ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 11:12

CHATULIEM619 schreef:
PETRA IS WEER TERUG, WAT HEB IK HAAR GEMIST!!!!!

kan ik me voorstellen chat,
als je zoveel van der houd.
van harte gefeliciteerd met je teruggekeerde schat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 11:14

Een dag zonder Petra, is een dag niet geleefd. Nu nog koffiepads ophalen en mn dag is weer compleet....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 17 september 2010, 11:20
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 11:22

CHATULIEM619 schreef:
Een dag zonder Petra, is een dag niet geleefd. Nu nog koffiepads ophalen en mn dag is weer compleet....

Drinkt Petra geen andere koffie? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 12:02

CHATULIEM619 schreef:

Hoera!Kun je weer lekker met dr knopjes spelen en dr flink opwarmen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 12:33

LEANNE226 schreef:

Hahahahahaha....Le toch!!
Ik lig helemaal in een deuk hier.....

Maarre chat......trek je er niks van aan.....en geniet er maar van!
Leg haar maat stevig in de watten......dan blijft ze wel!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 12:42

GRIFFIN748 schreef:
is er al enige duidelijkheid over de begintijd van de rondlij/eiding door de stad Groningen?

als de planners van mijn werk mee willen werken, kan ik misschien ook mee. één persoon stelt dat al op (hoge) prijs, namelijk.

Coole smiley met zonnebril

Dat zou je aan chat moeten vragen want hij kwam op het idee om als gids de rondleiding te geven door de stad van Groningen.

In elk geval tegen 18:00 uur in Zeegse te zijn voor een lekkere hap.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 12:44

CHATULIEM619 schreef:

Ach Chatuliem, de een heeft Petra.....geef mij George maar! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:00

CARIN303 schreef:
Wij, vrouwen, denken nog te vaak dat mannen jagers zijn, niet dus!
Mannen vinden het ook leuk als de vrouw het initiatief neemt, ook zij zijn onzeker in het leggen van ( eerste ) contacten.
Dus Anita......zie je een leuke vent, word je nieuwsgierig naar hem, stuur een leuk mailtje en wacht af.
Vraag hem niet direct ten huwelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar begin lekker luchtig en wie weet waar het op uit loopt!
Succes meid....welkom in de onzekere wereld van contact leggen met leuke mannen Knipoog smiley

In begin voor ik een relatie kreeg was ik erg onzeker en naief.
De 1e zoen was voor ik een relatie kreeg bij een 1e date van de 10 verschillende date`s eind 2005. De ene keer haak jij af en de andere keer dat hij af haakt. Vaak was dat men mij wat te stil vond in een beginnend gesprek tja ik ben geen persoon die een waterval van woorden heeft ik zeg heus een keer wat en als het mij niet aan staat dan hoor je mij wel. Verder vond ik de personen in kwestie teveel van 2 wallentjes eten en daar hou ik abseluut niet van neej in die zin zoek ik een man die geestelijke ruggraat heeft en net als mij zuiver en dicht bij Gods Woord wil leven. Alleen ik verneem dat het als een speldenknop in de hooiberg het niet te vinden is het is er zeker wel dat geloof ik weer wel alleen zoiets moet je als een lantaarn op zoektocht gaan of in mij geval wachten op die man die God voor ogen heeft.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:07

LEANNE226 schreef:
Ze mag alleen niet weer nat worden, dan ben ik haar weer drie weken kwijt....
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:17

ANNETTE792 schreef:
Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop Twijfelende smiley

wat een eigenwijsje.
Misschien dat hij/zij weer een stukkie gaat zwemmen en in de tussen tijd gegroeid is dat hij/zij niet meer terug kan.
Afwachten maar lieve Annette. Sterkte met de laatste loodjes
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:21

CHATULIEM619 schreef:
Ze mag alleen niet weer nat worden, dan ben ik haar weer drie weken kwijt....

En ik maar denken denken wat zullen ze nu bedoelen Smiley die vol vragen zit Clown smiley

Ik zou wel wat kunnen bedenken......mobiel, dvd, tv, uuuh Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:27

JONATHAN890 schreef:
en ze bestaan echt hoor leuke mannen.... Slapende smiley

Maar ik begrijp jouw punt wel wat je nu maakt Anita. Wacht voor je tijd, laat alles gewoon even. Ik heb dat zelf ook gehad, dat ik een aantal kontakten had in de tijd, en niet degene tegenkwam van wie ik dacht....wauw dit is ze. Pas toen ik dat echt naast me neer kon leggen, ontstond er een soort open vrijheid in mijn gedachten.
En natuurlijk had ik mijn verlangen en ideeën hoe ik graag mijn leven zou willen zien. Maar ik had het gelaten bij Degene die uiteindelijk mijn leven echt begrijpt, echt weet wat goed voor mij is, echt weet wanneer de tijd goed is, echt weet wie past bij mij, en weet voor wie ik er kan zijn.
En dan zie je dingen opeens op zijn plekkie vallen en verwonder je je alleen maar en ben je dankbaar.

Als jij ff geen zin hebt om kontakten te leggen, doe dat dan niet. Als je iemand ziet die je wel leuk vindt, doe het dan juist wel. Ga niet wanhopig zoeken, als er iemand is die jou waard is, die jouw interesse wekt, ga er dan voor. En ga met al je dingen hand in hand met God erbij.

Wat betreft degene die jou tegen gevallen zijn, waar bij jij steeds het initiatief nam. Denk daar even goed bij na, waarom zocht je dat type man op? zitten er overeenkomsten in hetgeen jou boeide bij hen? kan je er wat van leren? als je daar een antwoord op vindt, probeer voortaan vooraf te bezien, achteraf doet zoveel pijn.

Zoals ik al weergaf daarvoor in begin was ik vrij naief en onzeker ik wist niet wat mij te wachten stond en omdat ik rondom mij heen keek waren al vrienden van mij die verkering hadden of waren al getrouwd en kregen kinderen er ontstond bij mij soort van jaloersi hun wel en ik niet. Alleen ik wist er niet mee om te gaan uit gaan deed ik niet en de behoefte had ik die tijd en nu nog steeds niet. Alleen hoe kom je in contact ik ging kijken op internet in 2005 kregen we thuis voor het eerst een computer in huis met internet en ging ik mij tot abonnee van christelijke datingsite`s aanmelden. Zovan misschien kom ik via deze wijze in contact met een jonge man. Ging de profielen langs en keek of de inhoud christelijk is en stelde vragen naar de persoon in kwestie en dan een date. Mij als persoon was in begin vaak de kat uit de boom kijker en erg verlegen en naief. Als jong meisje had ik weinig inzichten in dit soort dingen ik wist niet eens wat verkering van inhoud was dus ik was bij 1e verkering al blij van he ik tref een jonge man en was gelijk in de wolken. Klikte ook van beide kanten en hij was ook erg aardig tegen mij na 1 week dat we verkering hadden mocht ik zijn auto mee om te rijden want hij woonde ver weg voor mij in die tijd had ik de auto van moeder te leen. We hadden 5 maanden verkering en het liep goed alleen die laatste week hadden we wel eens ruzie en woordenwisseling ik dacht dat hoort er wel bij en ik vond hem ook leuk. We zijn 1 week verloofd geweest en half jaar later zouden we gaan trouwen alleen in die tussen tijd van de verloving verandere hij enorm was niet meer aardig en gebruikte woorden tot manipultie en comandatie zo agresief werd hij wel ik heb nooit klappen gehad daar niet van maar daar was voor mij de maat wel vol en heb ik uit gemaakt. Je loopt een beschadiging op van hart en je kan weinig anderen meer vertrouwen heeft 1 jaar geduurt voor ik een 2e relatie aan ging maar dat heeft niet lang geduurd 3 maanden hij was wel aardig alleen onze karakters leken veel opelkaar dat het ging botsen. De andere 2 waren in begin lief maar als men hun zin niet kregen viel men jou aan ik ben 1x door iemand te grond geslagen dat maakte mij erg bang de andere vernam ik in hoe iemand met zijn eigen dieren omging daar had ik geen goed gevoel bij over dus binnen 1 maand had ik de verkering ook uit gemaakt. Dus vertrouwen in mannen is mij grote deels beschadigt je probeert je wel weer overheen te zetten maar als mannen de karakters hebben van comandatie, manupulatie en agresief zijn dan haak ik al af. In de dingen maakt mij als mens dat ik nu meer vertrouwen in mijzelf heb en af en toe te snel een grote mond op kan zetten of snel aangebrand ben als iemand mij probeert in een hokje te plaatsen of over mij heen wil lopen van mij gevoelig en zacht karakter heb ik naar nu een muurtje om mij heen gebouwd.

Maar goed ik leg verder alles in Gods hand en Hij voorziet.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:28

LOES550 schreef:
En ik maar denken denken wat zullen ze nu bedoelen Smiley die vol vragen zit Clown smiley

Ik zou wel wat kunnen bedenken......mobiel, dvd, tv, uuuh Smiley met dichtgeplakte mond

Niet teveel denken Loes....
Chat gaat ons echt wel vertellen wie PETRA is!!
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:29

NES843 schreef:
Tja, was een beetje te snel met aanmelden met kaartjes bestellen, na het bestellen van de kaartjes realiseerde ik mijn dat er ook wat dichterbij concerten zijn, maar ja het leed is al weer geschied...

ben nog optijd thuis gekomen, kreeg een lift van iemand die ik ken naar rotterdam en daar de trein gepakt en daarna de tram.

Het concert verliep niet echt vlekkeloos maar het wel wel heel leuk om mee te maken. ze hebben 4 a 5 nummers van hun nieuwe cd Koninkrijk gespeeld ongeveer 3 nummers van Votum en nog een paar andere nummers van de albums U en Live in Utrecht. Dus het was een klein feestje. Ik heb wel genoten..

Bless iedereen!
Ernesto

Geweldig zeg. Leuk dat je nog even verslag doet. Ik was al erg benieuwd. Ik kon Sela helemaal niet en nu via you tube gehoord. Wel jammer dat ik niet alle nummers ken. Zo lekker om mee te zingen.
Heb nog een week om te oefenen
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley groetjes
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:32

MARIANNE338 schreef:

Haha, dat is vaker tegen mij gezegd

Ben benieuwd.......rustig afwachten dus
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:35

LOES550 schreef:
Ik snap precies wat je bedoelt Anita.
Ik worstel met hetzelfde.
En dan ga ik Prediker 3 maar weer goed lezen. Ja, ik weet t allemaal. En dat God ook van ons verlangt dat wij ook dingen ondernemen. Maar wanneer is dan het goede moment om iets te ondernemen? Het lijkt soms echt of je altijd het verkeerde kiest. Dat geld tenminste voor mij dan.
Ik bid met je mee. Dat God deuren voor ons wilt openen en laat zien welke weg we moeten gaan.
liefs Loes

Wel vriendelijk van je dat je voor mij mee wil bidden en ook begrijpt in hoe de dingen zijn en ervaart. Ja alleen God overziet de dingen en weet wat bij ons past.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:45

MOTORMUIS997 schreef:
Ha, ha!!!! Tja, ze zeggen wel es: "Liefde maakt blind" Clown smiley Maar eh... Mario, als jij haar wel zag, waarom heb JIJ haar dan laten lopen...?! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Of was dat 'laten lopen' de bedoeling van de 'wokmannen'. Met een Tomtom in de hand, en het dan tóch nog presteren niet bij de bestemming te komen!!! Knipoog smiley

Een pc heeft helaas nog geen zintuigen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:57

FRANKT627 schreef:
Willemijn, ken je deze?

http://www.youtube.com/watch?v=OGEjKV6eDxY&feature=related

Knipoog smiley Frank

Ik ken hem niet, maar heel erg mooi Frank
Nu ben ik in een vrolijker bui

http://www.youtube.com/watch?v=alO5FYSWDx0&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 13:58

http://www.youtube.com/watch?v=xXCnvROuv2s&feature=related

Lekker uit je bol gaan!! Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
LOES550
op vrijdag 17 september 2010, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 14:16

MARIANNE338 schreef:

Ik heb zo langzamerhand een donkerbruin vermoeden...........
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 14:50

Genezingsdienst.

Op 1 oktober genezingsdienst bij Edgar Holder om half 8 vrijdagavond.

Bid voor mij genezing bedankt.

Ineke.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 14:58

IMKE917 schreef:
Ik heb zo langzamerhand een donkerbruin vermoeden...........

vooral donkerbruin Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:15

En wat dacht je van deze van Taizé:

http://www.youtube.com/watch?v=W_x9sVBHK4Q&feature=related

Op iTunes is er nog een mooiere van de Sint Thomas Music group.

Thomas, geen Sint.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 17 september 2010, 18:24
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:24

ok, mijn koffiepadmachine was van het merk Petra. Voor reparatie moest ze drie weken weg, en als je nu eenmaal gewend bent Senseo te drinken valt de gewone koffie behoorlijk tegen....
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:28

CHATULIEM619 schreef:

Leuke humor heb je Chat! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:34

WILLEMIJN232 schreef:
En het blijft mooi........alhoewel die andere Joe ook wel maar toch minder......

Joe Jackson had vroeger ook zo'n mooi nummer met Would you stay a little bit longer.....maar weet de originele titel van dat nummer niet meer.......
En in de Trouw stond eergisteren dat ik daar niets aan kan doen, dat noemen ze een 'seniorenmoment', goede krant toch weer die Trouw........

Heb het proberen op te zoeken voor jou, lief he Kussende smiley , maar niet gevonden.

Mario, die elke dag een dagje ouder word.

Laatst aangepast door
MARIO216
op vrijdag 17 september 2010, 15:34
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:35

MARIANNE338 schreef:

Let me guess....Chat means his Cat.... Verliefde smiley

Annette........
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 15:47

Vrijdag 17 September, Hand. 15: 22-29; Lastig.

Is het geloof niet erg lastig? Je mag dit niet, je mag dat niet. Geboden, verboden - wat een last.

Zeker, wie zo denkt, heeft gelijk! Het geloof is lastig. Het geloof legt ons een jukop. Maar: Jezus heeft gezegd dat Zijn last niet zwaar is. Sterker: Zijn juk is zacht!
Dat ontdekt de gemeente van Christus in elk geval op de grote apostelvergadering in Jeruzalem. Na de opening is er een belangrijk agendapunt: Welke voorwaarden moeten wij stellen aan heidenen die willen toetreden tot de kerk? Moeten ze besneden worden? Moeten ze nog meer geboden in acht nemen? Sommigen pleiten daarvoor, met name die gelovigen die vroeger hoorden bij de partij Farizeeërs. Maar uiteindelijk wordt iets anders besloten. En dit besluit wordt beschouwd als ingegeven door de Heilige Geest. Men zal de gelovige heidenen geen zwaardere lasten opleggen dan nodig is. Slechts met vier uiterst gevoelige geboden dient men rekening te houden: niet eten van wat aan de afgoden geofferd is, geen bloed gebruiken en daarom ook geen vlees van dieren die door verstikking om het leven zijn gekomen - want in het bloed is het leven! En tot slot: geen hoererij!

Dat is alles. Meer wordt niet gevraagd. Je vraagd je af, hoe iemand het christelijk geloof lastig kan noemen...
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:15

Lieve Anita,

Wij allemaal hebben ervaringen, op liefdesgebied, meegemaakt die niet brachten wat wij hoopten.
Natuurlijk ben je erg teleurgesteld en verdrietig en gekwetst als je merkt dat de ander niet is wat jij verwacht had, als je toekomst er ineens niet meer zo rooskleurig uitziet als jij bedacht had.
Tja, dan ga je muren bouwen,herkenbaar.

Je verwacht eigenlijk van een - potentiële leuke man- dat hij die muur gaat afbreken voor je zodat hij jouw ware,liefdevolle aard ziet maar.....zo werkt het vaak niet in de praktijk.
Draai het maar eens om, wil jij eerst muren afbreken voordat je zijn ware aard gaat zien?
Lieve Anita, bouw contacten langzaam op, ga een keer uit eten, eind wandelen, bouw aan weerskanten vertrouwen op, en de term verkering? Ach....zit het in een woord om te beschrijven wat je hebt? Nee toch...het zit in jullie beider harten!
Neem dus uitgebreid de tijd om elkaar beter te leren kennen ,geniet er ook vooral van!
Trouwen is een later station Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:17

ANNETTE050 schreef:
Let me guess....Chat means his Cat.... Verliefde smiley

Annette........

nope....dus ff verder denken wie chat's koffiemaatje zijn kan

Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 ... 6194 Volgende
Pagina 1242 van 6194