Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 15:19
|
|
|
Ben er nu achter dat wekenlang rugpijn negeren niet het gewenste resultaat levert. Kan nu nauwelijks meer rechtop lopen. 'k Zal het de komende tijd 'rustig aan' moeten doen. Aaaaargh...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GREAT223
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 19:48
|
|
|
fiets vanmorge naar 't kerkje, vlieg in mn oog, knijp mijn ene oog maar dicht, (duh met twee dicht zie je zo weinig.. ) in de hoop dat ie eruit gaat, maar helaas, man van de "deurdienst" denkt dat ik naar hem
heb ik dat............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 19:54
|
|
|
GREAT223 schreef: | fiets vanmorge naar 't kerkje, vlieg in mn oog, knijp mijn ene oog maar dicht, (duh met twee dicht zie je zo weinig.. ) in de hoop dat ie eruit gaat, maar helaas, man van de "deurdienst" denkt dat ik naar hem
heb ik dat............ |
Haha... ist geen leuke man dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GREAT223
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:18
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Haha... ist geen leuke man dan? |
geen idee, hij zal wel denke, kenne we mekaar??? ma voelde me ff zo "blond" dat ik meteen de kerk in rende... pas aan 't einde van de dienst kon ik de vlieg bevrijden, alhoewel weinig leven.. maar ik wel meer zicht, wie weet zie ik volgende x meer..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:24
|
|
|
Morgen een mooiste dag voor de dieren????
Want het is 4 oktober, nationale dierendag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 08:09
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ben er nu achter dat wekenlang rugpijn negeren niet het gewenste resultaat levert. Kan nu nauwelijks meer rechtop lopen. 'k Zal het de komende tijd 'rustig aan' moeten doen. Aaaaargh... |
Beterschap Zinga, balen zeg!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op maandag 4 oktober 2010, 08:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 10:05
|
|
|
Ik heb laatst een verandering gebracht in mijn abonnementen bij de kpn. Binnen 3 weken zouden ze mij de spullen geven die ik nodig heb. Vannochtend ontving ik dus het materiaal. Ik maakte de dozen open , en ja hoor, ik was er al bang voor. De experia box kan ik dus zelf helemaal in elkaar zetten. De hele printplaat moet ik voor zien van componentjes en de bedrading. En dan de hele boel in elkaar schroeven. Helaas ben ik niet in het bezit van een soldeerbout met toebehoren. Gelukkig viel alles mee...het was maar een droom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 01:46
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ben er nu achter dat wekenlang rugpijn negeren niet het gewenste resultaat levert. Kan nu nauwelijks meer rechtop lopen. 'k Zal het de komende tijd 'rustig aan' moeten doen. Aaaaargh... |
Sterkte hoor. wel luisteren naar je lichaam hè. Beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 13:19
|
|
|
dat wij van morgen te horen hebben gekregen dat mijn vader na 6 jaa vrij van long tumor nu weer longtumor heeft en nog wel in beide longen nu plus long embolie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 13:21
|
|
|
ERIK390 schreef: | dat wij van morgen te horen hebben gekregen dat mijn vader na 6 jaa vrij van long tumor nu weer longtumor heeft en nog wel in beide longen nu plus long embolie |
Da's een héle nare boodschap! Heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst! Ik zal voor jullie bidden!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 13:52
|
|
|
Oh Erik, joh wat ellendig! Ik weet niet wat ik zeggen moet... Wens jullie heel, heel veel sterkte toe Erik, en zal voor jullie bidden!(mag ik nu toch wel zeggen, na ons gesprek van gisteren he?) Dikke knuffel, Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 23:30
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Oh Erik, joh wat ellendig! Ik weet niet wat ik zeggen moet... Wens jullie heel, heel veel sterkte toe Erik, en zal voor jullie bidden!(mag ik nu toch wel zeggen, na ons gesprek van gisteren he?) Dikke knuffel, Angy |
Oh Erik, wat erg voor jullie. Sterkte en Gods kracht hoor, ik bid voor jullie en ook in de gebedsroom gaan we ervoor bidden.
liefs van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 23:32
|
|
|
CARIN303 schreef: | Beterschap Zinga, balen zeg! |
Zinga, wat vervelend voor je, sterkte hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:12
|
|
|
Oppas geregeld voor de hondjes omdat we een week naar zeeland gaan. Er mogen geen honden in de huurcaravan. Sta elke dag voor haar deur maar er is niemand thuis!! De oppas is er gewoon niet! Nu tot het besef gekomen dat ik elke dag heen en weer moet rijden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:39
|
|
|
mijn baalmoment vandaag was:
die oppashond uitlaten om een uur of 11 vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 15:07
|
|
|
Vannacht om 2.30u ik werd wakker omdat ik mn hondje hoorde janken. Toen ie begon te keffen wist ik dat ik er uit moest. Hij had diarree en haalde het gras net. Balen Kon daarna niet meer goed slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:29
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Vannacht om 2.30u ik werd wakker omdat ik mn hondje hoorde janken. Toen ie begon te keffen wist ik dat ik er uit moest. Hij had diarree en haalde het gras net. Balen Kon daarna niet meer goed slapen | dat is het voordeel van het platte land hoef niet hondje uit te laten en kan s`nacht qau hondje heerlijk door slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 18:54
|
|
|
WILMA729 schreef: | mijn baalmoment vandaag was:
die oppashond uitlaten om een uur of 11 vanavond |
tel je zegeningen.... toen je op mijn Gitta mocht passen, scheet ze eerst het tapijt onder en voerde je zoon alle vleeswaren aan haar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | tel je zegeningen.... toen je op mijn Gitta mocht passen, scheet ze eerst het tapijt onder en voerde je zoon alle vleeswaren aan haar op |
Hihi... die had de tijd van haar leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 19:12
|
|
|
mijn slechtste moment van vandaag was ...t einde van mijn weekje vakantie, volgende week weer werken. Kijken welke uitdagingen daar liggen, volgens mijn collega viel het wel mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:54
|
|
|
Tis officieel! Eén keer je mixer vergeten uit de oven te halen kan nog net, maar twee keer overleeft ie echt niet! Pfff...je zal toch binnenkort je verjaardag vieren en zelf taart willen bakken...dat word dus lekker ouderwets met de garde aan de slag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:36
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tis officieel! Eén keer je mixer vergeten uit de oven te halen kan nog net, maar twee keer overleeft ie echt niet! Pfff...je zal toch binnenkort je verjaardag vieren en zelf taart willen bakken...dat word dus lekker ouderwets met de garde aan de slag! |
is het nog wel veilig om bij jou taart te eten
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 16 oktober 2010, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | is het nog wel veilig om bij jou taart te eten |
Sja, "handgemaakt" krijgt toch wel een heel nieuwe dimensie zo he! Maar je mag er iig zeker van zijn dat k er met liefde een hoop tijd ingestoken heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:52
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja, "handgemaakt" krijgt toch wel een heel nieuwe dimensie zo he! Maar je mag er iig zeker van zijn dat k er met liefde een hoop tijd ingestoken heb |
Een hoop tijd? Wat is het nou? Net zei je nog , je mixer! volgens mij prop jij alles in de oven. Nieeet doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:54
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja, "handgemaakt" krijgt toch wel een heel nieuwe dimensie zo he! Maar je mag er iig zeker van zijn dat k er met liefde een hoop tijd ingestoken heb |
Hm... k zou er toch 1 lenen als ik jou was. RSI-klachten vanwege taartbakken klinkt wel een bééétje raar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 21:14
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hm... k zou er toch 1 lenen als ik jou was. RSI-klachten vanwege taartbakken klinkt wel een bééétje raar |
Das waar natuurlijk!
Dan toch maar gewoon naar de Appie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 22:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: |
Das waar natuurlijk!
Dan toch maar gewoon naar de Appie |
je zou je ook kunnen afvragen "hoe komt die mixer in de oven, wat heeft die daar te zoeken?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 22:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | je zou je ook kunnen afvragen "hoe komt die mixer in de oven, wat heeft die daar te zoeken?" |
Nou das eigenlijk gewoon heul simpel!
Ikke ben verhuisd! En heb een beetje ruimte in moeten leveren, vooral in de keuken... Dus, toen ik mijn mixer nergens kwijt kon bedacht ik me dat het wel een goed idee was om hem in de oven te leggen... Zo was ik em kwijt, maar was ie toch binnen handbereik! Op zich best een slimme zet, zo lang je niet vergeet hem eruit te halen voor je de oven aanzet... En daar ligt em dus het probleem...Tess heeft een nogal eh...slecht geheugen...en vergat dat dus wél!
Tis echt iets voor mij, dat dan weer wel
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 16 oktober 2010, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 09:34
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou das eigenlijk gewoon heul simpel!
Ikke ben verhuisd! En heb een beetje ruimte in moeten leveren, vooral in de keuken... Dus, toen ik mijn mixer nergens kwijt kon bedacht ik me dat het wel een goed idee was om hem in de oven te leggen... Zo was ik em kwijt, maar was ie toch binnen handbereik! Op zich best een slimme zet, zo lang je niet vergeet hem eruit te halen voor je de oven aanzet... En daar ligt em dus het probleem...Tess heeft een nogal eh...slecht geheugen...en vergat dat dus wél!
Tis echt iets voor mij, dat dan weer wel |
Hoe kan dat nou? Je hebt die mixer toch eerst nodig voordat je het gerecht in de oven zet
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|