ChristianMatch

Forum

david maasbach
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
WIEPPIE764

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 01:32

Edgar Holger heeft pittige radicale preken!
maar is het niet prettiger om het bij 1 onderwerp te houden?.
Maasbach beantwoordde mijn brief wl persoonlijk.ik vind hem goed doen.

maar over prosprity preken =eigenlijk hoofdstuk appart,bedoel je joel o steen ook?
ik zie dat die gelovign wel gezegend worden.ik wil ook zo geloven.en doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 07:21

n.a.v. het bericht van Ank556:

[citaat:
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(

einde sitaat]

schreef Marieke 897:

MARIEKE897 schreef:
Snap je dat ik me afvraag waarom je hier dan bent??

enne...taboe? het is een openbaar forum..dus foto's en postings zijn zichtbaar voor de hele wereld.... Gefrustreerde smiley

misschien is ze hier omdat ze toch met haar tijd mee wil gaan en internet is inmiddels ook tot de dating-markt doorgedrongen. nou zit er een hoop kaf tussen het koren op zulke dating sites en tsja: de prins op het witte paard kom je er waarschijnlijk niet tegen. en hoe 'leuk' internet-daten ook is, er zal toch ééns een ontmoeting IRL moeten zijn, he. je kan niet altijd en eeuwig achter je pc/laptop blijven hangen als je mekaar leuk vindt. nou heb ik geen wit paard en ben ik ook geen prins, maar ik ben buschauffeur en heb een oude Saab, ik zal haar eens vragen of dat ook mag... Knipoog smiley Clown smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 5 september 2010, 07:28
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 08:20

YES356 schreef:
hoi hoi

ik hoop er ook te zijn Lachende smiley
schrijf mij maar bij op het lijstje Knipoog smiley
wil de hei wel eens zien Engeltje smiley

groetjes
Yes

Leuk en gezellig. Dit mag eigenlijk niet over slaan!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 08:35

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
hechas020 48 jaar
marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
thabitha338 49 jaar

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
yes356 45 jaar

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 6 september 2010, 00:49
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 08:43

RENSKE067 schreef:
in de kuip Geschokte, onthutste smiley
ik kijk alleen naar echte voetballers Knipoog smiley
de arena dus
en hoe wil je mijn strijkwas daar wegwerken???

Sorry Renske, ik dacht echt dat hij goed kon luisteren Verlegen lachende smiley , moet nog even gaan schaven, das duidelijk!
Ach en die kuip? Vergeef hem maar, vast jaloers op de Arena, denk je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 08:45

Helena, Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Bijzonder verhaal, mooi!
Heel veel geluk samen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 08:47

Wat een groot wonder, Josè, God dank!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:09

JONATHAN890 schreef:
kijk jij nou maar uit.... volgens mij was jij degene die met strijkplankhoezen met schaars geklede heren op de proppen kwam....die staat er gelukkig voor jullie vrouwen nog.....

mannen mogen blijkbaar niet naar vrouwen kijken, schijnt ernstige nekproblemen op te kunnen leveren als je naar andere vrouwen kijkt.

Tuurlijk staan die prachtige foto`s er nog op en worden niet verwijderd door Chris.....staat toch in het "alleen voor vrouwen"topic.
Chris snapt dat tenminste, die leest dat niet, Chris.....we zijn trots op je!
Dat al die andere mannen dat toch niet begrijpen hè, zucht.leren ze het dan nooit?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:16

ZINGA672 schreef:
Later.... als ik groot ben Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=E_PVqMtuVzA&feature=fvst

Later als je groot ben.............

http://www.youtube.com/watch?v=qhvDK7bF0DU
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:38

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
hechas020 48 jaar

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
yes356 45 jaar

Hannah (en anderen) ik ben er ook weer bij hoor, schrijf me maar op de lijst, of ik met of zonder één van de jongens kom weet ik nog niet.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:46

tis juist ideaal dat internet Lachende smiley

vroegah was alles betah???

welnee,

ik weet nog van de verhalen van mn oma dat verkeringen die de ouders onwelgevallig waren, gewoon onder dwang beeindigd werden.
nog n beetje vroeger werd je door je ouders gewoon voorgesteld aan je echtgenoot/echtgenote... uithuwelijken dus

in de jaren 80 en 90 was ik actief... dat ging ongeveer zo:
met wat maten naar de disco... om je heen kijken of je n lekker chickie zag, let wel: er was toen nog geen breezer om ze te verleiden ook, extra handicap dus.
Okee, je zag wat leuks en t leek net of er nog geen vriendje bij hoorde...
In de herrrie en lichtflitsen erheen om te checken of ze wilde dansen met je...
Desnoods kon ze zelfs een biertje of een cola krijgen.
Tijdens het aanspreken bleek ze WEL een vriendje te hebben... die stelde mijn amoureuze pogingen niet op prijs...
Gevolg: knokpartijtje en de meestal de volgende morgen wakker met wat blauwe plekken en een kater...

nee joh.. internet is ideaal !!!!!!!!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:49

JOSINA022 schreef:
Het is niet mijn mooiste moment van vandaag, maar van gisteren, eigenlijk van de afgelopen paar weken.

Vijf jaar geleden is gebleken dat mijn linker halsslagader behoorlijk afgesloten was. Hierdoor heb ik een aantal TIA's gehad en was ik genoodzaakt om medicijnen (o.a. bloedvedunners) te gaan slikken.
Twee jaar geleden was dit gelukkig niet verslechterd en ik kreeg de mededeling dat de afsluiting nooit meer zou weggaan, maar omdat alles stabiel was, mocht ik 2 jaar wegblijven.

Die twee jaar was dit jaar om en ik moest de nodige onderzoeken ondergaan om te kijken of alles nog stabiel is of dat de afsluiting verergerd is.

En wat blijkt??? De afsluiting is nergens meer terug te vinden???

De neurloog wijt dat aan de juiste combinatie van de medicijnen, echter ik weet wel beter!!!

Alle dank aan God!!!

De neuroloog snapt dit ook niet, dit gebeurd meestal niet. Is dus uitzonderlijk.

Hij vindt het wel belangrijk dat ik de medicijnen blijf slikken en dat zal ik ook zeker doen. God zegent de artsen en de behandelingen die nodig zijn en ik geloof dan ook dat dit bij mij het geval is!

De neuroloog bood nog wel genetisch onderzoek aan (omdat hart- en vaatziekten nogal veel in de familie voorkomt), maar omdat ik geen kinderen heb en die ook niet meer zal kunnen krijgen (biologisch en medisch niet verantwoord/mogelijk) heb ik er voor gekozen om dat niet te doen.

Met een hartelijke groet, José

Geweldig Josina; gefeliciteerd met dit goede nieuws!

God is goed!

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 10:06

MARIO216 schreef:
Later als je groot ben.............

http://www.youtube.com/watch?v=qhvDK7bF0DU

Kijk dat zijn nogges vooruitzichten Clown smiley
In de Top 10.... Kun jij zeggen dat je me gekend hebt. Engeltje smiley

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 10:08

Gezegende zondag allemaal!

http://www.youtube.com/watch?v=Ee49bVplfnM&feature=related

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 10:52

WILLEMIJN232 schreef:
Omdat jij het er toevallig heel gezellig vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden??????? Smiley die vol vragen zit
Is het trouwens niet wat voor jullie de nieuwe chatbox?
Kunnen andere mensen in de gewone chatbox met elkaar praten....... Knipoog smiley

Waar heb ik staan dat ik het heel gezellig vind Smiley die vol vragen zit stond er volgens mij niet maar oke.
Ik zeg ook niet dat ik niet naaar de andere room ga, zou het alleen andersom gedaan hebben. Vertier en jolijt veranderen in serieuze room.
En als je denkt dat ik alleen maar lol heb zit je er flink naast.
We haddan afgelopen vrijdag een zeer goed gesprek in de chat.Jammer dat je er toen niet was Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 10:55

MARIEKE897 schreef:
Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika Knipoog smiley

er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!

We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!!
En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren Gefrustreerde smiley waar niet iedereen zin in heeft!

Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag Engeltje smiley

Je hoeft het ook niet helemaal met me eens te zijn.
Ik heb vernomen dat er een periode is geweest dat de chat door velen ontlopen werdt dit was voor mijn tijd kan ik dus niet over oordelen.
En ja ik vind het de laatste week ook erg druk en dan ga je vanzelf met een aantal naar een andere box Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:08

ERIKA129 schreef:
Waar heb ik staan dat ik het heel gezellig vind Smiley die vol vragen zit stond er volgens mij niet maar oke.
Ik zeg ook niet dat ik niet naaar de andere room ga, zou het alleen andersom gedaan hebben. Vertier en jolijt veranderen in serieuze room.
En als je denkt dat ik alleen maar lol heb zit je er flink naast.
We haddan afgelopen vrijdag een zeer goed gesprek in de chat.Jammer dat je er toen niet was Knipoog smiley

Over wat je onder een goed gesprek verstaat Erika is natuurlijk heel persoonlijk Knipoog smiley en dat is maar goed ook......
Ik probeerde trouwens alleen maar aan te geven dat er een incrowdgroepje in de chatbox is die het erg gezellig met elkaar hebben.........en dat is prima maar voor anderen wel eens vervelend........
En het zegt toch al wat als je hier benoemd dat er een goed gesprek heeft [/b]plaatsgevonden?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 5 september 2010, 11:51
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:24

Als ik alle reacties op dit topic lees ben ik toch wel een beetje geschrokken.
Een ramp moet toch medeleven oproepen en de spontane bereidheid om te helpen? Geven is vaak het minste wat je in dit soort situaties kunt doen. Geven zonder aanziens des persoons en een ramp moet toch alle mensen gelijk maken?
Eigenlijk is hulpverlening die onderscheid maakt naar religie en sociale laag stuitend en gaat toch tegen de basisvoorwaarden van het geloof in?
Ik weet ook wel dat in Pakistan dat onderscheid ook wel gemaakt wordt en niet ten voordele van christenen.
Maar toen wij de watersnoodramp hadden waren we toch ook blij met de hulp uit de hele wereld........Als die mensen nu ook allemaal eens eisen hadden gesteld?
Ik snap ook best (doe ik ook) dat je specifiek wat aan christelijke projecten wilt geven maar bij een ramp moet je dat onderscheid toch niet maken......?
Volgens mij moet je ook nog eens gewoon een keer wat kunnen geven bij een ramp zonder een lijst van ''eisen" voor jezelf op te stellen......
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:33

WIEPPIE764 schreef:
maar ik zoek ze nietik praat mt wie voor mijn neus komt.ik was 4 kr bij d gemeente d deur gweestn de vvoorgannngr zei nog behoorlijke leugens van mij,dAt ik ga daar maar niet meer heen.
na de oordelen van hem recht gezet te hebben.en dat van mannen heb ik maar niks meer van geshreven te zot voor woorden.ik zag er op mij slechtst uitt nl en ik kwam voor pastoraat.jammr zo'n voorgangr want die mensen waren wel lief.

Mensen menen nogal eens te moeten bepalen wat jij wel en niet zou mogen. Het is natuurlijk goed om met elkaar dingen te bespreken die je minder goed vindt bij een ander, maar dan moet dat wel in alle openheid voor andere gedachten, zeker als je wel met elkaar erkent vanuit dezelfde basis te leven.

Helaas is de praktijk weerbarstig...en zo kan er ook allerlei achterklap ontstaan, waardoor er allerhande verhalen de ronde kunnen doen die niet op waarheid berusten, maar op insinuaties en dergelijke. Fijn dat je in elk geval een en ander hebt recht kunnen zetten...

...en dat je blijk geeft graag weer verder te willen vanuit vertrouwen in mensen. Want ja, je vertrouwen zal een flinke deuk opgelopen hebben. Hopelijk vind je hier een gezond evenwicht in, al zal dat met vallen en opstaan gaan. Houd goede moed!
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:44

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:06
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:46

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:06
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:52

WILLEMIJN232 schreef:
Over wat je onder een goed gesprek verstaat Erika is natuurlijk heel persoonlijk Knipoog smiley en dat is maar goed ook......
Ik probeerde trouwens alleen maar aan te geven dat er een incrowdgroepje in de chatbox is die het erg gezellig met elkaar hebben.........en dat is prima maar voor anderen wel eens vervelend........
En het zegt toch al wat als je hier benoemd dat er eens een goed gesprek heeft plaatsgevonden?

Ik ben er tegenwoordig niet veel meer maar het valt me wel op dat de mensen die op het forum roepen dat er serieuzer gesproken moet worden ook niet echt nuttig bijdragen in de chat en dát vind ik weer heel jammer.
Er zit verschil tussen een goed(meningen uitwisselen?) en een waardevol gesprek(op persoonlijke toon,bemoediging),het eerste vind je er weinig,het tweede meer maar inderdaad niet als de box vol is.

Laten we niet vergeten dat er achter elke naam een verhaal zit,soms veel verdriet,dat komt niet tot uiting in de box want het is en blijft internet.
Toen ik net op cm zat waren mijn dagen loodzwaar en vond ik in de box afleiding,heerlijk vond ik dat,mensen die plezier maakten,lachten,een knuffel uitdeelden,even wat anders aan mn hoofd.

En laten we eerlijk zijn,we missen een paar mensen in de box die voorheen de motor van de serieuze gesprekken waren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:53

LEANNE226 schreef:
Ik ben er tegenwoordig niet veel meer maar het valt me wel op dat de mensen die op het forum roepen dat er serieuzer gesproken moet worden ook niet echt nuttig bijdragen in de chat en dát vind ik weer heel jammer.
Er zit verschil tussen een goed(meningen uitwisselen?) en een waardevol gesprek(op persoonlijke toon,bemoediging),het eerste vind je er weinig,het tweede meer maar inderdaad niet als de box vol is.

Laten we niet vergeten dat er achter elke naam een verhaal zit,soms veel verdriet,dat komt niet tot uiting in de box want het is en blijft internet.
Toen ik net op cm zat waren mijn dagen loodzwaar en vond ik in de box afleiding,heerlijk vond ik dat,mensen die plezier maakten,lachten,een knuffel uitdeelden,even wat anders aan mn hoofd.

En laten we eerlijk zijn,we missen een paar mensen in de box die voorheen de motor van de serieuze gesprekken waren Knipoog smiley

Het was een constatering Leanne, geen veroordeling Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:57

WILLEMIJN232 schreef:
Het was een constatering Leanne, geen veroordeling Knipoog smiley

Nee weet ik,van mijn kant ook niet,ik had beter even in het algemeen kunnen reageren ipv op jouw bijdrage
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 11:57

GIBBY159 schreef:
Oke...Marian...mijn reactie was ook kortzichtig en dom dom dom. Ook meteen weer verwijderd. Ik zal me voortaan beter inhouden op de manier van gesprek voeren in de chat-room van sommige mensen waarvan ik op sommige momenten toch mateloos kan ergeren. HET BOEK brengt mij zéker niét tot dergelijke gedachten...sommige mensen brengen mij daar toe. Ik heb God om vergeving gevraagd en ecxuus aan de betrokken persoon aangeboden.

Gibby,

Het heeft me wel tot nadenken gestemd.
Niet jouw antwoord, wél het feit dat ik al jaren de Parallel bijbel lees terwijl er in die tijd al zoveel meer bijbelvertalingenbij zijn gekomen waaronder vast wel hele goede die voor mij een vervanging kunnen zijn voor de Parallel bijbel.
Het is een erg onhandig formaat ook nog....je hebt mij de ogen geopend..bedankt..zo zie je maar... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:12

JOSINA022 schreef:
Het is niet mijn mooiste moment van vandaag, maar van gisteren, eigenlijk van de afgelopen paar weken.

Vijf jaar geleden is gebleken dat mijn linker halsslagader behoorlijk afgesloten was. Hierdoor heb ik een aantal TIA's gehad en was ik genoodzaakt om medicijnen (o.a. bloedvedunners) te gaan slikken.
Twee jaar geleden was dit gelukkig niet verslechterd en ik kreeg de mededeling dat de afsluiting nooit meer zou weggaan, maar omdat alles stabiel was, mocht ik 2 jaar wegblijven.

Die twee jaar was dit jaar om en ik moest de nodige onderzoeken ondergaan om te kijken of alles nog stabiel is of dat de afsluiting verergerd is.

En wat blijkt??? De afsluiting is nergens meer terug te vinden???

De neurloog wijt dat aan de juiste combinatie van de medicijnen, echter ik weet wel beter!!!

Alle dank aan God!!!

De neuroloog snapt dit ook niet, dit gebeurd meestal niet. Is dus uitzonderlijk.

Hij vindt het wel belangrijk dat ik de medicijnen blijf slikken en dat zal ik ook zeker doen. God zegent de artsen en de behandelingen die nodig zijn en ik geloof dan ook dat dit bij mij het geval is!

De neuroloog bood nog wel genetisch onderzoek aan (omdat hart- en vaatziekten nogal veel in de familie voorkomt), maar omdat ik geen kinderen heb en die ook niet meer zal kunnen krijgen (biologisch en medisch niet verantwoord/mogelijk) heb ik er voor gekozen om dat niet te doen.

Met een hartelijke groet, José

Whaow!!! God is een God van wonderen. Prijs Hem!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:21

ik kwam vanmorgen op..is de hond loops......en ze zou morgen gesteriliseerd worden Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:32

HELENA150 schreef:
hoi allemaal wil iedereen laten weten, dat ik dank de Here
een geweldige vriend heb leren kennen ook door Christianmatch, in 1 dag op de site was het raak ,dat mijn vriend erop stond.het is snel gegaan met ons 2 de pinksterdag elkaar ontmoet en het was pats boem ongelovelijk, het is nog niet te bevatten 11 maart gaan we trouwen, in st Pancras {nh} dan de dienst in PGA Alkmaar Helderseweg allen welkom!!!!!!!Het is een gebeds verhoring een groot wonder radio 1008 gaat het getuigenis opnemen en voor ieder blijf bidden
D Herezal je gebedenverhoren
Hartelijke Groeten Helena en Tjitte

Gaaf Helena!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Weet je ook wanneer je getuigenis uitgezonden wordt?
Prachtige zender overigens, Grootnieuwsradio, een aanrader Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:32

Vanmorgen, toen ik - samen met de gemeente - het Heilig Avondmaal vierde. 'k Zat in de kerk naast een aardige oudere vrouw, daar zit ik vaker naast. Voordat de dienst begon, gaf ze zo'n eenvoudige en mooie getuigenis. Ze zei; het hangt gelukkig niet af van onze goede werken, maar Jezus heeft de straf voor ons gedragen. En toen zeiden we tegen elkaar; dat gaan we straks vieren.

De dominee preekte uit 1 Johannes 3, dat hoofdstuk is meer voor mij gaan leven. Bemoedigend wel.

Een zondag met een gouden randje dus. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 5 september 2010, 12:42
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:35

MARIAN519 schreef:
Gibby,

Het heeft me wel tot nadenken gestemd.
Niet jouw antwoord, wél het feit dat ik al jaren de Parallel bijbel lees terwijl er in die tijd al zoveel meer bijbelvertalingenbij zijn gekomen waaronder vast wel hele goede die voor mij een vervanging kunnen zijn voor de Parallel bijbel.
Het is een erg onhandig formaat ook nog....je hebt mij de ogen geopend..bedankt..zo zie je maar... Knipoog smiley

Een ieder mag toch ook zelf weten welke Bijbel hij/zij leest en waar hij het meeste uithaalt.....Ook al lees je hem in het chinees........
En dat de meningen verschillend zijn? Dat kan toch ook niet anders? Als je al kijkt naar alle verschillende manieren waarom mensen hun geloof beleven en belijden.......dat geeft al meer dan voldoende discussie op het forum zou ik zo zeggen......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 ... 6194 Volgende
Pagina 1183 van 6194