| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:21
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Een glimlach
Een glimlach kost niets, maar geeft veel. Het verrijkt degene die hem ontvangt. Er is maar even voor nodig, maar de herinnering duurt soms eeuwig.
Niemand is zo rijk of machtig dat hij het zonder kan doen en niemand is zo arm dat hij er niet rijker door kan worden.
Een glimlach creëert geluk in een gezin, brengt goodwill in zaken en is de hoeksteen van vriendschap. Hij kan vermoeidheid verjagen, blijdschap brengen voor de ontmoedigde, zonneschijn voor de verdrietige en hij is het beste tegengif voor problemen.
Toch kan de glimlach niet gekocht, afgesmeekt, geleend of gestolen worden, want hij is van generlei waarde voor mensen totdat hij weggeschonken wordt.
Wanneer mensen te moe zijn om jou een glimlach te geven, geef hen er dan een van jou. Niemand heeft een glimlach meer nodig dan hij die er geen te geven heeft. |
Een mooi gedicht Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:24
|
|
|
|
Ik neem afscheid van dit site en ga verder naar andere site en Gods zegen allen en heb een fijne tijd gehad in mijn proeflidtijd.
Floshke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:25
|
|
|
|
| ALFAROMEO918 schreef: | Het is dan gewoon Sabaht dus.
Was het maar waar.
De ganse aarde houd rust,ook geen bioscopen en kroegen. Droomland dus,het enigte wat je hoort zijn de vogels die kwinkelieren,die werken wel op de Sabath. De mens is te rusteloos,om echt die dag aan God te besteden,het gewas,de industrie,is ook bij de kerkgang,een hottitem,voor gewin. Ik heb ook geen rust,op zondag,het sneeuwt,en op maandag in de truck,in de sneeuw,dan stress ik ook op zondag. Sneeuw heb ik nooit als manna uit de hemel zien komen,maar wel mijn lijfsbehoud,waar ik op zondag zit te stressen,die grote truck moet er wel doorheen. |
Heel mooi geschreven en zie dat je hier niet meer bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:26
|
|
|
|
| PAULUS505 schreef: | wat dachten jullie van deze onderstaande lied tekst van onze christelijke broers en zussen. Is echt een levensles voor ons. Ik ben zelf bijv. Rk, maar ik respecteer de andere gelovigen. Kijk bijv. naar de geboorte van het Kindje Jezus. zowel herders als wijze koningen kwamen Jezus aanbidden. Hierbij de songtekst:
ELLY & RIKKERT HOKJES VAKJES LYRICS
Ik praat een beetje moeilijk - Je bent een stotteraar Ik hou van rustig aan doen - Je bent een treuzelaar M'n tanden staan naar voren - Een echte beugelbek En ik heb ze verloren - Je hebt een fietsenrek
Hokjes vakjes We stoppen iedereen In hokjes vakjes Als ze anders zijn dan wij Blokjes plakjes We snijden iedereen In blokjes plakjes Als ze anders zijn dan wij
Ik hou van mooie kleren - Je bent een modepop Soms heb ik last van pukkels - Hé vieze puistenkop Ik kom uit Suriname - Je bent een zwarte piet Mijn vader is een Marokkaan - Ha ha een Islamiet
Hokjes vakjes We stoppen iedereen In hokjes vakjes Als ze anders zijn dan wij Blokjes plakjes We snijden iedereen In blokjes plakjes Als ze anders zijn dan wij
Ik voel me vaak niet lekker - Je bent een ouwe zeur Ik draag een keurig brilletje - Een echte directeur Vergeet ik weer m'n schooltas - Je bent een sloddervos M'n haar is niet gewassen - Hé vuile luizenbos
Katholieke elastieke Openbare klapsigaren Allochtone bruine bonen Tuttebellen halve zolen Asociale kannibalen Vette dikke lomperiken Rare kwasten en fantasten Domme schele criminelen Oliebollen dikke trollen Uitslovers aanstellers Aso's...
Groeten van Paulus |
Een leuke gedicht Paulus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:27
|
|
|
|
Ik ben niet bang om alleen te zijn. Als God een goede partner voor mij heeft dan is het goed. God heeft altijd een goede plan voor ons nietwaar?
Amen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:29
|
|
|
|
|
God haat waarzeggerij. Je kunt alleen God aanbidden en loven en prijzen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:31
|
|
|
|
Hallo Anita,
is er vaker gezelliger avonden met Israëlische produkten??? Waar kun je Israëlische produkten dan kopen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:36
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Tjonge , die Pieter en Annette zijn wel zwaar populair hier!
Wat moet je doen om ook 3 topics geopend te krijgen hier? Voorstellen?
En ja...natuurlijk bid ik mee voor hen, open deur  | je eigen profileren misschien carin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:38
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | je eigen profileren misschien carin  |
Wat een goed plan, Daniel, ik ben ook veel te stil hier op het forum,denk dat niemand mij hier kent, heb je tips voor mij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:40
|
|
|
|
| FLOSHKE872 schreef: | Ik ben niet bang om alleen te zijn. Als God een goede partner voor mij heeft dan is het goed. God heeft altijd een goede plan voor ons nietwaar?
Amen. |
Dat is zeker waar, Floshke, maar dat wil niet zeggen dat Hij ervoor zorgt dat jouw ideale man bij je thuis aanbelt hoor, eigen verantwoordelijkheid is mede vereist. Enne....staan genoeg leuke mannen op CM hoor,succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:42
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Volgens mij kun jij beter snel weer in je bedje kruipen

GrZ! |
Wat een goed idee, eerst even een liedje zingen , dan gaan slapen, is het ook weer eerder morgen, wat ben je toch een wijze vrouw, Zinga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:42
|
|
|
|
Whoops, deze posting verwijderd door mijzelf, ben toch iets minder lekker dan ik zelf dacht! Of ik ga ervan uit dat de meeste mensen maar half lezen en had het daarom dubbel geplaatst misschien!
SORRY!!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 18:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:43
|
|
|
|
| FLOSHKE872 schreef: | Een boef zoekt vrouw, dan maar liever alleen zijn hoor.  |
Hmmm......als ik sommige postings lees gaat er weleens door me heen; boefje,maar dat is dus gevaarlijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:47
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat een goed plan, Daniel, ik ben ook veel te stil hier op het forum,denk dat niemand mij hier kent, heb je tips voor mij?  | aan je postingsgetal te zien ben je vaker hier dan ik dus daar kan het niet aan liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:48
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat een goed idee, eerst even een liedje zingen , dan gaan slapen, is het ook weer eerder morgen, wat ben je toch een wijze vrouw, Zinga  |
Zucht... t is erg met je; dubbele post. Dat worden dan zeker 2 schoenen met liedjes
GrZing!
Ps: in klompen past veel meer!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 18:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:49
|
|
|
|
Ik ben naar Australië geweest toen ik 19 jaar was ( voor de Golfoorlog dus). Het was ook mijn eerste vliegreis, best spannend omdat een week, voor ik ging, een vliegtuig op de plaats Lockerbie stortte en daar 2 weken vooraan, een deur uit een vliegtuig viel boven Hawaï. Maar daar vroeg je niet naar hè!
Ik ben 2 maanden in Australië geweest van januari tot en met maart, hoogzomer dus. Heb een rondreis gemaakt van Melbourne naar Sidney , met de bus heen en de trein terug. In de Blue Mountains geweest,veel natuurgebieden bezocht en bewandeld, geslapen in de bush terwijl er een koala om mijn tent wandelde. Zo ongelooflijk veel gedaan en gezien, een ervaring om nooit te vergeten. Oh ja....heb ook kangoeroes geaaid en een koala geknuffeld en kennis gemaakt met een enorm grote zwarte spin in de rimboe,ieuw!
Kortom, ik kan het je zwaar aanbevelen , een hele goede reis toegewenst en geniet ervan! Ben je het toch zat...ik neem zo je plaats in hoor! Je kunt me altijd vinden op het forum van CM, internationaal op te sporen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:01
|
|
|
|
| FLOSHKE872 schreef: | Hallo Anita,
is er vaker gezelliger avonden met Israëlische produkten??? Waar kun je Israëlische produkten dan kopen? |
In provincie Friesland is zo winkeltje
http://www.yehuda.nl/
En in Nijkerk is er ook zo winkeltje en die ook avonden houden via consulentes.
http://www.ipc-nijkerk.nl/
Zelf ben ik ook consulente via IPC en kunnen mensen mij uitnodigen om dan bij hun thuis of gemeente, enz te mogen komen staan met de producten die ik bij mij heb om te kunnen verkopen.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:05
|
|
|
|
Ik ben naar Nieuw Zeeland geweest en het was een mooi land. Ik ben over Australié heen gevlogen. Toen het helder weer was. Ik ben twee keer in Nieuw Zeeland geweest en heb mijn familie opgezocht. Nieuw Zeeland is verdeeld in twee eillanden: Noorder eiland en zuider eiland.
Ik ben op beide eilanden geweest.
Ik wens je een prettige reis door Australië Floshke.
Gods zegen toegewenst.
Ineke van Veen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:06
|
|
|
|
ik heb ook interesse in Israëlische produkten.
Bedankt voor je informatie Anita.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:31
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Nou ja zeg.......ik gun het je gewoon zo, een leuke man die van jou houd,voor je kookt en strijkt en wast,je op handen draagt en alles doet wat je zegtLieve tess...je hebt zoveel gekregen , ik gun het jou ( en die man) om dit te delen en te delen! Puur positief dus  |
Meid, men dank is echt eeuwig en verpletterend!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:33
|
|
|
|
Kop op mannen, check het profiel van Tessybear en reageer 
Zo`n leuke meid kun je toch niet laten gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:34
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Zucht... t is erg met je; dubbele post. Dat worden dan zeker 2 schoenen met liedjes
GrZing!
Ps: in klompen past veel meer!  |
Klompen?! 
Regenlaarzen zul je bedoelen! En aangezien Carin er inmiddels blijkbaar twee moet plaatsen kan ze morgenochtend vast der geluk niet op
Niet te snel opeten allemaal hoor Carin, anders kom je zeker voorlopig je bed niet meer uit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: |  |
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 19:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 19:51
|
|
|
|
De melding (van een man nog wel .... )
20 jaar GTST
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:01
|
|
|
|
[quote=MAR907]Ik heb daar ook 35 jaar het ook zo ervaren totdat de problemen groter worden....is mijn ervaring....
Toen mijn vrouw de hand aanzichzelf geslagen had, wilde ik dat ze normaal begraven werd zoals dat gewoon is.... Ik had mijn voorganger gevraagd om de begravenisdienst te doen en dat wilde hij ook omdat hij ook het meest meest in ons huwelijk te maken heeft gehad... Het zou ook in onze gemeente gedaan worden alleen het moest het nog door het bestuur aanvaard worden....
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat het niet in hun kerk de begrafenisdienst gehouden kon worden omdat een bestuurlid er op tegen was vanwege zelfmoord. Terwijl ik zelf diverse begravinisdiensten muzikaal begeleid heb in die gemeente en nu mijn eigen vrouw moest begraven....
Ik heb toen in mijn binnenkamer het uitgeschreeuwt en gehuild naar God, hoe naam christenen uiteindelijk kunnen zijn....
Ze veroordeelden mijn eigen vrouw over hetgeen zij gedaan had....
Ik heb ontdekt dat als er grote en ernstige dingen(problemen) zijn je als eerste de kerk laat vallen en overgeleverd bent aan God alleen...
Wat krom is maakt God weer recht gelukkig... Het bijzondere ervan is, dat diegene die mijn vrouw veroordeelde zelf na een jaar overleden is....
Wat ik in het algemeen wil zeggen is: "Oordeel niet opdat Gij geoordeeld wordt..."
YHWH kan heeeeel ver gaan in plaats van "handje boven het hoofd houden".... of "'alles is liefde!!!"...
..
Ik heb heeeel veel moeite met je zin, "Wat krom is maakt God weer recht gelukkig ..... en dan met name het woord gelukkig.
Ben je nu gelukkig dat diegene, die je vrouw veroordeelde, is overleden. Sorry, maar dan maak je je druk om de sabbath- en/of zondagleer, maar schrijft wel dit soort dingen .....
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 20:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:02
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | De melding (van een man nog wel .... )
20 jaar GTST  |
Ik kijk we wel niet naar, maar het blijft wel een feit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:04
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik kijk we wel niet naar, maar het blijft wel een feit  |
Niet genoeg gegeten Mario ?? Neem nog een ijsje na Hap hap hap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:06
|
|
|
|
|
De waarheid is een soort van mysterie en heeft soms niet met feiten te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:15
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Op een hoop in het bos,heb jij weleens een wolf op het toilet zien zitten? |
In de Efteling heb ik hem daar nog gezien, vrij recent.
|
|
| Naar boven |
|
|