| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:07
|
|
|
|
de ZON!!!!!
Heerlijk kan eindelijk de was weer eens buiten hangen.
T is eigenlijk best triest dat dit het hoogtepunt van mijn dag is haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:10
|
|
|
|
ik zie net dat ik niet de enige ben met dit mooiste moment
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:29
|
|
|
|
jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies? als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............ we houden ons stil........
. VISSER zei; Als je nou van Hannah Hannes maakt is het probleem opgelost!
visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
ik ben benieuwd of je t zo makkelijker voor elkaar krijgt; ik hoor het wel.
huishoudelijke groeten van hannes
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 13:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:37
|
|
|
|
best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:56
|
|
|
|
loes, je reactie doet me denken aan psalm 38 vers 10 daar staat; Heere, voor U is al mijn begeerte, en mijn zuchten is voor U niet verborgen. Mijn hart keert zich om en om, mijn kracht heeft me verlaten.
en verderop; die kwaad voor goed vergelden, staan me tegen (zijn tegen mij gekeerd) omdat ik het goede najaag. verlaat mij niet o HEERE mijn God, en wees niet ver van mij; haast U tot mijn hulp, Heere mijn Heil.
het is denk ik wel zo dat God straffen kan, maar als je de bijbel goed leest, dan is er zoveel liefde en barmhartigheid in God, zoveel geduld, dat ik durf stellen, dat wil je aan de toorn van God toekomen, je eerst een enorme hoeveelheid liefde van Hem moet vertrappen. Hij roept ons zelfs ergens in Jesaja op, om al onze verwijten naar Hem toe uit te spreken, zodat er over gepraat kan worden; vertel Mij uw redenen, en laten we samen richten... doe Mij uw stem horen, want uw stem is Mij lieflijk...... Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, (niet om te straffen, maar...) opdat gij het in Mijn hand zou leggen.... wentel je weg op de Heere, en vertrouw op Hem, dan zal Hij het voor je (goed) maken. alle dingen werken mee ten goede, voor degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn.... allemaal voorbeelden van een hulpvaardige en bereidwillige God, niet zozeer van een straffende God.
voor mij persoonlijk is psalm 37 erg mooi, de laatste twee verzen, waar staat; maar het heil der rechtvaardigen is van de HEERE, hun sterkte in dagen van benauwdheid. en de HEERE zal hen helpen, en zal hen bevrijden; Hij zal hen bevrijden van de goddelozen en zal hen behouden, want zij vertrouwen op Hem!
wat ik ook een mooi gedeelte vind in dit verband is psalm 62 mijn ziel is immers STIL tot God, van Hem verwacht ik een heilrijk lot gewoon stille verwachting dus, en geen actief en onafgebroken bidden
ik denk dat iedereen wel eens momenten heeft, dat het zo moeilijk is om Gods liefde en leiding te zien; om je over te geven over Zijn leiding in je leven, omdat je zoveel wensen hebt die niet in vervulling gaan op het moment dat je dat zóó graag zou willen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:04
|
|
|
|
daarnaast geef je nog aan, dat je anders voelt en denkt dan acht jaar geleden. er staat echter heel duidelijk in de bijbel dat er ook groei is in het geloof; toen je net tot geloof kwam, geloofde je als een kind, kreeg zuigelingenvoeding; je ervaarde veel liefde en warmte. als je wat verder komt in je leven met de Heere God, dan kan die liefde wat minder in je ervaring leven, maar je leert meer te leven vanuit wat God spreekt, net als bij het opgroeien van een kind; een baby draag je veel op de arm, je koestert het en je voed het. dan is het tevreden. wanneer je een kind echter tot zijn volwassenheid blijft dragen, zal het nooit toe zijn aan de taak die hem wacht; dus je stimuleert het door het op zn voetjes te zetten, en aan te moedigen met woorden om de eerste stapjes te zetten. soms zeg je ook tegen een kind; ja het is eng, maar probeer het eens op mijn aanwijzingen. en ik denk dat God dat ook doet; de aanwijzingen in de bijbel mag je gewoon volgen, en toch zelf je manier vinden die bij jouw persoonlijkheid past om met dingen om te gaan; leren van je fouten, en terugvallen op God als je niet weet wat je doen moet. kortgezegt; binnen de richtlijnen van de bijbel, zelf actie ondernemen. en dan mag je Zijn zegen verwachten, ook als het niet zo loopt als je je voorgesteld had. de vrede en liefde van God heb je, ook al voel je die niet altijd even sterk, want Hij heeft het gezegt! je leeft dan dus meer op het vertrouwen op Zijn woorden, dan op het voelen van emotie; en dat is dus groei in geloof..... is het je duidelijk wat ik je zeggen wil?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:14
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | Als het anders voor mensen te duur word en ze willen wel graag bidden en vasten, Herman Boon doet het 4 keer per jaar begeleiden en duur is dan 10 dagen. Kosten 25 euro op verschillende locaties door het land. Voordeel is dat het samen met anderen gaat en onder leiding van mensen die het al jaren doen. Is heel wat anders dan weekendje sober leven maar wie weet is iemand hier wel in geinterreseert. Ik ga dit jaar weer heen Gr. Willie P.s http://www.biddenenvasten.nl/ |
Hoi Willie, niet om jou hoor, maar een aantal pagina's geleden werd Chatuliem voor een soortgelijke opmerking nog behoorlijk onderuit gehaald.... Hopelijk komt dit beter over ....... 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:16
|
|
|
|
visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
beste hannes
ik begrijp geen hout van jouw uitleg maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van ehhhh andere kerels
groeten rene (links op de foto )
ps er is wel een hulpmiddeltje zal wel ff googlen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:23
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
beste hannes
ik begrijp geen hout van jouw uitleg maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van ehhhh andere kerels
groeten rene (links op de foto )
ps er is wel een hulpmiddeltje zal wel ff googlen |
Je bedoelt Rene de rietzanger ??
http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL372NL372&q=rietzanger&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=4_N8TPfAHcqbOK7QtIIE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQsAQwAA&biw=1216&bih=711
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:26
|
|
|
|
mijn slechtste moment is dat er een deurwaarder op de stoep stond met een dikke rekening en ze niet ff 1 mnd willen wachten tot ik de financiele mogenlijkheid heb om te betalen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:28
|
|
|
|
mijn mooiste moment is de wetenschap dat ik in oktober helemaal schuldenvrij ben en dan dus ook geen schulden van me ex meer hoef af te lossen.ondanks dat er vandaag weer een deurwaarder op de stoep stond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29
|
|
|
|
bijna goed het is rene rietzeiler maar ik heb wat gevonden op internet nl de "willem" http://www.dekbedovertrekhulpwillem.nl/homepage succes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op  |
welja; peper het maar weer even in; alsof ik niet weet dat ik mn figuur en uitstraling niet mee heb.......!! gelukkig zijn er ook vrouwen die alleen naar de binnenkant kijken, en het uiterlijk wat minder belangrijk vinden.......
*hannes zucht* 
overigens is het willem-filmpje een prima demonstratie van wat ik bedoelde onder woorden te brengen, alleen gebruik ik willem niet, maar het matras zelf.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:32
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Volgens mij, Griffin, wil je ons iets leuks gaan vertellen  Is er iemand in het bijzonder? Ik beloof dat ik het niet verder zal vertellen!  |
nou. als ik het hier neerzet, weet iedereen het binnen de kortst mogelijke tijd. dat doe ik dus maar niet. jammer, he... wacht maar af, nee heb je, ja kàn je krijgen.
(en Hannah810: NEE, het is g e e n Franse Saab misschien dat ik nog eens ergens een Renault 21, 25 of 30 (turbo)Diesel vandaan tover. belastingvrij, uiteraard, want 'die jongens' (laat ik het netjes houden) graaien toch al teveel. bovendien een soort van: 'Going back to my roots')
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:34
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij had ie dat al verteld...maar hoe ze heet?
|
dan weet jij toch meer dan ik, Tess
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:39
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat
ja zeggen ze ik heb nog kinderen en mn broers en zussen en mn vader moeder buren
oke oke
maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan
alleen
wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten
ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen nee prima zo
maar stilletjes toch alleen
nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo maar toch op cm want alleen is wel stil
hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn om welke reden we dan ook alleen zijn
ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart
ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug je wil je verhaal wel eens kwijt wat je ook niet tegen iedereeen verteld even een luisterend oor soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs weer alleen alleen alleen ja maar ik heb cm lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand ja oke is wel gezellig soms maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen en dan weer alleen alleen allen  |
ik begrijp je punt heel duidelijk,alleen is maar alleen en God heeft de mens niet geschapen om maar alleeen te zijn,je mist dan idd een wederhelft om te delen ,voor te zorgen,intimiteit etc etc. dit wil niet zeggen dat ik me dan maar steeds ongelukkig voel,sommige voordelen zijn wel prettig dat zal niemand ontkennen. maar een relatie kan je niet forceren dus is mijn standpunt ik maak er het beste van en hou mijn oog en levenswijze op God gericht en blijf bidden en vertrouwen dat die juiste wederhelft op mijn pad komt,en dat dat geen jaren gaat duren.en daarnaast wil ik me ervan bewust blijven dat je zelf mede de keuzemogenlijkheid hebt voor die nieuwe partner.soms zien we nl. niet wat God ons al lang voor ogen gebracht heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:39
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | bijna goed het is rene rietzeiler maar ik heb wat gevonden op internet nl de "willem" http://www.dekbedovertrekhulpwillem.nl/homepage succes |
ohh nog een site met tips komt ie: http://www.yunomi.nl/artikel/dekbed-in-dekbedhoes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:43
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik heb het idee dat Leanne het verschil niet helemaal weet tussen opwindend en opwindbaar...
't zullen de fladderaars wel zijn...
 |
Ik ben een opgewonden standje
Gr.Leandros
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heeft er misschien iemand zin om een keer te gaan bowlen (in Utrecht of directe omgeving)?
Groet, José |
plaats dit met enkele datums en plaats en laat de mensen er zich op in schrijven,zo kun je het dus organiseren. suc6
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:58
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | plaats dit met enkele datums en plaats en laat de mensen er zich op in schrijven,zo kun je het dus organiseren. suc6  |
Ok, dank! Zal wat data en plek opsnorren.
Kdacht, zal eerst 's ff inventariseren of er animo voor is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | dan weet jij toch meer dan ik, Tess
 |
Ik citeer:
poosje wegblijven? dat overleeft toch niemand?
bovendien: het 'poosje wegblijven' begint pas als mijn abbo afloopt, en da's pas begin november...
misschien heb ik m'n 2nd half al gevonden, wie weet...
tis maar hoe je het opvat, ik vatte het blijkbaar verkeerd op dan
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 15:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:01
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment is dat er een deurwaarder op de stoep stond met een dikke rekening en ze niet ff 1 mnd willen wachten tot ik de financiele mogenlijkheid heb om te betalen  |
Misschien moet je dan toch es overwegen om die foon neer te leggen grace, scheelt ook weer een hoop geld!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:08
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Kreeg eens een bijzondere uitleg die mij toen helder overkwam, door iemand die de bijbel intensief bestudeert met medechristenen en begeleiders. Ik weet niet of ik het duidelijk kan overbrengen maar doe een poging. In G 1:3 betekent het licht het Licht van God, datgene wat goed is. De scheiding tussen goed en kwaad. Het metafysische licht en duisternis. In G 1: 14 wordt bedoeld de schepping van de zon, de maan en de sterren. De fysieke lichtbronnen; "...dat zij dienen tot aanwijzing zowel van vaste tijden als van dagen en jaren; en dat zij tot lichten zijn aan het uitspansel des hemels om licht te geven op de aarde; en het was alzo. enz..." |
je zegt precies hetzelfde als ik reeds zei mieke badankt,ik zie dit ff als een mooie bevestiging,hoop dat het zo ook bij de anderen overkomt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:10
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Misschien moet je dan toch es overwegen om die foon neer te leggen grace, scheelt ook weer een hoop geld!  |
welke foon????????????????????????????????? en verder verwijs ik je naar het mooiste moment
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:28
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik citeer:
poosje wegblijven? dat overleeft toch niemand?
bovendien: het 'poosje wegblijven' begint pas als mijn abbo afloopt, en da's pas begin november...
misschien heb ik m'n 2nd half al gevonden, wie weet...
tis maar hoe je het opvat, ik vatte het blijkbaar verkeerd op dan  |
jemig, heb ik dat geschreven? ik word oud, dat blijkt wel weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:37
|
|
|
|
ff vraagje wat is er nu belangrijk aan hoeveel postings iemand plaatst ????( is dit nu on -of off-topic???? weten we hier nog iets leuks te plaatsen????? ik ga me dus maar fff nutig maken in het huishouden pppffffffffffffff zucht en nadenken over iets leuks off-topic
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 15:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:45
|
|
|
|
Met mn zoontje naar de tandarts om gaatje te laten vullen.....helaas is hij nog banger van de tandarts als dat ik zelf ben...dus hij heeft de stoel niet eens aangeraak
over 3 maanden herkansing, pfffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 15:51
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | welke foon????????????????????????????????? en verder verwijs ik je naar het mooiste moment  |
die foon die aan je oor hangt, op de foto...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:02
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | jemig, heb ik dat geschreven? ik word oud, dat blijkt wel weer...
 |
Sja...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:17
|
|
|
|
[b] Op iedere zaterdag om 9.00 s'morgens is Edgar Holder, senior pastor van de Levende Steen gemeente te zien op SBS6.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |