ChristianMatch

Forum

Vertier ende jolijt in de chatbox
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:48

RENSKE067 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
konden jullie dat niet eerder zeggen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee ik wilde eerst je tijd verknoeien met lage en platte gesprekken Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:51

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ik moet werken Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

na mijn vakantie eens ff zien of er iets te regelen valt Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:52

LEANNE226 schreef:
Nee ik wilde eerst je tijd verknoeien met lage en platte gesprekken Engeltje smiley

en bedankt he! Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:58

RENSKE067 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
konden jullie dat niet eerder zeggen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept Geschokte, onthutste smiley

(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was Knipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:58

IMKE917 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ik moet werken Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

na mijn vakantie eens ff zien of er iets te regelen valt Smiley die vol vragen zit

Misschien kun je met je collega ruilen???
Meestal komt van ruilen, huilen maar niet altijd.

Succes ermee.

Ik zal leuk vinden als het je lukt? Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
KATJA065
op maandag 6 september 2010, 15:35
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:03

KATJA065 schreef:
Misschien kun je met je collega ruilen???
Meestal komt van ruilen is huilen maar niet altijd.

Succes ermee.

Ik zal leuk vinden als het je lukt? Lachende smiley Knipoog smiley

Ik heb nog 2 weken vrij, daarna ga ik eens zien wat ik kan regelen.
Lijkt mij n.l. een leuk uitje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:08

WADRIAAN370 schreef:
hallo Katja een mooi gedicht en ik snap jou wel ik wil ook graag een partner maar dan wel een partner en ik ben nog niemand tegen gekomen die de moeite wilde nemen om er energie in te steken ik wil ook graag eerst vriendschap en vertrouwen wat uit kan lopen in meer maar mannen steken anders in elkaar en als je dan ook nog op een bijbelse manier wilt leven dat seks in het huwelijk thuis hoort dan ..... vul het zelf maar in maar we hebben wel een groot goed God kent ons en Hij kent ons verlangen en als het zo zal zijn dat er een partner voor ons is dan zal het goed zijn.leuk jou ontmoet te hebben op de strand wandeling die was ook erg gezellig en goed misschien is dat wel de bedoeling en paulus zegt ook dat het beter is om alleen te blijven dat zal ons veel verdriet besparen ? met een groet van Willy

Ik ben volkomen met je eens Willy. Je kunt beter alleen zijn dan een verkeerde partner te trouwen. Ik ben nooit getrouwd geweest en heb ook nooit samengewoond. Ik ken vele mensen die gescheiden zijn en zou voor geen goud met hen willen ruilen. Op mijn flat zijn er al 5 mensen gescheiden rond mijn leeftijd.
En zelfs ook in de kerken en daar heb ik soms moeite mee. Ik ga het niet oordelen en weet ook de achtergrond niet. Ik heb geen last van eenzaamheid en dank God daarvoor. Daarom vind ik het leuk om een activiteit te organiseren voor mensen die eenzaam zijn, of daar behoefte daar aan hebben.
Je kunt andere leuke dingen doen.
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:08

ANNETTE792 schreef:
Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept Geschokte, onthutste smiley

(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was Knipoog smiley)

zo had ik het nog niet eens bekeken Verraste, verbaasde smiley
zit ik nu ook m'n hele leven aan cm vast dan???
hellup Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:10

ANNETTE792 schreef:

laten de meesten hier op cm dat nou net heeeeel graag willen!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:19

Gedenk de nabestaanden die dierbaren hebben verloren na een afgrijselijk terroristiche ramp. Bid voor deze nabestaanden die het moeilijk hebben want aankomende zaterdag is het 9 jaar geleden dat de wereld werd opgeschrikt door terroristische aanslagen van Al Quada.

Gods zegen voor de nabestaanden in Amerika.

Gedenk ze.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:19

HANNAH810 schreef:

Oke,regelen we even ......de chatbox is voor jou taboe,op het forum mag je alleen nog je dates melden in de agenda........zodra je al je lincs gedate hebt mag je je weer melden madammeke Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:26

HANNAH810 schreef:

Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:46

LEANNE226 schreef:
Oke,regelen we even ......de chatbox is voor jou taboe,op het forum mag je alleen nog je dates melden in de agenda........zodra je al je lincs gedate hebt mag je je weer melden madammeke Coole smiley met zonnebril

pffff ik zou het niet pikken hannah
wat een grote mond heeft ze sinds ze die drent (van een andere site nogwel) heeft geplukt
ff dimmen leanneke Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:48

ANNETTE792 schreef:
Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley

tja had je maar een cmer met een iets minder grote waffel moeten trouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:50

Toen ik vanmorgen constateerde dat de nieuwe woning nog steeds niet verhuurklaar is, ondanks dat ik al ruim een week bezig ben om dat duidelijk te maken!

En ik nu dus heel bang ben dat de sleutel nog later zal gaan komen... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNABEL475

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:51

Wat is alleen?
Als je God mag kennen ben je nooit alleen.
En ja alleen zijn is niet altijd makkelijk als je naar 1 man/vrouw verlangd die naast je staat waar je je leven mee wil delen,dat verlangen mag er ook zijn ,de Heere heeft niet voor niets Eva aan Adam geschonken.
Daarom mag je ook God bidden om een man/vrouw.

BRAZEEVEL772 schreef:
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat

ja zeggen ze ik heb nog kinderen
en mn broers en zussen en mn vader moeder buren

oke oke

maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan

alleen

wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten

ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen
nee prima zo

maar stilletjes toch alleen

nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo
maar toch op cm want alleen is wel stil

hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn
om welke reden we dan ook alleen zijn

ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart Smiley die vol vragen zit

ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol Zieke smiley
kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug
je wil je verhaal wel eens kwijt
wat je ook niet tegen iedereeen verteld Smiley met dichtgeplakte mond
even een luisterend oor
soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren
maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs
weer alleen alleen alleen Gefrustreerde smiley
ja maar ik heb cm
lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand
ja oke is wel gezellig soms Verlegen lachende smiley
maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen
en dan weer alleen alleen allen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:52

*ligt helemaal in een deuk van het lachen!* Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 6 september 2010, 15:53
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:00

TESSYBEAR731 schreef:
Toen ik vanmorgen constateerde dat de nieuwe woning nog steeds niet verhuurklaar is, ondanks dat ik al ruim een week bezig ben om dat duidelijk te maken!

En ik nu dus heel bang ben dat de sleutel nog later zal gaan komen... Boze smiley

Dat is balen Tessy... Geschokte, onthutste smiley
Sterkte, ik hoop echt voor je dat je snel de sleutel krijgt.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:32

LEANNE226 schreef:

madammeke meld zich, chef............... Clown smiley

(voor degenen die grapjes niet begrijpen; ik heb niet heel cm gehad....haha)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:34

MAR907 schreef:
De vraag die bij mij opkomt is, wat is het "het evenbeeld van God voor jou.

Dit heeft naar mijn inziens niks met "status" of "verhoging" te maken.
Het klink hetzelfde als "eet van de boom dat verhoogt de status van jou als mens, tot een god".
Met andere woorden je wordt gelijk aan God zoals dat ingefluisterd werd in Eva's oren door lucifer.

De messias (De Here Jezus) is juist hier naar deze aarde gekomen zodat Hij voor de mens het doet om weer een evenbeeld te kunnen worden zoals het bedoeld is.
Wij als mens kunnen het niet en worden dat ook nooit vanuit ons zelf een evenbeeld van God, door zelfverhoging.
Anders geformuleerd: door het verhaal van de schepping weten we dat we gemaakt zijn naar het beeld van God.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:36

ANNETTE792 schreef:

lijkt me (zeker in jóúw geval) zeer ernstig wenselijk! Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:39

CHATULIEM619 schreef:
Anders geformuleerd: door het verhaal van de schepping weten we dat we gemaakt zijn naar het beeld van God.

en daarna dat beeld van God door eigen schuld zijn kwijtgeraakt.....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:41

CHATULIEM619 schreef:
en het is hier ook zo bergachtig he en onbegaanbaar.....

wat bedoel je met deze reactie, chatuliem Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:43

RENSKE067 schreef:
pffff ik zou het niet pikken hannah
wat een grote mond heeft ze sinds ze die drent (van een andere site nogwel) heeft geplukt
ff dimmen leanneke Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je vergist je,zo ben ik geboren,speciaal voor die grote mond heeft mn vader mn oren wat verder uit elkaar gezet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:48

SJOUKE879 schreef:
Wat ik vaak zie in vele relaties dat begrip enkel een oppervlakkig betekenis heeft. Begrip voor elkaar, elkaar begrijpen zowel in goede als kwade tijden.

Gevoelens, wanneer leren we elkaar begrijpen? Wanneer staan we open om elkaar te begrijpen zoals het hoort. Hieronder een filmpje dat ik met fotos van bekende vrienden in elkaar heb gezet.

Er is weinig begrip vandaag de dag, en dat egoisme de hand heeft genomen zowel in de wereld als onder de gelovigen. Hoe kun je een relatie voort zetten zonder begrip voor elkaars gevoelens?

http://www.youtube.com/watch?v=45LZxfCR3mI

Gegroet en gezegend,

sjouke

Denk jij nou echt dat iedereen in een relatie jou het ultieme kijkje in de keuken geeft???
Joh, je kijkt er tegenaan, nooit er in.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:55

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit een vreemde opmerking. We zijn bezig met elkaar te brainstormen over de chatbox en dan krijg ik een opmerking, staat het je niet aan, ga dan maar weg. Ik denk dat meerdere mensen met dezelfde ideeën rondlopen over de chatbox en die komen inderdaad niet meer. En zo blijft het zoals het is, omdat een paar mensen de sfeer willen blijven bepalen in de chatbox.

Er wordt nu wel een beetje flauw over gedaan en dat is wel jammer.....
Ik ben het zowaar een beetje met je eens Chatuliem......
En het gaat denk ik niet eens over altijd serieuze gesprekken te moeten voeren. De chatbox is er wel duidelijk voor iedereen en iedereen behoort daar ook welkom te zijn! En dan vind ik het eigenlijk een beetje flauw als ik die onderstaande opmerkingen lees....Natuurlijk is het niet verplicht maar net zo goed als degene die er dagelijks zitten hebben andere mensen ook wel eens de behoefte aan een praatje ín de chatbox.......
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:58

ANNETTE792 schreef:

Die knop is inderdaad 24/7 errug aantrekkelijk Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:18

WILLEMIJN232 schreef:
En het gaat denk ik niet eens over altijd serieuze gesprekken te moeten voeren. De chatbox is er wel duidelijk voor iedereen en iedereen behoort daar ook welkom te zijn! En dan vind ik het eigenlijk een beetje flauw als ik die onderstaande opmerkingen lees....Natuurlijk is het niet verplicht maar net zo goed als degene die er dagelijks zitten hebben andere mensen ook wel eens de behoefte aan een praatje ín de chatbox.......

Maar waarom zeg je er dan nooit wat in de chatbox Willemijn?Wij begroeten je als je er binnenkomt maar krijgen nooit respons.(is een serieuze vraag)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:23

LEANNE226 schreef:
Maar waarom zeg je er dan nooit wat in de chatbox Willemijn?Wij begroeten je als je er binnenkomt maar krijgen nooit respons.(is een serieuze vraag)

ik heb regelmatig een gesprek met willemijn, leanne
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:23

WILLEMIJN232 schreef:

Dan even de vraag anders stellen: wat is DE chatbox?
Je komt binnen in de lobby, andere optie is er niet, maar van daar uit staan er nog 3 andere chatboxen tot je beschikking.
Ik krijg hier een beetje het gevoel dat de groep serieuze chatters en de groep leuterpraatjes perse een bepaalde room op willen eisen.
Als je binnenkomt in room waar de inhoud van de gesprekken je niet boeit, waarom niet lekker zelf vertrekken naar een andere room, waarom moet de andere groep perse vertrekken of aanpassen?. Grote kans dat anderen je volgen en je een gesprek kan voeren dat jou wel boeit, dat is afgelopen dagen wel gebleken geloof ik?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 ... 6194 Volgende
Pagina 1191 van 6194