ChristianMatch

Forum

Er is altijd een weg
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 09:53

Voor iedereen die het even niet ziet zitten.

CMers helpen elkaar er doorheen,
een luisterend oor, gebed, raad, helpende handen enz.

http://www.youtube.com/watch?v=_NugX24yv88&feature=fvst

Loes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:00

ik neem aan dat we bij de ingang op elkaar wachten?
ik ken de meesten die meegaan; dus we vinden elkaar wel loes!
geholi; had jij een punt in gedachten, waar we afspreken?
bij de ingang is t waarschijnlijk iets drukker namelijk.
we zouden bijv ook af kunnen spreken bij de toilletten, of bij de cd tafel...
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:05

LOES550 schreef:

Loes

Bedankt.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:23

LOES550 schreef:

Loes

Idd Loes, zo is het maar net!

Thnx!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:33

MIEKE364 schreef:
goed opgelet he, nooit te beroerd om van een ander te leren....

Verlegen lachende smiley Engeltje smiley

Dat ik straks de kleine meid van 2 jaar van de peuterspeelzaal mag ophalen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:36

Je kan iemand telkens erop wijzen in goede kritiek maar gaat de persoon hem of haar gewoon door met eigen leven te leven wat heeft het dan voor zin om te corrigeren terwijl die persoon niks meer wil aanemen en eigen weg op wil gaan.
Zo persoon heeft gewoon een bord voor de kop en blijft eigenwijs als een ezel.
Is niet meer corrigeer baar en stoot telkens tegen dezelfde steen aan.
Daarin kan je beter je tijd in andere dingen besteden dan dat je elle lange tijden voor die persoon maakt die niets wil aanemen ook is dit met goede bedoelingen.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:36

CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!

Als we elke dag iets positief over iemand zeggen, zijn er dan nog slechte momenten Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:39

CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!

Fijn om te horen. Maar da's je geheim dus Clown smiley Weer wat geleerd Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANN706

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:41

Om dat verhaal even duidelijk te maken was IK diegene met het probleem.

Tijdens de zwangerschap van onze eerste Zoon ben ik er met mijn Vriendin (toen nog) over gaan praten. Het speelde op mijn geweten dat ik hiermee rondliep, en wilde het delen.
Omdat ze zoveel van me hield gaf ze me de vrije hand om me daarin te ontdekken. Echter bleek al snel dat zij dit helemaal niet wilde.

Dat je zegt van het is een keuze die je maakt! Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik wil me niet in een slachtoffer rol stoppen, maar als je vraagt voor je trouwen, dat je de volledige acceptatie hebt in wie je bent, dat je een huis gasat verbouwen waar je een jaar in zit. En Dat het enige wat ik graag weer wilde haar gelukkig zien.
gebroken ben ik zeker, maar ben me er ook terdege van bewust dat zij ook een hele moeilijke weg zal ondergaan.

Het enige wat ik wil zeggen dat ik door mijn verslaving, de laatste jaren altijd met een schuldgevoel rond heb gelopen, ik me afzonderde en alles probeerde om haar weer gelukkig te zien, Mijn vrouw en de kinderen waren mijn wereld geworden, verder had ik geen netwerk De enige uitlaatklep toen was dus in mijn verslaving, Maar zoals je zij het is nog altijd een Keuze.

Maar aan een verleden verander je niks, enkel en alleen dingen die nog gaan komen. In de bijbel staat dat elk contackt, Elke relatie, elke gebeurtenis niet zonder betekenis is en GOD daar al lang voordat we geboren waren een bedoeling mee had.

Hier houd ik me aan vast en hoop dat we bijde onze weg naar de Heer weer mogen vinden.

In iedergeval al bedankt voor de reacties

Groeten Johann

Laatst aangepast door
JOHANN706
op donderdag 23 september 2010, 11:27
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:51

JOHANN706 schreef:
Om dat verhaal even duidelijk te maken was IK diegene met het probeel.

Tijdens de zwangerschap van onze eerste Zoon ben ik er met mijn Vriendin (toen nog) over gaan praten. Het speelde op mijn geweten dat ik hiermee rondliep, en wilde het delen.
Omdat ze zoveel van me gaf ze me een vrije hand om me daarin te ontdekken. Echter bleek al snel dat zij dit helemaal niet wilde.

Dat je zegt van het is een keuze die je maakt! Daar ben ik het helemaal met je eens.
Ik wil me niet in een slachtoffer rol stoppen, maar als je vraagt voor je trouwen dat je de volledige acceptatie hebt in wie je bent, dat je een huis verbouwd waar je een jaar in zit. En Dat het enige wat ik graag weer wilde haar gelukkig zien.
gebroken ben ik zeker, maar ben me er ook terdege van bewust dat zij ook een hele moeilijke weg zal ondergaan.

Het enige wat ik wil zeggen dat is door mijn verslaving, ik de laatste jaren altijd een een schuldgevoel rond heb gelopen, ik me afzonderde en alles probeerde om haar weer gelukkig te zien, Mijn vrouw en de kinderen waren mijn wereld geworden, verder had ik geen netwerk De enige uitlaatklep toen was dus in mijn verslaving, Maar zoals je zij het is nog altijd een Keuze.

Maar aan een verleden verander je niks, enkel en alleen dingen die nog gaan komen. In de bijbel staat dat elk contackt, Elke relatie, elke gebeurtenis niet zonder betekenis is en GOD daar al lang voordat we geboren waren een bedoeling mee had.

Hier houd ik me aan vast en hoop dat we bijde onze weg naar de Heer weer mogen vinden.

In iedergeval al bedankt voor de reacties

Groeten Johann

Johann, ik hoop dat je er nu vanaf bent, zo niet, sluit je eens aan bij de AA(anonieme alcoholisten, zoek in ieder geval hulp.
Wat een schattige kinderen heb je, wees een goede vader voor ze, ze hebben niks aan een vader, die alles weg drinkt.
GOD had echt niet de bedoeling dat jij aan de drank zou gaan hoor,
dat doe je zelf, je wil hierin is heeeeel belangrijk!
Nakaarten heeft verder geen zin, ik vind het wel erg, dat je je verslaving hebt opgebiecht in haar zwangerschap, zo probeerde je haar misschien te binden?
Jullie zijn nu allemaal door een hel gegaan, zelf heb ik een aan alcohol verslaafde man gehad, kostte heel veel energie, wat 11 jaar heeft geduurd, was m.n eigenwaarde finaal kwijt, na jaren wantrouwen, gaat het nu beter, maar wel met hulp van Gebed en GOD.
Veel sterkte toegewenst en bezint eer ge begint!
Vanavond besteden we extra aandacht in de Gebedsroom aan verslavingen, kom eens kijken Knipoog smiley

Groetjes van Eva.

Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 23 september 2010, 11:01
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:55

CROSSROAD317 schreef:
Ik ga eerst naar de lees en luisterbeurs in Ede, denk dat ik er rond 13.00 uur kan zijn. Lachende smiley

Crossroads, veel plezier bij de lees- en luisterbeurs te Ede.

Hoop dat je wat aan hebt? Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Groetjes van Ineke. Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
KATJA065
op donderdag 23 september 2010, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:03

JOSINA022 schreef:
Mooi hè Eva?

http://www.youtube.com/watch?v=h61KiAJ7iLo

Prachtig Josina, bedankt!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:04

IMKE917 schreef:
Thx Eva, heel mooi om de ochtend mee te beginnen.

En de avond te eindigen en s.morgens weer opstaan met dit lied Knipoog smiley
Kom je steeds dichter bij HEM, nader tot MIJ en IK kom nader tot u.

Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 23 september 2010, 11:05
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANN706

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:06

Mijn verslaving is niet in de zin van Alcohol, maar komt op zelfde neer.
Ik begin in Oktober aan het project NIEUW LEVEN in de Bethel te Drachten.
Wat betreft de verslaving Ja heeft te veel stuk gemaakt,
Mijn Keuze nu is om een volgeling van God te worden, want alleen Hij kan me sterken en verlossen van de verleiding.

Laatst aangepast door
JOHANN706
op donderdag 23 september 2010, 11:12
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:07

MENNE507 schreef:
Hmmm ik heb ook regelmatig last van een angst alleen over te blijven.
Genoeg christelijke vrouwen in de wereld, maar altijd bezet... Of even niet thuis...
Gelukkig zing/speel ik de blues, daar kun je een hoop frustraties/emoties/verdriet in kwijt.
(Dagelijks in nemen, alleen te gebruiken naast bidden...)

Je bent nog zo jong......waarom via een datingsite Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:11

JOHANN706 schreef:
Ik begin in October aan het project NIEUW LEVEN in de Bethel te Drachten.
Mijn Keuze nu is om een volgeling van God te worden, want alleen Hij kan me sterken en verlossen van de verleiding.

heel veel succes Johann
het is zwaar maar zeker niet onmogelijk om te breken met een verslaving
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:15

JOHANN706 schreef:
Ik begin in October aan het project NIEUW LEVEN in de Bethel te Drachten.

Heel goed van je Jonathan en zet door hè, kop op, je bent nog zo jong,
maak je lichaam niet kapot.
En eigenlijk kun jet het allèèn maar met GOD.
O, ja, heb je nog een verkeerde vriendenkring, kap ermee!
Het maakt je dubbel stuk, ze blijven aan je trekken
JIJ wilt eraf, dan lukt het je ook Knipoog smiley .

Veel sterkte, ik bid voor jou en je kinderen.
Bij GOD is alles mogelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:32

ANITA324 schreef:
Je kan iemand telkens erop wijzen in goede kritiek maar gaat de persoon hem of haar gewoon door met eigen leven te leven wat heeft het dan voor zin om te corrigeren terwijl die persoon niks meer wil aanemen en eigen weg op wil gaan.
Zo persoon heeft gewoon een bord voor de kop en blijft eigenwijs als een ezel.
Is niet meer corrigeer baar en stoot telkens tegen dezelfde steen aan.
Daarin kan je beter je tijd in andere dingen besteden dan dat je elle lange tijden voor die persoon maakt die niets wil aanemen ook is dit met goede bedoelingen.

Shalom,

Ik blijf corrigeren op cm als iemand cm onwaardige taal uitslaat.
Naar boven

Auteur Bericht
MENNE507

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 12:36

EVA685 schreef:
Je bent nog zo jong......waarom via een datingsite Smiley die vol vragen zit

Leeftijd heeft er niet veel mee te maken denk ik.
Ben geen barmens/soospersoon (af en toe leuk, maar niet vaak).
Bovendien hou ik er wel van om eerst wat te kunnen mailen voordat je iemand ontmoet, kom je niet helemaal onbeslagen ten ijs.

Andere goede redenen die ik me goed kan voorstellen. (maar waar ik zelf geen last van heb.)
-Weinig christenen in je omgeving. (kleine gemeentes, gemeentes waar jouw leeftijdgroep niet zo groot is.)
-Erg verlegen zijn.
-Fysiek/Psychische beperking die voorkomt dat je kan "uitgaan".
-Opleiding/vakgebied wat bijna 100% uit vrouwen of mannen bestaat.
-Te druk leven om uit te gaan.

Laatst aangepast door
MENNE507
op donderdag 23 september 2010, 12:44
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 12:46

MARISKA601 schreef:
Ik blijf corrigeren op cm als iemand cm onwaardige taal uitslaat.

De taal van vloeken en spotten moet je natuurlijk altijd corrigeren want is de persoon in kwestie daarmee bezig dan is de persoon inwezen geen christen en zou die persoon wel weten dat op die manier zichzelf verdoemt door telkens te vragen God vernoem mij alsjeblieft ik wil niet meer leven.

Onwaardige taal hou ik ook niet ik zeg altijd zo denk eerst na voor je iets zegt en soms heb je als mens dat je min dag hebt en ergens boos om kunt worden dat je bepaalde dingen gewoon zegt waarop het staat. Alleen in deze tijd mag het niet door bepaalde mensen want men wil alles onder het vloerkleed vegen.
Hoe dan ook ieders persoon is eigen verantwoordelijkheid in hun doen en laten.
Want God is de camera van ons hele leven.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 13:55

CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN" Slapende smiley

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 13:57

2 jaar geleden paste we op de hond van kennissen die naar duitsland op vak waren ,bij terugkomst gaven ze de kids duits snoepgoed wat nogal zuur bleek te zijn.
zegt me zoontje : mam zijn die mensen naar zuurland op vakantie geweest omdat ze daar zo'n zure snoepjes gekocht hebben

tja het zal maar zuur zijn Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:00

VISSER278 schreef:
Goed zo Hannah, blijf maar zingen .
Zingen is altijd beter als zinken.

Visser, die op de grote woeste baren van de westerschelde zich als een vis in het water voelt.

zie je wel dat ie niet gered hoeft te worden
hij is als een vis in het water Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:07

KATJA065 schreef:
Crossroads, veel plezier bij de lees- en luisterbeurs te Ede.

Hoop dat je wat aan hebt? Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Groetjes van Ineke. Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee ik ga in adamskostuum Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:12

zeg-ehhhhhh
worden al die lees-en-luister-dames zenuwachtig van hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:32

CROSSROAD317 schreef:
Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN" Slapende smiley

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley

Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley

Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 23 september 2010, 14:34
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:42

CROSSROAD317 schreef:
Nee ik ga in adamskostuum Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

en ik in kostuum van eva.
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
KATJA065
op donderdag 23 september 2010, 14:44
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:43

THOMAS968 schreef:
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley

Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

ai...daar heb je 't al .....een berichtje schrijven én geen spelfouten maken .... Clown smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 23 september 2010, 15:01
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 15:12

CROSSROAD317 schreef:

KATJA065 schreef:
en ik in kostuum van eva.
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Van voor of van na de zondeval?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 16:51

Mijn slechtste moment: mijn moeder, die ondanks verhoging van de medicatie, vanmiddag wéér een epileptisch insult gehad heeft Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 23 september 2010, 16:52
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 ... 6194 Volgende
Pagina 1268 van 6194