ChristianMatch

Forum

Onbegrijpelijke - koranverbranding
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 18:39

ANNETTE050 schreef:
idem dito Willemijn...het ging mij ook om de toon van je reactie op iemands posting... zich schamen voor een eigen mening??

En wat is jouw mening hier nu over? Als je hier een eigen mening neerzet kan je verwachten dat mensen dat absoluut niet met je eens zijn........en dat dan ook bestrijden.......is het boeiende van een forum nietwaar......?
Je moet niet gelijk uit iedere zin opmaken dat je iemand veroordeelt........we hebben het erover en zijn het niet eens.....en daarin bestrijden we elkaar, heel wat anders dan veroordelen.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 21 september 2010, 18:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 18:46

MARIAN519 schreef:
Er bestaan verschillende boekjes over seks voor het huwelijk.
Denk dat je het beste bij je geweten te raad kunt gaan.
Als er liefde is bij beiden..én je hebt er een goed gevoel over, heb je zelf ook de teugels in handen.
Je weet wat kan en voor jezelf verantwoord is, houd dat voor ogen en blijf bidden, God in alle dingen van je leven betrekken.
Als je er rust bij ervaart geloof ik dat het goed is.
God is een God ook van lichamelijk genieten, lees Het Hooglied maar, dat is niet voor niets in de Bijbel geplaatst.
Lachende smiley
Marian, je bent 55. Naarmate je ouder wordt worden dingen ook minder belangrijk vind ik. Maar stel je je eens voor dat je 25 bent en pas gescheiden. De hormonen gieren je nog door de keel en elke man die je ontmoet geeft je meteen die lichamelijke verlangens. Zou je dan nog hetzelfde doen, afgaan op je gevoel? Of zou je dan eerst meer zekerheid willen hebben? Loop je anders geen kans om van man tot man te gaan?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 21 september 2010, 18:52
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 19:08

CHATULIEM619 schreef:
Marian, je bent 55. Naarmate je ouder wordt worden dingen ook minder belangrijk vind ik. Maar stel je je eens voor dat je 25 bent en pas gescheiden. De hormonen gieren je nog door de keel en elke man die je ontmoet geeft je meteen die lichamelijke verlangens. Zou je dan nog hetzelfde doen, afgaan op je gevoel? Of zou je dan eerst meer zekerheid willen hebben? Loop je anders geen kans om van man tot man te gaan?

Chat,er staat "als er liefde is bij beiden",het gaat niet over een toevallige ontmoeting.
Bovendien heeft je libido niets te maken met je leeftijd,uit onderzoek is zelfs gebleken dat ouderen seks net zo hoog waarderen als jongeren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 19:14

MARISKA601 schreef:
Het is herfst.

De mist buiten doet mij denken aan vroeger.
Ja heel vroeger , toen ik nog jong was.
Dagelijks een fietstochtje van mijn huis, naar de middelbare school.
Ik zal een jaar of 13/14 geweest zijn.
Eerst ca 10 minuten fietsen om de wijk uit te komen, en dan nog ca 10 minuten langs de snelweg die richting de brienenoordbrug ging.
En daar vlakbij was mijn school.
Als het mistig was was die weg altijd wat mysterieus.
Je zag niet veel, je hoorde het verkeer razen over de weg maar je zag het nauwelijks.
En op en langs het talud waren volstuintjes meen ik en hier en daar liep een paard te grazen.
Een herfstachtige geur hing er.
Aan de ander kant van hiet fietspad was en weg en daar achter lag het kralingse bos.
Daar fietse ik ook vaak om naar de dependence te gaan.
Er hing een mysterieuze waas dan over de kralingse plas.
En in de verte doemde dan de molen op en ik wist dat ik dan bijna het bos uit was.
En die geuren die ik rook, ik vergeet ze nooit meer.

Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=E1nbvplgElw&feature=related

En gefeliciteerd met je 2000e Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 19:16

MARIO216 schreef:
Tijd geleden dat ik hier wat gezegd heb...nu dus wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mooi dat je dr bent,ik kom nl. mijn bonus halen! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hoort iemand nog wel eens wat van Imre?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 19:46

GRIFFIN748 schreef:
als er mensen zijn die langs het traject Hilversum-Zwolle-Zeegse wonen en mee willen vliegen, dan kan dat. ik heb 3 plaatsen over in de Saab.

Rij je dan net als in Noordwijk voorbij de afspreekplek, of word ik nu te bij de hand?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 19:49

WILLEMIJN232 schreef:
En wat is jouw mening hier nu over? Als je hier een eigen mening neerzet kan je verwachten dat mensen dat absoluut niet met je eens zijn........en dat dan ook bestrijden.......is het boeiende van een forum nietwaar......?
Je moet niet gelijk uit iedere zin opmaken dat je iemand veroordeelt........we hebben het erover en zijn het niet eens.....en daarin bestrijden we elkaar, heel wat anders dan veroordelen.....

ja.....k had alleen een vraag over de manier waarop gereageerd werd....
mag toch wel? t'ís een publiek forum....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 19:56

LEANNE226 schreef:
Chat,er staat "als er liefde is bij beiden",het gaat niet over een toevallige ontmoeting.
Bovendien heeft je libido niets te maken met je leeftijd,uit onderzoek is zelfs gebleken dat ouderen seks net zo hoog waarderen als jongeren Knipoog smiley
Als de behoefte groot is, is het gevoel al snel goed, bij beide...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:02

[quote=GRACE585]
dat neem je elkel maar aan weten doe ook jij dat niet
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:15

ERIK390 schreef:
bootje is gekapseisd en jullie blijven leidsaam toe kijken zonder een helpen de hand uit te steken arme Smiley die vol vragen zit visser al die het van die vrouwen het moet hebben

Erik, je hebt dé kans voor een koelbloedige heldendaad ten aanschouwen van al dit vrouwelijk schoon aan je voorbij laten gaan. Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:17

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+
Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 40 jaar?
sambal490 35 jaar

Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen..... Lachende smiley

..[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:17

Heb jij dat nou ook weleens?

Ik wil een mail versturen naar meerdere mensen tegelijk maar.....dat gaat dus niet!
Zou het een optie zijn dit toe te voegen op ons profiel?

Wat vinden jullie?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:20

ZINGA672 schreef:
Erik, je hebt dé kans voor een koelbloedige heldendaad ten aanschouwen van al dit vrouwelijk schoon aan je voorbij laten gaan. Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley met dichtgeplakte mond
zinga maar water is op dit moment koud en als vrouwelijk schoon hier aan voor bij gaat hoeven ze ook niet meer gewassen te worden
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:21

CARIN303 schreef:

Ik wil een mail versturen naar meerdere mensen tegelijk maar.....dat gaat dus niet!

Wat vinden jullie?

Als dat hetzelfde bericht zou zijn moet je een soort BCC optie krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:25

CARIN303 schreef:

Wat vinden jullie?

Hahaha; die optie heb ik ook al eens geopperd: een mailmerge functie voor mannen die eindelijk een geslaagde standaardbrief in elkaar hebben gefrummeld. En die ze dan, met kleine aanpassingen aan hele groepen vrouwen tegelijk kunnen versturen. Nu doen sommigen dat ook, maar ze moeten er veel meer moeite voor doen.

Ik vind het dus niet zo'n heel erg goed idee.... Wil me graag uniek blijven voelen Coole smiley met zonnebril

GrZing!

Btw; is jullie trouwdatum nú al bekend?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:26

ZINGA672 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+
Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
Frank627 leeftijd 40+
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 40 jaar?
sambal490 35 jaar

Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen..... Lachende smiley

..
[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:40

MARIO216 schreef:
Rij je dan net als in Noordwijk voorbij de afspreekplek, of word ik nu te bij de hand?

hoor ik nou een lama schijten? Clown smiley Knipoog smiley Engeltje smiley

maar goed, ik hoor het al...aanbod is dus niet nodig

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 21 september 2010, 20:41
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:55

ZINGA672 schreef:
Hahaha; die optie heb ik ook al eens geopperd: een mailmerge functie voor mannen die eindelijk een geslaagde standaardbrief in elkaar hebben gefrummeld. En die ze dan, met kleine aanpassingen aan hele groepen vrouwen tegelijk kunnen versturen. Nu doen sommigen dat ook, maar ze moeten er veel meer moeite voor doen.

Ik vind het dus niet zo'n heel erg goed idee.... Wil me graag uniek blijven voelen Coole smiley met zonnebril

GrZing!

Btw; is jullie trouwdatum nú al bekend?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Haha, aan die optie had ik helemaal niet gedacht!
Enne......wie nu nog niet doorheeft dat jij uniek bent,zou ik laten schieten!!

En nee....er is geen datum bekend,houd je wel op de hoogte als het zover is!
Naar boven

Auteur Bericht
FLOSHKE872

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:55

MARIO216 schreef:
Volgens mij is 11 september allang geweest. Ben je in je eentje geweest. Smiley die vol vragen zit

Ik ga graag naar Zeist een leuke dorpje
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:56

GRIFFIN748 schreef:
hoor ik nou een lama schijten? Clown smiley Knipoog smiley Engeltje smiley

Ik zou mijn gehoor maar es na laten kijken, Griffin, klinkt niet gezond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 20:57

ERIK390 schreef:
zinga maar water is op dit moment koud en als vrouwelijk schoon hier aan voor bij gaat hoeven ze ook niet meer gewassen te worden

Zucht....weer een man die het niet begrijpt!
Laat maar Zinga, verspilde moeite.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:00

ZINGA672 schreef:

GrZing!

Eerst moest ik hier smakelijk om lachen...
Toen, dacht ik.... gaat ze wat afkondigen waar ik niet van weet?
Heb ik iets gemist, stommer nog, ergens over gehad, wat ik vergeten ben?
Maar het eerste gevoel komt gelukkig weer terug...moet hier wel om lachen.

Onze trouwdatum.... ?? Ja wanneer gaan we die bekend maken? Weten we zelf ook nog niet.....de datum of was het nou het trouwen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:02

CARIN303 schreef:
Haha, aan die optie had ik helemaal niet gedacht!
Enne......wie nu nog niet doorheeft dat jij uniek bent,zou ik laten schieten!!

En nee....er is geen datum bekend,houd je wel op de hoogte als het zover is!

owh.... de andere helft heeft ook al gereageerd..... gelukkig bijna hetzelfde.

T schijnt dat je zoiets tezamen moet afstemmen
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:09

JONATHAN890 schreef:
owh.... de andere helft heeft ook al gereageerd..... gelukkig bijna hetzelfde.

T schijnt dat je zoiets tezamen moet afstemmen

En weer on topic, anders haal ik Chris erbij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:10

CARIN303 schreef:
Mmm.....ben dol op mn wasmachine en stofzuiger, daar heb je gelijk in , maar om die mee te nemen naar het hoge noorden om Petra te ontmoeten?
Nou nee dus!
Neem mn echt vriendje dan mee, zo een die terug praat als je wat zegt ( waar is de uitknop Knipoog smiley ).
Maar ben wel heel erg blij met hem hoor Verliefde smiley .

Verlegen lachende smiley Kussende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:13

CHATULIEM619 schreef:
Jullie zijn van harte welkom, maarre zullen we dan ook maar met mn Princess gaan gourmetten?

CARIN303 schreef:
Je hebt het maar goed voor elkaar Chat, Princess Petra Lachende smiley
Ik zal het zeker even aan mijn vriendje vragen,mij lijkt het erg gezellig!
Je hoort van ons.

Hé wat leuk....gourmetten bij Chatuliem...... wij stellen voor ergens in de week van 12/13/14 oktober....komt jou dat uit Chat???
Eén van die dagen zitten we toch in het noorden van het land. Bakkie koffie uit je Princess Petra en daarna gourmetten met haar.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:14

CARIN303 schreef:
En weer on topic, anders haal ik Chris erbij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oeps....ik sta al op 2 waarschuwingen...t zou mijn laatste zijn werd mij gemaild. Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:15

CHATULIEM619 schreef:

Chatuliem,
Ik weet niet welke dingen jij minder belangrijk vind worden?.
.
En ja, mijn antwoord geef ik aan een ouder iemand die al een huwelijk achter de rug heeft en dan nog..
God heeft ons een keuzevrijheid gegeven en als je God bij alle dingen in je leven betrekt, ben je er volgens mij al serieus mee bezig..
Dat heb ik wel gesteld in mijn reactie en ik denk dat wij zo moeten leven.
En er moet liefde zijn, en ja ..dat kan snel gaan en dan nog mag je zelf beslissen tot hoe ver je gaat in alle dingen ..keuzes maken en God raadplegen daarbij..dat wil ik aanreiken.
En zekerheid? Wanneer heb je zekerheid? Wanneer ken je echt iemand door en door? Alleen God is een zekerheid in mijn leven, verder kan alles elke dag anders zijn..dit leven biedt mij echt geen zekerheid...
En ik geloof niet dat je van man tot man dan wel vrouw tot vrouw zult gaan..jij?
Zelfs als je dat wel zou doen..dan zijn het jouw keuzes, als je alles maar bij God brengt en met Hem overlegt..
en als je achteraf ontdekt dat het een verkeerde keuze was, Hem om vergeving vraagt.

Laatst aangepast door
MARIAN519
op dinsdag 21 september 2010, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:16

Die mail naar meerdere tegelijk...tja, misschien dat Chris dit kan regelen, zal je hem moeten vragen/mailen.

Ik gebruik de Ctrl+C en Ctrl+V hier maar voor, andere optie is er geloof ik niet voor.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:17

CARIN303 schreef:
Zucht....weer een man die het niet begrijpt!
Laat maar Zinga, verspilde moeite.

tja...mannen schijnen toch niet ideaal te zijn
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 ... 6194 Volgende
Pagina 1261 van 6194