| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:12
|
|
|
|
Mijn moeder heeft na verloop de jaar of 2 een grote gezwel in haar buikwand een poliep zitten het is niet kwaadaardig ofzo maar het doet mam de laatste tijd wel zeer. Ze wil niet geopeert worden anders word haar hele baarmoeder eruit gehaald en als je onder behandeling bent gaat alles kleven aan de wanden en dat doet heftig pijn. Mijn oma is al jaren geleden daaraan geopereert en die gilt alles bijelkaar dus dat wil mijn moeder niet. Mijn moeder is al aantal weken heel erg moe zoals vandaag ook met moeder even 2 winkels in en beetje lopen naar de auto maakt haar moe had haar weer naar huis gebracht en zelf voor mam de boodschappen opgehaald. Mam is duizelig oorzaak niet bekend is wel voor behandeling maar ook die weten niet wat er aan de hand is. Moeder heeft aantal jaren terug al eens aan haar hart geopereert en slikt tiraxs wat haar wel helpt en neemt ook geen zout en kruiden in haar eten. Wisten we nu maar wat met mam aan de hand is.
Vader is na jaren druk voor het gezin aan het werk je verneemt dat vader ouder word en snel moe is de oorzaak waarvoor is niet bekend maar vader daarvoor ook niet laten onderzoeken zovan ach het komt wel weer goed. Ik verneem dat mijn beide ouders echt oud worden en veel hebben meegemaakt in hun leven veel hartzeer van de kerk ze komen ruim 4 jaar niet meer in de kerk en willen ook niet meer heen. Ze blijven wel geloven en lezen dagelijks hun Bijbel en luisteren via internet en ach waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Want namens mijn ouders ben ik wel gelovig opgevoed en willen we allemaal stuk voor stuk zo dicht mogelijk bij Gods Woord blijven leven.
Eens komt een dag en dan krijgen we allemaal een nieuw verheerlijkt lichaam met mooie linnen gewaden aan mogen we gezamelijk feest vieren samen met God de Vader en Jezus Christus wat waardevol zal dat zijn nooit meer pijn, verdriet of boosheid alleen maar blijdschap.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:16
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Bedankt Katja, dat je het een keer over wilt nemen van ons Een Gezegende gebedsroom toegewenst!
Liefs van Martha en Eva. |
bedankt en het zal lukken met Gods kracht.
Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 16 september 2010, 00:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:23
|
|
|
|
GAPIES GAPIES DAT ZIJN SLAPIES
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:30
|
|
|
|
bedankt :)
Godz Zegen voor jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:34
|
|
|
|
|
veel sterkte wens ik je ouders en oma toe Anita. ik bid voor ze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:06
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik vind dat soort links altijd weer erg leuk. Net ff zitten neuzen op www.wat-is-de-waarheid.info.......zucht, van wie komt het, wie legt hier weer zijn boodschap in, wie indoctrineert mij nu weer??? Nee daarmee zeg ik niet, dat wat er staat onzin is, maar ik zou graag zien wie het heeft geschreven en van welk cluppie het nu weer afkomstig is.
Net zoals de alpha cursus blijkbaar door de paus en billy graham zou zijn verzonnen om de trinity er door te drukken, zoals jij schrijft en dat de NBV door de RKK verzonnen is.
Jammer dat altijd zaken met een wansmaak onderuit gehaald moeten worden, door de RKK er maar bij te halen, maken protestanten zich blijkbaar ineens heel druk...oh, dan zal het wel niet goed zijn.
goed dan ketter ik misschien, maar ook de RKK heeft goede dingen, die de protestanten weggedaan hebben. Andersom zijn er ook genoeg verkeerde dingen rechtgezet. zo is op ieders leer en gedcachtengang wel iets op te merken. Respecteer mekaar en zoek het goede in iemand anders zijn beleving. Vul mekaar aan, bid voor mekaar en zegen elkaar. God zal zelf de vrucht geven. |
wat maakt het uit wie het geschreven heeft? als je de bijbelteksten naast elkaar zet kun je ook zelf je conclussie trekken. ik vond het heel leerzaam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:15
|
|
|
|
[quote=LEPELTJE037]Hier nog zo'n geweldig recept...:
[size=18]Eend met whiskey
haha gezellig etentje. Jij weet tenminste wat lekker is!!
Sterkte met je kater
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:22
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Gelukkig zijn wij er wel gekomen .......  |
ik kwam er ook wel, heb alleen niks gezien
(dit overigens geheel in het kader van: 'oude koeien', maar als de oude koeien uit de sloot zijn, dempt men de put)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:31
|
|
|
|
[quote=LOES550]
Drankje... ach eh ... Dank je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES843
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:39
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Dat is een lange reis voor je. Hopenlijk rijden de treinen morgen op tijd vandaag was er veel vertraging.
Wel stoer dat je zo'n eind gaat reizen voor t optreden. Ik hou t wat dichter bij huis. Veel plezier, geniet ervan groetjes Loes |
Tja, was een beetje te snel met aanmelden met kaartjes bestellen, na het bestellen van de kaartjes realiseerde ik mijn dat er ook wat dichterbij concerten zijn, maar ja het leed is al weer geschied...
ben nog optijd thuis gekomen, kreeg een lift van iemand die ik ken naar rotterdam en daar de trein gepakt en daarna de tram.
Het concert verliep niet echt vlekkeloos maar het wel wel heel leuk om mee te maken. ze hebben 4 a 5 nummers van hun nieuwe cd Koninkrijk gespeeld ongeveer 3 nummers van Votum en nog een paar andere nummers van de albums U en Live in Utrecht. Dus het was een klein feestje. Ik heb wel genoten..
Bless iedereen!
Ernesto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:47
|
|
|
|
[quote=MAR907]Mediatief bijbellezen: Het is een formule gelijk aan YOGA, boedisme enz... Werkt altijd..
yoga en boedhisme is van de duivel. dus ik zou dan niet meditatief lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 02:15
|
|
|
|
de Heer zegt naar mijn idee het volgende:
- Heb uw Eeuwige Vader lief boven alles! - Heb uw naaste lief gelijk u zelf - neem het verzoeningsgeschenk van de Here Jezus aan door Zijn gang naar het kruis.
en niet : lees elke dag 2 uur de bijbel.
ik vind mijn levend geloof en het liefdevolle gevoel vaak verbonden te zijn met mijn Vader namelijk belangrijker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 07:47
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik weet niet of God onderscheid maakt. Wel denk ik dat het een proces is: een proces van overgave en Hem steeds beter leren kennen.
Ik heb Gods stem ook rechtstreeks ervaren en Hij heeft mij meer dan eens het leven gered. Hij heeft mij ook andere dingen laten zien; dingen die niet direct op mij betrekking hadden. Van al deze dingen weet ik heel zeker dat ze van God kwamen. Geen twijfel over mogelijk. Maar ik ken ook de twijfel en het 'wishfull thinking'-syndroom. Die treden in werking op het moment dat ìk zo graag iets van Hem wil horen. En vaak zijn dat momenten waarop ik heel erg graag iets wil (en dus eigenlijk alleen maar "Ja" wil horen) of te ongeduldig of te veel op mijzelf gericht ben i.p.v. op Zijn Zaken. En zo werkt dat niet; God is geen automaat die op iedere smeekbede een advies laat 'landen'.
God is een Persoon met wie je een relatie kunt hebben en binnen die relatie leer je Hem kennen. En binnen die relatie spreekt Hij ook; vaak op eigen initiatief. En soms zegt Hij ook weleens iets minder aangenaams. Zo zat ik een x in een uiterst moeilijk en verdrietige situatie en ik dacht alle reden te hebben om troost en bemoediging te ontvangen. Menselijkerwijs gesproken was dat ook zo. Maar Hij sprak me niet knuffelig en zoetsappig toe. Door de woorden die Hij sprak wierp Hij Zijn licht op de situatie, werd ik wakker geschud en nam mijn leven een andere wending. Niemand anders dan Hij kan zó spreken.
Tenslotte denk ik dat God met ieder zijn/haar eigen weg gaat; ook in het communiceren. Wellicht moeten we niet zozeer kijken naar elkaar in dit opzicht, maar lezen en leren wat er in de bijbel staat. In het Nieuwe Testament blijkt duidelijk dat Gods stem door de gelovigen wordt verstaan. Jezus zegt zelf "Mijn schapen horen naar mijn stem en Ik ken ze en zij volgen Mij" (Joh. 10:27). Dit kun je op meer manieren uitleggen. Een ervan is: als je veel van iemand houdt en iemand goed kent dan herken je de stem van die persoon overal; zelfs in een menigte.
GrZing! |
Mooi Zing, helemaal met je eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 07:49
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Zeg, Thomas, 1. Dit is een vrouwentopic en volgens mij ben je een man...dus mag je wel lezen maar niet reageren, of geldt dat niet meer, damens? |
Dit is nooit geopend als "vrouwentopic" ...enkel het uitje is bestemd voor vrouwen...het topic waar alleen vrouwen mogen reageren staat bij vriendschap en relaties >>>
Dus wellicht kunnen we ons hier gewoon aan het onderwerp houden
Geef je nog snel op meiden, het beloofd erg gezellig te worden bij Lenetten van Dongen op 19 Februari 2011 in Rotterdam!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 16 september 2010, 07:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 07:54
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Ik dacht dat je hier zat voor een ega en niet voor je ego  |
Huh Deze opmerking volg ik niet helemaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb nu al medelijden met je toekomstige partner  | kom je wel erg laat mee na al die jaren aan geploeterd te hebben
maar waar kan ik ze inwisselen voor twee rechtse ben ik meer mee geholpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:05
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Tuurlijk! Die teamen we gewoon samen met iemand met twee rechterhanden et voila!...een geweldig team!  | zal er eens diep over na denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:10
|
|
|
|
GOOOOOOOOOOOOOOODmorning sunshine!
Het wordt weer een heerlijke nieuwe dag!Het zonnetje schijnt,volop tijd voor werk en sport,ik ga dr in ieder geval van genieten
Ik ga schieten,wie vangt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:14
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Huh Deze opmerking volg ik niet helemaal!  |
ik wel, daarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:14
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | maar waar kan ik ze inwisselen voor twee rechtse ben ik meer mee geholpen  |
Zoiets heet "vrouw" Erik
ja schat nee schat goed schat doe ik voor je schat (ik ben aan het oefenen voor "vrouw")
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Zoiets heet "vrouw" Erik
ja schat nee schat goed schat doe ik voor je schat (ik ben aan het oefenen voor "vrouw") | wanneer en waar word die voor stelling van jou getoon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:19
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | wanneer en waar word die voor stelling van jou getoon  |
Da ken nog heeeeeeel lang duruh Erik,ik ben ontembaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:24
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Huh Deze opmerking volg ik niet helemaal!  |
Ik ook niet hoor,Tess
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:39
|
|
|
|
geen vrouw worden dan, leanne, en lekker leanneke blijven; lijkt me veel en veel interessanter!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | GOOOOOOOOOOOOOOODmorning sunshine!
Het wordt weer een heerlijke nieuwe dag!Het zonnetje schijnt,volop tijd voor werk en sport,ik ga dr in ieder geval van genieten
Ik ga schieten,wie vangt?
 |
zit je op je gemakkie t forum te lezen.........wordt je notabene weer afgeschoten!! k had beter van je verwacht, leanne!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zit je op je gemakkie t forum te lezen.........wordt je notabene weer afgeschoten!! k had beter van je verwacht, leanne!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:59
|
|
|
|

En nog vele jaartjes er bij MAAIKE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:59
|
|
|
|
Hoop dat ik slechtste moment gehad heb voor vandaag ... is wel een dagje afwachten ... men oudste dochter deze nacht naar spoedopname gedaan ... ik kreeg nu net bericht dat ze haar nu overbrengen naar een universitair ziekenhuis .... ze is 30 weken zwanger ... Goed voor mij is nu wel dat ik bij haar zoontje moet blijven ... dus spelen en niet te veel tijd om te piekeren ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 10:00
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hoop dat ik slechtste moment gehad heb voor vandaag ... is wel een dagje afwachten ... men oudste dochter deze nacht naar spoedopname gedaan ... ik kreeg nu net bericht dat ze haar nu overbrengen naar een universitair ziekenhuis .... ze is 30 weken zwanger ... Goed voor mij is nu wel dat ik bij haar zoontje moet blijven ... dus spelen en niet te veel tijd om te piekeren ... |
Och meid.......erg spannend,sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|