| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:08
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Verhuizen Zeker mijn profiel gelezen hè? Ik begrijp je zeker en ik ben het ook wel met je eens, maar dit probleem heeft al eens een relatie de kop gekost doordat we het te lang op z'n beloop lieten en in de vele lange gesprekken er niet uit kwamen. Ik wil dat nu voor zijn om ons beide een teleurstelling te besparen.
Bezint eer ge begint, was het toch? |
Nee... staat daar iets over verhuizen?? Ik ga gauw kijken 
Inmiddels gedaan, ik snap je, dapper! maar ik las ook iets anders...
Jesaja 40: 31: " Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht...
Leg het in Zijn handen, Hij maakt het je duidelijk.
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 20 september 2010, 17:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MENNE507
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:11
|
|
|
|
Hmmm ik heb niet zoveel diploma's als dat ik wel zou willen... Als ik een persoon tegenkom die slimmer is dan ik, of nog beter: die mij op mijn eigen terrein aan kan of verslaat... Dan vind ik dat erg aantrekkelijk... Naast een mooie lach is een scherpe(re) geest voor nummero uno op het gebied van aantrekkingskracht. :) Uiteraard moet er naast aantrekkingskracht wel wat meer diepgang inzitten, anders word het niks... Toch let ik niet op "opleidingsniveau" van mensen, zegt namelijk zo verdraaid weinig over het brein wat erachter zit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:17
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Voor het avondje uit gaan mee:
BILLY701 Mary052 Anita324 CHATULIEM619 Trijnie671 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168
Adres:
Ribhouse Texas Amerikaans Grill Restaurant Hoofdweg 42 9483 PC Zeegse
http://www.ribhousetexas.nl/
Tijd: 17:30 - 20:00 uur Gezellig en lekker eten  |
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 20 september 2010, 22:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:24
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Nee... staat daar iets over verhuizen?? Ik ga gauw kijken 
Inmiddels gedaan, ik snap je, dapper! maar ik las ook iets anders...
Jesaja 40: 31: " Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht...
Leg het in Zijn handen, Hij maakt het je duidelijk. |
Dank voor je terechtwijzing! Je hebt gelijk!
Ik ben wrs veel te ongeduldig Ik zou het liefst nu van God willen horen of ik er aan goed aan doe om met deze man verder te gaan. Voor het te laat is en er diepe gevoelens gaan meespelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:33
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank voor je terechtwijzing! Je hebt gelijk!
Ik ben wrs veel te ongeduldig Ik zou het liefst nu van God willen horen of ik er aan goed aan doe om met deze man verder te gaan. Voor het te laat is en er diepe gevoelens gaan meespelen. |
Heel begrijpelijk......en herkenbaar  Veel wijsheid gewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:35
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Heel begrijpelijk......en herkenbaar  Veel wijsheid gewenst! |
Dank! Voor je begrip en het meedenken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank! Voor je begrip en het meedenken!  |
Your welcome
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:41
|
|
|
|
Oh,lieve mensen, is dit niet niet de erfenis van onze vorige generatie? "Ja hoor, natuurlijk gaat het goed"....maar intussen. Selluf doen/oplossen,amehoela!
En om daar vanaf te komen kost je een enorme investering in jezelf en daarnaast openheid naar de ander toe, soort van lef dus. Niemand vind je ineens niet meer leuk als je zegt dat het niet gaat,dat beelden wij onszelf in. Dus zeg hoe je je voelt,wat je vindt en ervaar hoe heerlijk en bevrijdend dat werkt voor jezelf!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:43
|
|
|
|
| MENNE507 schreef: | Hmmm ik heb niet zoveel diploma's als dat ik wel zou willen... Als ik een persoon tegenkom die slimmer is dan ik, of nog beter: die mij op mijn eigen terrein aan kan of verslaat... Dan vind ik dat erg aantrekkelijk... Naast een mooie lach is een scherpe(re) geest voor nummero uno op het gebied van aantrekkingskracht. :) Uiteraard moet er naast aantrekkingskracht wel wat meer diepgang inzitten, anders word het niks... Toch let ik niet op "opleidingsniveau" van mensen, zegt namelijk zo verdraaid weinig over het brein wat erachter zit... | \
Mooi en wijs gezegd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:51
|
|
|
|
|
Wil degene die reserveert zijn mobiel geven aan degene die meegaat. Misschien wel zo handig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:55
|
|
|
|
Toen ik net een computer had ( de allerlaatste van alle mensen die ik kende ) kreeg ook ik een mail van een vrouw uit mijn kerk. Een waarschuwingsmail met het verzoek deze door te sturen naar iedereen uit mijn adresboek. Gehoorzaam als ik ben,dit gedaan dus. Nou, dat heb ik geweten, nog nooit heb ik zoveel mail ontvangen als die dag. Werkelijk van iedereen kreeg ik een bericht terug dat dit een hoax was, wist niet eens wat dat was ,maar had wel door dat het niet goed was. Sinds die dag stuur ik maar geen mail meer door op verzoek van anderen,haha.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 17:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Wil degene die reserveert zijn mobiel geven aan degene die meegaat. Misschien wel zo handig. |
Logisch dat er geen hond mee wil,dan moet je je mobiel weggeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 18:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Logisch dat er geen hond mee wil,dan moet je je mobiel weggeven  |
Haha, heb nog wel een ouwe liggen voor het goede doel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 18:34
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Oh,lieve mensen, is dit niet niet de erfenis van onze vorige generatie? "Ja hoor, natuurlijk gaat het goed"....maar intussen. Selluf doen/oplossen,amehoela!
En om daar vanaf te komen kost je een enorme investering in jezelf en daarnaast openheid naar de ander toe, soort van lef dus. Niemand vind je ineens niet meer leuk als je zegt dat het niet gaat,dat beelden wij onszelf in. Dus zeg hoe je je voelt,wat je vindt en ervaar hoe heerlijk en bevrijdend dat werkt voor jezelf! |
Gedeeltelijk mee eens Carin! helaas gebeurd het wel dat mensen juist willen horen dat het goed met je gaat, en dat ze het niet aankunnen met je mee te leven of door te vragen... dus lef is niet altijd de oplossing!! Een poosje geleden schreef ik het volgende, dit was nav het lang zwijgen van belangrijke personen in mijn leven, die het echt even lieten afweten omdat het w.s. 'te lang' niet zo goed met me ging...dus er zit echt meer aan vast dan lef en bevrijding, nl. ook eerlijkheid en verliezen.
Te lang verdriet? Je hoort het wel eens om je heen eerst veel heel veel, nu haast meer geen één.
duurt het te lang, mag dat niet? kun je het zat worden, andermans verdriet?
is het dan waar? wat ze zeggen over scheiden en geluk? maakt je scheiding relaties die je met de ander hebt ook stuk?
belangrijke data ze komen toch echt wel voor ik begrijp dat , ik ga dan ook door..
maar ik ben met 3 personen 2 kleintjes die bij mij wonen
die nog vragen, mam het is jullie trouwdag vandaag... hoe zit dát dan? en ik het weer uitleg, zo duidelijk als ik kan...
mam, gaan we met de caravan dit jaar? en ook ik heb niet altijd mijn antwoord klaar...
het belangrijkste is hun verdriet en leed wat het met hen (mijn kostbaarste bezit) deed
hun verdriet hun vragen het is zwaar soms, dat alleen te dragen...
ik zwijg nu maar liever...en koester juist de mensen die me zomaar even bij de arm pakken, me een fijn weekend wensen
vaak de hoek waaruit je het minst mag verwachten blijk je te leven in hun gedachten
ik vecht en knok voor de kinderen en hun leven ik neem het mezelf niet kwalijk dat ik aan anderen nu even minder heb te geven..
Marieke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 18:41
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Visser lief dat je toch nog aan me denkt  |
Wat dacht je dan , ik ben je zomaar niet vergeten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 19:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als christen blijven we ons medemens voor ogen houden en liefde geven.
Anita, als je dit schrijft en meent kan je het bovenstaande wat je schreef wel schrappen......... Zo schrijf en denk je niet over anderen, en je bent niet de enigste hier op het forum hoor..... Je kan het met andersdenkenden niet eens zijn maar je doet nu net als zij doen......lekker veroordelen en de meest vreselijke kreten hier neerzetten....... Zie in liefde om naar de ander dat is wat God van ons vraagt en dat is heel wat anders dan het met iemand of zijn overtuiging eens zijn..... Triest om dit allemaal hier te lezen....... Ik sluit me bij Hannah aan die eerder bij een reactie schreef: schaam je.....! |
...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......???????????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 19:59
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Wil degene die reserveert zijn mobiel geven aan degene die meegaat. Misschien wel zo handig. |
Ik krijg verscheidene mails over de verzameltijd, maar....HELAAS!!! Ik weet het ook niet... Jullie moeten hiervoor bij Adrianne zijn (degene die het onderwerp eeft geplaatst). Toedeledoki! Heb er ongelooooooflijk veel zin an!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:05
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Voor een gedeelte heb je gelijk Jonathan(Carin ook), maar ik ga er een schriftgedeelte tegenin brengen. Het staat in Handelingen hoofdstuk 5.
Hand. 5:12 De apostelen verrichtten vele tekenen en wonderen onder het volk. De gelovigen kwamen eensgezind bijeen in de zuilengang van Salomo, 13 en ofschoon niemand zich daar bij hen durfde te voegen, sprak het volk vol lof over hen. 14 Steeds meer mensen gingen in de Heer geloven, een groot aantal mannen zowel als vrouwen, 15 en ze legden zelfs zieken op draagbedden of matrassen buiten op straat, in de hoop dat toch ten minste de schaduw van Petrus, wanneer hij voorbijkwam, op een van hen zou vallen. 16 Ook vanuit de steden rondom Jeruzalem stroomden de mensen toe; ze brachten zieken mee en mensen die door onreine geesten gekweld werden, en allen werden genezen. |
Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:12
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: |
De media geven een verkeerde indruk van datingsites,ken je de Lexa radioreclame?"deze week gedate en volgend weekend gaan we naar Antwerpen",grof gezegd:effe daten en een week later heb je dr op dr rug,komt het halen,komt het halen  |
heb jij nou werkelijk het idee dat de praktijk op cm zo erg veel anders is????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Okay Cross, maar er staat duidelijk bidden tot God en niet ...samenkomen in een grote hal met iemand die pretendeert iedereen te genezen. jaja.....ik weet het,kan een zeikerd zijn maar ik blijf bij mn mening! | Maakt het wat uit waar en hoe het gebeurt? Is het niet veel belangrijker dat het gebeurt? Dat mensen speciale aandacht geven in een dienst is volgens mij ook niet zo bijzonder, want je hebt toch ook wel eens andere themadiensten? In mijn ogen wordt er te weinig gebeden voor genezing en mag je daar best wel van tijd tot tijd aandacht aan besteden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:17
|
|
|
|
| MENNE507 schreef: | Hmmm ik heb niet zoveel diploma's als dat ik wel zou willen... Als ik een persoon tegenkom die slimmer is dan ik, of nog beter: die mij op mijn eigen terrein aan kan of verslaat... Dan vind ik dat erg aantrekkelijk... Naast een mooie lach is een scherpe(re) geest voor nummero uno op het gebied van aantrekkingskracht. :) Uiteraard moet er naast aantrekkingskracht wel wat meer diepgang inzitten, anders word het niks... Toch let ik niet op "opleidingsniveau" van mensen, zegt namelijk zo verdraaid weinig over het brein wat erachter zit... |
Er word ook nergens beweerd dat hoe hoger de opleiding, hoe beter de partner is... (integendeel juist, mijn exvrouw is drs en registeraccountant na n afgeronde studie Nyenrode) Wel denk ik dat een partner van ongeveer gelijk opleidingsniveau zo zn specificieke voordelen KAN hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:19
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | ...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......??????????????????????? |
Als ze mij wil veroordelen dan moet ze door gaan ik zit er niet mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Maakt het wat uit waar en hoe het gebeurt? Is het niet veel belangrijker dat het gebeurt? Dat mensen speciale aandacht geven in een dienst is volgens mij ook niet zo bijzonder, want je hebt toch ook wel eens andere themadiensten? In mijn ogen wordt er te weinig gebeden voor genezing en mag je daar best wel van tijd tot tijd aandacht aan besteden. |
Het maakt idd niet uit waar en hoe het gebeurd...
En das nou net het probleem Chat... het gebeurd in die diensten zo weinig tot (standaard) helemaal niet, dat het mensen afstoot van het geloof. En das nou net NIET de bedoeling!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:21
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | | Als ze mij wil veroordelen dan moet ze door gaan ik zit er niet mee |
Ik ga alleen voor de Waarheid !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:27
|
|
|
|
Ben elke keer blij dat ik word aangevallen het is voor mij een teken dat ik op de juiste weg ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als christen blijven we ons medemens voor ogen houden en liefde geven.
Anita, als je dit schrijft en meent kan je het bovenstaande wat je schreef wel schrappen......... Zo schrijf en denk je niet over anderen, en je bent niet de enigste hier op het forum hoor..... Je kan het met andersdenkenden niet eens zijn maar je doet nu net als zij doen......lekker veroordelen en de meest vreselijke kreten hier neerzetten....... Zie in liefde om naar de ander dat is wat God van ons vraagt en dat is heel wat anders dan het met iemand of zijn overtuiging eens zijn..... Triest om dit allemaal hier te lezen....... Ik sluit me bij Hannah aan die eerder bij een reactie schreef: schaam je.....! |
ik ga mij geheel niet schamen!! voor 100% sta ik achter mijn eerdere posting. dat mensen hier alleen het laatste zinnetje lezen of kunnen onthouden, zegt meer over de begrijpend leeskwaliteit van hen, dan over mijn gehele stukje. niet alleen bijbelteksten worden uit hun verband gerukt op dit forum, zelfs een in begrijpbaar nederlands gestelde posting weten mensen nog te vernaggelen hier... triest hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:30
|
|
|
|
Willemijn als zuster blijf ik van u houden zoals Jezus van u houdt
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:42
|
|
|
|
Sorry mensen, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de foto toch de doorslag geeft. Ook al is de tekst mooi of niet mooi opgesteld.
Er zullen best mensen zijn met een minder uiterlijk en die toch zijn of haar tekst goed heeft opgesteld. Die worden dan grotendeels niet aangesproken Trouwens, op een profiel kan je of wil je ook niet alles kwijt. Of je hebt de gave van het woord niet. Dan zou de foto wel eens de doorslag kunnen geven om toch die persoon aan te spreken. Het is zo dat minder mooie mensen meestal in de kou blijven staan. Zelfs na enkele diepere mails of privé chats waaruit blijkt dat de minder mooie persoon veel wijsheid en goedheid in zich heeft.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:44
|
|
|
|
Ben blij dat in mijn gemeente gewoon heel regelmatig gebeden word voor de zieken. Ben ook naar genezingsdiensten geweest en daar mooie dingen mogen zien. God kan en wil genezen maar waarom het niet bij iedereen gebeurt?? Jan Zeilstra heeft daar mooi boekje voor. 50 hindernissen op de weg naar genezing. Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 20:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Sorry mensen, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de foto toch de doorslag geeft. Ook al is de tekst mooi of niet mooi opgesteld.
Er zullen best mensen zijn met een minder uiterlijk en die toch zijn of haar tekst goed heeft opgesteld. Die worden dan grotendeels niet aangesproken Trouwens, op een profiel kan je of wil je ook niet alles kwijt. Of je hebt de gave van het woord niet. Dan zou de foto wel eens de doorslag kunnen geven om toch die persoon aan te spreken. Het is zo dat minder mooie mensen meestal in de kou blijven staan. Zelfs na enkele diepere mails of privé chats waaruit blijkt dat de minder mooie persoon veel wijsheid en goedheid in zich heeft.
Frank |
Helemaal mee eens!
|
|
| Naar boven |
|
|