ChristianMatch

Forum

Windows, is het een virus?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 12:28

JONATHAN890 schreef:
Volgens microsoft is Windows geen virus!

Maar virussen hebben de volgende eigenschappen:

Virussen worden razendsnel gecopieeerd.

Dat wordt Windows ook!

Virussen verbruiken kostbare systeembronnen en vertragen het systeem.

Oke, Windows doet dat ook!

Virussen ruineren van tijd tot tijd je harde schijf.

Dat kun je van Windows ook zeggen.

Virussen worden vaak onopvallend meegebracht met kostbare programma's en systemen.

Ook dat is het geval bij Windows.

Virussen laten af en toe de gebruiker denken, dat het systeem te traag is zodat de gebruiker nieuwe hardware koopt.

Duidelijk een voorbeeld van Windows!

Tot nu toe lijkt het erop dat Windows een virus is, maar er zijn enkele verschillen:

Virussen worden goed ondersteund door de schtijvers, werken op de meeste systemen en zijn universeel compatible. De programmacode is snel, compact, efficient en ze worden geavanceerder naarmate ze ouder worden.

Hieruit kunnen we dus weer vaststellen, dat Windows beslist geen virus is!

Wat dacht je van linux is veel sneller , je hebt geen virus scanner nodig en is gratis en legaal te downloaden via het web!

Nou dat was mijn toevoeging aan het geheel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA637

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 12:43

Mijn dag vandaag is dat ik door de kracht van GOD mag getuigen wat mijn zoon nodig heeft En dat ze nu in overleg zijn en ik hoop dat hij een time out bij mij thuis mag krijgen
eigenlijk werkt het andersom moet het op zon instelling goed gaan
Maar het is de omgekeerde wereld nu God werkt en doet alles ten goede keren op zijn tijd Ik ben dan ook vandaag God dankbaar dat Hij mij leid ik kan er niet genoeg van krijgen , Hem de glorie te geven
Ik wens ook zo een ieder die dit leest de kracht en de wijsheid toe van Onze Vader
Door Hem zijn wij overwinnaars T is een wonder wat er allemaal gebeurd hier Mijn dag en alle dagen zijn in zijn hand .
niets van mij alles van Hem

lieve groet van mij Anita
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 12:51

HANNAH810 schreef:
hoe noemen ze dat; vakkundig delegeren?
eerst de cao voorwaarden maar es bespreken dan zeker?

houden we t toch maar op een punt bij de damestoilletten/cd tafel......
mocht je bang zijn elkaar mis te lopen, vraag via mail dan even om mijn 06 nummer?
groetjes en tot vanavond!

Hallo allemaal, ik heb er zin in hoor
Ik ben om 18.45 bij de cd tafel, als de kerk dan wel al open is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA637

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 12:53

EVA685 schreef:
Donderdag 23 September:

GROOTHEID IS DIENEN!

MIJN kinderen, IK ben hier, je HEER, die op je wacht, die klaar staat als IK je roep.
IK ben in je midden als èèn die dient, zachtmoedig en nederig.
IK sta tot je beschikking en wacht op je opdracht.
Onthoud, dat dienen de beste garantie is van ware grootheid.
IK, die een heelal zou kunnen gebieden - IK wacht op de bevelen van MIJN kinderen.
Schakel MIJ overal bij in.
Na verloop van tijd zul je zo.n blijdschap ervaren als je met elkaar over MIJ spreekt en samen hogerop klimt!
Steeds ootmoedig, zachtmoedig en nederig van hart.
Leer dit:
Niet zelf iets te willen betekenen - allèèn maar dienaar te zijn.

Mooi Eva bemoediging ten volle
Dat is wat Ik doe niets maar van mezelf alles van HEM door HEM
Hem dankzeggen nu in alle omstandigheden , en die zijn er nog veel aanwezig .
Maar laat me door HEM leiden volledig
in alle dingen.
Maar ik voel de aanwezigheid van God zo in mijn leven
Hij is Heer en koning Hem zij de EER
Je bent een gezegend mens eva geweldig hoe je schrijft ,
en mensen kunt bemoedigen
Ja we moeten ons kruis opnemen en HEM volgen en alle vertrouwen op HEM vestigen
dankjewel ook voor jou woorden
GODS ZEGEN voor jou Eva

lieve groet van mij Anita
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 12:57

Dit kreeg ik enige tijd geleden per mail, vond het zo leuk dat ik hem graag met jullie wil delen.

Een oude vogelkooi ...

Er was eens een man, genaamd George Thomas. Hij was dominee in een kleine stad in Engeland. Op Paasmorgen ging hij naar de kerk met een oude, roestige vogelkooi en zette deze op de preekstoel. Vele wenkbrauwen werden gefronst.

Dominee Thomas begon te vertellen.

Gemeente, ik liep gisteren in de stad, toen ik een kleine jongen zag met deze kooi in zijn handen.Op de bodem van de kooi zaten drie vogeltjes te bibberen van angst. Ik stopte en vroeg hem:"Wat heb je daar bij je, jongen?"

"Een paar oude vogels", zei de jongen. "Wat ga je met ze doen?", vroeg ik."Ik neem ze mee naar huis en ga er plezier mee maken", antwoordde hij. "Ik trek ze de veren uit en laat ze met elkaar vechten. Daar heb ik plezier in". "En als je genoeg hebt van deze vogels, wat doe je dan met ze?", vroeg ik hem. "O, we hebben een paar katten", zei de jongen, "en die houden wel van een vogeltje".

Ik was even sprakeloos en vroeg toen:"hoeveel wil je voor die vogels hebben?" Hij vroeg:"Waarom wilt u deze vogels hebben, meneer?'Ze zijn oud en lelijk en zingen niet eens". Opnieuw vroeg ik hem:"Hoeveel wil je er voor hebben?' De jongen keek me aan en dacht vast:"Die is gek", en zei: "Tien pond".

Ik betaalde hem tien pond en in minder dan geen tijd was hij verdwenen. Ik ben toen naar het eind van de straat gewandeld, naar een plantsoen met bomen. Ik heb de kooi op de grond gezet en de vogels vrijgelaten. Daarom die lege vogelkooi op de preekstoel. Toen begon hij aan zijn preek:

Op een dag waren satan en Jezus aan het converseren. Satan was net terug van een bezoek aan de aarde en pochte:"Ik heb net de aarde en alle mensen gekocht. Ik heb een valstrik gezet die ze niet konden weerstaan, en ik heb ze allemaal".

"Wat ben je van plan met ze te doen?", vroeg Jezus

Satan antwoordde:"O, ik ga plezier met ze maken! Ik ga ze leren hoe ze kunnen trouwen en weer kunnen scheiden, hoe ze elkaar moeten haten, en hoe ze elkaar moeten misbruiken. Hoe ze kunnen roken en drinken, ik ga ze leren hoe ze wapens en bommen moeten maken en hoe ze elkaar moeten vermoorden. Dus ik heb echt veel plezier met ze!"

"En wat ga je met ze doen als je klaar bent met hun?", vroeg Jezus.

"Oh, ik vermoord ze allemaal", zei satan trots

"Hoeveel wil je voor hen hebben?", vroeg Jezus

"Wat wil je met deze mensen", vroeg satan. "Ze zijn slecht, waarom wil je ze hebben? Ze haten je en ze spugen je in het gezicht, ze vervloeken en vermoorden je! Je wilt deze mensen niet!".

"Hoeveel", vroeg Jezus weer.

satan keek Jezus aan en lachte."Al je tranen en je bloed", zei hij.

Jezus zei: "DEAL", en Hij betaalde de prijs.

Toen pakte dominee Thomas de oude vogelkooi en liep de preekstoel af.

Is het niet erg eenvoudig om God de schuld te geven dat de wereld ten onder gaat? Is het niet droevig dat wij alles geloven wat de kranten schrijven en kwesties in de kiem smoren die de Bijbel stelt?

Is het niet droevig dat iedereen verwacht naar de hemel te gaan, terwijl ze niet eens in Christus geloven, nooit denken of spreken over hun geloof in God, of iets doen wat God van hen vraagt?

Is het niet beangstigend hoe sommigen zeggen:"Ik geloof in God", en toch satan volgen? Terwijl satan wel degelijk in God gelooft.

Wie willen we? The One who cares for you or the one who wants to destroy you?

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 24 september 2010, 12:59
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:08

erg herkenbaar..en wat doen wij..zonde op zonde.
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANN706

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:26

Mooiste moment van de dag is dat ik weer eens stap dichterbij God ben gekomen, en dat ik mag groeien in het geloof.
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:43

CROSSROAD317 schreef:
Dit kreeg ik enige tijd geleden per mail, vond het zo leuk dat ik hem graag met jullie wil delen.

Een oude vogelkooi ...

Er was eens een man, genaamd George Thomas. Hij was dominee in een kleine stad in Engeland. Op Paasmorgen ging hij naar de kerk met een oude, roestige vogelkooi en zette deze op de preekstoel. Vele wenkbrauwen werden gefronst.

Dominee Thomas begon te vertellen.

Gemeente, ik liep gisteren in de stad, toen ik een kleine jongen zag met deze kooi in zijn handen.Op de bodem van de kooi zaten drie vogeltjes te bibberen van angst. Ik stopte en vroeg hem:"Wat heb je daar bij je, jongen?"

"Een paar oude vogels", zei de jongen. "Wat ga je met ze doen?", vroeg ik."Ik neem ze mee naar huis en ga er plezier mee maken", antwoordde hij. "Ik trek ze de veren uit en laat ze met elkaar vechten. Daar heb ik plezier in". "En als je genoeg hebt van deze vogels, wat doe je dan met ze?", vroeg ik hem. "O, we hebben een paar katten", zei de jongen, "en die houden wel van een vogeltje".

Ik was even sprakeloos en vroeg toen:"hoeveel wil je voor die vogels hebben?" Hij vroeg:"Waarom wilt u deze vogels hebben, meneer?'Ze zijn oud en lelijk en zingen niet eens". Opnieuw vroeg ik hem:"Hoeveel wil je er voor hebben?' De jongen keek me aan en dacht vast:"Die is gek", en zei: "Tien pond".

Ik betaalde hem tien pond en in minder dan geen tijd was hij verdwenen. Ik ben toen naar het eind van de straat gewandeld, naar een plantsoen met bomen. Ik heb de kooi op de grond gezet en de vogels vrijgelaten. Daarom die lege vogelkooi op de preekstoel. Toen begon hij aan zijn preek:

Op een dag waren satan en Jezus aan het converseren. Satan was net terug van een bezoek aan de aarde en pochte:"Ik heb net de aarde en alle mensen gekocht. Ik heb een valstrik gezet die ze niet konden weerstaan, en ik heb ze allemaal".

"Wat ben je van plan met ze te doen?", vroeg Jezus

Satan antwoordde:"O, ik ga plezier met ze maken! Ik ga ze leren hoe ze kunnen trouwen en weer kunnen scheiden, hoe ze elkaar moeten haten, en hoe ze elkaar moeten misbruiken. Hoe ze kunnen roken en drinken, ik ga ze leren hoe ze wapens en bommen moeten maken en hoe ze elkaar moeten vermoorden. Dus ik heb echt veel plezier met ze!"

"En wat ga je met ze doen als je klaar bent met hun?", vroeg Jezus.

"Oh, ik vermoord ze allemaal", zei satan trots

"Hoeveel wil je voor hen hebben?", vroeg Jezus

"Wat wil je met deze mensen", vroeg satan. "Ze zijn slecht, waarom wil je ze hebben? Ze haten je en ze spugen je in het gezicht, ze vervloeken en vermoorden je! Je wilt deze mensen niet!".

"Hoeveel", vroeg Jezus weer.

satan keek Jezus aan en lachte."Al je tranen en je bloed", zei hij.

Jezus zei: "DEAL", en Hij betaalde de prijs.

Toen pakte dominee Thomas de oude vogelkooi en liep de preekstoel af.

Is het niet erg eenvoudig om God de schuld te geven dat de wereld ten onder gaat? Is het niet droevig dat wij alles geloven wat de kranten schrijven en kwesties in de kiem smoren die de Bijbel stelt?

Is het niet droevig dat iedereen verwacht naar de hemel te gaan, terwijl ze niet eens in Christus geloven, nooit denken of spreken over hun geloof in God, of iets doen wat God van hen vraagt?

Is het niet beangstigend hoe sommigen zeggen:"Ik geloof in God", en toch satan volgen? Terwijl satan wel degelijk in God gelooft.

Wie willen we? The One who cares for you or the one who wants to destroy you?

..

Hey Cross,

bedankt dat je dit wilde delen, mooi stuk om eens goed over na te denken!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:44

JOELLE246 schreef:
Hallo allemaal, ik heb er zin in hoor
Ik ben om 18.45 bij de cd tafel, als de kerk dan wel al open is Lachende smiley

Het begint toch pas om 19.30 uur ??

Ik ben er niet eerder dan 19.15, moet eerst nog iemand ophalen, daarna kom ik gelijk naar de kerk .... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:45

JONATHAN890 schreef:
De ware, ooit te mogen ontmoeten
Leefde als verwachting in mijn gedachten
Waar is zij, die voor mij is gemaakt?
Op haar zal ik blijven wachten.

De toekomst is niet te voorspellen
We hebben zo onze verlangens en wensen
Dat is gelukkig ergens toch een geluk
Het leven gewoon ondergaan als mensen.

Ik weet niet wat de morgen brengt?
Hoop alleen, dat jij daar voor altijd bent.

De toekomst is niet te voorspellen
We hebben zo onze verlangens en wensen
Dat is gelukkig ergens toch een geluk
De liefde gewoon ondergaan als mensen.

Ik weet niet wat de morgen brengt?
Hoop alleen, dat jij daar voor altijd bent.

Mooi!
Blijf zo door gaan met dat dichten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 15:52

CARIN303 schreef:
Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!!

Nou Carin....als ik het zo lees, is het te hopen dat je je hebt bedacht!
En lig je nu heerlijk in je bed.....sterkte hoor.......

Ik besef ineens dat ik het nog lang geen weekend heb......
bah.....geen zin meer.........
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:23

Een halve dag werken heeft als voordeel dat je er eerder achterkomt dat je het gas aan hebt laten staan... Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:31

ZINGA672 schreef:
Een halve dag werken heeft als voordeel dat je er eerder achterkomt dat je het gas aan hebt laten staan... Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley

ow zinga je hebt er vast een bescherm engel erbij gehad zodat je geen brand kreeg Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 24 september 2010, 16:35
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:34

GRACE585 schreef:
ow zinga je hebt er vast een bescherm engel erbij gehad zodat je geen brand kreeg Engeltje smiley

Ja dat zal vast! dr stond zelfs nog een koekepan op; die raak ik voorlopig maar ff niet aan..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALDRIK617

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:35

Ik moet helaas afzeggen. Huilende smiley, smiley in tranen
I.v.m mijn werk.
Jammer maar ik hoop dat jullie een mooie dag hebben en dat het weer goed wordt.

Groetjes Aldrik
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:36

ZINGA672 schreef:
Ja dat zal vast! dr stond zelfs nog een koekepan op; die raak ik voorlopig maar ff niet aan..... Verraste, verbaasde smiley

nee dat doet dan au Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:37

Tja komen jullie nooit van me af ? uhm mischien ooit maar nu nog niet , net weer een jaar bijgetekent en waarom? zie profiel. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:37

Het zonnetje schijnt en 't is weekend. Wat wil je nog meer hè. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:40

TALIET435 schreef:
Tja komen jullie nooit van me af ? uhm mischien ooit maar nu nog niet , net weer een jaar bijgetekent en waarom? zie profiel. Lachende smiley

welkom terug taliet Knipoog smiley
ach in een jaar kan veel versnderen he Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:42

CROSSROAD317 schreef:
Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN"

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen .....

THOMAS968 schreef:
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley

Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

'k Ben erg onder de indruk van jullie redenatie. Geschokte, onthutste smiley

Wat zijn we (de mannen in dit geval) het weer met elkaar eens zeg. Twijfelende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 24 september 2010, 16:45
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:46

CROSSROAD317 schreef:
Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley

Wat vervelend voor je Cross. Ik begrijp het helemaal... Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:52

leo en johanneke komen ook bijkletsen met zeven kinderen!!!
applaus!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:56

en nu maar hopen op een file vrije reis..........
de auto in!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:02

ZINGA672 schreef:
Wat vervelend voor je Cross. Ik begrijp het helemaal... Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Lachende smiley Clown smiley

Kijk, dat kunnen vrouwen weer goed. Meeleven met de mannen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:02

Verrassende tekst:

http://www.youtube.com/watch?v=dFxmlyj2ErE&feature=related

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:05

ik zeg piep in de chatbox en iedereen rent weg.

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:08

Welkom terug Taliet!
Gezellig
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:08

MARISKA601 schreef:
ik zeg piep in de chatbox en iedereen rent weg.

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Dat begrijp ik, Maris. Muizen zijn doodeng. Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:18

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt pff A1! misschien valt t mee.
Ik heb geluk hoef niet zo ver te rijden!
Goeie Reis allemaal, kom heel aan.
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:23

Welkom terug!
Ik ben ook sinds kort weer terug Smiley met dichtgeplakte mond
Gezellig hoor. Veel plezier
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 ... 6194 Volgende
Pagina 1272 van 6194