| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:15
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nee joh, zo klinkt elke saab ......  |
ik hoor het al: ik kan beter gewoon gaan werken op 9 oktober, dat levert tenminste nog wat op, in plaats van dat het geld (en ergernis vooraf) kost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:29
|
|
|
|
de acht-jarige zoon van mijn vriendin kijkt me met een bedachtzaam, serieus gezichtje aan;
- mijn vader en moeder gáán nie scheide, hoor; - o nee? das mooi kerel! gelukkig maar, he? want scheiden is helemaal niet leuk! - nee, maar ze kénne ook helemaal niet scheide, want ze kenne hun trouwringe nie meer afkrijgen, hun vingers zijn gewoon veels te dik!
een maatje meer heeft toch hier en daar wel voordelen dus......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:40
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | ik hoor het al: ik kan beter gewoon gaan werken op 9 oktober, dat levert tenminste nog wat op, in plaats van dat het geld (en ergernis vooraf) kost. |
Laat je niet wegpesten hoor of op de kast jagen mensen tegenwoordig zijn onderling rare wezens net als lama`s overal op spugen en kritiek geven. Wees een wijze lama grif soms gewoon beter om te zwijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:50
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Mocht er daarna nog tijd en energie over hebben kunnen we altijd nog iets anders bedenken van een leuke activiteit of bij mij thuis even nog een kopje koffie of thee drinken met een leuk gezellig spellentje. Alleen dat laat ik aan jullie zelf over ik geef dit gewoon even door. Dat mijn deuren ook voor jullie open zijn. |
Oja als je dan langs wil komen voor een leuk spel neem dan een leuk spel mee want ik heb lang niet alles in huis. Heb wel Dammen voor 4 en Ligretto. Dus als iemand een spel van Kolonisten heeft neem dan even mee is gezellig met een groepje te spelen of koehandel, enz. als we het maar leuk hebben.
Shalom,
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op woensdag 22 september 2010, 15:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:05
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | 
Hallo Iedereen,
In het mooie noorden waar veel rust heerst even er tussen uit van de stress ben je hier op de juiste plek.
Wil je voor die tijd de stad van Groningen in met de reisgids Chat dan bij hem je aanmelden en ergens in de stad tussen 12.00 - 13.00 uur afspreken. Dan krijg je de kans van je dromen om het mooie stad te bezichtigen.
Het was de bedoeling om eens gezellig op 9 0kt. naar een Texas Amerikaans Grill Restaurant te gaan.
Mocht je zin hebben en lekker daar te eten geef je dan ervoor op.
http://www.ribhousetexas.nl/
Tijd: om te verzamelen bij de ingang van het restaurant om 17:30 uur.
Groetjes,
Anita
Voor het avondje uit gaan mee:
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168
|
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op zondag 26 september 2010, 00:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | de acht-jarige zoon van mijn vriendin kijkt me met een bedachtzaam, serieus gezichtje aan;
- mijn vader en moeder gáán nie scheide, hoor; - o nee? das mooi kerel! gelukkig maar, he? want scheiden is helemaal niet leuk! - nee, maar ze kénne ook helemaal niet scheide, want ze kenne hun trouwringe nie meer afkrijgen, hun vingers zijn gewoon veels te dik!
een maatje meer heeft toch hier en daar wel voordelen dus......  |
Wat grappig zeg!
Hmm.....lag het maar zo simpel hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:24
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!
Marieke |
ik bedoel natuurlijk zaterdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:32
|
|
|
|
|
Als je 1 milky way neemt, krijg je trek in in meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:35
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
deze lijst is up to date. er zijn anonieme afmeldingen binnengekomen.
Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen.....
Wie een (party)tent heeft.. gelieve mee te nemen voor eventuele regendruppeltjes.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 22 september 2010, 16:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:56
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Soms zijn mensen horende doof, en ziende blind .....
Mat 13:15 Want het hart van dit volk is afgestompt, hun oren zijn doof en hun ogen houden zij gesloten. Met hun ogen willen ze niets zien, met hun oren niets horen, met hun hart niets begrijpen. Want anders zouden ze tot inkeer komen en zou ik hen genezen.”
Mensen zijn het niet met elkaar eens, komen met allerlei voorbeelden en schriftplaatsen, de één nog mooier dan de ander. Maar ze worden het nooit eens, niet bereidt om naar elkaar te luisteren. Als je niet naar elkaar wilt luisteren zal de Heilige Geest nooit, maar dan ook nooit, het Woord van God duidelijk kunnen maken, en blijven we maar doorgaan op eigen inzichten en gevoelens. Lees in bovenstaand maar eens handelingen 28 vanaf vers 17 .... |
Wat moet je volgens jou dan doen om wel de stem van de Heilige Geest te verstaan? Als je naar een ander luistert; wie garandeert mij dat die persoon de waarheid spreekt, of dat door die persoon de Heilige Geest tot mij spreekt? Ik luister graag naar mensen, graag naar de Heilige Geest, maar de bijbel blijft voor mij de toetssteen. Ook vwb mijn eigen inzichten en gevoelens.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Als je 1 milky way neemt, krijg je trek in in meer. |
Tuurlijk; daarom verkopen ze ze ook per zak!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:03
|
|
|
|
Klein nadeeltje hierin is nog wel dat bij het aanhalen (quoten) van iemand anders die ook al iemand aangehaald heeft niet meer de gehele tekst tevoorschijn komt. Mocht je toch beide reacties willen gebruiken, dan kun je:
- naar de originele reactie gaan, op reageren klikken bij die reactie en dan de gehele tekst selecteren en via rechtermuisknop kiezen voor kopiëren;
- vervolgens klik je op het pijltje voor vorige pagina om weer naar de rubriek te gaan, waar je dan de vervolgreactie kiest om op te reageren via de 'quote';
- door nu aan het begin van de tekst in het witte vak te gaan staan en via de rechtermuisknop te kiezen voor plakken, komen de beide reacties tevoorschijn;
- als je nu naar het einde van de tekst gaat in het witte vak, kun je je eigen reactie geven.
Een beetje een omweg, waar CM ons helaas nog niet in heeft kunnen helpen...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 22 september 2010, 21:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:11
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wat is het toch heerlijk om het forum te lezen...... wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden..... vriendelijkheid........ weet je wat ik me afvraag? willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen. en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt. terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf. oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?
ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk. als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet. jammer........ |
Sja; dat is het moeilijke van zo'n forum; hier heb je alleen maar woorden. En daar moet je het mee doen. Maar je mag het wel aangeven als je met bepaalde woorden moeite hebt. En ik heb er echt moeite mee als mensen, hoe verbloemd ook, elkaar het zwijgen op gaan leggen. Iedereen heeft het recht hier op het forum te posten.
Ik weet niet welke opmerkingen van Willemijn jij bedoelt met "stellig uit de hoek komen", maar de opmerking waarop ik reageerde vertaal ik met: "jouw bijdrage heeft geen meerwaarde; je had beter je mond kunnen houden". En dat vind ik persoonlijk nogal respectloos.
Daar komt bij dat Willemijn haar opmerking net zo goed op haar eigen opmerking kan toepassen. Wat is de meerwaarde om op te merken dat iemands opmerking (volgens jou) geen meerwaarde heeft....
Ik stel voor dat we elkaar met respect benaderen op het forum en daar hoort ook bij dat we ieders recht om te posten respecteren en niet ter discussie stellen.
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:12
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Tuurlijk; daarom verkopen ze ze ook per zak!  |
Is het daarom... Mensen zouden verslaafd kunnen raken aan milky ways.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Is het daarom... Mensen zouden verslaafd kunnen raken aan milky ways. |
Ja... en je kunt er behoorlijk high van worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | De 1400 gepasseerd |
En hoelang heb je daar over gedaan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:30
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Tuurlijk; daarom verkopen ze ze ook per zak!  |
Zucht...krijg er veel zin in Echter ben ik allergisch voor chocola
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:34
|
|
|
|
| Quote: | Het valt me op dat het quoten van een ander vaak niet goed gaat.
Klein nadeeltje hierin is nog wel dat bij het aanhalen (quoten) van iemand anders die ook al iemand aangehaald heeft niet meer de gehele tekst tevoorschijn komt. Mocht je toch beide reacties willen gebruiken, dan kun je:
- naar de originele reactie gaan, op reageren klikken bij die reactie en dan de gehele tekst selecteren en via rechtermuisknop kiezen voor kopiëren;
- vervolgens klik je op het pijltje voor vorige pagina om weer naar de rubriek te gaan, waar je dan de vervolgreactie kiest om op te reageren via de 'quote';
- door nu aan het begin van de tekst in het witte vak te gaan staan en via de rechtermuisknop te kiezen voor plakken, komen de beide reacties tevoorschijn;
- als je nu naar het einde van de tekst gaat in het witte vak, kun je je eigen reactie geven.
Een beetje een omweg, waar CM ons helaas nog niet in heeft kunnen helpen... | [/quote]
Je hoeft niet persé op reageren te klikken voordat je iets kopieert: kan ook gewoon vanuit het 'leesvlak' zeg maar.
Bij een bepaald topic viel het mij op dat de quote helemaal niet werd weergegeven (bij alle reageerders). Je krijgt alleen het 1e [quote] te zien. Is inmiddels verholpen zie ik.
GrZ!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op woensdag 22 september 2010, 17:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zucht...krijg er veel zin in Echter ben ik allergisch voor chocola  |
Oei... das echt erg voor jou! Mag je wel andere lekkere dingen? Koekjes, spekjes, taartjes??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:12
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jij krijgt tenminste nog een waarschuwing ....  |
wellicht tot verbazing van vele aanschouwers heb ik in 3 jaar zelfs nog geen waarschuwing gekregen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:15
|
|
|
|
Maar ik zondig helaas nog wel over 1 Johannes 3:6, 9; 5:18
Jaap Fijnvandraat
http://www.jaapfijnvandraat.nl/index.php?page=artikel&id=936
Vraag:
Volgens deze bovengenoemde teksten zondig je niet meer als je wedergeboren bent. Maar ik zondig helaas nog wel. Ben ik dan niet wedergeboren? Die vraag beangstigt mij!
Antwoord:
Iemand die wedergeboren is, is geen zondaar meer hoewel hij nog wel kan zondigen. We waren zondaars, maar verkeren niet meer in die positie. Dit is de leer van Paulus (2 Kor. 5:17; Rom. 6:6; Ef. 4:22-24; Kol. 3:9, 10; Rom. 5:8; 6:17, 18; 6:20; 6:22; 1 Kor. 6:10, 11; Rom. 7:5; 8:9 en let op de verleden tijd in deze teksten).
De apostel Johannes gaat nog verder en zegt, dat hij die uit God geboren is niet meer zondigt. Dit woord mogen we kennelijk niet in volstrekte zin opvatten, want in 1 Joh. 2:1 schrijft hij:
“Mijn kinderkens, dit schrijf ik u, opdat gij niet tot zonde komt. En als iemand gezondigd heeft, wij hebben een Voorspraak bij de Vader, Jezus Christus, de Rechtvaardige en Hij is een verzoening voor onze zonden en niet alleen voor de onze, maar ook voor die der gehele wereld”.
Hieruit blijkt dat Johannes nog wel degelijk de mogelijkheid onderkent, dat gelovigen kunnen zondigen. Uit het begin en uit het slot van dit citaat blijkt namelijk, dat hij gelovigen op het oog heeft. De vraag is nu hoe we met teksten als 1 Joh. 3:6 enz. aan moeten. Er zijn twee verklaringen te geven en wel:
a. Als een gelovige zondigt, zondigt niet de wedergeboren mens in hem, maar het vlees dat nog in hem is. Paulus zegt iets dergelijks in Rom. 7:20: “Indien ik nu datgene doe wat ik niet wens, dan bewerk ik het niet meer, maar de zonde die in mij woont” (dat neemt onze verantwoordelijkheid voor de daad niet weg, maar wijst de bron aan waar het kwaad vandaan komt).
De nieuwe mens die naar God geschapen is, kan namelijk niet zondigen. Het is het zaad van de wedergeboorte, het zaad Gods dat net zomin het kwade doen kan als dat God zou kunnen liegen. Als we zondigen wordt dat bewerkt door de zonde ofwel het vlees in ons. Het is ermee als met een geënte wilde appelboom. De geënte loot kan niets anders dan goede appels voortbrengen; als er verkeerde appels voor de dag komen zitten die aan een tak die uit de oude stam gesproten is en die niet is weggekapt.
b. Met niet-zondigen bedoelt Johannes het niet praktizeren van de zonde als levensbeginsel. Het gaat niet om het bedrijven van een enkele zonde door verleiding en onachtzaamheid (zie nog eens 1 Joh. 2:1).
Het volgende voorbeeld zal dit verduidelijken. Van een schaap kunnen we zeggen dat het niet in de drek leeft. We bedoelen dan niet dat een schaap niet eens in de drek kan terechtkomen, maar dat zijn levenssfeer niet de drek is.
Omgekeerd zeggen we van een varken dat het wel in de drek leeft. Het wentelen in het slijk is zijn aard. Dat houdt ook niet in, dat een varken niet eens een keer gewassen kan zijn of op droge grond zou kunnen verkeren. Zijn eigenlijke levenssfeer is echter het slijk.
Zo heeft de wedergeboren mens niet de zonde als levenssfeer, hoewel hij nog wel zondigen kan, maar dan druist dat in tegen zijn (nieuwe) natuur. Voor beide opvattingen is wat te zeggen want op zichzelf genomen zijn ze allebei waar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:16
|
|
|
|
| PIETER515 schreef: | Lieve mensen,
Voor een vriend (24) van mij zoek ik in een straal van 35 kilometer rondom dordrecht een kamer of klein appartementje voor een periode van ong 3 maanden. Een vriendin van hem is in de Hoop opgenomen om af te kicken van de coke. Hij wil daar natuurlijk zo dicht mogeljk bij in de buurt zijn, maar wees nu eens eerlijk wie zo dat niet willen. Wie heeft misschien voor die periode woonruimte beschikbaar of weet iets voor hem.
Je kan reakties kwijt op mijn profiel dan geef ik het aan hem door. Met een vriendelijke groet Pieter515 |
Pieter, ik heb even contact opgenomen met vrienden van mij die oorspronkelijk uit Dord komen. Ik kreeg het volgende advies: zoek op www.zuidhoven.nl , dat is de chr. geref. kerk in Dordrecht, zover mijn kennis weet is het mogelijk om via de site een vraag neer te leggen bij de scriba of bij de redactie van het kerkblad. Misschien is dat wel de meest directe manier om een flink aantal christenen in Dordrecht tegelijk te bereiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | wellicht tot verbazing van vele aanschouwers heb ik in 3 jaar zelfs nog geen waarschuwing gekregen!  |
Onvoorstelbaar..... zeker als je kijkt waar ik ze voor kreeg, maar ja.... anderen denken daar waarschijnlijk anders over. Ik was me van geen kwaad bewust, maar nu dus wel. Leef nu dus verder als een op het forum. Wat best lastig is, ik leef graag op de rand, houdt het leven spannend. Nu dus binnen de lijntjes blijven.
en 2x geel is blijkbaar geen rood.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:17
|
|
|
|
Verder heeft Jaap Fijnvandraat hele mooie bijbelstudie`s om die te volgen.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Mariska, ik heb het idee dat Katja er een paar namen (haar familie en vrienden) afgehaald heeft. Maar 'k begrijp dat je het overzichtelijk wilt houden!
Hmm......waar bemoei ik me eigenlijk mee.  |
Je hebt gelijk Marijano072, ik heb mijn broer en zijn vriendin van de lijst gehaald in verband met het slechte weer. Alleen Rinske773 en ik ga mee (onder voorbehoud).
Groeten van Ineke.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 22 september 2010, 18:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en Rinske773 Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
deze lijst is up to date. er zijn anonieme afmeldingen binnengekomen.
Volgens KNMI kans op regen, ik wou zelf een party tent meenemen, zijn er nog meer mensen die een partytent hebben en deze mee kunnen nemen. Dan zitten we in elk geval droog, mocht het gaan regenen.....
Wie een (party)tent heeft.. gelieve mee te nemen voor eventuele regendruppeltjes. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | grace kijken mond dicht houden met een lach voor een drenkeling arme visser wat laten ze jou spartelen ...
tja, erik, grace en ik zingen samen wel een liedje voor em...; alle vissers zwemmen in het water, falderalderiere falderalderare |
Goed zo Hannah, blijf maar zingen . Zingen is altijd beter als zinken.
Visser, die op de grote woeste baren van de westerschelde zich als een vis in het water voelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | als ik het goed begrijp, hebben we dus een grote familietent, en een party tent in de aanbieding?
crossroad een feesttent, en ik een familietent?
mariska en cross, hoe laat verwachten jullie ongeveer op de heide aan te komen, en wie is er bereid een handje te helpen met opzetten?
. |
Hoe laat ben jij er met je tent Hannah dan zal ik er ook wel optijd proberen te zijn ik weet nog ongeveer hoe hij in elkaar gezet moest worden van afgelopen keer. Dan zal ik de meerijders de tijd doorgeven..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:41
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Je hebt gelijk Marijano072, ik heb mijn broer en zijn vriendin van de lijst gehaald in verband met het slechte weer. Alleen Rinske773 en ik ga mee (onder voorbehoud).
Groeten van Ineke. |
In verband met het slechte weer?????? Het weer van zaterdag moet nog komen. Misschien is het wel prachtig picknickweer. Denk dat je broer je gelijk naar buiten schopt als ie te horen krijgt dat ie niet meer mee mag van jou. Lekker zusje hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |