ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:31

Een liedje voor de nacht en een blik op morgen:

http://www.youtube.com/watch?v=qFxHPTBriyo

Hij blijft mooi !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:38

ZINGA672 schreef:
Beste coach,

Door uw plotseling schitterende afwezigheid in tijden van grote nood, zag ik mij genoodzaakt e.e.a. met behulp van vrouwelijk vernuft en geniaal inzicht op te lossen. Uiteraard was de gootsteen toen snel geklaard! Clown smiley

A feminine touch works miracles En een breinaald ook Knipoog smiley

GrZing!

hahahaha goed gedaan Zing!!
Kun je nu tenminste weer afwassen..............
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:39

GERT856 schreef:
Zo denkt Smiley die vol vragen zit denk ut niet, Mosslim zijn Engeltje smiley

Smiley die vol vragen zit

Sorry Gert, maar ik snap je gewoon niet.

Volgens mij is jouw humor, totaal anders dan de mijne. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 27 september 2010, 22:40
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:42

SUSANNAH475 schreef:
aaah 2 dagen, het werkte bij mij niet na 1 dag, dus heb ik de Woonstede maar gebeld... ('k heb toch een huurwoning met onderhoudsabt.)

Heeft ook zo z'n voordelen zeg! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HAICO485

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:52

De meeste belijdende christenen menen dat zij 'wedergeboren'
zijn, maar de ware betekenis van de wedergeboorte
begrijpen zij niet. De waarheid over de wedergeboorte
is de meest indrukwekkende openbaring van de Bijbel!

Nicodemus was een Farizeeër van hoge rang, een van de heersers over de Joden. Hij wist dat Jezus een door God gezonden profeet was die wonderen verrichtte en hij was zeer geïnteresseerd in Zijn leer.
Omdat Nicodemus echter niet gezien wilde worden met deze man, die de meeste andere Farizeeën een 'ketter' en een 'demagoog' noemden, ging hij 's nachts in het geheim naar Jezus.
Tijdens hun gesprek vertelde Jezus aan Nicodemus een diepzinnige waarheid, iets wat hem geheel verbijsterde.

"Gij moet wederom geboren worden"

Johannes 3:3 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand wederom geboren wordt, kan hij het Koninkrijk Gods niet zien.
Nicodemus, die aan een fysieke geboorte dacht, stond perplex.
Vers 4 Nicodemus zeide tot Hem: Hoe kan een mens geboren worden, als hij oud is? Kan hij dan voor de tweede maal in de moederschoot ingaan en geboren worden?
Jezus toonde vervolgens dat Hij over een geheel ander soort van geboorte sprak.
Vers 5 Jezus antwoordde: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand geboren wordt uit water en Geest, kan hij het Koninkrijk Gods niet binnengaan. 6 Wat uit het vlees geboren is, is vlees, en wat uit de Geest geboren is, is geest.
Verder vertelde Hij de Farizeeër:
Vers 7 Verwonder u niet, dat Ik u gezegd heb: Gijlieden moet wederom geboren worden.
Maar Nicodemus begreep het eenvoudig niet (vers 9-12). Evenmin als veel mensen in onze tijd!
Vers 9 Nicodemus antwoordde en zeide tot Hem: Hoe kan dit geschieden? 10 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Gij zijt de leraar van Israël, en deze dingen verstaat gij niet? 11 Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: wij spreken van wat wij weten en wij getuigen van wat wij gezien hebben, en gij neemt ons getuigenis niet aan. 12 Indien Ik ulieden van het aardse gesproken heb, zonder dat gij gelooft, hoe zult gij geloven, wanneer Ik u van het hemelse spreek?
De meeste belijdende christenen menen dat zij wedergeboren werden toen zij 'Christus aanvaardden'. Maar wat het werkelijk betekent om 'wedergeboren' te worden, weten zij niet.
De wedergeboorte die in de Bijbel wordt beschreven is veel meer dan wat men in de traditionele christenheid algemeen aanneemt. Toen Jezus van 'wederom geboren' worden sprak, bedoelde Hij niet wat de meeste mensen denken. Het is van het allergrootste belang dit te begrijpen.

lees verder op :

http://home.zonnet.nl/gemeente.van.god/wedergeboren.html
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 22:53

MARIANNE338 schreef:
Tjonge le.....je BENT oud!!!!
gelukkig maar..........maarre..........je mag mee uit eten hoor!!
Wat zou dat leuk zijn joh!!
Of lust een drent geen sprinkhanen???
Enne.................laat al die jonkies met rust!!!
Schaam je........

Wij mogen niet onder de rivieren komen........gelukkig niet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:03

PIETER649 schreef:
het is geen gebod he, tis de naam van een belgisch biermerk Gefrustreerde smiley

Volgens mij bedoel je Duvel...dat is een bier uit de streek waar ik vandaan kom trouwens... Knipoog smiley

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:08

Nog eentje, wat ik destijds ook wel een indringend (somber) lied vond. Aan de andere kant roept het ook leuke herinneringen op. Ik was toen 12, zat in MAVO 1. Waar blijft de tijd. Twijfelende smiley Lachende smiley 'k Heb toen nog een werkstuk, voor muziek, over deze groep gemaakt. Ze waren heel populair, dus plaatjes waren er meer dan genoeg te vinden.

Doe Maar - De Bom

http://www.youtube.com/watch?v=f_O5KCJjdyE
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:09

http://www.elfde-gebod.nl/

Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 28 september 2010, 08:30
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:16

MARIJAN072 schreef:
Misschien is Walibi World een idee, Chat? Knipoog smiley Is zowel geschikt voor kinderen als voor volwassenen. Lachende smiley

Maar 'k begrijp je hoor, een binnenspeeltuin is ook niet mijn ding. Knipoog smiley 'k Ga 1 keer per jaar op schoolreis (word ik zelfs voor betaald), een paar keer per jaar met m'n neefjes en nichtjes op pad en that's it.

En Walibi ligt centraal........voor iedereen te behappen..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:18

MARIJAN072 schreef:
Misschien is Walibi World een idee, Chat? Knipoog smiley Is zowel geschikt voor kinderen als voor volwassenen. Lachende smiley

Maar 'k begrijp je hoor, een binnenspeeltuin is ook niet mijn ding. Knipoog smiley 'k Ga 1 keer per jaar op schoolreis (word ik zelfs voor betaald), een paar keer per jaar met m'n neefjes en nichtjes op pad en that's it.
Marijan, ik kom niet, dus hou maar geen rekening met mij.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:19

SUSANNAH475 schreef:
ik dacht idd. dat dit topic daar over ging... of je je in een relatie gaat storten omdat je de angst zou hebben om alleen te blijven.
Mij lijkt dat ongezond....

Je hebt gelijk Knipoog smiley Ok, weer ff ontopic, maar toch ook weer ff terug Clown smiley

Ik zal mij zeker niet in een relatie storten, omdat ik af en toe bang ben...zie mijn vorige postings (om een lang verhaal kort te maken Verlegen lachende smiley )

Het zou wel meer rust geven, dat wel. Dus ergens heeft het wel met dit topic te maken.
Echter ga ik mij er niet aan overgeven, omdat geen relatie, die ik dan zal krijgen, een goede basis heeft.

Datzelfde geldt ook voor iedere relatie die aangegaan wordt ter voorkoming van het alleen-zijn an sich. Ook dan is de basis niet de basis die er zou moeten zijn, n.l. liefde.

Ik ben van mening dat beide relaties dan niet lang zullen standhouden.

Dus ongezond? Ja, zeker.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:21

MARIJAN072 schreef:
'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?

hahahahaha.....
of ze geluid maken weet ik niet.......maar ze schijnen wel vreselijk te stinken !!!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:25

Even naar boven voor voetbal...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:25

CHATULIEM619 schreef:
Marijan, ik kom niet, dus hou maar geen rekening met mij.

Maar Chat geef jij dan eens een voorstel. Ik begrijp je best hoor en zelf zou ik ook graag nog eens een CM-activiteit meemaken want anders blijf ik hier toch maar in die eenzaamheid. We kunnen brainstormen...

Frank Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:27

VOETBAL308 schreef:
WIE WIL EEN KOOKLES OPSTARTEN. IK BEN EEN JONGEKNUL DIE GRAAG ETEN WIL LEREN KOKEN EN WIE HELPT MIJ DAARBIJ????

VOETBAL

Kijk op het topic "receptenboek"

Speciaal voor jou.
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:29

PEACEDOVE820 schreef:
Bij alles denken wat zou Jezus doen?
Jezus kwam voor de hoeren en tollenaars!
Kortom voor de wereld niemand uitgezonderd Lachende smiley

De verloren zoon denk maar eens aan dat verhaal hij durfde eigenlijk niet terug te komen maar zijn Vader ontving hem met open armen en richtte een feestmaal aan.
Oordeeld niet opdat gij niet geoordeeld zal zijn!

We hoeven hier gelukkig helemaal niets over dat alles te vinden, want het is Gods bedoeling dat we elkaar omarmen in liefde Knipoog smiley

Gods zegen,

Peacedove

Wat mooi gezegt peacedove.
Ken je dat boek van Henri Nouwen "Eindelijk Thuis"?
Dat is zo'n mooi boek. Echte aanrader.
liefs Loes
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:31

FRANKT627 schreef:
Maar Chat geef jij dan eens een voorstel. Ik begrijp je best hoor en zelf zou ik ook graag nog eens een CM-activiteit meemaken want anders blijf ik hier toch maar in die eenzaamheid. We kunnen brainstormen...

Een bijna gratis uitje bedenken voor de winter, is best lastig! En al helemaal, als het geschikt moet zijn voor zowel kinderen als voor volwassenen.

Maar goed, hier hebben jullie natuurlijk niks aan. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:31

VOETBAL308 schreef:
JAMMER DAT IK TE LAAT GEKOMEN BEN, IK HAD GRAAG WILLEN BOWLEN

't Is nog niet te laat hoor! Even alle postings doorlezen dan kom je er wel achter Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:35

Iemand zou ook juist angst kunnen hebben, om een relatie aan te gaan. Dat kan verschillende oorzaken hebben, al zal dat voor sommigen moeilijk in te leven zijn.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 27 september 2010, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:35

FRANKT627 schreef:

En in Belgie niks te doen dan?

http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:37

VISSER278 schreef:

Plopsaland misschien? Knipoog smiley Oh nee, is ook alleen voor kinderen. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:39

MARIJAN072 schreef:
Plopsaland misschien? Knipoog smiley Oh nee, is ook alleen voor kinderen. Twijfelende smiley

Ligt ook niet centraal in het land Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:44

VISSER278 schreef:

Tja, in België...maar dat is voor vele CM-ers wel een hele tocht...ik ben eigenlijk niet zo thuis in die uitjes...ik heb te lang afgezonderd geleeft om enige kennis te hebben... Gefrustreerde smiley

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:48

VISSER278 schreef:
Ligt ook niet centraal in het land Knipoog smiley

Weet jij niets Visser? jij woont toch vlak bij Belgie?
Vissen op zee? Ook leuk toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:56

MARIJAN072 schreef:

Plopperdeplop Marijan weet je hoe ver het rijden is naar Plopsaland...dan moeten we onderweg overnachten... Slapende smiley

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:01

WILLEMIJN232 schreef:
Weet jij niets Visser? jij woont toch vlak bij Belgie?
Vissen op zee? Ook leuk toch? Knipoog smiley

Visser zal z'n gedachten wel eens in werking zetten Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:01

TESSYBEAR731 schreef:
Vraag me even af aan wie dit geopenbaard is Smiley die vol vragen zit

Maar daarnaast een, denk ik, niet heel onbelangrijke toevoeging:
De definitie die de bijbel geeft aan een huwelijk zegt dat man en vrouw als "getrouwd" leven wanneer hun lichamen één zijn geworden. Kortom; wanneer ze sex met elkaar gehad hebben!
Komt dus geen stadhuis en zelfs geen dominee aan te pas...en in die zin zou het dus ook niet uitmaken of je wel of niet voor de wet getrouwd bent.
Het gaat om het verbond dat gesloten word tussen God, man en vrouw en dat gaat zoveel verder dan welk aards gebruik dan ook!

Hé je hebt internet!
Maar wat jij schrijft, dat bedoel ik nu. Staat dit verbond in de bijbel?
En als je zo'n verbond hebt gesloten (tussen God, man en vrouw) op welke manier is het dan mogelijk dit te ontbinden?
liefs van mij
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:06

FRANKT627 schreef:
Plopperdeplop Marijan weet je hoe ver het rijden is naar Plopsaland...dan moeten we onderweg overnachten... Slapende smiley

Frank

Nouuuuu, in Antwerpen bijv. kan je 's nachts gewoon wakker blijven hoor. Verstand op nul , belgisch biertje erbij en de volgende morgen op tijd naar plopsa.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:22

MARIJAN072 schreef:
Smiley die vol vragen zit

Sorry Gert, maar ik snap je gewoon niet.

Volgens mij is jouw humor, totaal anders dan de mijne. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Humor Smiley die vol vragen zit volgens de notaire over denken, dacht ik Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 ... 6194 Volgende
Pagina 1290 van 6194