| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 08:09
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | En....hoe was het gisteren in Bunschoten? Allemaal genoten? file vrij overgekomen? Ben benieuwd naar jullie reactie`s! |
Ja was een geweldige avond! en gezellig ook, was om 00.05 uur weer thuis, moe en voldaan. En de drukte op de weg viel reuze mee. Bedankt geholi voor het idee!
Joëlle
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 08:41
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Geloof me, pieter, ook MET pijnbestrijding is het hard werken hoor, dat baren. Zolang jij zonder geloofsstrijd een kies laat trekken onder verdoving, kan je met een gerust hart Annette die pijnbestrijding aanraden. Das een mooie gift van God hé? ...........die medische ontwikkeling.  |
Mee eensch
daarnaast is een bevalling nooit te voorspellen, ik weet nog heeeel goed dat na meer dan 24 uur de pijnbestrijding zeer welkom was!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 08:44
|
|
|
|
Tot nu toe stralend blauwe lucht hier. Vergeet de zonnebrand niet!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zaterdag 25 september 2010, 08:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 08:58
|
|
|
|
Je mag m'n dochter er ook bij zetten Anita Nathalie 12 jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:07
|
|
|
|
Het weer voor zaterdag 25-09-2010
Tussen 12.00 uur en 18.00 uur
's morgens zonnig, in de loop van de dag bewolking, en kans op regen. temperatuur niet hoger dan zo'n 14 graden.
Er zin tenten waaronder we kunnen schuilen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:08
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Tot nu toe stralend blauwe lucht hier. Vergeet de zonnebrand niet!  |
Hier ook tot nu toe prachtig weer, maar helaas (waar ik toch al een beetje bang voor was na de griep), Ik ga het echt niet meer redden vandaag. Voel me wel weer redelijk gelukkig, maar zooooooo druk.
Veel plezier en ik hoop voor jullie dat het weer een beetje mee blijft zitten.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op zaterdag 25 september 2010, 09:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:11
|
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 36 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hechas020 48 jaar Thabitha338 49 jaar Angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD) Ineke (Katja065) 100 jaar en mijn vrienden, mijn broer en vriendin Annette 965 49 jaar Wadriaan 54 jaar Eveline482 55 jaar Vrolijk anoniempje 40+ Joëlle 246 52 jaar (onder voorbehoud)
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen Yes356 45 jaar Frank627 leeftijd 40+ William521 39 jaar Roel350 42 jaar Beau183 42 jaar marc637 33 jaar (onder voorbehoud) dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal..... anoniempje 45- waterdaij728 59 jaar haico485 40 jaar benny340 40 jaar? sambal490 35 jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:16
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Tot nu toe stralend blauwe lucht hier. Vergeet de zonnebrand niet!  |
Weerbericht:
Hier in sliedrecht is het NU droog. EDE nu 7Graden licht bewolkt gevoels temp. 7Graden Verwachting 16Gr en gevoels temp 14Gr zonnig met weinig regen. per uur: 10 uur zon 13 Gr 11 uur zon 13 Gr 12 uur regen 14Gr 13 uur zon 14Gr 14 uur zon 14Gr 15 uur bewolkt 14Gr 16 uur regen 14Gr 17 uur zon 13Gr 18 uur zon 11Gr 19 uur maan 9Gr 20 uur maan 9 Gr 21 uur maan 9 Gr 22 uur regen 9 GR 23 uur maan 8Gr
Ik hoop u hierbij van dienst te zijn geweest met het weer van marco pelleboer.
We gaan er gewoon een fantastische dag van maken. KOM MAAR WEES BLIJ EN VERHEUGD ..... Wees zelf anders het zonnetje in huis 
PS. de bovenstaande waardes komen van ACCU WEATHER.
Laatst aangepast door
|
MARCOWAAL200
|
op zaterdag 25 september 2010, 09:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEERTJE618
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:18
|
|
|
|
|
Hey ik ben er ook weer voor 3 dagjes ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:24
|
|
|
|
Hier een strakblauwe lucht en.......ZON!
Veel plezier gewenst lieve mensen,maak er een gezellige dag van met leuke nieuwe contacten!
En mocht het wel regenen..........ach.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:38
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | voor een gewone bevalling lijkt me pijnbestrijding niet echt nodig...
|
Ik denk niet dat je standaard kan zeggen dat er zonder complicaties geen pijnbestrijding nodig is. Elke bevalling is anders en elke vrouw ervaart het ook anders. Maar dit is inderdaad wel het idee dat er in nederland hangt, en wat mij persoonlijk wel eens een beetje tegenstaat, je hebt eigenlijk zelf ook helemaal niks in te brengen, het word allemaal voor je beslist.
Ik ben er ook geen voorstander van om bij de eerste weeen meteen maar een ruggeprik te geven, maar het idee dat als het te zwaar wordt je er om kan vragen en je hem dan ook krijgt is vooraf al een heel rustgevend idee.
Maar waarschijnlijk is het hier helemaal niet aan de orde en wordt het een keizersnede, en die doen ze gelukkig niet zonder pijnbestrijding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hier een strakblauwe lucht en.......ZON!
Veel plezier gewenst lieve mensen,maak er een gezellige dag van met leuke nieuwe contacten!
En mocht het wel regenen..........ach.......
 |
Ook vanuit Zeeland , iedereen een heel fijne en gezellige dag toegewenst. Zou de provincie graag willen ontvluchten en richting Ede gaan want het regent hier pijpestelen. Maar helaas, andere verplichtingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 11:14
|
|
|
|
Wel opvallend, zonet was in het nieuws dat het gebruik van de ruggeprik bij bevallingen toeneemt. Een trend toch kennelijk en de discussie gaat dan toch ook over Nederland.
Het navolgende stond in de NRC van 25/9:
De gynaecologische groeicijfers, vastgelegd in de zogeheten Perinatale Registratie Nederland, betreffen alle ziekenhuisbevallingen zonder geplande keizersnede. Van alle vrouwen die in het ziekenhuis bevallen krijgt immiddels de helft een vorm van pijnstilling. Tien jaar geleden was dat slechts een derde.
„Het gebruik van de ruggenprik neemt spectaculair toe”, zegt gynaecoloog en Utrechts hoogleraar verloskunde Arie Franx. „Vroeger was pijnstilling tijdens het baren iets dat vermeden moest worden. Dat denken verdwijnt snel.” Franx spreekt van „een omslag”.
Het gebruik van de ruggenprik in ziekenhuizen lag jaren lang op zo’n 7 procent. Maar vanaf 2003 is er een gestage groei zichtbaar. In 2009 is het percentage verdrievoudigd tot 22 procent. De laatste maanden lijkt de pijnstilling een nog grotere vlucht te nemen. Dat komt volgens deskundigen mede door een nieuwe richtlijn van gynaecologen, verloskundigen en anesthesiologen, uit eind 2008. Daarin staat dat barende vrouwen altijd een ruggenprik moeten kunnen krijgen als de pijn hun te veel wordt. Het is dus niet langer de zorgverlener, maar de vrouw die beslist hoe zij bevalt.
Nu moet er dag en nacht een anesthesist paraat zijn om de prik te geven. Vroeger was er geen duidelijkheid of er een medische reden (indicatie) nodig was voor een ruggenprik. In het ene ziekenhuis kreeg je de prik makkelijker dan het andere. De richtlijn luidde een omwenteling in de Nederlandse bevalcultuur in.
Een ander manier van pijnbestrijding tijdens de bevalling heeft ook een grote groei doorgemaakt in Nederland; de pijnstillingspomp. De zwangere vrouw dient zich daarbij zelf een morfine-achtige stof (Remifentanil) toe. In 2009 werd deze vorm van pijnbestrijding bijna net zo veel gebruikt als de ruggenprik. De groei van de pomp en de ruggenprik zal in de komende jaren blijven toenemen, verwachten deskundigen.
In 2009 waren er vijf ziekenhuizen van de 97 waar zwangere vrouwen geen ruggenprik konden krijgen. Het gaat om kleine ziekenhuizen in plattelandsgebieden.
Grofweg eenderde van de vrouwen in Nederland bevalt thuis. Dat aantal is nergens in de westerse wereld zo hoog. Wie thuis bevalt, moet het zonder pijnstilling doen. De Nederlandse traditie om kinderen thuis te baren staat onder druk. Niet alleen door de grotere vraag naar pijnbestrijding maar ook door discussies over de veiligheid van het thuis baren.
einde citaat.
Thomas, vaste prik.[i]
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 25 september 2010, 12:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 11:31
|
|
|
|
| BEERTJE618 schreef: | | Hey ik ben er ook weer voor 3 dagjes ;) |
welkom beertje kums is er ook weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 11:50
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven.
Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt.
Huwelijk is een ringencircus. Verlovingsring, trouwring en ontbering.
Een zoon vraagt zijn vader: Hoeveel kost het, om te trouwen?
Geen idee, antwoord de vader, ik betaal er nog steeds aan!
Een man vertelde dat zijn creditcard gestolen was.
Hij besloot het niet aan te geven, omdat de dief minder geld verbruikte, dan zijn vrouw.
Het is niet waar, dat getrouwde mannen langer leven dan vrijgezellen.
Het lijkt alleen langer.
Liefde is blind, maar het huwelijk opent je ogen.
Als ze een man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen.
Laat de gedachten van je man nooit afdwalen, ze zijn te klein om alleen gelaten te worden.
Vrouwen maken geen gekken van mannen.
De meesten zijn doe- het- zelf types.
Het maakt niet uit, hoe vaak een man van baan wisselt.
Hij blijft dezelfde baas houden.
Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker:
Of de auto is nieuw, of de vrouw! |
hahahahaha....leuk Jonathan! uhh........wat ga je met deze wijsheid doen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 12:02
|
|
|
|
| ADRIANNE320 schreef: | | Ik heb vast een voorlopige reservering gemaakt bij het restaurant. In de week van te voren ga ik laat ik ze defintief weten hoeveel mensen er komen, dus er kunnen nog altijd meer mensen mee!! Dus wie zin heeft in pannekoeken met kalf..... welkom in t Veen! |
Fijn Adrianne..... ik heb er zin in!! voor de twijfelaars...........we zitten binnen.....in het zonnetje!!! and up maar weer....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 12:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het weer voor zaterdag 25-09-2010
Tussen 12.00 uur en 18.00 uur
's morgens zonnig, in de loop van de dag bewolking, en kans op regen. temperatuur niet hoger dan zo'n 14 graden.
Er zin tenten waaronder we kunnen schuilen. |
Allen een hele fijne dag gewenst! Wij blijven lekker thuis speelgoed zat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 13:19
|
|
|
|
allereerst zeg ik dat ieder vrouw haar eigen keuzes maakt op pijnbestrijding daarnaast vind ik dat men juist door de pijn bij het bevallingsproces en de opvolging daarvan kan weten hoever je bevalling is. als je geen pijn zou voelen zou je kind er bv zo op straat ,in de winkel of noem maar op eruit komen zonder enige voorbereiding dus ik geloof zeker dat pijn een functie heeft . dat daarin de een een hogere of lagere pijngrens heeft is een ander verhaal(de een gilt moord en brand terwijl het op een ander bv weinig van invloed is) het is ook maar hoe je ermee opgevoed bent denk ik als je bv tegen een kind dat valt zegt o k het is gebeurt ,niks gebroken dus sta maar weer op en speel lekker verder of je overlaad het kind met overdreven troost van ow wat ben je toch zielig dan zal het ene kids al bij het minste geringste om pijn jammeren terwijl de ander een bikkel wordt,dit dus even als voorbeeld.
als men dus geen pijn zou ervaren weet je dus nooit wat er loos is en zou men ook geen ziektes of bv gebroken botten tot genezing kunnen brengen. in hoeverre men die pijn al dan niet dragelijk vind is bij iedere persoon anders mijn 1e is onverwachts op t laatst door een keizersnede gehaald en toen was ik erg blij dat ik een ruggeprik kreeg de 2e is via de gewone weg geboren en dat is een belevenis die gewoon bijzonder blijft. de 1 bevalt binnen een paar uur en de ander doet er dagen overdus ik denk dat we hier nooit een afdoende antwoord op al dan niet pijnbestrijding kunnen geven en blijft dus de betreffende keuze voor iedere vrouw anders. ik geloof verder ook dat God de middelen gegeven heeft in de medische ontwikkeling.God heeft ons ook ons verstand gegeven en dat moeten we dus ook zeker gebruiken. dus tja wat is dan wijsheid.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 25 september 2010, 13:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 13:25
|
|
|
|
| BEERTJE618 schreef: | | Hey ik ben er ook weer voor 3 dagjes ;) |
welkom terug beertje kums nogmaals welkom terug
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 25 september 2010, 13:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 15:12
|
|
|
|
ik zal hier nog ff een gedachte over t huwelijk plaatsen...
de goudprijs is ongekend hoog momenteel en stijgt nog steeds. een beetje fatsoenlijke trouwring kost inmiddels meer dan het bruiloftsfeest... vanochtend ben ik wezen shoppen voor werpgoud ivm de bevalling geloof me, als ik niet zeker wist dat mn moeder mij zwaar mishandeld als ik geen werpgoud voor Annette zou kopen... had ik mooi een boekenbon gekocht 
lieve vrijgezellen op cm... als je t niet kunt laten te trouwen met een leuk iemand.. of een andere cm-er... wacht dan in ieder geval met kindjes tot de goudprijs weer op normaal niveau is!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MENNE507
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 15:36
|
|
|
|
Zowiezo is kennis over hoe mensen in elkaar steken erg handig.
Hetzelfde anders: http://news.sciencemag.org/sciencenow/2010/09/these-dance-moves-are-irresistib.html
Uit eigen ervaring: hier in het noorden krijg je erg veel aandacht als je echt danst, de meeste mannen hebben namelijk een biertje vast en bewegen minimaal... Helaas krijg ik dan altijd aandacht van de vrouwen die ik het minst interessant vind. (die zonder eigen mening...) ;)
Persoonlijke mening: dansen kan leuk zijn: heb liever een goed gesprek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 15:44
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Wat dacht je van linux is veel sneller , je hebt geen virus scanner nodig en is gratis en legaal te downloaden via het web!
Nou dat was mijn toevoeging aan het geheel  |
Wel Ubuntu Linux nemen he. En je kunt het net als Windows ook op de Mac draaien, naast Mac en Windows dus. En als je Ubuntu Linux hebt geinstallleerd dan zit Open Office er al gratis bij. Firefox is er ook voor Linux, een mailprogramma en nog heel veel meer. Je kunt net zo makkelijk op CM als met Windows.
Thomas, even met Linux hier.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 25 september 2010, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 16:37
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik denk niet dat je standaard kan zeggen dat er zonder complicaties geen pijnbestrijding nodig is. Elke bevalling is anders en elke vrouw ervaart het ook anders. Maar dit is inderdaad wel het idee dat er in nederland hangt, en wat mij persoonlijk wel eens een beetje tegenstaat, je hebt eigenlijk zelf ook helemaal niks in te brengen, het word allemaal voor je beslist.
Ik ben er ook geen voorstander van om bij de eerste weeen meteen maar een ruggeprik te geven, maar het idee dat als het te zwaar wordt je er om kan vragen en je hem dan ook krijgt is vooraf al een heel rustgevend idee.
Maar waarschijnlijk is het hier helemaal niet aan de orde en wordt het een keizersnede, en die doen ze gelukkig niet zonder pijnbestrijding  |
Heel veel sterkte..het zal vast wel goed gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 16:55
|
|
|
|
Goeie band, fijne muziek, mooie teksten! mooie kerk en helemaal vol met publiek. Heen beetje file en terug....na 15min al thuis! Fijn om er weer eens uit te gaan en om de anderen nu eens niet via de comp te ontmoeten. Ik heb genoten, was heel gezellig. Iedereen bedankt voor de leuke avond! liefs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 18:28
|
|
|
|
Je kan het ook anders bekijken die smart. Op het moment dat een vrouw haar kind baart, neemt ze afscheid van het intieme verbonden zijn met haar ongeboren baby. Ook dat is smart, het afscheid maar ook het verwelkomen.
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 18:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Door omstandigheden word ik momenteel bepaald bij pijnbestrijding. Een moeilijk punt omdat ik het toch bijbels wil houden.
In Genesis word de vrouw uitdrukkelijk gezegd dat ze met smart haar kinderen moet baren. De zondige mensch heeft 6000 jaar na dato de pijnbestrijding tot in de finesse ontwikkeld. Er is een mogelijkheid bij de bevalling, tijdens het baren dus, als het ware, een ruggeprik te krijgen.
Wat is jullie, liefst onderbouwde, mening over deze vorm van pijnbestrijding waardoor het Woord uit Genesis haar waarde verliest? Is dit te combineren met een christelijke levenswijze? |
Pieter,
Chatuliem heeft de angel al uit de discussie gehaald en heeft het mijns inziens terecht over een constatering bij je tekst. Nagenoeg in hetzelfde bijbelgedeelte staat: In het zweets uws aanschijns zult gij etc.
Als we naar onze huidige levenswijze kijken, is de wijze waarop we nu de kost verdienen bijbels dan wel verantwoord? Als jij in je auto door Duitsland rijdt of ik met mijn digiboard zit te spelen? In het zweet ons aanschijns? Nou.....Een wat vreemde wijze om zo met bijbelteksten om te gaan. Ik ben blij met toenemende medische kennis al is die allemaal door de zondige mensch ontwikkeld. De keizersnede was vroeger veelal dodelijk voor de vrouw. Als Annette op die wijze zou moeten bevallen, werd het zonder de kennis die we nu hebben haar dood, zo simpel is het. Wetenschap, ook kennis van pijnbestrijding, is een zegen. De natuurlijke functie van pijn, een waarschuwing dat er niets niet klopt of geforceerd wordt, hoeft niet geheel uitgeschakeld te worden, maar mag best draaglijker worden gemaakt. En als wij als mannen niet zweten, moet een bevallende vrouw dan maar onnodig pijn lijden?
Thomas, denkt van niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 25 september 2010, 20:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 19:13
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Wel Ubuntu Linux nemen he. En je kunt het net als Windows ook op de Mac draaien, naast Mac en Windows dus. En als je Ubuntu Linux hebt geinstallleerd dan zit Open Office er al gratis bij.
Thomas, even met Linux hier. |
Die bedoelde ik ook was er nog een andere dan? Peacedove die vertrouwd op de expertise van haar it vrienden !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 19:17
|
|
|
|
| ANITA637 schreef: | Mooi Eva bemoediging ten volle Dat is wat Ik doe niets maar van mezelf alles van HEM door HEM Hem dankzeggen nu in alle omstandigheden , en die zijn er nog veel aanwezig . Maar laat me door HEM leiden volledig in alle dingen. Maar ik voel de aanwezigheid van God zo in mijn leven Hij is Heer en koning Hem zij de EER Je bent een gezegend mens eva geweldig hoe je schrijft , en mensen kunt bemoedigen Ja we moeten ons kruis opnemen en HEM volgen en alle vertrouwen op HEM vestigen dankjewel ook voor jou woorden GODS ZEGEN voor jou Eva
lieve groet van mij Anita |
Hoii Anita, die woorden schrijf ik niet zelf, komen uit een boekje, niks mis mee toch Het bemoedigen van mensen is denk ik een gave van GOD, iedereen kan dat hoor, mijn interresse ligt daar, er komen ook vaak mensen op m.n pad die problemen hebben, pas nog een zwerver op een bankje......ik zeg, GOD houdt van jouw, het flapte er zo uit, tot mijn verbazing wist hij alles over GOD, was zo mooi om mee te maken. Heb hem helaas niet meer terug gezien, erg jammer!
Jij kunt zelf ook goed mensen aan het denken zetten Anita met je forum bijdrages
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 19:25
|
|
|
|
Vrijdag 24 September:
TOLK TUSSEN DE HARTEN DER MENSEN!
Rust in MIJ, tracht deze tijd `s avonds gewoon bij MIJ te zijn, heb niet het gevoel, dat je gefaald hebt als IK je soms vraag om samen allèèn maar te rusten in MIJN tegenwoordigheid. IK ben met je, IK ben heel veel bij je, niet allèèn gedurende deze ogenblikken, maar altijd. Realiseer je, dat IK tegenwoordig ben, groter vreugde kent men niet op aarde. IK ben de grote Tolk tussen de harten der mensen. Zelfs mensen die elkaar het naast zijn, hebben veel in hun natuur, dat voor de ander een gesloten boek blijft en allèèn als IK in hun leven kom en het ga regelen, maak IK aan ieder begrijpelijk, wat voorheen raadselachtig leek in de ander. Ieder mens is zo verschillend - allèèn IK versta de taal van het hart volkomen en kan tussen twee harten als tolk fungeren.
|
|
| Naar boven |
|
|