ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:07

Coole smiley met zonnebril de ZON!!!!!

Heerlijk kan eindelijk de was weer eens buiten hangen.

T is eigenlijk best triest dat dit het hoogtepunt van mijn dag is haha Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:10

Lachende smiley ik zie net dat ik niet de enige ben met dit mooiste moment
Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:29

jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies?
als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............
we houden ons stil........

.
VISSER zei;
Als je nou van Hannah Hannes maakt is het probleem opgelost!

visser;
men neme.........
het dekbedhoes,
leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde...
dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt.
zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper".
dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras.
dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras.
dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes
pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila.......
alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........

ik ben benieuwd of je t zo makkelijker voor elkaar krijgt; ik hoor het wel.

huishoudelijke groeten van hannes

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 31 augustus 2010, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:37

best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:56

loes, je reactie doet me denken aan psalm 38 vers 10
daar staat;
Heere, voor U is al mijn begeerte, en mijn zuchten is voor U niet verborgen.
Mijn hart keert zich om en om, mijn kracht heeft me verlaten.

en verderop;
die kwaad voor goed vergelden, staan me tegen (zijn tegen mij gekeerd)
omdat ik het goede najaag.
verlaat mij niet o HEERE mijn God, en wees niet ver van mij; haast U tot mijn hulp, Heere mijn Heil.

het is denk ik wel zo dat God straffen kan, maar als je de bijbel goed leest, dan is er zoveel liefde en barmhartigheid in God, zoveel geduld, dat ik durf stellen, dat wil je aan de toorn van God toekomen, je eerst een enorme hoeveelheid liefde van Hem moet vertrappen.
Hij roept ons zelfs ergens in Jesaja op, om al onze verwijten naar Hem toe uit te spreken, zodat er over gepraat kan worden; vertel Mij uw redenen, en laten we samen richten...
doe Mij uw stem horen, want uw stem is Mij lieflijk......
Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, (niet om te straffen, maar...) opdat gij het in Mijn hand zou leggen....
wentel je weg op de Heere, en vertrouw op Hem, dan zal Hij het voor je (goed) maken.
alle dingen werken mee ten goede, voor degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn....
allemaal voorbeelden van een hulpvaardige en bereidwillige God, niet zozeer van een straffende God.

voor mij persoonlijk is psalm 37 erg mooi, de laatste twee verzen, waar staat;
maar het heil der rechtvaardigen is van de HEERE,
hun sterkte in dagen van benauwdheid.
en de HEERE zal hen helpen,
en zal hen bevrijden;
Hij zal hen bevrijden van de goddelozen
en zal hen behouden,
want zij vertrouwen op Hem!

wat ik ook een mooi gedeelte vind in dit verband is psalm 62
mijn ziel is immers STIL tot God,
van Hem verwacht ik een heilrijk lot
gewoon stille verwachting dus, en geen actief en onafgebroken bidden

ik denk dat iedereen wel eens momenten heeft, dat het zo moeilijk is om Gods liefde en leiding te zien; om je over te geven over Zijn leiding in je leven, omdat je zoveel wensen hebt die niet in vervulling gaan op het moment dat je dat zóó graag zou willen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:04

daarnaast geef je nog aan, dat je anders voelt en denkt dan acht jaar geleden.
er staat echter heel duidelijk in de bijbel dat er ook groei is in het geloof;
toen je net tot geloof kwam, geloofde je als een kind, kreeg zuigelingenvoeding; je ervaarde veel liefde en warmte.
als je wat verder komt in je leven met de Heere God, dan kan die liefde wat minder in je ervaring leven, maar je leert meer te leven vanuit wat God spreekt, net als bij het opgroeien van een kind;
een baby draag je veel op de arm, je koestert het en je voed het.
dan is het tevreden.
wanneer je een kind echter tot zijn volwassenheid blijft dragen, zal het nooit toe zijn aan de taak die hem wacht; dus je stimuleert het door het op zn voetjes te zetten, en aan te moedigen met woorden om de eerste stapjes te zetten.
soms zeg je ook tegen een kind; ja het is eng, maar probeer het eens op mijn aanwijzingen.
en ik denk dat God dat ook doet; de aanwijzingen in de bijbel mag je gewoon volgen, en toch zelf je manier vinden die bij jouw persoonlijkheid past om met dingen om te gaan;
leren van je fouten, en terugvallen op God als je niet weet wat je doen moet.
kortgezegt; binnen de richtlijnen van de bijbel, zelf actie ondernemen.
en dan mag je Zijn zegen verwachten, ook als het niet zo loopt als je je voorgesteld had.
de vrede en liefde van God heb je, ook al voel je die niet altijd even sterk, want Hij heeft het gezegt!
je leeft dan dus meer op het vertrouwen op Zijn woorden, dan op het voelen van emotie; en dat is dus groei in geloof.....
is het je duidelijk wat ik je zeggen wil?

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:07
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:14

WILLIE400 schreef:
Als het anders voor mensen te duur word en ze willen wel graag bidden en vasten, Herman Boon doet het 4 keer per jaar begeleiden en duur is dan 10 dagen.
Kosten 25 euro op verschillende locaties door het land.
Voordeel is dat het samen met anderen gaat en onder leiding van mensen die het al jaren doen.
Is heel wat anders dan weekendje sober leven maar wie weet is iemand hier wel in geinterreseert.
Ik ga dit jaar weer heen
Gr. Willie
P.s http://www.biddenenvasten.nl/

Hoi Willie, niet om jou hoor, maar een aantal pagina's geleden werd Chatuliem voor een soortgelijke opmerking nog behoorlijk onderuit gehaald.... Hopelijk komt dit beter over ....... Verraste, verbaasde smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:15
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:16

visser;
men neme.........
het dekbedhoes,
leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde...
dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt.
zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper".
dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras.
dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras.
dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes
pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila.......

beste hannes

ik begrijp geen hout van jouw uitleg
maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van
ehhhh andere kerels Engeltje smiley

groeten rene (links op de foto Knipoog smiley )

ps er is wel een hulpmiddeltje
zal wel ff googlen
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:23

RENSKE067 schreef:
visser;
men neme.........
het dekbedhoes,

beste hannes

ik begrijp geen hout van jouw uitleg
maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van
ehhhh andere kerels Engeltje smiley

groeten rene (links op de foto Knipoog smiley )

ps er is wel een hulpmiddeltje
zal wel ff googlen

Je bedoelt Rene de rietzanger ?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL372NL372&q=rietzanger&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=4_N8TPfAHcqbOK7QtIIE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQsAQwAA&biw=1216&bih=711
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:26

mijn slechtste moment is dat er een deurwaarder op de stoep stond met een dikke rekening en ze niet ff 1 mnd willen wachten tot ik de financiele mogenlijkheid heb om te betalen
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:28

mijn mooiste moment is de wetenschap dat ik in oktober helemaal schuldenvrij ben en dan dus ook geen schulden van me ex meer hoef af te lossen.ondanks dat er vandaag weer een deurwaarder op de stoep stond. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29

CROSSROAD317 schreef:
Je bedoelt Rene de rietzanger ?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL372NL372&q=rietzanger&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=4_N8TPfAHcqbOK7QtIIE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQsAQwAA&biw=1216&bih=711

bijna goed
het is rene rietzeiler Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maar ik heb wat gevonden op internet nl de "willem" Clown smiley
http://www.dekbedovertrekhulpwillem.nl/homepage
succes
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29

ANNETTE792 schreef:
best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op Knipoog smiley

welja; peper het maar weer even in;
alsof ik niet weet dat ik mn figuur en uitstraling niet mee heb.......!! Huilende smiley, smiley in tranen
gelukkig zijn er ook vrouwen die alleen naar de binnenkant kijken, en het uiterlijk wat minder belangrijk vinden.......

*hannes zucht* Clown smiley

overigens is het willem-filmpje een prima demonstratie van wat ik bedoelde onder woorden te brengen, alleen gebruik ik willem niet, maar het matras zelf....... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:36
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:32

CARIN303 schreef:
Volgens mij, Griffin, wil je ons iets leuks gaan vertellen Knipoog smiley
Is er iemand in het bijzonder?
Ik beloof dat ik het niet verder zal vertellen! Smiley met dichtgeplakte mond

nou. als ik het hier neerzet, weet iedereen het binnen de kortst mogelijke tijd. dat doe ik dus maar niet. jammer, he...
wacht maar af, nee heb je, ja kàn je krijgen.

(en Hannah810: NEE, het is g e e n Franse Saab Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt misschien dat ik nog eens ergens een Renault 21, 25 of 30 (turbo)Diesel vandaan tover. belastingvrij, uiteraard, want 'die jongens' (laat ik het netjes houden) graaien toch al teveel. bovendien een soort van: 'Going back to my roots')

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:34

TESSYBEAR731 schreef:
Volgens mij had ie dat al verteld...maar hoe ze heet? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

dan weet jij toch meer dan ik, Tess

Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:39

BRAZEEVEL772 schreef:
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat

ja zeggen ze ik heb nog kinderen
en mn broers en zussen en mn vader moeder buren

oke oke

maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan

alleen

wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten

ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen
nee prima zo

maar stilletjes toch alleen

nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo
maar toch op cm want alleen is wel stil

hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn
om welke reden we dan ook alleen zijn

ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart Smiley die vol vragen zit

ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol Zieke smiley
kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug
je wil je verhaal wel eens kwijt
wat je ook niet tegen iedereeen verteld Smiley met dichtgeplakte mond
even een luisterend oor
soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren
maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs
weer alleen alleen alleen Gefrustreerde smiley
ja maar ik heb cm
lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand
ja oke is wel gezellig soms Verlegen lachende smiley
maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen
en dan weer alleen alleen allen Gefrustreerde smiley

ik begrijp je punt heel duidelijk,alleen is maar alleen en God heeft de mens niet geschapen om maar alleeen te zijn,je mist dan idd een wederhelft om te delen ,voor te zorgen,intimiteit etc etc.
dit wil niet zeggen dat ik me dan maar steeds ongelukkig voel,sommige voordelen zijn wel prettig dat zal niemand ontkennen.
maar een relatie kan je niet forceren dus is mijn standpunt ik maak er het beste van en hou mijn oog en levenswijze op God gericht en blijf bidden en vertrouwen dat die juiste wederhelft op mijn pad komt,en dat dat geen jaren gaat duren.en daarnaast wil ik me ervan bewust blijven dat je zelf mede de keuzemogenlijkheid hebt voor die nieuwe partner.soms zien we nl. niet wat God ons al lang voor ogen gebracht heeft. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:39

RENSKE067 schreef:
bijna goed
het is rene rietzeiler Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maar ik heb wat gevonden op internet nl de "willem" Clown smiley
http://www.dekbedovertrekhulpwillem.nl/homepage
succes

ohh nog een site met tips
komt ie:
http://www.yunomi.nl/artikel/dekbed-in-dekbedhoes
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:43

GRIFFIN748 schreef:
ik heb het idee dat Leanne het verschil niet helemaal weet tussen opwindend en opwindbaar...

't zullen de fladderaars wel zijn...

Clown smiley

Ik ben een opgewonden standje Engeltje smiley Clown smiley

Gr.Leandros Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:53

JOSINA022 schreef:
Heeft er misschien iemand zin om een keer te gaan bowlen (in Utrecht of directe omgeving)?

Groet, José

plaats dit met enkele datums en plaats en laat de mensen er zich op in schrijven,zo kun je het dus organiseren.
suc6 Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:55
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:58

GRACE585 schreef:
plaats dit met enkele datums en plaats en laat de mensen er zich op in schrijven,zo kun je het dus organiseren.
suc6 Knipoog smiley

Ok, dank! Zal wat data en plek opsnorren.

Kdacht, zal eerst 's ff inventariseren of er animo voor is.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:59

GRIFFIN748 schreef:
dan weet jij toch meer dan ik, Tess

Ik citeer:

poosje wegblijven? dat overleeft toch niemand?

bovendien: het 'poosje wegblijven' begint pas als mijn abbo afloopt, en da's pas begin november...

misschien heb ik m'n 2nd half al gevonden, wie weet...

tis maar hoe je het opvat, ik vatte het blijkbaar verkeerd op dan Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 31 augustus 2010, 15:00
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:01

GRACE585 schreef:
mijn slechtste moment is dat er een deurwaarder op de stoep stond met een dikke rekening en ze niet ff 1 mnd willen wachten tot ik de financiele mogenlijkheid heb om te betalen
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Misschien moet je dan toch es overwegen om die foon neer te leggen grace, scheelt ook weer een hoop geld! Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:08

MIEKE364 schreef:
Kreeg eens een bijzondere uitleg die mij toen helder overkwam, door iemand die de bijbel intensief bestudeert met medechristenen en begeleiders. Ik weet niet of ik het duidelijk kan overbrengen maar doe een poging.
In G 1:3 betekent het licht het Licht van God, datgene wat goed is. De scheiding tussen goed en kwaad. Het metafysische licht en duisternis.
In G 1: 14 wordt bedoeld de schepping van de zon, de maan en de sterren. De fysieke lichtbronnen; "...dat zij dienen tot aanwijzing zowel van vaste tijden als van dagen en jaren; en dat zij tot lichten zijn aan het uitspansel des hemels om licht te geven op de aarde; en het was alzo. enz..."

je zegt precies hetzelfde als ik reeds zei mieke badankt,ik zie dit ff als een mooie bevestiging,hoop dat het zo ook bij de anderen overkomt
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:10

TESSYBEAR731 schreef:
Misschien moet je dan toch es overwegen om die foon neer te leggen grace, scheelt ook weer een hoop geld! Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

welke foon????????????????????????????????? Knipoog smiley
en verder verwijs ik je naar het mooiste moment Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:28

TESSYBEAR731 schreef:
Ik citeer:

poosje wegblijven? dat overleeft toch niemand?

bovendien: het 'poosje wegblijven' begint pas als mijn abbo afloopt, en da's pas begin november...

misschien heb ik m'n 2nd half al gevonden, wie weet...

tis maar hoe je het opvat, ik vatte het blijkbaar verkeerd op dan Knipoog smiley

jemig, heb ik dat geschreven? ik word oud, dat blijkt wel weer...

Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:37

ff vraagje wat is er nu belangrijk aan hoeveel postings iemand plaatst ????( Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
is dit nu on -of off-topic????
weten we hier nog iets leuks te plaatsen????? Geschokte, onthutste smiley
ik ga me dus maar fff nutig maken in het huishouden pppffffffffffffff zucht Smiley met dichtgeplakte mond
en nadenken over iets leuks off-topic Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 31 augustus 2010, 15:39
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:45

Met mn zoontje naar de tandarts om gaatje te laten vullen.....helaas is hij nog banger van de tandarts als dat ik zelf ben...dus hij heeft de stoel niet eens aangeraak Gefrustreerde smiley

over 3 maanden herkansing, pfffff
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:51

GRACE585 schreef:
welke foon????????????????????????????????? Knipoog smiley
en verder verwijs ik je naar het mooiste moment Lachende smiley met blinkend witte tanden

die foon die aan je oor hangt, op de foto...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:02

GRIFFIN748 schreef:
jemig, heb ik dat geschreven? ik word oud, dat blijkt wel weer...

Sja...Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:17

[b]
Op iedere zaterdag om 9.00 s'morgens is Edgar Holder, senior pastor van de Levende Steen gemeente te zien op SBS6.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 ... 6194 Volgende
Pagina 1158 van 6194