| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:03
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij....
Thomas, elk nadeel hep se foordeel. |
Tja Thomas (en Cross) dus als ik het goed begrijp zouden die vrouwen ondanks al hun nadelen toch ook nog wel eens een voordeel kunnen zijn/hebben. pfff. Geldt dat andersom ook? Hep elk foordeel se nadeel en zouden mannen dus misschien niet alleen maar voordelen hebben?
Weet het niet hoor, maar ik zou niet meer aan zo'n rondrennend ondertussen niets doent exemplaar beginnen als ik in jullie schoenen stond. Maar ja, die zijn mij waarschijnlijk toch te groot, dus houd ik lekker mijn eigen schoenen aan, en ga weer door met de belangrijke dingen des levens (pfff zorgen dat er ook morgen weer schone was in de kasten ligt).
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op donderdag 23 september 2010, 17:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:10
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | | Van voor of van na de zondeval? |
En dan rechtstreeks door naar de picknick? Emm dan hoop ik voor Cross van na de zondeval, het wordt toch wat frisjes zaterdag, al hoef je natuurlijk heel wat minder te drogen bij een eventuele plensbui als je het kostuum van voor de zondeval kiest.
Nou ja, je ziet maar, in het minst (of misschien juist wel meest) gunstige geval is het een wat ehhm...... lullig gezicht?
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op donderdag 23 september 2010, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:14
|
|
|
|
|
een geitevelletje is ook niet alles hoor; zie je t voor je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:28
|
|
|
|
het mooiste moment vandaag is ,dat ik een paar fotos gekregen heb van me kinderen ,eindelijk naar een jaar.En de raport van vleden jaar van school van de kids
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:01
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Toch geen geheugenplaatje voor meer geheugen, we gebruiken maar tussen de 10 en 18 % van onze hersenen .....
Misschien een programmaatje dat het aansturen van het RAM geheugen wat efficienter maakt, waardoor de hersenen (harde schijf) en het ROM geheugen (centraal zenuwgestel) ook optimaler kunnen worden gebruikt (euh, euh ) |
Tja, je kunt natuurlijk niet zo makkelijk van floppy wisselen he, ff happen en we hebben er weer wat gb (misschien zelfs tg-tjes) bij. Ik maak wel regelmatig gebruik van mijn extern geheugen (een heel goeie vriendin met een enorm opslagcapaciteit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:21
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Je kan iemand telkens erop wijzen in goede kritiek maar gaat de persoon hem of haar gewoon door met eigen leven te leven wat heeft het dan voor zin om te corrigeren terwijl die persoon niks meer wil aanemen en eigen weg op wil gaan. Zo persoon heeft gewoon een bord voor de kop en blijft eigenwijs als een ezel. Is niet meer corrigeer baar en stoot telkens tegen dezelfde steen aan. Daarin kan je beter je tijd in andere dingen besteden dan dat je elle lange tijden voor die persoon maakt die niets wil aanemen ook is dit met goede bedoelingen.
Shalom, |
wat we wel kunnen doen is bidden voor de persoon in kwestie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:27
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | 10 minuten:
Geef me nog vijf minuten, voor de brief die ik niet schreef, waardoor er in een mensenhart een koude leegte bleef. Geef me nog vijf minuten Heer, voor het woord dat ik niet sprak, waardoor er in een mensenhart misschien iets kostbaars brak. Geef me nog vijf minuten voor de traan die ik niet liet, zo bleef een ander eenzaam en alleen in zijn verdriet. Geef me nog vijf minuten Heer, voor de fouten die ik niet vergaf, zo bleef een ander treuren om de schuld die ik hem gaf. Geef me nog vijf minuten, voor wat ik niet heb gedaan ofschoon U vele kansen gaf, die ik voorbij liet gaan. Geef me nog tien minuten Heer, misschien dat het wat wordt. Ach, geef me een heel leven Heer, minuten zijn zo kort.
Hallo allemaal!
Mooi hè, dit gedicht, die ene brief die zoveel kan zeggen, wij maken allemaal fouten, het leven is zo kort, het kan de stem van GOD zijn, die nu eens zegt, kom, pak pen en papier, weg met dat zelfmedelijden, toon wie je bent, laat je ware gezicht zien, alles heb je jaren opgekropt, je stikt van binnen, IK wil je Vrede geven.
Die Vrede beleven wij ook met elkaar in de Gebedsroom, het is zo.n heerlijk uurtje, waarin er een fijne saamhorigheid en begrip en respect voor elkaar is.
We danken GOD voor al ZIJN mooie werken, het prachtige nazomerweer, voor de mooie herfsttinten, die je tussendoor ziet, zo mooi allemaal.
We bidden in het bijzonder voor vermistte kinderen, voor ouders die alles allèèn moeten doen, waar geen begrip voor is, voor financièën die uit de hand lopen. Mensen die met occulte dingen bezig zijn en anderen erin meetrekken.
Voor hartaandoeningen, kanker, allerlei verslavingen, zo is er nog veel meer om voor te bidden.
Wil je meedoen.....gewoon naar de chat....rechtsonderin klikken..... WELKOM!!
Tot ziens en warme groetjes van Martha en Eva  |
Gaat vanavond niet lukken om erbij te zijn. Ben bij mijn ouders op dit moment. Mijn moeder heeft vanmiddag weer een epileptisch insult gehad. Dit ondanks de recente medicatie verhoging.
Iij een heel gezegende gebedsroom toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:37
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | ga je nog inhalen  |
leef je uit.....
ik ben iets minder actief laatste tijd geweest, beetje erg druk op t werk, en druk in de liefde. Prioriteiten moet je soms stellen, en dat doe ik graag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:48
|
|
|
|
hier stortregent het....en flinke onweersklappen erbij.... ben gelukkig net binnen...op t fietsje zou ik kleddernat zijn geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:14
|
|
|
|
Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.
Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.
De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiënte volledige persvrijheid.
Een man maakt je eerst het hof en leidt je dan om de tuin.
De cursus lassen voor beginners is afgelast.
Bij de slankheidsclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen. Maar er zijn er ook 3 afgevallen.
Een paar maanden na de amputatie van zijn been, steekt deze man reeds op eigen houtje de straat over.
De situatie van de dakloze analfabeten is niet om over naar huis te schrijven.
Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijn zevende verjaardag.
Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken.
Hij wacht op een levertransplantatie, maar de levertijd is wel 8 maanden.
Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen.
Tip voor vakantiegangers: Span je niet in.
Wat doen weekdieren in het weekend?
Bestaan er wegwerpboemerangs?
Het grote aantal werkongevallen in de houtzagerij wordt veel te gemakkelijk door de vingers gezien.
Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder.
Roken: het blijft een teer onderwerp.
Beroepskeuzeadvies: Word bokser, meer kans op slagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:15
|
|
|
|
HEVIGE OMWEERSBUIEN, zinga zal ik even blazen en naar jouw toe sturen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:17
|
|
|
|
Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de TV afstandbediening. Ze vroeg:Wat is er op de TV? Stof,zei ik. Toen is de ruzie begonnen...
Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag. Ze zei:Ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden. Ik kocht voor haar een weegschaal. Toen is de ruzie begonnen...
Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag. Ik voel me verschrikkelijk,ik vind me oud,dik en lelijk. Ik heb het werkelijk nodig,en dat je me onmiddellijk een compliment maakt. Ik antwoordde: Je zicht is uitstekend. Toen is de ruzie begonnen...
Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school. Een van de aanwezige mannen was kompleet dronken en nam het ene glas na het andere. Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende. Zeker wel,zei ze zuchtend,wij zijn lang een koppel geweest, en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen met drinken en is nooit meer gestopt. Ik zei:wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn. Toen is de ruzie begonnen...
In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we aanbieding van twee kratjes bier voor 15 euro zouden nemen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van 15 euro. Ik zei haar dat een kratje bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden. Toen is de ruzie begonnen...
Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksverjaardag. Ergens waar ik lang niet meer geweest ben,antwoordde ze. Ik stelde toen voor om naar de keuken te gaan. Toen is de ruzie begonnen... Vrouwen....Om niets worden ze kwaad....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:19
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Volgens microsoft is Windows geen virus!
Maar virussen hebben de volgende eigenschappen:
Virussen worden razendsnel gecopieeerd.
Dat wordt Windows ook!
Virussen verbruiken kostbare systeembronnen en vertragen het systeem.
Oke, Windows doet dat ook!
Virussen ruineren van tijd tot tijd je harde schijf.
Dat kun je van Windows ook zeggen.
Virussen worden vaak onopvallend meegebracht met kostbare programma's en systemen.
Ook dat is het geval bij Windows.
Virussen laten af en toe de gebruiker denken, dat het systeem te traag is zodat de gebruiker nieuwe hardware koopt.
Duidelijk een voorbeeld van Windows!
Tot nu toe lijkt het erop dat Windows een virus is, maar er zijn enkele verschillen:
Virussen worden goed ondersteund door de schtijvers, werken op de meeste systemen en zijn universeel compatible. De programmacode is snel, compact, efficient en ze worden geavanceerder naarmate ze ouder worden.
Hieruit kunnen we dus weer vaststellen, dat Windows beslist geen virus is! |
An Apple a day keeps viruses away.
Thomas, soms wel een griepvirus, houdt niet van windhoos.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:32
|
|
|
|
De ware is niet degene die aan je eisen voldoet Maar diegene waar je je eisen voor laat varen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:45
|
|
|
|
we kunnen van mening uit een lopen,ik ben zelf bij een uitstrooien geweest,het was vreemd zeker voor een eerste keer,maar goed wanneer mensen het zo willen prima toch.
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op maandag 27 december 2010, 23:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:47
|
|
|
|
Goh...t is net of ik mn eigen man hoorde praten (maar eigenlijk maken we wel erg weinig ruzie als ik dit zo lees)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:48
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Een vrouw in Sliedrecht wil graag een party houden met Marykay. Dat zijn huidproducten en het is vrijblijvend. Gewoon lekker uitproberen en testen op je gezicht en handen.
Groeten van Ineke.  |
Even een stomme vraag, maar dat komt doordat ik een zeeuw ben. En van welke delen van de huid zijn die dan gemaakt? Melkprodukten zijn gemaakt van melk, dus ik neem aan dat huidprodukten dan van de huid gemaakt worden. En is dat van mensenhuid, of dierenhuid, wat moet ik me erbij voorstellen. Is het voor vrouwen , voor mannen , voor babyvelletjes? Is het duur? Want ja................ons zeeuw'n bin zuunig he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | HEVIGE OMWEERSBUIEN, zinga zal ik even blazen en naar jouw toe sturen  |
Ja natuurlijk! Waar wacht je nog op!?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:04
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | De ware is niet degene die aan je eisen voldoet Maar diegene waar je je eisen voor laat varen! |
Maar als de ware dat ook doet voor jou, waarom zou jij dan je eisen laten varen
Ah, ik snap het al, jullie laten het huwelijksbootje varen .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | HEVIGE OMWEERSBUIEN, zinga zal ik even blazen en naar jouw toe sturen  |
Mario t Is hier nog steeds een warme rustige zomeravond?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:16
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mario t Is hier nog steeds een warme rustige zomeravond?!  |
Het heeft hier ruim een uur geonweerd, heel erg. Nu is het bijna over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het heeft hier ruim een uur geonweerd, heel erg. Nu is het bijna over  |
't is hier net 10 minuten geleden begonnen en het licht en rommelt nu behoorlijk, met veel regen. ik heb dus nog even te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:22
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik ben iets minder actief laatste tijd geweest, beetje erg druk op t werk, en druk in de liefde. Prioriteiten moet je soms stellen, en dat doe ik graag. |
D'r heeft vandaag iemand onder jouw naam allerlei lollige dingen op het forum gezet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:25
|
|
|
|
Zinga het onweert nu hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zinga het onweert nu hier.  |
Ja heerlijk; wat een klap daarnet hé?! Mario bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:29
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Maar als de ware dat ook doet voor jou, waarom zou jij dan je eisen laten varen
Ah, ik snap het al, jullie laten het huwelijksbootje varen .....  |
Het huwelijksbootje laten varen...??? zit je dan in, of laat je het varen?
lastige taal hoor dat nederlands.
en dan on-topic..... Eisen, wat zijn dat? Een minimale verwachting óf een onhaalbare eis?...voor een eventuele ander.
Verwachtingen hebben we allemaal, daar is niets mis mee, vind ik. Het wordt pas anders, als die verwachtingen te hoog zijn. De vraag die je jezelf moet stellen is of je je eigen zelfbeeld wel goed onder ogen hebt. Mijn inziens is het zo, dat je allereerst je jezelf goed moet kennen en je eigen beperkingen/mogelijkheden/capaciteiten/inlevingsvermogen onder ogen durft te zien. En ook weet hoe een ander jou ziet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:30
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | D'r heeft vandaag iemand onder jouw naam allerlei lollige dingen op het forum gezet!  |
eh.....heb ik wat gemist? Ben ik het zelf niet geweest? Past dat lollige dan niet bij mij, denk jij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:30
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Goh...t is net of ik mn eigen man hoorde praten (maar eigenlijk maken we wel erg weinig ruzie als ik dit zo lees)  |
en nu begint de ruzie.... om te beginnen krijg je straks geen werpgoud maar een nieuwe stofzuiger als adolfje geboren is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:36
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | eh.....heb ik wat gemist? Ben ik het zelf niet geweest? Past dat lollige dan niet bij mij, denk jij? |
Euh... bij jou wel. Maar ik las net dat 'die andere jij' andere prioriteiten had gesteld en daardoor minder actief was op het forum. Wie wasdatdan? Alter ego?
|
|
| Naar boven |
|
|