeken over aura's, waaronder de eerder genoemde, halen meestal het phantom leaf effect van stal. Dit effect kan worden gedemonstreerd door een Kirlianfoto te maken van een plantenblad waarvan een klein deel is weggesneden. Je zult dan zien dat er ook rond het ontbrekende deel nog een zwakke uitstraling zichtbaar is. Dit spectaculaire verschijnsel zou iedere Kirlianfotograaf graag willen waarnemen, maar helaas is vrijwel niemand daar ooit in geslaagd. Vermoedelijk lukt het alleen als er op het fotopapier een vochtige afdruk is achtergebleven van het complete blad, waar het incomplete blad overheen wordt gelegd. BRON [url] http://www.skepsis.nl/aura.html [/url]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirlianfotografie
Kijkend op Wikipedia: als er een 'gat' is, dan stromen er daar ter plekke zweet, lucht, waterdamp enz. enz uit een organisme, dus dat is via Kirklian fotografie te zien als een soort 'fontein'.
... dit bericht wordt nog aangevuld...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 11:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 11:46
|
|
|
|
wens jullie een fijne gezellige stranddag toe gedraag je netjes de strandwacht is watching you
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 12:01
|
|
|
|
Zij lacht, zij danst, zij huppelt door het leven Zij luistert naar de fluistering van de wind 'snachts huilt zij áls niemand haar kan zien of horen.......
en met haar huilt de wind
las ik ergens in moeilijke tijden en heb het steeds bijgehouden ....
|
|
| Naar boven |
|
|