| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 19:57
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Wow!! Geweldig! Kusje voor de kleine. Goed gedaan ukkepuk liefs Loes |
Mooooiii bericht Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:01
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.
en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl; ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind. |
Waren wij maar allemaal zo als een kind Je mag trots op haar zijn Grace, knuffel voor haar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:29
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wow wat een ploeg weer,leuk! Past dat allemaal in uwe Yurt vrouwe Hannah?  |
anders stapelen we wel een beetje hoor, leanneke; bovendien wilde iemand nog een hele grote caravan meenemen begreep ik........ laten we eerst maar es kijken, welk weer t wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:36
|
|
|
|
kan ik je een handje geven loes; me too!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:41
|
|
|
|
Ik heb t weekend geboekt
Vakantiepark Witterzomer Witterzomer 7 9405 VE Assen Drenthe, Nederland
http://www.bungalows.nl/bungalows/Nederland/Assen/Vakantiepark-Witterzomer.html
Op de lijst staan op dit moment 7 personen. Er is geboekt voor een 8 persoonshuisje. Er kan er dus nog 1 bij. Ik hoop wel dat Willie mee gaat...please....
Anders zit ik daar met een harem aan vrouwen.
hellup....er is vast nog wel een man, die mee wil
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:44
|
|
|
|
Ik heb wat moeite met dit item soms. We bidden wel maar rechtstreeks terugspreken van God - ik vraag me wel eens af hoe dat dan zal zijn. Ik ben in het verleden wel eens bij charismatische diensten geweest, ik geef best toe dat het ook vanuit een zekere nieuwsgierigheid was. Wat me toen opviel was dat veel mensen die een getuigenis aflegden begonnen met iets van: Deze week sprak God tegen mij....etc Ze ervoeren in ieder geval dat God ze rechtstreeks had aangesproken en ook zo dat het om een heldere boodschap ging. Nu kom ik niet aan de geloofsbeleving van iemand, we mogen daarin verschillend zijn, maar ik vroeg me wel af hoe je daar zo zeker van kunt zijn en hoe dat dan in zijn werk ging. Ik krijg wel eens een goede ingeving, of een goede sturende opmerking van een ander en hou het in ieder geval voor mogelijk dat God zo tot me spreekt. Ik vraag me af of er mensen op het forum zitten die een rechtstreeks spreken van God hebben meegemaakt en waardoor je ervan overtuigd bent dat het werkelijk God was die sprak. Bij de innerlijke stem weet je niet altijd waar die vandaan komt. Zien we dan niet wat we willen zien?
Thomas, neemt de charismatische kerken wel serieus.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 14 september 2010, 20:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 21:00
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | zucht alleen ja of nee is te moeilijk voor hem |
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 11:36
ZIVAATJE SCHREEF: leuk uitje, weet nog niet of ik kan. Dus onder voorbehoud ga ik ook mee
EN DACHT...
zucht alleen ja of nee is te moeilijk voor haar
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 14 september 2010, 21:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 21:17
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Helaas werkt mijn lijf iets anders dan dat, Hannah... Dat heb je met zo'n ehh...bijzonder gestel als dat van mij Maar hey...nog een paar dagen, na Zondag mag ik langzaamaan instorten!  |
een paar dagen kunnen lang duren............... succes in elk geval tess......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 21:44
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik heb wat moeite met dit item soms. We bidden wel maar rechtstreeks terugspreken van God - ik vraag me wel eens af hoe dat dan zal zijn. Ik ben in het verleden wel eens bij charismatische diensten geweest, ik geef best toe dat het ook vanuit een zekere nieuwsgierigheid was. Wat me toen opviel was dat veel mensen die een getuigenis aflegden begonnen met iets van: Deze week sprak God tegen mij....etc Ze ervoeren in ieder geval dat God ze rechtstreeks had aangesproken en ook zo dat het om een heldere boodschap ging. Nu kom ik niet aan de geloofsbeleving van iemand, we mogen daarin verschillend zijn, maar ik vroeg me wel af hoe je daar zo zeker van kunt zijn en hoe dat dan in zijn werk ging. Ik krijg wel eens een goede ingeving, of een goede sturende opmerking van een ander en hou het in ieder geval voor mogelijk dat God zo tot me spreekt. Ik vraag me af of er mensen op het forum zitten die een rechtstreeks spreken van God hebben meegemaakt en waardoor je ervan overtuigd bent dat het werkelijk God was die sprak. Bij de innerlijke stem weet je niet altijd waar die vandaan komt. Zien we dan niet wat we willen zien?
Thomas, neemt de charismatische kerken wel serieus. |
Ik neem die boodschappen van boven steeds minder serieus... (voor zover ik ze ooit al serieus heb genomen) De boodschappen die mij ooit ter ore zijn gekomen waren ALTIJD in het voordeel van degene die het te horen kreeg en verder bracht, ofwel ter bemoediging of aansporing van degene waar het tegen gezegd werd.
Pieter, die al meerdere keren te horen heeft gekregen dat hij een pijnlijke dood zal sterven en zal branden in de hel..... ( gelukkig is de houdbaarheidsdatum van deze boodschappen al verlopen )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 21:47
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hellup....er is vast nog wel een man, die mee wil |
ik heb het net nog ff overwogen.... maar ik ga het jullie en mezelf niet aandoen!
(ben allang blij dat van mn vorige harem af ben)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 21:55
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik neem die boodschappen van boven steeds minder serieus... (voor zover ik ze ooit al serieus heb genomen) De boodschappen die mij ooit ter ore zijn gekomen waren ALTIJD in het voordeel van degene die het te horen kreeg en verder bracht, ofwel ter bemoediging of aansporing van degene waar het tegen gezegd werd.
Pieter, die al meerdere keren te horen heeft gekregen dat hij een pijnlijke dood zal sterven en zal branden in de hel..... ( gelukkig is de houdbaarheidsdatum van deze boodschappen al verlopen ) |
En als er nu eens boodschappen met minder positieve inhoud zouden worden gebracht? Hoe herken je bijvoorbeeld een profeet van God zoals ze bijvoorbeeld in het OT voorkwamen?
Ben het overigens met je eens dat veel mensen kennelijk niet het verschil kennen tussen wishfull thinking en profetie.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:00
|
|
|
|
Wat heb jij toch met Roessija??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:07
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Wat heb jij toch met Roessija?? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: |  |
Zinga! Het valt hem zelf niet eens op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Jaja, nu proberen goed te maken zeker? |
Ja, natuurlijk........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:10
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zinga! Het valt hem zelf niet eens op  |
Ik snap hem: Rusland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:24
|
|
|
|
Woensdag 14 September, Hand. 10: 9-18; Slacht en eet.
Wij staan daar nauwelijks bij stil, als we aan tafel gaan: de ene dag is er rundvlees, de andere dag varkensvlees. Wij eten dat rustig op, zonder te beseffen hoe gruwelijk dat in de ogen van de Joden is. In de wetten van Mozes wordt verschil gemaakt tussen reine dieren en onreine dieren. De reine dieren mocht je eten, de onreine niet. Ze mochten absoluut niet met elkaar in aanraking komen, want dan verontreinigde het onreine dier het reine dier! Petrus zit op het dak. Daar is niets vreemds aan, want het platte dak van een oosters huis bij uitstek de plaats om rustig te zitten, bijv. op het uur van het gebed. En wat ziet Petrus? Een groot laken, dat uit de hemel op de aarde wordt neergelaten, vol met beesten. Allerlei dieren ziet Petrus, rein en onrein, het krioelt allemaal door elkaar, koeien, varkens, vogels. Afschuwelijk! Maar dan, een stem uit de hemel: 'Sta op, Petrus, slacht en eet!' Petrus piekert er niet over. Stel je voor! Maar opnieuw klinkt de stem: 'Wat God rein verklaart heeft, mag jij niet voor onheilig houden!' Als het visioen voorbij is, wordt beneden op de deur geklopt: de mannen uit Caesarea. Heidenen! Onrein! Of Petrus met hen mee wil gaan...Meegaan met heidenen? In huis vertoeven bij onrein? Langzaam maar zeker wordt Petrus de bedoeling van het visioen duidelijk. God maakt geen onderscheid meet tussen Joden en heidenen! In Jezus is een nieuwe schepping gekomen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:39
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig  |
Kijk kijk!!! dat is mooi om te horen!! weet je nog wat ik zei??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:39
|
|
|
|
| ROOS166 schreef: | Dank jullie wel allemaal!! Angeltje HOU VAN JE!
Operatie is achter de rug. Ze hebben tumor weggehaald.. Ze waren er heel vroeg bij en dat is hopelijk mijn redding.. Dit is de tweede keer, helaas moest al eerder mijn baarmoeder eruit.. Maar als je daarmee verder kan leven voor je andere twee kinderen is dat een GODSGESCHENK!! Ik moet nu afwachten op gesprek over twee weken, mogelijk nog bestraling...
Dank jullie allemaal....voor allles...ben er diep geroerd over en om.. GOds zegen voor allen
Liefs Roos |
Je hebt een spannende tijd nu, GOD is erbij, heel veel sterkte, ook voor je kinderen.
Liefs van Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:43
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 11:36
ZIVAATJE SCHREEF: leuk uitje, weet nog niet of ik kan. Dus onder voorbehoud ga ik ook mee
EN DACHT...
zucht alleen ja of nee is te moeilijk voor haar  |
En heb je hier een week over na moeten denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Klonk best wel laif he |
Je had toch al lang begrepen dat het een woordspeling was, en hij kan alleen in het Gronings, mooi is dat toch...
Thomas, Fries maar houdt ook van Groningen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 23:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | haha dus een foto van 13 jaar geleden..........? t is echt een veel leukere foto, visser; je staat er zo jong op ook, he? we zeggen t voor je bestwil hoor!  |
Ja, ga ook nog ff meedoen En voortaan goed lezen , er staat duidelijk: WAS. Dat is verleden tijd , je weet wel , vroeger, dat wat geweest is. Duidelijk??????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 23:08
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | En heb je hier een week over na moeten denken  |
Hij is zich aan het voorbereiden op zn winterslaap. En toen kwam er ineens nog een heel klein helder ideetje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 23:22
|
|
|
|
Zo........... nieuwe foto. Commentaar? Lekker puhh. DEZE LAAT IK HEEL LANG STAAN.
|
|
| Naar boven |
|
|