ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:13

MARISKA601 schreef:
De volgende keer willen graag alleen positieve reacties lezen.
En geen negatieve dingen van mensen die voorbaat al niet gaan.

Nou ben ik het echt niet altijd met Chat eens, en ook zijn woordkeuze vermag zo nu en dan wat bijschaving...maar alleen positieve reactie's Smiley die vol vragen zit
Dan kunnen we het hele forum wel opdoeken, want alleen mooi-weer spelen houd niemand lang vol.
Het is begrijpelijk dat het niet leuk is als er iemand negatief reageert op een uitje waar vele anderen wel plezier aan beleven, maar als je nou eens goed zou lezen wat er geschreven word kun je zien dat er wel degelijk een hele logische kern zit in zijn verhaal.
CM bied niet voor niks een bepaalde "anonimiteit" en er zijn nou eenmaal mensen die daar ook behoefte aan hebben. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de nick-names discussie waarin dit ook weer duidelijk naar voren komt.
En ook niet alle kinderen varen er wel bij om continu met nieuwe mensen opgezadeld te worden...
Daar staat tegenover dat iedereen vrij mag zijn om zelf te beslissen hierin en het wellicht voor Chat verstandig is om niet in herhaling te blijven vallen...als hij het er echt niet mee eens is kan hij altijd Chris nog mailen en die het geheel laten beoordelen...
Maar ajb...ga niet zitten mekkeren dat je alleen "positieve" reactie's wilt lezen...ieder heeft recht op een eigen mening en mag die geven! Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:13

JOSINA022 schreef:
Ik zou het zeer waarderen wanneer je namens jezelf zou praten en niet in de "wij-vorm", want dat zou betekenen dat je ook namens mij zou praten en dat is zeker niet het geval.

Kinderen worden overal aan vreemde mensen bloot gesteld, that's life. Wanneer je dat, als moeder, niet wilt, kun je ze beter maar binnenhouden.
CM is een prima omgeving om je kinderen aan bloot te stellen. Een activiteit samen met andere Christenen, hoe veilig wil je het hebben?

Ok, voor er een andere discussie losbarst, Christenen zijn geen doetjes. Daar hebben we in het nieuws genoeg over gehoord. Maar in dit geval is er tenminste 1 ouder bij.

Ik zit hier o.a. om een lieve man te kunnen ontmoeten en wanneer dat is tijdens een activiteit is mij dat helemaal goed. Zelfs wanneer het een man zou zijn die niet lid is, maar meekomt als kennis. Maar ik ben hier ook om andere mensen te onmoeten en dingen te kunnen delen en misschien hou ik er wel een goede vriend(in) aan over. Heerlijk toch?
Dit is ook een datingsite, of dat nou voor een relatie is of anderzijds, of wrs beter gezegd: het is een contactsite! En het is, voor mij, geheel vrijblijvend. Ik voel mij nergens toe verplicht!

Enne...oppas: ik ga er van uit dat ouders daar idd over nagedacht hebben, maar dat wil niet zeggen dat oppas ook altijd voor handen is op het moment dat iemand dat wil. Ik mag hopen dat degene die moet oppassen ook een stem in het kapittel heeft?
Ik pas regelmatig op, maar ik kom niet altijd meteen opdraven wanneer de ouders dat willen, ik heb meer dan alleen oppassen, heb ook nog ander werk!

En wat betreft het geld: daten is duur, zeker. Ook ik heb niet altijd het geld daarvoor en ik besluit per activiteit of dat ik het kan betalen. Niettemin ben ik bereid om, wanneer ik daarmee iemand kan helpen, een duit in het zakje te doen.
Het zou n.l. kunnen zijn dat iemand het geld besteedt heeft om lid te worden, maar meer niet heeft (iemand met een uitkering b.v.) en dan help ik graag. Ik heb het niet breed (de zorg betaald gewoon slecht) maar heb nog altijd meer dan iemand met een uitkering en ik meen dat het dan mijn Christelijke plicht is om iemand een keer te helpen.
Iemand met een uitkering kan in een sociaal isolement terechtkomen en wanneer ik dan kan helpen....

Groet, José
Wat ik zo jammer vind aan deze bijdrage, is dat de bezwaren niet weggenomen worden. En dat er ook geen enkele poging gedaan wordt, tegemoet te komen. Jammer.....vooral omdat het een hypotheek legt op elke te organiseren activiteit van CM. Want nu worden mensen die geen kinderen bij een CM avondje willen hebben al onder druk gezet.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 28 september 2010, 13:15
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:14

ANGELIQUE327 schreef:

Het is misschien wat vroeg om er nu al over te beginnen, maar kerst komt er weer aan, en ik heb gemerkt dat ik niet de enige ben, die als een berg tegen een eenzame kerst opzie. Daarom is bij enkelen onder ons het plan gerezen om rond - of op - één van de kerstdagen bij elkaar te komen en samen kerstfeest te vieren. Hoe we dat gaan invullen? Al jullie ideeen zijn welkom, en misschien zou er deze keer wel eh...muzikale begeleiding bij mogen zijn? (muzikanten hebben we op CM op voorraad heb ik begrepen?). Graag jullie reaktie!

Hoi Angel...

Hadden jullie zelf al wat ideetjes? Misschien kunnen de andere dan daar verder op borduren...

Hebben jullie al zelf iets besproken, bijvoorbeeld over:
- is het samenkomen bij iemand thuis? Of wil je iets afhuren...
- is het iets met kleine hapjes?
- maximum deelnemers?

Frank Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:17

LOES550 schreef:
nou ja zeg, wat raar!! Maar afscheid nemen van die ukkies is ook zwaar hoor. Een huilende juf is ook lastig voor de kinderen. Ik heb toen 100 handjes geschut pfff echt moeilijk. Kom op hè, op zoek naar een nieuwe uitdaging. Niet bij de pakken neerzitten. knuffel van mij

Dank je Loes, ik ga zeker niet bij de pakken neerzitten hoor... en misschien is het idd. wel beter voor die kleintjes dat ik geen afscheid neem, moest al huilen bij het evaluatiegesprek.
Het was een gekke dag hoor, ergens ook heel mooi... we zaten in de kring met z'n allen (3 leidsters waaronder ik en de rest peuters) en ik begreep toen nog niet waarom ik Gods nabijheid zo sterk ervoer... toen de kinderen weg waren en ik e.e.a. te horen kreeg na een plots evaluatiegesprek (waarvan ik niet wist dat die vandaag zou plaatsvinden) besefte ik dat God me duidelijk maakte dat Hij ook hierbij mij tot steun wilde zijn, dat was het mooie eraan... al ben ik nu wel erg verdrietig dat dit werk hier afgelopen is want ik vond het zo leuk werk om te doen... snik...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:21

SUSANNAH475 schreef:
Het slechtste moment van vandaag... :
Ik ben verdrietig, ontroostbaar, diep bedroefd en teleurgesteld... na een morgen weer gewerkt te hebben op de peuterspeelzaal en een evaluatiegesprek ben ik ontslagen... volgende week zit ik weer eens thuis... Huilende smiley, smiley in tranen dag lieve kinderen, helaas mocht ik geen afscheid van jullie nemen, ik ga jullie allemaal hartstikke missen !!!!!!!

Enorm balen meid! Ik voel met je mee...
Maar het eerste waar ik nu toch aan denk is dat je het mag zien als een ontzettend waardevolle leerervaring. Al zal dat nu misschien nog niet zo voelen...
Je hebt het lef getoond om te solliciteren en bent nog aangenomen ook! Je hebt gegeven wat je hebt en feedback gekregen van collega's en de kinderen...en dat zijn dingen die ze je niet meer af kunnen nemen. Die neem je mee, en daar kun je van leren Knipoog smiley

Sterkte ermee meis
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:23

CHATULIEM619 schreef:
Wat ik zo jammer vind aan deze bijdrage, is dat de bezwaren niet weggenomen worden. En dat er ook geen enkele poging gedaan wordt, tegemoet te komen. Jammer.....vooral omdat het een hypotheek legt op elke te organiseren activiteit van CM.

Ik heb idd geen poging gedaan om je bezwaren weg te nemen, simpelweg omdat ik denk dat ik die niet weg kan nemen. Ik heb alleen geprobeerd uit te leggen hoe ik er in sta. En dan is het aan jou om er mee te doen wat jij wilt.
Op die manier heb ik geprobeerd om jou tegemoet te komen.

Iedereen kan er uit halen wat hij/zij zelf wil, da's niet aan mij.

Ik heb er echt geen hypotheek op willen leggen, dat is dus wat jij er uit haalt.

Jammer, je zou ook hebben kunnen zeggen: ok, da's hoe José er over denkt, zit er iets van waarheid in en zit er iets in waar ik wel wat positiefs mee kan?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:26

TESSYBEAR731 schreef:
Enorm balen meid! Ik voel met je mee...
Maar het eerste waar ik nu toch aan denk is dat je het mag zien als een ontzettend waardevolle leerervaring. Al zal dat nu misschien nog niet zo voelen...
Je hebt het lef getoond om te solliciteren en bent nog aangenomen ook! Je hebt gegeven wat je hebt en feedback gekregen van collega's en de kinderen...en dat zijn dingen die ze je niet meer af kunnen nemen. Die neem je mee, en daar kun je van leren Knipoog smiley

Sterkte ermee meis

Dank je Tess... het is helemaal waar wat je zegt... want het was werk niet door de vrijwilligerscentrale gekregen (die in Ede loopt enorm achter en is blijkbaar in veel vacatures totaal niet up-to-date), maar waar ik zelf idd. het initiatief genomen hebt om te solliciteren/ mail te sturen naar die baan... heb het echt met heel veel plezier gedaan !!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:28

CHATULIEM619 schreef:
Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde?
chatlieum hou nu aub eens op met dat gezeur als jij op 49 jarige leeftijd er geen kinderen bij wil betrekken wat zoek je dan op een site waar wel moeders zijn met kinderen toen jij nog 19 was kon je makelijker dwingen dat je een vrouw wou zonder kinderen wat maak het nu uit of er wel of geen kinderen bij zijn waar kies je voor liefde met kinderen of een vrouw zonder kinderen waar geen liefde van uit gaat ook als je een vrouw met kinderen kies kun je nu ook gelijk zien of je de kinderen jou aantrekken of jij de kinderen
hoop zeker dat het gemekker over kinderen bij jou nu eens afgelopen is niemand verplicht je wat dus er niet mee eens niet reageren niet aan melden
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:29

JOSINA022 schreef:
Hè wat naar...kzal ook voor jou bidden hoor! Sterkte !

tnx Josina !
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:32

SUSANNAH475 schreef:
tnx Josina !

Met liefde! Ze gaan nog ontdekken wat ze missen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:33

INKA401 schreef:
ja hoi ... hihi en moet al lachen als ik dit schrijf ... heb na een zomerstop
de stoute schoenen maar weer aangetrokken ... ik bedoel lid worden van cm ... nou en als je dáár lid van word ... pfffff ... idd, zéér verslavend ...
heb inmiddels 4 jaar ervaring in dit uuuh ... nee zeg ik niet ... maar leuk is het wel ...
ik zie veel nieuwe namen, en ben nieuwsgierig ... ik ben niet opzoek ... heb mijn liefde hier ontmoet en gaat súper ... en alweer bijna anderhalf jaar met mijn allerliefste anneke ...
waarom ik dan weer lid geworden ben? ... digene die inka kennen weten wel wat ik bedoel ... cm is verslavend, en ben blij dat ik de zomer periode het op kon brengen zónder cm te kunnen.
voor degene die mij nog niet kennen ... inka is een nogal ondernemend typ ... heb in het verleden hier bij mij thuis nogal grote feesten georganiseerd ... en was elke keer weer een mega groot suxes ...
nu wil ik niet gelijk iets aangeven ... maar een etentje aan de utrechtse grachten, smaakt al gouw naar meer ... verder zeg ik niets ...

groetjes inka

wb Inka, bij de C.M. verslaafden... Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:49

PIEKIE042 schreef:
en dan.....................................

kan ik hier melden, wat het slechtse moment was van vandaag.....

in plaats van jas aan trekken, om kwart voor 1 naar mijn werk te gaan. gelijk ging de foon...........................
het ziekenhuis...
of ik om 15 uur wilde komen, ..
kan niet zei ik, ik moet werken..........

heel belangrijk!! dat he vanmiddag komt...... hoorde ik..........

in ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik erg ziek ben,
nier kanker en spoedig geopereerd moet worden..waarschijnlijk over 2 weken.....
de gehele nier moet er uit..........en wat er meer uit moet.
verdoofd zat ik daar, hele middag in ziekenhuis, mijn vader en zusje waren met mij mee....

zo ineens mag ik niet meer werken, en...moet mij gaan voorbereiden...

ik kan nu even niet slapen, buiten liederen om die in mijn hoofd zingen. zijn er ook praktische gedachten die in mijn hoofd rondgaan....
hoe moet dit, hoe moet dat...

ik duik mijn bed zo maar weer in, en neem psalm 23 maar in gedachten mee...De Heer is mijn herder...
en ik ga daar in mijn hoofd over zingen......................

Dat geloof je bijna niet he' als je zoiets hoort, helemaal als je het zelf meemaakt (of iemand uit je directe omgeving); wat ongelooflijk moeilijk voor je Piekie...
Ik wil je heel veel sterkte wensen !!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:55

FRANKT627 schreef:
Hoi Angel...

Hadden jullie zelf al wat ideetjes? Misschien kunnen de andere dan daar verder op borduren...

Hebben jullie al zelf iets besproken, bijvoorbeeld over:
- is het samenkomen bij iemand thuis? Of wil je iets afhuren...
- is het iets met kleine hapjes?
- maximum deelnemers?

Frank Lachende smiley

Waar we samenkomen, dat zal afhangen van het aantal deelnemers he, en misschien is het handig om samen een (eenvoudige) maaltijd samentestellen door bijvoorbeeld iedereen iets mee te laten nemen?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:17

ANGELIQUE327 schreef:

Het is misschien wat vroeg om er nu al over te beginnen, maar kerst komt er weer aan, en ik heb gemerkt dat ik niet de enige ben, die als een berg tegen een eenzame kerst opzie. Daarom is bij enkelen onder ons het plan gerezen om rond - of op - één van de kerstdagen bij elkaar te komen en samen kerstfeest te vieren. Hoe we dat gaan invullen? Al jullie ideeen zijn welkom, en misschien zou er deze keer wel eh...muzikale begeleiding bij mogen zijn? (muzikanten hebben we op CM op voorraad heb ik begrepen?). Graag jullie reaktie!

Mooi idee wat mij betreft Angelique.
Als jullie gitaarbegeleiding nodig hebben, misschien kan ik iets betekenen ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:24

ANGELIQUE327 schreef:

Met de feestdagen zelf kan ik niet, maar daaromheen wel. Gezellig!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:29

CHATULIEM619 schreef:
Gebruik ze dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder....

Oke, durf jij dan eens naar de picknick te komen en te zien hoe het er echt is ?
Ik vind het namelijk ergens niet eerlijk dat je vanalles vanaf de zijlijn roept zonder er daadwerkelijk bijgeweest te zijn.

Waar je niet bij bent geweest kun je ook niet over praten... mijn mening.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:34

TESSYBEAR731 schreef:
Nou ben ik het echt niet altijd met Chat eens, en ook zijn woordkeuze vermag zo nu en dan wat bijschaving...maar alleen positieve reactie's Smiley die vol vragen zit
Dan kunnen we het hele forum wel opdoeken, want alleen mooi-weer spelen houd niemand lang vol.
Het is begrijpelijk dat het niet leuk is als er iemand negatief reageert op een uitje waar vele anderen wel plezier aan beleven, maar als je nou eens goed zou lezen wat er geschreven word kun je zien dat er wel degelijk een hele logische kern zit in zijn verhaal.
CM bied niet voor niks een bepaalde "anonimiteit" en er zijn nou eenmaal mensen die daar ook behoefte aan hebben. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de nick-names discussie waarin dit ook weer duidelijk naar voren komt.
En ook niet alle kinderen varen er wel bij om continu met nieuwe mensen opgezadeld te worden...
Daar staat tegenover dat iedereen vrij mag zijn om zelf te beslissen hierin en het wellicht voor Chat verstandig is om niet in herhaling te blijven vallen...als hij het er echt niet mee eens is kan hij altijd Chris nog mailen en die het geheel laten beoordelen...
Maar ajb...ga niet zitten mekkeren dat je alleen "positieve" reactie's wilt lezen...ieder heeft recht op een eigen mening en mag die geven! Twijfelende smiley

ach tes.. ik hoor de laatste 6 maanden niks anders dan het geen van, het is niet goed dat er dingen georganiseerd worden waar kinderen bij zijn.
kinderen zij een storend element als je de moeder van het kind wilt leren kennen.
nu hangt er een sfeer rond van: men wilt iets organiseren, maar...
men vreest dan weer voor een hoop negativiteit.

de negativiteit komt hoofdzakelijk van personen die zwz niet meegaan.

ik bedoel dus met mijn opmerking,
dat mensen die zwz niet gaan hun negativiteit maar beter thuis kunnen houden.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:42

ANNETTE792 schreef:
chat, je sprak verstandige woorden vanmorgen in de chatroom: ik heb nog 1x gezegt hoe ik er over dacht en nu ga ik mn mond erover houden. Doe dat dan ook, men weet je jij erover denkt en daarover verschillen de meningen nu eenmaal.

je zit hier op een datingsite ja,en ik denk dat je er dan vanuit mag gaan dat uitjes die de site zelf organiseerd inderdaad zonder kinderen zijn.
Maar waar het hier over gaat zijn door leden zelf georgansieerde uitjes.
Een lid is niet verplicht iets te organiseren en als hij/zij dat wel doet is het ook aan de organisator om de regel te bepalen.
Er zitten hier veel mensen met kinderen, dat die dan iets organiseren met kinderen erbij, helemaal prima toch? Aan jou en mij de keuze om dat wel of niet te gaan. Ik wil mijn kinderen pertinent niet op uitjes van een datingsite hebben, dus ik ga niet of ik regel een oppas, maar dat is een verantwoording die iedere ouder zelf dient te nemen.

Waar ik je inmiddels wel gelijk in moet gaan geven is dat er momenteel zodra er gesproken wordt over een uitje organiseren er direct een discussie losbarst over wel of geen kinderen. Er lijkt inderdaad niets meer te organiseren te zijn zonder dat er kinderen mee gaan.
Nou ben ik niet zo aktief meer in het bezoeken van uitjes maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat fijn vind. Soms is het wel erg fijn om eens even een avondje onder volwassenen te zijn, zeker als je 24/7 tussen de kinderen zit.

Ik denk dat het vantevoren duidelijk moet zijn of kinderen welkom zijn of niet.

Volgens mij was het uitje "niet mokken maar wokken" en is het uitje "Ethiopisch eten" niet iets waar kinderen bijzijn, dan zijn er toch ook andere mogelijkheden Annette ?

Ik ben me verder niet bewust dat er iemand is (behalve Chatuliem) die er bezwaar tegen heeft dat er kinderen aanwezig waren op de picknick.
Ik heb er van genoten !!

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 28 september 2010, 15:53
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:51

SUSANNAH475 schreef:
Volgens mij was het uitje "niet mokken maar wokken" en is het uitje "Ethiopisch eten" niet iets waar kinderen bijzijn, dan zijn er toch ook andere mogelijkheden Annette ?
Ik ben me verder niet bewust dat er iemand is (behalve Chatuliem) die er bezwaar tegen heeft dat er kinderen aanwezig waren op de picknick.
Ik heb er van genoten !!

Kortom einde discussie!
Nu weer on topic goed??!!

Postitief zijn en elkaar opbouwen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:03

SUSANNAH475 schreef:
Ik ben verdrietig, ontroostbaar, diep bedroefd en teleurgesteld... na een morgen weer gewerkt te hebben op de peuterspeelzaal en een evaluatiegesprek ben ik ontslagen... volgende week zit ik weer eens thuis... Huilende smiley, smiley in tranen dag lieve kinderen, helaas mocht ik geen afscheid van jullie nemen, ik ga jullie allemaal hartstikke missen !!!!!!!

He Susannah,
Wat erg voor je zeg. Je vond het er juist zo ontzettend leuk.
En wat naar dat je geen afscheid mag nemen.
Heel veel sterkte meid
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:04

PEACEDOVE820 schreef:
Kortom einde discussie!
Nu weer on topic goed??!!

Postitief zijn en elkaar opbouwen Lachende smiley

Hè jammer, begon net zo leuk te worden Knipoog smiley

Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Kzal m'n mond houden Smiley met dichtgeplakte mond

Zijn de picknicks alleen in de zomer? Of zou het ook ergens binnen kunnen met ook veel ruimte buiten?

De "Wiitenberg" in Zeist b.v.?
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:06

PIEKIE042 schreef:
en dan.....................................

kan ik hier melden, wat het slechtse moment was van vandaag.....

in plaats van jas aan trekken, om kwart voor 1 naar mijn werk te gaan. gelijk ging de foon...........................
het ziekenhuis...
of ik om 15 uur wilde komen, ..
kan niet zei ik, ik moet werken..........

heel belangrijk!! dat he vanmiddag komt...... hoorde ik..........

in ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik erg ziek ben,
nier kanker en spoedig geopereerd moet worden..waarschijnlijk over 2 weken.....
de gehele nier moet er uit..........en wat er meer uit moet.
verdoofd zat ik daar, hele middag in ziekenhuis, mijn vader en zusje waren met mij mee....

zo ineens mag ik niet meer werken, en...moet mij gaan voorbereiden...

ik kan nu even niet slapen, buiten liederen om die in mijn hoofd zingen. zijn er ook praktische gedachten die in mijn hoofd rondgaan....
hoe moet dit, hoe moet dat...

ik duik mijn bed zo maar weer in, en neem psalm 23 maar in gedachten mee...De Heer is mijn herder...
en ik ga daar in mijn hoofd over zingen......................

Wat een schrik! wat zal er niet allemaal door je heen gaan zeg.
Ja daar blijf je natuurlijk over door malen hoe alles zal gaan.
Maar je hebt een gewldige psalm in je gedachten zeg
Hij is jouw Herder
Ik zal voor je bidden
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:10

Hey wb Inka Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:23

VOETBAL308 schreef:
DAAR DOE IK NIET AAN MEE

dat was vorig jaar voetbal.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:24

ZIVAATJE309 schreef:
He Susannah,
Wat erg voor je zeg. Je vond het er juist zo ontzettend leuk.
En wat naar dat je geen afscheid mag nemen.
Heel veel sterkte meid

Dank je Zivaatje !

Voor alle duidelijkheid wil ik er het volgende aan toevoegen.
Ik wist niet dat er vandaag een evaluatiegesprek zou zijn. De andere leidsters gaven mij na afloop van het gesprek een snoepzak mee met "mini marsjes" als dank voor mijn inzet en enthousiasme wat ze gelukkig wel hebben opgemerkt maar dat bleek niet genoeg.
Het gesprek was nadat de kinderen al vertrokken waren; ik kreeg toen die snoepzak die ze blijkbaar al bij zich hadden al die tijd.
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen mij het eerder te vertellen en dat ik het daarna de kinderen nog zou kunnen vertellen maar zo is het niet gegaan.

Ik heb er ook niet meer aan gedacht om te vragen of ik volgende week nog terug mag komen om de kinderen voor het laatst te zien. Weet op dit moment ook niet goed of dat verstandig is en ik weet sowieso niet of dat wel zou mogen.
Ik wilde dit toch ter verduidelijking neerzetten.
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:26

SUSANNAH475 schreef:
Dank je Zivaatje !

Voor alle duidelijkheid wil ik er het volgende aan toevoegen.
Ik wist niet dat er vandaag een evaluatiegesprek zou zijn. De andere leidsters gaven mij na afloop van het gesprek een snoepzak mee met "mini marsjes" als dank voor mijn inzet en enthousiasme wat ze gelukkig wel hebben opgemerkt maar dat bleek niet genoeg.
Het gesprek was nadat de kinderen al vertrokken waren; ik kreeg toen die snoepzak die ze blijkbaar al bij zich hadden al die tijd.
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen mij het eerder te vertellen en dat ik het daarna de kinderen nog zou kunnen vertellen maar zo is het niet gegaan.

Ik heb er ook niet meer aan gedacht om te vragen of ik volgende week nog terug mag komen om de kinderen voor het laatst te zien. Weet op dit moment ook niet goed of dat verstandig is en ik weet sowieso niet of dat wel zou mogen.
Ik wilde dit toch ter verduidelijking neerzetten.

Bedankt voor je verduidelijking.
En ik kan me helemaal voorstellen dat je er niet meer aan dacht om dat te vragen hoor. Tis zo al moeilijk genoeg
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:27

MARISKA601 schreef:
dat was vorig jaar voetbal.

Ja hihi doe we dus allemaal niet aan mee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:31

ZIVAATJE309 schreef:
Bedankt voor je verduidelijking.
En ik kan me helemaal voorstellen dat je er niet meer aan dacht om dat te vragen hoor. Tis zo al moeilijk genoeg

Doet me echt goed jullie hartverwarmende reacties.
Heel veel thanks !! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:32

SUSANNAH475 schreef:
Ik heb er van genoten !!

Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch?
Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus.
Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.

Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen.
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:32

SUSANNAH475 schreef:

Hey Susannah ... vind ik zo erg voor je ... je sprak zaterdag nog zo enthousiast over de kleintjes ... hoe leuk je het vond .. en tja , het stond in je ogen te lezen hoe goed dit jobken je wel deed ....
Hou er de moed in ... alles heeft een reden ... maar dit zeggen is maar een magere troost natuurlijk ...
Sterkte Sus ... in gedachten ben ik bij je ...
Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 ... 6194 Volgende
Pagina 1293 van 6194