| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:33
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch? Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus. Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.
Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen. |
Goed gesegd Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:33
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | nu krijg ik tranen in mijn ogen.................
ik ben hier nog maar net bij deze site... bedankt voor alle lieve mailtjes.. |
Sterkte Piekie ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:50
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch? Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus.
oeps, nee hoor, schrijf je niks negatiefs over... ik bedoelde 1 zin voor jou, de rest was algemeen bedoeld... lastig soms hoor om hier op het forum duidelijk te maken wat ik bedoel... hoop dat je 't nu wel snapt...
Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.
Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen. |
oke dan... Zo vaak was ik de laatste tijd niet in de chatbox en heb dat dus gemist.
Susannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Gebruik je hersens dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder.... |
ha chatuliem; ik gebruik mn hersenen op top-nivo, meer kan ik niet opbrengen helaas.... ik vind de picknick inderdaad erg leuk en gezellig, en zo hoor ik meerdere mensen, die ervan genoten hebben; je kunt dit nalezen op de (50?) pagina's hier op het topic.
ik durf best te vragen aan mensen wat zij ervan vinden, en vind het ook prima wanneer mensen een eigen invulling geven aan hun eigen vrije zaterdag;
als ik echter uitga, met een aantal andere single-mams, en er ook single's willen komen, dan sluit ik die zeker niet buiten...... neemt niet weg, dat ik met marieke en tessybear naar de heide zou gaan, en anderen zich daarbij aansloten. prima, ik heb liever dat mensen zich aansluiten, dan dat mensen (zich) uitsluiten!
wat me echter minder duidelijk is, is wat ik verder kom met het praten met mensen die niet graag willen komen; zij zijn toch vrij om te kiezen, of ze wel of niet willen aansluiten?
chatuliem schreef; Sorry, ik ben de fase van schommelen, wipwappen, en de zweefmolen allang voorbij...
en toch, chatuliem; je zou het nou echt eens moeten proberen, joh; persoonlijk wordt er zo blij van! gewoon genieten, zonnetje op je hoofd, schommelen en wipwappen........heerlijk!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 28 september 2010, 16:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:08
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen. Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen. Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud ben de tel kwijt. |
we zitten rond de 80e herhaling geloof ik, gert.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Dus een CM activiteit in een overdekte speeltuin. Leuk idee zeg.  |
ja leuk he? geen CM activiteit, hoor chatuliem; wel een inter-menselijke activiteit heb jij soms nog een gezellig idee? t gaat erom om met single ouders met elkaar een dagdeel door te brengen; low budget, en in het midden van het land.... ik houd me aanbevolen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:19
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | God gaf op de Stenen Tafel aan dat je geen afgoden moet aanbidden.
dus geen boedha beeldjes in huis en geen energie verspillen aan boedhistische denkbeelden.
weg ermee. |
Hoi!
Er is toch een bijbeltekst in het NT die gaat van: "Toets alles en behoudt het goede?"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:35
|
|
|
|
ah zo ...
dan wil je dus ook crack en heroine proberen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:52
|
|
|
|
"Haat eindigt niet door haat. Haat eindigt door liefde. Dit is een eeuwige wet."
Het vermijden van al het foute gedrag, Het ondernemen van het goede, En het ontwikkelen van je eigen geest; Dit is de leer van de Boeddha's.
Bron: Wikipedia; Boeddhisme
Dit zijn twee versen van wat staat in de geschriften van het boeddhisme. Dat zijn dingen die ook in de Bijbel staan, zij het dan iets anders opgeschreven, dacht ik zo.
Zo van dat haat door liefde eindigt en het vermijden van al het foute gedrag en het ondernemen van het goede...Dat zijn positieve zaken.
Als ik ooit met iemand in aanraking zou komen die boeddhist is, dan zou ik zelf de nadruk leggen op gemeenschappelijke dingen, zoals deze twee verzen bjvoorbeeld, en het geloof van diegene niet meteen afkraken. Want dan zou ik denk ik het tegenovergestelde bereiken.
Wél zou ik, als de gelegenheid zich voordoet, vertellen over het christelijke geloof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:53
|
|
|
|
hoezo goed lezen en datums in de gaten houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:53
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | ah zo ...
dan wil je dus ook crack en heroine proberen ? |
dat zijn geen afgodsbeelden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 17:06
|
|
|
|
"Haat eindigt door liefde" ?
waarom zei hij dan niet
"haat eindigt door Gods Liefde" ?
omdat hij van de satan is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 17:13
|
|
|
|
Liefde is van God en uit God.
:)
God is Liefde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 17:16
|
|
|
|
| VOETBAL308 schreef: | | DAAR DOE IK NIET AAN MEE |
't Is duidelijk; DAAR DEED JIJ DUS NIET AAN MEE!
Joh, je hebt echt wat gemist!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 17:22
|
|
|
|
angel er waren al mensen aan het brainstormen en aan het kijken wat wel en niet mogenlijk is,maar ideen zijn welkom. het zou een kerstfeest worden zonder kinderen en enkel voor cm leden. voor muziek wordt gezorgd dus daarover geen zorgen ik probeer deze week meer info te verzamelen dus voor het weekend weten jullie meer. of ik het allemaal rond krijg.zoniet ja dan kijken we wel weer verder.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 28 september 2010, 17:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 17:40
|
|
|
|
Mijn hart is er vol van...Genezen!!! helemaal alles weg..
Wat een geweldig Nieuws!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:33
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | "Haat eindigt door liefde" ?
waarom zei hij dan niet
"haat eindigt door Gods Liefde" ?
omdat hij van de satan is |
Waarom vraag ik mijn kinderen : '' wil je een koekje ??'' Dan had ik moeten vragen wil je een koekje van God geschonken hebben?
Niet alle woorden van anderen zijn van de Satan. Niet ieder ander boek wat ik lees is niet van God. Interesse in anders denken is niet bij voorbaat een duveltje toelaten.
Dat topic trouwens over boehda beelden hebben we half jaar geleden al gehad.
kunnen we niet eens iets nieuws beginnen??
medicinale drugs gebruiken bijvoorbeeld lijkt mij wel wat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:35
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik ben vandaag een beetje lui
Kun jij de juiste oplossing even geven? |
ik weet misschien iets Tess.....
Na een verfrissende douche, voel ik me soms herboren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:35
|
|
|
|
Tessybear: ook christenen die maagd gebleven zijn tot het "huwelijk" (ofwel tot ze bij de ambtenaar van de burgerlijke stand geweest zijn) scheiden vaak na een aantal jaar en gaan gewoon weer op zoek naar een nieuwe partner. Waarom? Dat kan om vele redenen zijn, maar de kans is groot dat ze uberhaupt om de verkeerde redenen getrouwd zijn, om seks te kunnen hebben!
Ik zelf zou geen sex kunnen hebben als ik niet heel erg veel van iemand hou en iemand totaal vertrouw, dat vertrouwen hoort bij de liefde natuurlijk. Kan me dan zelf ook niet voorstellen dat mensen om de sex trouwen. Of een relatie beginnen. Da's mijn mening, geloof ook dat dat weer anders ligt bij mannen dan bij vrouwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:38
|
|
|
|
|
ben je wedergeboren jonathan ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hoi Eva,
Ik vraag juist om uitleg . Ik stelde de vraag wat er bedoeld wordt met sex. Want het blijkt zo'n ruim begrip te zijn dat enige duidelijkheid zeker geen kwaad kan. Voor de ene is een zoen ook al seks terwijl voor de andere knuffel des duivels is en weer iemand anders ziet strelen dan weer niet als sex. Tja, wat is sex nu, hé?
Frank (niet- ) |
Frank, strelen op intieme plekken vind ik seks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:43
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nou eva... 1 troost!! met mij ben jij nog nooit getrouwd geweest  |
Hoe weet je dat zo zeker hahaha
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 28 september 2010, 18:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:45
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hey Susannah ... vind ik zo erg voor je ... je sprak zaterdag nog zo enthousiast over de kleintjes ... hoe leuk je het vond .. en tja , het stond in je ogen te lezen hoe goed dit jobken je wel deed .... Hou er de moed in ... alles heeft een reden ... maar dit zeggen is maar een magere troost natuurlijk ... Sterkte Sus ... in gedachten ben ik bij je ...  |
Heb je eindelijk wat leuks Suus.... en dan, soms snap ik het ook niet meer  Sterkte meid, we bidden voor je.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 28 september 2010, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:51
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Wat een schrik! wat zal er niet allemaal door je heen gaan zeg. Ja daar blijf je natuurlijk over door malen hoe alles zal gaan. Maar je hebt een gewldige psalm in je gedachten zeg Hij is jouw Herder Ik zal voor je bidden |
Alle mensen Piekie, wat erg voor je en iedereen om je heen, wat een schrik zeg! Had je al lang klachten? Wat kan het leven toch hard zijn Meid, we bidden voor jou in de gebedsroom en ik wens je enorm veel sterkte, Gods kracht en moed toe.
Liefs van Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIEN579
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:51
|
|
|
|
eva dat is vragen om.....
Laatst aangepast door
|
MARTIEN579
|
op dinsdag 28 september 2010, 18:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:53
|
|
|
|
Inka,
Welkom terug op CM! Je hoort toch echt bij de oudgedienden onder ons 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:53
|
|
|
|
Leuk weer Mario, die dagelijkse nummertjes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 18:54
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Dank je Loes, ik ga zeker niet bij de pakken neerzitten hoor... en misschien is het idd. wel beter voor die kleintjes dat ik geen afscheid neem, moest al huilen bij het evaluatiegesprek. Het was een gekke dag hoor, ergens ook heel mooi... we zaten in de kring met z'n allen (3 leidsters waaronder ik en de rest peuters) en ik begreep toen nog niet waarom ik Gods nabijheid zo sterk ervoer... toen de kinderen weg waren en ik e.e.a. te horen kreeg na een plots evaluatiegesprek (waarvan ik niet wist dat die vandaag zou plaatsvinden) besefte ik dat God me duidelijk maakte dat Hij ook hierbij mij tot steun wilde zijn, dat was het mooie eraan... al ben ik nu wel erg verdrietig dat dit werk hier afgelopen is want ik vond het zo leuk werk om te doen... snik... |
Misschien op een andere peuterspeelzaal, hier heb je al ervaring opgedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|