ChristianMatch

Forum

wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 23:39

Doe mij maar "all you need is love" , dat krijg ik wel in huis en de Eva niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 23:46

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Kent iemand Hilversum?

Echt verschrikkelijk hier. Met de auto kom je haast nergens of je moet uren de tijd hebben. Met de fiets 5 minuten rijden, met de auto een half uur!!!
grrrrrr gefrustreerd dat je daarvan wordt!
Overal opstoppingen en rijen dik voor de stoplichten. Fijn dat alle grote wegen opengebroken zijn.
Wel goed voor de conditie. Hilversum alleen nog per fiets bereikbaar. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 23:47

Maandag 13 September:

GELDSWAARDEN!
Zoek eerst het koninkrijk van God en Zijn gerechtigheid en dit alles zal u bovendien geschonken worden. Matth. 6:33.

Indien dan uw oog zuiver is, zal geheel uw lichaam verlicht zijn. Matth.6:22.

Het oog van de ziel is de wil, als MIJN Koninkrijk, het vinden van dat Koninkrijk, het dienen van dat Koninkrijk, je enige verlangen is, dan zal waarlijk je hele lichaam èèn en al licht zijn.
Wanneer IK zeg, dat je eerst het Koninkrijk van GOD moet zoeken, dan is de eerste stap, er voor te zorgen, dat je wil voor dat Koninkrijk is.
Dat je allèèn maar oog hebt voor de glorie van GOD.
En niets liever wilt dan dat ZIJN Koninkrijk komt.
En dat je in alle dingen die voortgang van ZIJN Koninkrijk zoekt.
Ken geen waarden, dan allèèn geestelijke waarden, ken geen voordeel dan allèèn dat, wat geestelijk winst oplevert, zoek in alles eerst ZIJN Koninkrijk.
Zoek allèèn materieël voordeel, wanneer dat voordeel winst voor MIJN Koninkrijk zal betekenen.
Distantieër je van alle geldswaarden.
Wandel met MIJ, leer van MIJ, spreek met MIJ.
Hierin ligt je ware geluk.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 23:50

[quote=LOES550]Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Kent iemand Hilversum?

Ja. Van vroeger, Hilversum 1, 2 en 3 Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=LXPCR5JgJUg

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 13 september 2010, 23:58
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 23:51

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat de discussie zich teveel richt op zorg. In de Joodse cultuur is verpleging echt een uitzondering, de ziekenhuizen zijn gewoon open en er wordt gewoon noodzakelijk medische zorg gegeven Dus die hele discussie heeft in dit geval geen waarde aangezien de bijbel hier ook een uitzondering voor maakt. Hetzelfde geldt voor boeren, dieren moeten immers verzorgd worden. Ook doktoren, verloskundigen en andere noodzakelijke beroepen gaan gewoon door..

je kunt jezelf wel de vraag stellen, hoe heilig je die dag. In de Joodse traditie is het zo, dat je niet scheppend bezig mag zijn. Je mag geen licht of vuur aansteken, je mag niks maken...
Zelf vind ik dat heiliging in je hart zit. En dat je de dag heiligt door met God bezig te zijn en datgene te doen, waar je plezier in beleeft...
En de vraag aan de mensen die aan de zaterdag vasthouden, de sabbath begint op vrijdagavond, doen jullie dat ook en hebben jullie dienst op de vrijdag om de sabbath te begroeten? Of hebben jullie gemakshalve op de zaterdagmiddag een dienst? Aan het einde van de sabbath?
Zelf heb ik wel eens met de gedachte lopen te spelen op vrijdagavond een dienst te houden en op de zondagochtend....

Inderdaad gaat het met de laatste postings te veel over de zorg en daarmee 'off-topic'

De sabbath is dan ook van vrijdag - zonsondergang, tot zaterdagavond -zonsondergang.
Vanwaar eigenlijk het woord 'gemakshalve' ertussen... Smiley die vol vragen zit
Aan het begin van de zaterdagmiddag begint bij ons de dienst.
De vrijdagavond ervoor is net als de rest van de sabbath... rust... geen 'slaafse' arbeid.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 23:58

CARIN303 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag is geweest dat ik erg veel last heb van mn lage bloeddruk en de daarbij komende klachten, zucht!

houd je je wel goed vast op de trap carin?
misschien kan jonathan uitkomst bieden om je bloeddruk omhoog te krijgen?
beetje strrrrrrress doet wonderen...... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:14

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Hieronder vind u de route beschrijving die u leid naar de picknickplek, (met dank aan mariska;)

juffrouw tok heet het restaurant.
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
hayco485 40 jaar

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 14 september 2010, 13:01
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:19

VISSER278 schreef:
Oke , dank.
Wil je ook nog uitleg bij deze foto? Dat kan hoor.
Visser loopt hier achter de buggy met zn jongste nichtje van ik weet niet hoe oud . Een jaar , een half jaar , 8 maanden , i dont know.
Maar wat ik wel weet is dat het ruim 13 jaar geleden was dat ik achter zo'n ding heb gelopen.

haha
dus een foto van 13 jaar geleden..........? Clown smiley
t is echt een veel leukere foto, visser; je staat er zo jong op ook, he?
we zeggen t voor je bestwil hoor! Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:26

[quote=ZINGA672]Hm, lekker vaag ben je Le Knipoog smiley Waarom 'moet' het? Past het in het doel dat je met je leven hebt? Denk je dat God het van je vraagt? Mijn gevoel neem ik wel serieus, maar ik baseer er geen belangrijke beslissingen op. Daar is meer voor nodig.

Ik breng dit soort beslissingen in gebed met in gedachten de tekst: "Ken Hem in al uw wegen dan zal Hij uw paden recht maken". En ik vraag God om de deuren te sluiten die ik niet door moet gaan. En om de deuren te openen en de weg te effenen die ik wel moet gaan. Je kunt ook vragen of God je volkomen vrede wil geven als je de juiste beslissing hebt genomen. Zolang je er geen vrede mee hebt blijf je dus doorgaan met zoeken.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik heb er in ieder geval veel aan. Dank je wel zinga.
Ik vind bidden echt heel moeilijk. Danken niet, en bidden voor anderen doe ik ook de hele dag door.
Ik vraag aan God of Hij bij me wil zijn, me wil dragen nu ik zelf niet vooruit kan komen.
Maar bidden voor het oplossen van een situatie/probleem voor mezelf kan ik niet. Dat vind ik echt heel moeilijk.
De manier hoe jij het bij God brengt spreekt me erg aan. Ik ga proberen om via die weg te bidden tot God.
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 00:50

Hier nog een grappige met een chameleon...

http://www.youtube.com/watch?v=KMT1FLzEn9I

Laatst aangepast door
LEPELTJE037
op dinsdag 14 september 2010, 00:51
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 01:15

[quote=VISSER278]

haha ja vroeger toen er nog hilversum 3 was......

btw hier heet het tegenwoordig ook Hilversum City! ze krijgen nog sterallures hier en tm 19 sept is het zapp city.
Smiley met dichtgeplakte mond

Geef mij maar een rustig dorpje aan het water Coole smiley met zonnebril
ach ja, keep dreaming Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 07:39

Toen ik vanmorgen op wilde staan en mijn lijf het falikant begaf!
En ik moet nog de hele week doorklussen Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:03

TESSYBEAR731 schreef:
Toen ik vanmorgen op wilde staan en mijn lijf het falikant begaf!
En ik moet nog de hele week doorklussen Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

kdiep ademhalen tess:
warme douche en rustig an beginnen........
spierpijn neemt af als je je spieren blijft gebruiken; heeft iets met doorbloeding te maken.
toen ik aan t klussen was, kon ik soms amper mijn armen meer optillen, maar t helpt echt; gewoon doorzetten; tanden op elkaar, en met een uur wordt het al iets minder!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:40

HANNAH810 schreef:
houd je je wel goed vast op de trap carin?
misschien kan jonathan uitkomst bieden om je bloeddruk omhoog te krijgen?
beetje strrrrrrress doet wonderen...... Clown smiley

Dank je Hannah, juist door de stress ( die niet van Jonathan komt trouwens Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) neemt de druk op mijn borst toe en wordt daar weer meer duizelig van,zucht!
Naar de recepten die je krijgt zijn werkelijk heerlijk, zoute dropjes, zoute chips ( heb ik zelf maar bedacht Engeltje smiley en zoute zzzzoep, tjonge, deze huisarts doe ik nooit meer weg,dat snap je!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:46

SJOUKE879 schreef:
Ja jullie hebben misschien wel gelijk, denk ik. Om eerlijk te zijn heb ik er veel strijdt mee, niet zo zeer dat ik seks moet hebben ofzo. Meer op gebied van zelfbevrediging. Jullie mogen eerlijk van me weten dat ik op dat gebied een probleem heb. En ik snap jullie wel hoor, ik hoor het bij mijn Heere te zoeken.

Ik heb er vrij veel gebed voor gehad, maar begaf me steeds weer tot die verleiding, en nog steeds wel. Je kunt het vergelijken als iemand die verslaafd is aan roken. Alleen seksueel bekeken kan het je geestelijke meer vernielen dan je lief is, teminste dat is mijn ervaring.

Je kunt beter nog rook verslaafd zijn dan een seksuele gebondenheid, seksuele gebondenheden gaat veel dieper dan een rook verslaving, het verziekt je geestelijk leven.

Misschien vinden jullie het raar dat ik er even zo open dr op in ga. Maar ja, ik dacht, laat me gewoon open en eerlijk zijn, kom je het verste mee.

Ik schaam me er ook niet meer voor, deed ik voorheen wel, maar nu niet meer, juist door je ervoor te schamen, kom je juist vaak geen stap verder om er van af te komen.

Ik ben er ook zo open over voor t geval hier andere mensen zijn die misschien ook met datzelfde probleem zitten, misschien stimuleren we in zulke omstandigheden elkaar ook wel, en leren we elkaar misschien ook beter kennen. Juist door stimulaties kan het wel eens een goede werking hebben waardoor we juist leren hoe we minder ons laten overgeven aan seksuele gedachten enzo.

Hoi Sjouke,
Bedankt voor je openheid, best gedurfd om dit hier neer te zetten.
Ik heb iemand gekend die hetzelfde probleem had als jij en die mede daardoor zijn relatie zag stranden, onderschat het dus niet.
Door intensieve therapie en veel steun van zijn vrienden , die ook voor hem baden ,heeft hij de verslaving onder controle kunnen krijgen.
Tip van zijn kant; mocht je het moeilijk krijgen,sms dan vrienden die op dat moment gaan bidden voor je, of spreek met iemand af, die je heel erg na staat, dat je die mag bellen voor support.
Veel kracht en sterkte gewenst, onderschat dit niet!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:50

Ik vind het een super idee van Eva en CM, hier is toch de doelgroep?
Christenen vanuit allerlei christelijke achtergronden en leeftijden , op zoek naar een partner.
Als ik Jonathan niet ontmoet had , had ik zeker een mail verstuurd naar Chris, niet om mezelf proberen aan de haak te slaan, maar om te delen hoe het is alleen te zijn ( en ik was een happy single ).
Mooi dat deze 2 ( Eva en CM ) elkaar gevonden hebben op dit gebied.
TOP, ik zou zeggen....geef je op mensen,gewoon DOEN!

Enne...ben jaren lid geweest van de Eva en ik vond het een leuk en gezellig blad.
Ben ermee gestopt omdat het mij , op dat moment, te duur werd.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:53

LEANNE226 schreef:
Hoe goed luisteren jullie naar je "innerlijke stem" bij het nemen van grote beslissingen?Je gevoel maar ook die duidelijke tekens(van boven)........hoe serieus neem je ze?

Ik vroeg God(eigenwijs als ik ben)om meer tekenen,ik kreeg ze......en daar was ik niet blij mee.....

Wat zou jij doen met het idee dat je iets moet doen waardoor je eigen leven maar ook dat van iedereen in je omgeving radicaal zou veranderen?Nieuwe baan,nieuwe woonomgeving,veel minder tijd voor de mensen om je heen......

(en neeeeeeee ik heb GEEN trouwplannen Knipoog smiley )

Oei, Leanne, daar raak je iets!
Als ik een belangrijke beslissing moet nemen dan bekijk ik het altijd eerst vanuit mijzelf.
Ik neem het wel mee in mijn gebed maar, eerlijk is eerlijk, ik ben van het eerst zelf doen en daarna pas God erbij betrekken.
Het is momenteel wel een issue voor mij om te luisteren naar mijn innerlijke stem, ben er dus mee bezig en wie weet wat er dan allemaal gaat gebeuren in mijn leven!
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:57

LEANNE226 schreef:
De doelgroep is dus duidelijk de wat oudere(ahum)jeugd...... Huilende smiley, smiley in tranen

Verraste, verbaasde smiley zo oud ben ik toch niet Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:04

het is geen DINSdag maar REGENdag.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:23

GRIFFIN748 schreef:
mijn zus (43) maakt momenteel hetzelfde mee, al is ze wat verder in 'het proces'. na een operatie (niet borstbesparend) een aantal keer chemo gehad en nu 'aan de bestraling'. poortwachter- en lymfenklieren waren 'schoon' dus zijn blijven zitten.

tot nu toe gaat het boven verwachting goed.

in het verleden heeft mijn moeder het tot twee keer toe gehad (ik was toen 4, resp. 6 jaar). toen was de technologie nog niet zover als nu, dus bij haar zijn de lymfenklieren wel verwijderd. voor mijn zus is mijn moeder het levende bewijs dat borstK. niet het einde is. (moeder wordt in december 80!)

Lieve Grif

Thanxx voor je verhaal..
Wens je zus heeeeel veel sterkte ik ga voor haar bidden..
Wat geweldig dat je moeder dat overleefd heeft en dat in die tijd...
Dat geeft me echt weer moet weeet je dat,

dikke kuzzz roos

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:30

LEANNE226 schreef:
Wat zielepoten bedoel je? Clown smiley

Hahaha idd ik las het mailtje. Ik geniet van het blad..

Maar zijn we echt zo wanhopig Knipoog smiley Ikke niet hoor Lachende smiley

Maar ik zal niemand veroordelen die het wel leuk vind. Ieder het zijne zullen we maar denken...

xx Roos
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:48

ROOS166 schreef:
Hahaha idd ik las het mailtje. Ik geniet van het blad..

Maar zijn we echt zo wanhopig Knipoog smiley Ikke niet hoor Lachende smiley

Maar ik zal niemand veroordelen die het wel leuk vind. Ieder het zijne zullen we maar denken...

xx Roos

Deze reactie begrijp ik dus niet, je staat op een datingsite waarop een christelijk tijdschrift handig gebruik maakt, en dan noem je ineens de mensen die daaraan mee willen werken wanhopig?
Natuurlijk is niet iedereen op zoek naar een relatie maar je bent hier wel lid....als je dus echt anti relatie bent ga je op een ander forum!
Het is een ieder toch vrij om mee te werken aan een reportage in de Eva?
Jammer Roos deze reactie, je zult het vast genuanceerder bedoelt hebben maar moest er op reageren!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:51

Liefde

Geen dag gaat voor bij..
dat je de liefde wil voelen.
Dat je die arm om je krijgt.
voor juiste doelen.
Dat je elkaar aankijk,
en weet dat God heeft verbonden.
Na een leven zoveel malen te zijn geschonden..
Dat je elkaar uit het oogpunt van God.
Bijstaat in alles van het leven.
Dat je elkaar zonder kwetsen,
een opbouwend woord kan geven.
Dat je elkaar vasthoud in pijn en verdriet..
Al het andere is er dan niet.
Geef elkaar ruimte, geef elkaar kracht..
Lach met elkaar, maar blijf oprecht..
Dan weet ik zeker dat God het zegt...
Ik geef jullie mijn ZEGEN.......

Roosje
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:52

Soms kunnen woorden zoveel zeggen ....prachtig!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:59

JONATHAN890 schreef:
ik ben weer vrij
maar ben niet weg
ben nog steeds weg
maar ben niet vrij

mij meer loslaten
had je me gehad
kan niet loslaten
zodat ik t vergat

eerste keer daten
raak t niet kwijt
ben t wel kwijt
kan niet vergeten

kreeg een omhelsing
kon er niets mee
liefde mijn ding
kan er niets mee

zou het slijten
door met leven gaan
blijf maar verwijten
moet weer leven gaan

liefdevolle armen
houden mij vast
liefdevolle armen
Droom die verrast

schrik weer wakker
ik ben niet weg
naast mij leegte
nog steeds weg

zoek naar warmte
kou van binnen
zoek naar warmte
waar beginnen

ik ben weer vrij
maar ben niet weg
ben nog steeds weg
maar ben niet vrij

Zo mooi Jonathan.....x roos
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:25

MARISKA601 schreef:
het is geen DINSdag maar REGENdag.

nee maris hier is het droog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wel bewolkt en winderig Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:26

en nu ben ik echt toe aan koffie!!! Verlegen lachende smiley
zucht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:45

Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:51

ANNETTE792 schreef:
Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig Lachende smiley

He dat is goed nieuws Annette Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:52

ANNETTE792 schreef:

Goed zo Annette ... flinke jongen of meid hé ..... een geruststelling voor jou nu toch .... raar , maar ik volg je zwangerschap precies zowat op ... hahaha , ik heb nogal interesse in bolle zwangere buikjes Verlegen lachende smiley had ik altijd , vind vrouwen zelfs op hun mooist zo .... Clown smiley
Wens je na een slechte nacht , nu een héél aangename dag toe ....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 ... 6194 Volgende
Pagina 1230 van 6194