| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes! |
nee hoor, ze krijgen een tweeling ... en dan maar hopen dat ze op annet lijken ... ze zouden toch niet op pieter lijken? ... 2 dochters van 6 pond , hun naam ... anniebol en anniebal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:07
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | nee hoor, ze krijgen een tweeling ... en dan maar hopen dat ze op annet lijken ... ze zouden toch niet op pieter lijken? ... 2 dochters van 6 pond , hun naam ... anniebol en anniebal  |
Ik had haast het zelde ingedachten Sjalom Martin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:12
|
|
|
|
Heel mooi. Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:15
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Hebt nog 3 maanden om te verhuizen
Ik kom.
Mario , daar komt de lijst:
Mario216 Floshke 872 Visser 278 ( onder voorbehoud) Zinga672 Katja065
Volgendeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!  |
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op donderdag 30 september 2010, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:16
|
|
|
|
Hoi
Ik ben ook psychisch belast, net als mijn oma, mijn vader, en mijn kids. We zijn stuk voor stuk uniek en speciaal. En gevoelig. Lichamelijke "afwijkingen" zijn algemeen geaccepteerd maar psychisch dus niet. Als ik het zou vertalen naar het lichamelijke dan zouden we dus tegen iemand met een kaal hoofd zeggen dat ie een vloek draagt ??? stom voorbeeld maar het is ook stom om dat te denken van mensen met een psychisch probleem.
Bovendien wat denk je dat al dat bewerkte voedsel met ons lichaam en psyche doet? Of bijvoorbeeld het roken van al onze ouders? Of medicatie gebruik? Het volspuiten van dieren met anti biotica, die we verwerken tot vlees. Moet ik nog doorgaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:17
|
|
|
|
|
we komen op jou klein balkonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes! |
Ze willen hun geboortegrond natuurlijk niet verloochenen dus als het een jongetje is... Jan , en een meisje... Saar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:22
|
|
|
|
Mariska, die kerken heb ik gelukkig verlaten. Momenteel bezoek ik kerken echt incidenteel (zeg eigenlijk maar bijna nooit), gewoon, omdat ik me er absoluut niet thuis voel. Ik was al bang voor sociale contacten, maar na die ervaringen is het helemaal onmogelijk geworden. Ik sluit andere mensen nu bewust af, zodat ze me niet kunnen raken.
Ik probeer God te vinden in Zijn Woord, in gebed, in christelijke boeken en op Family 7 op tv en dat voelt goed.
Ik kan niet begrijpen dat kerken zo reageren want er is inderdaad 1 GOD die dat kan bepalen . Maar je geloof moet wel gevoed blijven en ik hoop dat je weer naar GOD.s huis mag gaan om zijn heerlijkheid te mogen beleven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:23
|
|
|
|
waarom?? om van elkaar te houden, en .... God wilde ook niet alleen zijn, die wilde ook graag zijn vrouw, zijn gemeente...
geniet van elkaar...en wees blij... heb allen een fijne goede nacht.. ik ga slapen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:24
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | | OOK EEN GEBED VOOR ANNETTE EN HAAR MAN PIETER. | Zal ik zeker doen En ook voor andere Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:25
|
|
|
|
ik ben even niet in staat oim actief te zijn, maar.....kom er graag op terug, enne...ook in andere forums....
nu heeft die rotkanker mijn lijf even wat lam gelegt....... en na de operatie de 12e pct. zal het ook even stil zijn....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:31
|
|
|
|
Gisteren kwam ik na 7 jaar terug op de plek waar ik ooit leefde gedurende enkele jaren. Het was een ontroerend moment toen ik de broeders in het koor zag staan.
Nu luister ik naar een hymne die ze op cd opgenomen hebben.
Blijf bij ons nu de avond daalt de zon haar loop volbracht, en laat wie Gij het leven schonk niet dwalen in de nacht.
Blijf bij ons nu wij rusten gaan van wat de dag ons bracht, en laat wat door ons is gezaaid vrucht dragen in de nacht.
Blijf bij ons wanneer schuld ons drukt, en onrust in ons gist en laat ons weten dat uw hart vol van vergeving is.
Blijf bij ons nu de kleine dood van elke dag ons wenkt en laat ons rusten in uw hand die ons verkwikking schenkt.
(Tekst: H. Jongerius)
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:32
|
|
|
|
Alles wat niet van God is, is van satan. zwart / wit ? Jazeker. Of beter gezegd: duisternis / Licht. En satan is sneaky. Hij immiteert. Ook het christelijk geloof. Daarom lijkt het zoveel op het christelijk geloof. Maar dan net even anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:36
|
|
|
|
|
Heel erg veel sterkte ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:46
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Jetz gehts losssssss...
Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven. Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.
Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. 
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... ) |
Heel veel sterkte, Pieter en Annette, jullie neem ik op in mijn gebed. Van harte wens ik dat het allemaal goed verloopt en dat je vrouw en baby gauw lekker bij je thuis hebt. Hou'je maar goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:47
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | | we komen op jou klein balkonnetje |
Moet je wel eerst aan Mario vragen of dat nog wel kan he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:56
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Vrienden zijn mensen die om elkaar geven , En samen blijven , liefst voor het leven . Vrienden overbruggen afstand en tijd En deinzen niet terug voor woorden en strijd . Vrienden denken vaak aan elkaar Of sturen de ander een klein gebaar .
Van wie het is , weet ik niet ... niet van mij... maar ik bewaar het al een paar jaar omdat ik het zo mooi vind ... want vrienden hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn , om toch ... ieder met zijn eigenheid , vrienden te blijven. |
Idd, erg mooi en o zo waar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 23:03
|
|
|
|
sorry, 2x
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 30 september 2010, 23:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 23:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Moet je wel eerst aan Mario vragen of dat nog wel kan he! |
Ik ben de laatste van de aanmeldingen en er mogen er maar vijf mensen komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 23:36
|
|
|
|
[quote=MAR907] De "kerkgang" op zondag is pure traditie van de christendom.... Heb ik niet nodig want mijn " kerkgang" is alle dagen en momenten in mijn binnenkamer..... Niemand heeft "kerkgang" of "samenkomen" nodig om de Heer centraal te zetten in zijn leven...quote]
Ik heb echt wel de kerkdiensten nodig als onderdeel van het centraal zetten van God in mijn leven.
In deze diensten word ik onderwezen, opgebouwd, vermaand, gesteund en getroost.
In en om deze diensten heb ik veel contact met gemeenteleden. Hen heb ik nodig om niet alleen in mijn geloof te hoeven staan. Ik kan met alles bij hen terecht, wat ik ook nodig heb. Zo ook de andere kant op.
Wij zijn persoonlijk allemaal een onderdeel van het lichaam: jij bent de hand en ik de voet en wij zijn allemaal nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:06
|
|
|
|
Donderdag 1 Oktober:
HOUD MOED!
IK ben hier, vrees niet. Ben je in staat mij werkelijk te vertrouwen? IK ben zowel een GOD van macht als een MAN van liefde, zo menselijk en toch zo Goddelijk. Vertrouw slechts, IK kan en wil je niet in de steek laten. Alles is wel, houd moed. Velen bidden voor jullie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:12
|
|
|
|
mn mooiste moment van vandaag was dat mn jongste dochter eindelijk een begripvol iemand aan de tel. heeft gehad die inzag dat het echt slecht met haar gaat. De afspraak voor over twee weken werd verzet naar as maandag!! Nog een paar dagen proberen haar zo goed als mogelijk de dag door te komen. Sinds kort zijn de angstaanvallen die ze goed onder controle had gekregen, in alle hevigheid teruggekomen. Alleen God kan me nog staande houden voor mijn meisje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:13
|
|
|
|
Hey pieter,
ik lees het nu pas.... Ik hoop dat de baby er intussen al is, maar in iedergeval veel sterkte voor jullie allemaal Hopelijk mag de bevalling meevallen, en val jij niet flauw (misschien lig je intussen wel voor katzwijn naast het bed)
ook hier graag even een adres in mijn mailbox
Groetjes Jolan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:16
|
|
|
|
Het zal wel een jongen worden met als initialen C.M. C.M. Achternaam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:17
|
|
|
|
Hey Pieter,
Spannende tijd voor jullie dus. Wens Annette heeeel veeel sterkte van mij, en voor jou hetzelfde natuurlijk. Trakteer jezelf maar op een kookboek. Lekker lezen om de tijd door te komen, om afleiding te zoeken ipv te gaan piekeren en je hebt er nog wat aan ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:38
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra Marijan072........meisje Marijan (de wens is de vader van de gedachte ) | Eva685........Heidi und Peter (wordt toch een tweeling? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:11
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | mn mooiste moment van vandaag was dat mn jongste dochter eindelijk een begripvol iemand aan de tel. heeft gehad die inzag dat het echt slecht met haar gaat. De afspraak voor over twee weken werd verzet naar as maandag!! Nog een paar dagen proberen haar zo goed als mogelijk de dag door te komen. Sinds kort zijn de angstaanvallen die ze goed onder controle had gekregen, in alle hevigheid teruggekomen. Alleen God kan me nog staande houden voor mijn meisje. |
Sterkte meis, zal voor jullie bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Sterkte meis, zal voor jullie bidden! |
Dank je dat is lief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Jetz gehts losssssss...
Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven. Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.
Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. 
(en ik eet voorlopig weer uit de muur... ) |
Sterkte Annette en Pieter, en natuurlijk ook de kinderen.
Die muur zal wel meevallen, denk eerder dat de bbq overuren draait....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:51
|
|
|
|
[quote=MARIJAN072]Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!
Succes!
vul de lijst maar aan.
carin 303.......zoon pieter jr. mario216.......dochter annie grace585........zoon sam griffin748 .......meisje eva jonathan890......meisje helga....spreek uit als ''hèlkaa'' van Allo Allo Tess731........meisje Petra Marijan072........meisje Marijan (de wens is de vader van de gedachte Loes550............meisje Yoninah (hebreeuws: kleine duif)
Dat moet haast wel een meisje worden zo eigenwijs in de buik van haar mama
|
|
| Naar boven |
|
|