| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:30
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | misschien komen je strijkplankhoezen hier wel ineens bovendrijven, willemijn......... groetjes van hannes |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:31
|
|
|
|
Zo kan die wel weer
ik zag nl. net een topic over begeren........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tja willemijn; met stoom uit de oren of uit het ijzer? als ze maar zachtjes strijken en met beleid; not to hot..........anders gaat het niet goed met de strijk-hoes; staat zo slordig he, met al die verbrande plekken! |
Dan wil Visser ineens zn dekbed hoezen ook wel gaan strijken,let maar op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:37
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:38
|
|
|
|
|
Wow, nu snap ik helemaal waarom ik zo verslaafd ben aan het forum, big boy,mannen die heerlijk staan te strijken, Chris heb je ook een 5 jaren abonnement?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:40
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: misschien komen je strijkplankhoezen hier wel ineens bovendrijven, willemijn......... groetjes van hannes
| LEANNE226 schreef: |  |
| LEANNE226 schreef: | Zo kan die wel weer
ik zag nl. net een topic over begeren........ |
zeg ehhh; leanne; houd een beetje rekening met mn emoossies ja!!! stoomstrijk-ijzer overbodig.......???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:41
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Herkenbaar meis! Enne ik ben 30 en heb ook gewoon hulp hoor niks raars aan dacht ik zo he  |
Ik wil graag in de winter een hulp hebben in huis, op de èen of andere manier is mn energie dan zo laag dat de puf om te gaan schoonmaken erg moeilijk te vinden is. Maar ja...wil het ook op een goede manier betalen en die zijn lastig te vinden. Maar meiden, jullie hebben helemaal gelijk hoor,en met kinderen snap ik het helemaal goed.Heb je het al druk genoeg, denk goed aan jezelf!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:42
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Dan wil Visser ineens zn dekbed hoezen ook wel gaan strijken,let maar op! |
waarom denken jullie eigenlijk dat ik strijken zo leuk vind ????
en denken jullie nou echt dat ik een kledingstuk op die plank leg ??? ECHT NIE....alleen de plank wordt gestreken. ...... uren lang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:43
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Wow, nu snap ik helemaal waarom ik zo verslaafd ben aan het forum, big boy,mannen die heerlijk staan te strijken, Chris heb je ook een 5 jaren abonnement? |
Zijn ze er ook in de versie van oudere mannen???? Dat is natuurlijk mijn leeftijdscategorie...... Al die jonge mannen, kan mijn zoon zijn....... (is het niet gelukkkig......)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:44
|
|
|
|
Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: misschien komen je strijkplankhoezen hier wel ineens bovendrijven, willemijn......... groetjes van hannes
zeg ehhh; leanne; houd een beetje rekening met mn emoossies ja!!! stoomstrijk-ijzer overbodig.......??? |
niet te heet of te lang stomen, he. anders krimpt-ie! (wàt, dat laat ik graag aan jullie voorstellingsvermogen over )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:46
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove (onder voorbehoud) Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!! |
Het lijkt mij leuk en gezellig, maar ik vind het iets te prijzig. Naast het theater, ook nog het eten en de benzinekosten.
Iig veel plezier!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | waarom denken jullie eigenlijk dat ik strijken zo leuk vind ????
en denken jullie nou echt dat ik een kledingstuk op die plank leg ??? ECHT NIE....alleen de plank wordt gestreken. ...... uren lang |
met zo'n overtrek kan ik me dat wel voorstellen. maar let wel op dat de siliconen niet smelten, he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:51
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zijn ze er ook in de versie van oudere mannen???? Dat is natuurlijk mijn leeftijdscategorie...... Al die jonge mannen, kan mijn zoon zijn....... (is het niet gelukkkig......) |
Een soort George Clooney strijkplankhoes.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:51
|
|
|
|
Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
Op dit topic werd het mannen verboden om te reageren. Van de 140 antwoorden (postings) zijn 18 antwoorden door mannen gegeven. Dat is dus 18 te veel mannen
Alleen voor mannen
Gelukkig houden de vrouwen zich veel beter aan de afspraak om niet te reageren op het "alleen voor mannen" topic. Van de 181 antwoorden (postings) zijn er slechts 61 postings afkomstig van vrouwen. Valt reuze mee toch Zeker gezien het feit dat het praat en dus ook kan schrijven ...... 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
|
|
Ben jij al zo oud dan griffin ,oioioi......mamamia Eh, er is ook wel een ouderensite hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zijn ze er ook in de versie van oudere mannen???? Dat is natuurlijk mijn leeftijdscategorie...... Al die jonge mannen, kan mijn zoon zijn....... (is het niet gelukkkig......) |
nee, want dan loop je t risico dat ik de strijk graag doe; en dat zou je niet willen natuurlijk; leanne; heb je nog een strijkhoesje voor willemijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ben jij al zo oud dan griffin ,oioioi......mamamia Eh, er is ook wel een ouderensite hoor! |
nou ja, ik loop tenslotte ook al tegen de 40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:54
|
|
|
|
Op dit topic werd het mannen verboden om te reageren.
Ach Cross....we vergeven het je hoor! Je weet toch dat mannen niet zonder vrouwen kunnen, wij zijn van het multitasken,dus
en...praten en...typen en...overal verstand van hebben en...jullie mannen corrigeren Geeft niets hoor, zo op zn tijd vinden wij vrouwen het ook best gezellig dat jullie er mee bemoeien, vooral als het gaat over lampen ophangen,muren verven, afwassen en andere boeiende klusjes in huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Zeker gezien het feit dat het praat en dus ook kan schrijven ...... 
.. |
....en ook tijdens het praten niks zegt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tis eng Hannah maar ik begrijp Erik helemaal Ik hou van een geintje maar ik heb een keurig beroep Erik.............en voor kleine schapeboertjes ben ik niet bang  |
ben toch blij dat je daar nog niet bang voor bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal? |
hannah alleen goede dingen komen langzaam misschien ook nog bij jou de opbouw was misschien voor jou niet duidelijk genoeg maar dat leren je nog wel of jij het onder geheimtaal verstaat ik versta het onder een plaagerijtje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:07
|
|
|
|
En wat wil je daar nu mee zeggen Heb je ervaring
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:08
|
|
|
|
|
Bowlen in Utrecht???????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:10
|
|
|
|

Dit is realistischer dan al die bovenstaande dames, Jonathan. En merk eens op hoe gelukkig ze kijkt met haar strijkijzer.....
Thomas, ziet graag een vrouw strijken
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 19:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:10
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | | Bowlen in Utrecht??????????????? |
Hé, is er iets mis met mijn stadje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:11
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | 
Dit is realistischer dan al die bovenstaande dames, Jonathan.
Thomas, ziet graag een vrouw strijken |
dit lijkt meer op een gestreken vrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:16
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ach Cross....we vergeven het je hoor! Je weet toch dat mannen niet zonder vrouwen kunnen, wij zijn van het multitasken,dus
en...praten en...typen en...overal verstand van hebben en...jullie mannen corrigeren Geeft niets hoor, zo op zn tijd vinden wij vrouwen het ook best gezellig dat jullie er mee bemoeien, vooral als het gaat over lampen ophangen,muren verven, afwassen en andere boeiende klusjes in huis |
Ik heb ondertussen braaf gedweild(en de afwas opgeruimd en stofgezogen)en wacht nu tot mn vloer droog is,het andere ras heeft schijnbaar postings zitten tellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
Dit is realistischer dan al die bovenstaande dames, Jonathan. En merk eens op hoe gelukkig ze kijkt met haar strijkijzer.....
Zo gelukkig kan jij nu ook worden Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
Thomas is, buiten dat ik hem een wijs en boeiend iemand vind ook nog eens ECHT grappig !!!
|
|
| Naar boven |
|
|