| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:32
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | En ineens knapt mijn keel op maar word ik verkouden, potjandoppie. IK WIL VAKANTIE maar misschien ga ik eerst maar een keer op tijd mn nestje in en daarvoor in bad, schijnt een mens van op te knappen! Meer tips? |
Stevig linzensoepje met vééél knoflook, worst, kruiden en groente. Zal het recept zo op het receptentopic plaatsen. Als je daar tenminste nog puf voor hebt....
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:35
|
|
|
|
|
ik heb deze site naar andere mensen gestuurd Grace.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:37
|
|
|
|
Pieter veel sterkte met alles,gelukkig is Annette in goeie handen in het ziekenhuis. .ik wens voor jullie dat ze gauw weer thuis komt en verder alles goed verloopt.
Gods zegen,groetjes Miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:37
|
|
|
|
klopt helemaal katja; vandaar dat het ook vier maanden geleden al gezegt is;
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 08:49 LIELIE304 schreef: Goed plan
i.v.m. de links waar Hannah het over had lijkt het me beter om alleen te reageren in het oude topic. Anders ff in overleg met Hannah graag, want zij is toch degene die de picknick organiseert... Allemaal bedankt voor jullie medewerking ! susannah475
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:41
|
|
|
|
Linzensoep
Om aan te sterken en als 'virusscanner'
Kook 1 pak (groene) linzen in 1,5 liter water met ong. 2 bouillontabletten. Hak 1 winterwortel fijn en voeg toe. Doe er een grote teen knoflook in (meer mag ook). Voeg een snufje thijm toe + 1 laurierblad en 3 jeneverbessen. Lekker gaar koken.
150 gram bacon in snippertjes bakken + 1 grote ui glazig meebakken en in de soep roeren.
1 rookworst in plakjes een half uurtje laten meekoken. Tenslotte 1 eetlepel citroensap en peper naar smaak toevoegen.
C'est tout
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:02
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | niet door mij dacht ik zo  |
Gert is een grappenmaker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:05
|
|
|
|
Oefff...de laatste loodjes! 
Sterkte voor jullie allemaal Pieter... Heel veel liefs voor Annette, en natuurlijk ook voor jullie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:10
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | En ineens knapt mijn keel op maar word ik verkouden, potjandoppie. IK WIL VAKANTIE maar misschien ga ik eerst maar een keer op tijd mn nestje in en daarvoor in bad, schijnt een mens van op te knappen! Meer tips? |
Gewoon even een paar daagjes vrij nemen? Je lijf is je wat aan het vertellen meid, en dat doet het al een poosje...goed voor jezelf zorgen hoor!
Oh ja, Lavendel schijnt geweldig te zijn voor je luchtwegen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:12
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Ja heel veel sterkte voor jullie allemaal en Annette in het byzonder. Ik zou een adres ook erg op prijs stellen |
Ze is in goede handen Pieter, voor jouw en de kids is het niet leuk, zijn weer hectische tijden, heel veel sterkte voor jullie en extra knuffel voor Annet en ? Uit de muur eten hoeft niet hoor, ga gezellig naar de MAC. Donalds Zorg goed voor jullie allemaal Ja, een adres, wil ik ook graag en we bidden voor jullie
Liefs Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 29 september 2010, 20:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:28
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat fijn dat je dit met ons deelt , Pieter, iedereen leeft de laatste tijd al met je vrouw mee en nu kunnen we haar in ons gebed meenemen.(Net als jullie verwacht kindje ). Voor de andere 2 kinderen is het ook moeilijk om mama te zien liggen in een ziekenhuisbed.
Ik houd me ook zwaar aanbevolen voor een adres! Doe haar de groeten van mij en Jonathan en heel veel sterkte toegewenst! |
Yessss.......Pieter, lekker kleffe hap uit de muur....eet smakelijk !!
Sterkte voor jullie gezin, in t ziekenhuis en thuis !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:31
|
|
|
|
Nog een weekie meis....dan lekker week vakantie, hoop wel dat je heel snel opknapt van t badderen. Lekker op tijd t bedje in, zal vanavond erg kort aan de foon zijn..... en je op tijd je bedje in sturen
Voor mijzelf ook beter, vanmorgen vertrokken met klanten naar Groningen....zucht pas net thuis, maar wel heerlijk diner gehad onderweg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:31
|
|
|
|
Anette en \pieter Heel veel sterkte en zegen dat de kleine er spoedig mag zijn in alle gezondheid en dat anette ook weer snel haar krachten en gezondheid hervind pieter sterkte met de opvang van alles en de 2 kiddo's. groetjes Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:35
|
|
|
|
Beste mede CM leden
Lang heb ik geaarzeld en getwijfeld voordat ik de moed vond om dit bericht te posten. De reden daarvan is dat ik in het verleden erg ben gekwetst door sektarische mensen, die me vertelden dat ik vervloekt was Dit heeft me erg gevormd, in negatieve zin, zoals te verwachten viel.
Nu zit ik dus met een moeilijke kwestie: ik heb last van psychische problemen, waaronder ADHD, Asperger (lichte vorm van autisme) en borderline trekjes. Ook heb ik 15 jaar lang een levensbedreigende eetstoornis gehad, die ik (dank U wel, lieve God!) sinds een half jaar onder controle heb. Maar dat neemt niet weg dat al die andere stoornissen blijven bestaan (geloof me, ik heb talloze demoon-uitdrijfrituelen meegemaakt, maar het heeft me enkel maar meer emotionele schade toegebracht).
Zijn mijn stoornissen een straf van God, zoals me is gezegd in Pinkstergemeenten? Daar zeiden ze me dat er meerdere oorzaken waren: 1) Te weinig gebed 2) te weinig geloof 3) onbeleden zonden 4) vloek op het voorgeslacht
Deze dingen hebben me geestelijk bijna de afgrond in doen belanden. Ik worstel er nog dagelijks mee en heb een laag zelfbeeld. Dat had ik al voor mijn bekering 12½ jaar geleden, maar sinds mijn bekering voel ik me eigenlijk nog rotter dan daarvoor. Althans, in het contact met medegelovigen. Want niet-christenen laten me wel in mijn waarde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:35
|
|
|
|
| JOELLE246 schreef: | Ik denk dat overspel net zo goed is het begeren van een andermans vrouw of man. Dus niet alleen wanneer je getrouwd ben kan je overspel plegen, maar als ongetrouwde net zo goed wanneer je verlangens uitgaan naar getrouwde mensen |
Gij zult niet echtbreken.....dat van jezelf niet en dat van een ander niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:36
|
|
|
|
Annette en Pieter,
Heel veel sterkte toegewenst. Moge jullie aanstaande kind en Annette gezond thuis komen. Ik bid voor je hele gezin.
Groeten uit de Hoeksche Waard
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 29 september 2010, 20:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:45
|
|
|
|
| MIENTJE168 schreef: | Beste mede CM leden
Lang heb ik geaarzeld en getwijfeld voordat ik de moed vond om dit bericht te posten. De reden daarvan is dat ik in het verleden erg ben gekwetst door sektarische mensen, die me vertelden dat ik vervloekt was Dit heeft me erg gevormd, in negatieve zin, zoals te verwachten viel.
Nu zit ik dus met een moeilijke kwestie: ik heb last van psychische problemen, waaronder ADHD, Asperger (lichte vorm van autisme) en borderline trekjes. Ook heb ik 15 jaar lang een levensbedreigende eetstoornis gehad, die ik (dank U wel, lieve God!) sinds een half jaar onder controle heb. Maar dat neemt niet weg dat al die andere stoornissen blijven bestaan (geloof me, ik heb talloze demoon-uitdrijfrituelen meegemaakt, maar het heeft me enkel maar meer emotionele schade toegebracht).
Zijn mijn stoornissen een straf van God, zoals me is gezegd in Pinkstergemeenten? Daar zeiden ze me dat er meerdere oorzaken waren: 1) Te weinig gebed 2) te weinig geloof 3) onbeleden zonden 4) vloek op het voorgeslacht
Deze dingen hebben me geestelijk bijna de afgrond in doen belanden. Ik worstel er nog dagelijks mee en heb een laag zelfbeeld. Dat had ik al voor mijn bekering 12½ jaar geleden, maar sinds mijn bekering voel ik me eigenlijk nog rotter dan daarvoor. Althans, in het contact met medegelovigen. Want niet-christenen laten me wel in mijn waarde. |
Jammer hoe gemeente`s je bij vooroordelen kijk als je een beperking hebt wat chronisch is dat je ermee leeft en kan je daar verder ook niks aan doen. Dit ben jij in hoe wie jij bent ook jij mag er zijn. Weet dat de Vader jou hart kent en hoe jou band met Hem is. Weetje je moet nooit echt op mensen leunen maar leun meer op God. Mensen kennen je beperking niet kunnen dan ook niet inleven. Men zeggen gauw o dat komt van satan of het zijn demonen ofzo. In de mediciwereld kun je daar medicijnen voor krijgen en verder mag je voor bidden om de Wapenrusting door Jezus Christus heen Hij jou mag beschermen. Jij bent uniek in Gods ogen zuster.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:49
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | pieter,
gezien je vijandige reakties elke keer tegen mij zou ik je aanraden om tot inkeer te komen |
geldt dit ook voor mij ?? vijandig reageer ik dan wel niet, stel wel vragen.
wederom lees ik over wederom geboren worden op t forum vandaag Ik...wed er om....dat ik wederom een vraag krijg of ik wederom geboren ben. Laten .... we de rommel van wederom zo'n vraag over wederom geboren zijn maar wederom gewoon negeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:50
|
|
|
|
... sorry dubbel berichtje
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op woensdag 29 september 2010, 21:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:51
|
|
|
|
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die, net als een aantal mensen in Jezus' tijd, de oorzaak van dergelijke ziekten meteen bij de persoonlijke vormgeving van de relatie met God leggen. Zoals Jezus de mensen duidelijk maakte in het geval van de blindgeborene is een dergelijke ziekte niet zomaar als persoonlijke straf op een bepaalde zonde van de betrokkene of diens ouders te leggen. Ziekte is in de wereld gekomen als onderdeel van de gebrokenheid waarin we met elkaar zijn terechtgekomen. Niet als persoonlijke straf dus. Het kan wel dienen als persoonlijke leerschool, zoals Jezus aan de mensen ook duidelijk maakte. Juist door onze zwakheden heen kan God grootgemaakt worden en kan Zijn werkende kracht Zich openbaren!
Jammer dat mensen (of ze nu christen zijn of niet) door die andere manier van denken mensen zo een negatief zelfbeeld opleggen zonder dit te beseffen. Je mag er gewoon zijn zoals je bent! Laat dat de boodschap zijn om je aan vast te houden! God houdt van je en wil ook jouw Vader zijn en jou met Zijn Geest krachtig maken in deze gebroken wereld!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 29 september 2010, 20:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | | Psies! tis mij dus ook niet duidelijk wat ie nou wil zeggen... |
nee ik ook niet......t verbaast mij dat er geen antwoorden komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
|
|
|
|
voor de Francofielen onder ons kan natuurlijk een recept voor Far Breton niet achterblijven, he.
Far Breton wordt op internet omschreven als franse pruimentaart, maar je zou het ook met b.v. appel kunnen maken, lijkt me.
et voilà:
het recept:
Ingredienten: 750 ml melk 250 gr. bloem 150 gr. suiker 4 eieren snufje zout 50 gr gesmolten boter calvados 200 gram gedroogde pruimen zonder pit 2 eetlepels rietsuiker 1 theelepel kaneelpoeder
Strikt genomen is calvados natuurlijk niet Bretons maar Normandisch. In Bretagne nemen ze hier rum voor. Bovendien kan een Far ook andere (al dan niet gedroogde)vruchten bevatten. Je kunt dus volop je fantasie gebruiken.
Bereiding De pruimen minstens een uur van tevoren wellen in de calvados. Zorg dat ze een beetje onderstaan. Oven voorverwarmen op 200 graden. Maak een glad beslag van de bloem, eieren, melk, suiker, boter en het snufje zout. Een ronde of rechthoekige ondiepe ovenschaal invetten en het beslag erin gieten. De uitgelekte pruimen over het beslag verdelen. Ongeveer dertig minuten in de oven. Uit de oven bestrooien met de rietsuiker en het kaneelpoeder.
en lèkker dat het is! en simpel: zèlfs ik zou het kunnen maken (en dat wil wat zeggen!)
(en ja: ik ben francofiel, ondanks dat ik Saab rijd)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 29 september 2010, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:53
|
|
|
|
In reactie op mijn vorige topic over psychiatrische stoornissen http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1395&lastPage=t#39621 zou ik graag nog 1 onderwerp willen aankaarten wat me erg bezig houdt.
Iets meer dan een jaar heb ik een relatie gehad met een jongen, die 2 jaar jonger was dan ik en ook christen. Via CM trouwens. De relatie was al niet eenvoudig voor mij, omdat ik adhd heb, borderlinetrekjes en een lichte vorm van autisme. Hij wilde me helpen, maar kon dat niet. De relatie verslechterde steeds meer. Na een half jaar samen te zijn geweest barstte de bom, maar we hebben het toch nog een kans gegeven (meerdere, want vanaf toen werd het een knipperlichtrelatie). Er is erg veel gebeurd, maar 1 ding was zeker: dat hij oprecht van mij hield. Of ik van hem hield wist ik niet, ik worstelde teveel met mijn eigen dingen en richtte daar mijn aandacht op. Met hem ging het ook niet goed. Hij heeft zich meerdere malen laten opnemen in een psychiatrische instelling, uit angst zichzelf wat aan te zullen doen. Nu, nog maar kort geleden, heeft hij zelf de diagnose Borderline gekregen. Mijn ex-vriend, die mij wilde helpen, bleek zelf dus een patiënt te zijn. Iets wat hij (logischerwijze) moeilijk kon verkroppen, omdat het nu eenmaal tijd kost om zo’n intense diagnose een plekje te geven.
Na onze relatie voor de spreekwoordelijke 1000ste keer nieuw leven te hebben ingeblazen liep het half augustus definitief spaak. En sindsdien ben ik mezelf niet meer. Ik mis hem zo verschrikkelijk! Pas nu realiseer ik mij hoeveel hij eigenlijk voor me betekent. Alleen … het werkte niet tussen ons. De gevoelens waren er wel (die van mij waren dus in de loop v/d relatie gegroeid), maar door de psychiatrische problemen is het niet gelukt.
Nu komt hetgeen ik kwijt wil. Sinds 3 weken heeft hij een nieuwe relatie. Ik ben er kapot van, maar gun het hem tegelijkertijd juist meer dan wie dan ook! Ik gun hem liefde. Ik gun hem de tijd en aandacht, die ik heb niet kon geven (tengevolge van mijn eigen stoornissen). Maar tegelijkertijd huilt mijn hart! Sinds enkele weken is hij in behandeling voor zijn borderlinestoornis (wat een jaar gaat duren), dus dat betekent dat hij nog een lange weg te gaan heeft. Maar het punt is dus dit: ik zou zo graag willen dat het weer goed komt tussen ons. Dat we in de toekomst een nieuwe kans zullen krijgen als hij klaar is met zijn behandeling en ik ook stabieler in het leven sta. Is het gek om dit te hopen? Gewoon, omdat ik voel en weet dat we, ondanks alles, nog steeds zielsveel van elkaar houden. Mag ik bidden dat de Heer ons ooit weer bij elkaar brengt? Mijn leve ex-vriend, hij betekent zoveel voor me, ik mis hem zo en er is zoveel meer wat ik zou willen zeggen , maar ik weet het even niet. Kan God een wonder doen, onze relatie herstellen, ondanks dat hij een borderliner is en ik een adhd-er met een lichte vorm van autisme en borderline trekjes? Of moet ik de liefde opgeven, omdat ik (in de ogen van de maatschappij) ‘ ongeschikt’ ben voor de liefde?
Zouden jullie alsjeblieft willen bidden voor mijn ex-vriend en mij? In elk geval zal ik hem de komende maanden met rust laten om zijn nieuwe relatie een eerlijke kans te geven, want anders zou ik het mezelf niet vergeven.
Graag zou ik jullie advies willen, want ik loop echt met mijn ziel onder mijn arm. Alvast bedankt voor alle genomen moeite.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:56
|
|
|
|
Deze dingen hebben me geestelijk bijna de afgrond in doen belanden. Ik worstel er nog dagelijks mee en heb een laag zelfbeeld. Dat had ik al voor mijn bekering 12½ jaar geleden, maar sinds mijn bekering voel ik me eigenlijk nog rotter dan daarvoor. Althans, in het contact met medegelovigen. Want niet-christenen laten me wel in mijn waarde. |
Ik kan je 1 ding zeggen
Er is er maar Één die kan bepalen of je voldoende bid. Er is er maar Één die kan bepalen of je voldoende geloof hebt. Er is er maar Één die kan bepalen of je je zonden beleden hebt. Er is er maar Één die kan bepalen of er een vloek ligt op het voorgeslacht.
Nee jouw stoornissen hebben te maken met het feit dat we in zonde leven. De ene mens heeft lichamelijke stoornissen en de ander psychische. Deze dingen ondervind de mens nou eenmaal. Psychische aandoeningen hebben vaak te maken met de sociale factor. De ene mens verdraagt kritiek makkelijker dan de ander. Vaak zijn mensen die gevoelig zijn voor sociale factoren het slachtoffer van pesterijen. Ze gaan heel snel geloven wat anderen mensen zeggen. Hierdoor worden ze onzeker, en krijgen lichamelijke en of psychische klachten.
Ik vind het heel erg hoe de kerk waar jij lid van bent met je is omgegaan. Ik kan je 1 ding zeggen.... verlaat die kerk....
.... en knoop die 4 punten van mij goed in je oren.
groetjes van mariska
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 20:59
|
|
|
|
|
Ik denk dat het het beste is om hem en zijn nieuwe relatie een kans te geven. Wel kan het goed zijn om over je vragen en zorgen een gesprek met hem aan te gaan. Zo kun je wel de onderlinge vriendschap staande houden, wat ook voor jou van belang is als ik het zo tussen de regels door lees...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:02
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | geldt dit ook voor mij ?? vijandig reageer ik dan wel niet, stel wel vragen.
wederom lees ik over wederom geboren worden op t forum vandaag Ik...wed er om....dat ik wederom een vraag krijg of ik wederom geboren ben. Laten .... we de rommel van wederom zo'n vraag over wederom geboren zijn maar wederom gewoon negeren. |
euh... waarom plaats je dit wederom 2x?? zo ken ik ook aan de 1500 forumbijdrages komen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:02
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Ik denk dat het het beste is om hem en zijn nieuwe relatie een kans te geven. Wel kan het goed zijn om over je vragen en zorgen een gesprek met hem aan te gaan. Zo kun je wel de onderlinge vriendschap staande houden, wat ook voor jou van belang is als ik het zo tussen de regels door lees... |
Ja, beide dingen ben ik ook van plan. Zijn nieuwe relatie geef ik ook een kans, dat weet hij. Ook weet hij dat ik hem over pakweg 3½ maandop z'n vroegst weer wil spreken, om in de tussenliggende tijd los te komen van elkaar en te kijken wat er nog is tussen ons als we elkaar niet claimen, maar met rust laten zodat God in ons beide levens de ruimte krijgt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:04
|
|
|
|
Mientje...... Pak eens een spiegel en hou die voor je gezicht
En je ziet de mens die ik zojuist op jouw profiel zag staan, toen ik je foto's doorbladerde.
* Wat een mooi bijzonder uniek talentvol mens ben jij * Geniet van de talenten die God jou gegeven heeft * Dank God voor de schoonheid van het mens zijn * Geniet van je leven dat God je iedere dag geeft
God heeft jou gemaakt, je bent liefdevol in Zijn ogen. Hij geniet er innig van als Hij naar jou omziet. God wil absoluut niet dat jij vragen hebt over je zelfbeeld.
Laat de mening van anderen niet dat beeld beschadigen wat God van jou heeft. Anderen die onder het mom van religie zeggen dat die paar gebrekjes aan jou oorzaak zijn van zonde, demonen enz. zijn liefdeloos bezig. God heeft jou lief om wie jij bent. Uniek, gaaf, een kind van je Vader mag jij zijn. Dank God voor jouw leven, geloof dat Hij jou liefheeft en God zal jou zegen geven.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op woensdag 29 september 2010, 21:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIENTJE168
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik kan je 1 ding zeggen
Er is er maar Één die kan bepalen of je voldoende bid. Er is er maar Één die kan bepalen of je voldoende geloof hebt. Er is er maar Één die kan bepalen of je je zonden beleden hebt. Er is er maar Één die kan bepalen of er een vloek ligt op het voorgeslacht.
Nee jouw stoornissen hebben te maken met het feit dat we in zonde leven. De ene mens heeft lichamelijke stoornissen en de ander psychische. Deze dingen ondervind de mens nou eenmaal. Psychische aandoeningen hebben vaak te maken met de sociale factor. De ene mens verdraagt kritiek makkelijker dan de ander. Vaak zijn mensen die gevoelig zijn voor sociale factoren het slachtoffer van pesterijen. Ze gaan heel snel geloven wat anderen mensen zeggen. Hierdoor worden ze onzeker, en krijgen lichamelijke en of psychische klachten.
Ik vind het heel erg hoe de kerk waar jij lid van bent met je is omgegaan. Ik kan je 1 ding zeggen.... verlaat die kerk....
.... en knoop die 4 punten van mij goed in je oren.
groetjes van mariska |
Mariska, die kerken heb ik gelukkig verlaten. Momenteel bezoek ik kerken echt incidenteel (zeg eigenlijk maar bijna nooit), gewoon, omdat ik me er absoluut niet thuis voel. Ik was al bang voor sociale contacten, maar na die ervaringen is het helemaal onmogelijk geworden. Ik sluit andere mensen nu bewust af, zodat ze me niet kunnen raken.
Ik probeer God te vinden in Zijn Woord, in gebed, in christelijke boeken en op Family 7 op tv en dat voelt goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:09
|
|
|
|
Wauw....wat zijn jullie allemaal lief voor mij . Ik ga zeker wat tips uitproberen...nu lekker mn nestje in!! Slaap lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 21:18
|
|
|
|
Iemand zomaar de handen opleggen keur ik direct af je weet niet wat aan andermans handen kleeft en mijn idee is dat mensen genezen niet van deze tijd is door handen oplegging. Gewoon voor iemand bidden met handen gevouwen en ogen dicht en is aan God of Hij je wil genezen. Verder met een beperking die je hebt kan je band zelfs sterker maken met God als ik stukje van mijn leven zie met een ander soort beperking Triple X syndroom wat ook niet altijd makkelijk was blijf je altijd samen met God je ogen gericht op Hem en mogen we dwars door muren gaan. Leef met je mee zuster.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|