| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 13:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets.... |
ik denk dat het eens tijd wordt dat we elkaar accepteren en respecteren zoals we zijn. de ene is serieuzer als de ander, en zal dus ook zo reageren. wat mij het meest stoort zowel hier op het forum als in de chatbox, is dat daar constant over gezeurd moet worden.LAAT EEN ANDER, en negeer het. Maak het jezelf niet zo moeilijk door alsmaar de reacties te lezen die je niet lezen wilt, want alleen het gezeur over andermans flauwe kul irriteert de mensheid meer als dat beetje flauwe kul wat er tussen staat.
de enige vorm van forumvervuiling is voor mij het gezeur over andermans reacties (oeps, nu doe ik het zelf ook )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:12
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zijn verantwoording Of misschien toch een mailtje naar Chris van jou uit? Tenslotte ben je zelf net zo verantwoordelijk als je constateert dat iemand dit doet...zoals je al zei; die ban toendertijd was niet voor niets! |
neehoor, ik zit niet bij de nsb... dat iemand zo terugkomt, is een eigen beslissing, hij zit mij ook niet in de weg verder, hij ziet maar.. wat mij trof is de, in zijn geval, misplaatste aanval op mensen die in zijn ogen geen christen zijn. iets met de eerste steen dus, als het ware...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het is nu onderhand wel duidelijk waarom ik je voordraag,je bent: gevoelig,mondig,nuchter,staat met beide benen in de wereld,bent intelligent. Uiterlijk?De dames moeten zelf maar kijken naar je rustige blik en houding,die zegt genoeg..........
Ik plaag niet altijd hoor Frank 
ik ken hem alleen van cm dames,jullie moeten zelf onderzoeken of mijn woorden kloppen! |
Het is dan ook een Belg hé Leanne .... dus tja ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:16
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | ik wil reageren met de volgende woorden ...
ten eerste heb ik mij nooit verdiept in de koran ... niet dat het mij niet intereseerd .. heb aan mijn éigen geloof, méér dan zat ... als ik ál die negatieve berichten leest over de koran, dan heb ik daar mijn bedenkingen over ... het woord allah staat voor het woord God ... en is dat niet precies het woord waar wij óók in geloven? ... nee ik ben niet kort door de bocht ... ik heb in het verleden gewerkt in saudi-arabié ... de bron van het islamitisch geloof ... ik ben daar véél geweest, en wat mij daar opviel is, dat de islamieten zich daar zéér veel mee bezig houden ... uuuh .... daar kunnen wij christenen nog wel een voorbeeld aan nemen hoor ... verder zeg ik niets ... ik vind het een moeilijk onderwerp ... wil alleen maar zeggen ... laat ieder in zijn eigen waarde ... is of word er geweld mee gemoeid ... já dan ben ik zéér tegen, maar laat een ieder in zijn eigen waarden svp ....
ik respekteer ieders geloof, en denk mij het mijne over ... |
2 opmerkingen Inka..
ten eerste heeft Allah GEEN zoon, dus de vergelijking met onze God, gaat compleet ( 3-enig) mank. ten tweede betekend islam, onderwerping, dat de mensen er zo mee bezig zijn, is meer een teken van angst dan van Liefde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:24
|
|
|
|
Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven....
1 hint ga ik nog wel geven... het wordt een joodse naam....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven....
1 hint ga ik nog wel geven... het wordt een joodse naam.... |
Ik wens jullie veel sterkte de komende 24 uren...en nadien ook natuurlijk... wij zijn dus ook in blijde verwachting...
Een Joodse naam??? Ja, Ruth, zoals ik al eerder zei...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven....
Oe oe oe!! Dat word dus nagelbijten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:33
|
|
|
|
Sterkte voor jullie ... vooral voor Annette dan ... Groetjes daar .... en 'k ben benieuwd ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:34
|
|
|
|
Heel veel sterkte voor jullie beiden,spannend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:34
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Het is dan ook een Belg hé Leanne .... dus tja ...  |
Leanne, heeft volgens mij in de marketing gezeten...of nog steeds
Ik geef toe dat ze wel een hele goede mensenkennis heeft... Maar als ze zo blijft doorgaan met complimenten en andere (juiste?) bevindingen komt mijn nederigheid wel erg in het gedrang hoor...en kan ik nooit meer de titel van Sint Frank verwerven...
Euh, kunnen we ons nu verder concentreren op Chat. Hij is immers een toffe peer... en ook mondig...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik wens jullie veel sterkte de komende 24 uren...en nadien ook natuurlijk... wij zijn dus ook in blijde verwachting...
Een Joodse naam??? Ja, Ruth, zoals ik al eerder zei...
Frank |
Hadassah ook, frank!! sterkte annette; thinking about you two..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Hadassah ook, frank!! sterkte annette; thinking about you two..........  |
Sterkte jullie beide! dat er maar een gezond en mooi mensje mag komen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 15:10
|
|
|
|
jaaaaaaa, laten we eens zeuren over zeuren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 15:14
|
|
|
|
Jongen : Benjamin
Meisje : Mirjam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 15:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Leanne, heeft volgens mij in de marketing gezeten...of nog steeds
Ik geef toe dat ze wel een hele goede mensenkennis heeft... Maar als ze zo blijft doorgaan met complimenten en andere (juiste?) bevindingen komt mijn nederigheid wel erg in het gedrang hoor...en kan ik nooit meer de titel van Sint Frank verwerven...
Euh, kunnen we ons nu verder concentreren op Chat. Hij is immers een toffe peer... en ook mondig...
Frank |
Ja laten we ons nu concentreren op Chat,het ouwe spul moet eerst op he Nog wat positieve punten van heer Chat:hij woont in een prachtige omgeving,is ongebonden en...........hij kan goed opschieten met kinderen.......
PR was het Frank,sponsorwerving,nu zit ik alleen nog in de verkoop,valt het op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets.... |
Sommige maken alleen maar flauwe opmerkingen ?? Ik ben ze nog niet tegengekomen op het forum. Iedereen maakt wel eens een zinnige opmerking, dus ik vind (persoonlijk) dat je weer behoorlijk doordraaft in je mening van "alleen maar" flauwe opmerkingen..... Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw interpretatie van "flauwe opmerkingen" afwijkt van wat anderen verstaan onder zinnig / nuttig / leuk. Het forum is er voor iedereen, maar als ik jouw bijdrage lees dan ben je je behoorlijk aan het ergeren, gezien uitdrukkingen als "gedoe" "slapper" "onder het mom van ...." "personen.... forumvervuiling".
Advies: haal een paar keer diep adem, tel tot 10, leg het naast je neer, en ga door met het lezen van de volgende postings .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:25
|
|
|
|
[offtopic]
Joh.13:31 Toen hij weg was zei Jezus: ‘Nu is de grootheid van de Mensenzoon zichtbaar geworden, en door hem de grootheid van God. 32 Als Gods grootheid door hem zichtbaar geworden is, zal God hem ook in die grootheid laten delen, nu onmiddellijk. 33 Kinderen, ik blijf nog maar een korte tijd bij jullie. Jullie zullen me zoeken, maar wat ik tegen de Joden gezegd heb, zeg ik nu ook tegen jullie: “Waar ik heen ga, daar kunnen jullie niet komen.” 34 Ik geef jullie een nieuw gebod: heb elkaar lief. Zoals ik jullie heb liefgehad, zo moeten jullie elkaar liefhebben. 35 Aan jullie liefde voor elkaar zal iedereen zien dat jullie mijn leerlingen zijn.’
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 10:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:32
|
|
|
|
Ook Jonathan en ik wensen jullie - en in het bijzonder Annette- veel sterkte toe. Wat spannend zeg als Sarah ter wereld komt, wij hopen dat alles goed en vooral heel snel mag gaan! En Pieter....je gaat niet flauw vallen hé?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:36
|
|
|
|
| HENKJAN473 schreef: | Hallo mensen,
Ik heb afgelopen vol nieuwsgierigheid afgewacht hoe het CDA uit de onderhandeling met VVD en PVV zou komen en hoe zwaar de standpunten van Wilders wegen in het regeerakkoord.
In zekere zin ben ik teleurgesteld ik ben een potentiele stemmer en de kans dat dit zo blijft word nu zeer klein.
Het lijkt er veel op dat het CDA in paniek is geraakt en op deze manier (de iets rechtsere) katholiek uit het zuiden weer wil terugwinnen. Die veelal nu Wilders hebben gestemt. Het zou mij niet verbazen dat (de iets linksere) protestant het nu af laat weten bij de volgende verkiezingen. Tot deze groep behoor ikzelf, en ik ben nu al uit over mijn volgende keuzes.
Hoe staan jullie hierin? |
Wat ontzettend jammer dat je geen gebruik maakt van je stemrecht en...kom nou niet aan met de smoes dat er toch niet naar je geluisterd wordt. We leven in een democratisch recht en daarvan geldt dat wie de meeste stemmen heeft wint en mag kiezen. Dat er keuze`s gemaakt worden waar jij niet achter staat,dat houd je altijd maar hoe zou jij 16 miljoen Nederlanders het allemaal naar de zin kunnen maken? Dus beste Henk Jan, breng gewoon je stem uit op die partij waar je hart/geloof en ideaal het beste mee overkomt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:37
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | | want geen enkel mens kan zich gelijk de Heer aanmatigen een gebod voor menselijke leefregels uit te vaardigen. |
Boven dit topic staat, het 11e gebod? dat is van de satan ......
Joh.13:34 Ik geef jullie een nieuw gebod: heb elkaar lief. Zoals ik jullie heb liefgehad, zo moeten jullie elkaar liefhebben.
Mooi dat Jezus zelf zegt dat Hij ons een nieuw gebod geeft .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:40
|
|
|
|
|
Misschien heb ik het gemist maar waarom heeft onze Chris het topic" Vrees" gesloten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:42
|
|
|
|
Zooo spannend!! Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat alles goed mag gaan en jullie straks een wolk van een baby in de armen mogen houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:44
|
|
|
|
Is dit misschien wel leuker? wel tot 16 personen. Erg mooie omgeving Ik ben daar 7 keer geweest.
http://www.kleinebelties.nl/camping/tarieven/groepsaccommodaties.html
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:51
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Misschien heb ik het gemist maar waarom heeft onze Chris het topic" Vrees" gesloten? |
Er werd teveel op de man gespeeld. Zie het commentaar van Chris bij de reacties.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKJAN473
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:52
|
|
|
|
De naaste liefhebben als jezelf is een gebod die God ons gegeven heeft. De tien geboden heeft hij ons gegeven omdat hij wil dat we goed op aarde kunnen samen leven. Als ik een moslim niet dezelfde rechten gun als die ik heb en waarvan ik mag genieten, dan ben ik feitelijk dit gebod aan het overtreden. God houd van jou en geeft je daarom deze leefregels ook gaf Jezus ons het zendingsbevel. Als je tegenover moslims staat in de sfeer van het wij/zij denken ben je veel van Gods liefde voor de wereld aan het verhinderen. Ooit met een moslim over het christendom gesproken? ze staan er meer voor open dan jij verwacht.
Natuurlijk vind ik ook dat marrokaanse en turkse criminelen moeten worden aangepakt maar dit telt ook voor nederlandse en andere westerse criminelen. Wilders breekt af op plekken waar Jezus kansen geeft! Heb je naaste lief als jezelf kun je ook omkeren. Als je niet omgaat met je naaste zoals je redder het bedoelt heeft, ga je in feite ook slecht met jezelf om.
God vraagt ook aan mensen om te kijken naar de wereld zoals hij dat doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:09
|
|
|
|
Ooo Pieter wat spannend sterkte jullie hoop echt voor Annette dat het opschiet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VLINDER311
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:19
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik denk dat we op aarde zijn gekomen, en zeker als christenen, om dienstbaar te zijn ....
Gods Zoon, kwam naar de aarde om te dienen, Hij waste de voeten van zijn discipelen, hing aan het kruis om te sterven voor onze zonden, Hij was dienstbaar. Zo moeten ook wij dienstbaar worden/zijn....
Rom.6:19 Ik spreek op menselijke wijze, om de zwakheid van uw vlees; want gelijk gij uw leden gesteld hebt, om dienstbaar te zijn aan de onreinheid en aan de ongerechtigheid, tot ongerechtigheid, alzo stelt nu uw leden, om dienstbaar te zijn aan de gerechtigheid, tot heiligmaking. 20 Want toen gij dienstknechten waart van de zonde, zo waart gij vrij van de gerechtigheid. 21 Wat vrucht dan had gij toen van die dingen, waarover gij u nu schaamt? Want het einde daarvan is de dood. 22 Maar nu, van de zonde vrijgemaakt zijnde, en Gode dienstbaar gemaakt zijnde, hebt gij uw vrucht tot heiligmaking, en het einde het eeuwige leven. 23 Want de bezoldiging van de zonde is de dood, maar de genadegift Gods is het eeuwige leven, door Jezus Christus, onze Heere. (Statenvertaling 1977)
.. |
klopt wel wat je schrijft, maar bij de schepping van de mens waren we er alleen voor Hem gemaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:28
|
|
|
|
Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? 't Is zoeken naar de juiste mix.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:32
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tja, over iets nadenken dat gaat nog, maar aan iets denken ....  |
Soms kun je ook teveel aan iemand denken, waardoor het aan iets denken wat moeizamer gaat.
Maar gelukkig zijn kinderen heel flexibel.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 5 oktober 2010, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Er werd teveel op de man gespeeld. Zie het commentaar van Chris bij de reacties. |
Yep,had ik gelezen maar normaal gesproken krijgen we een tweede kans met een waarschuwing,nu niet,vandaar!
|
|
| Naar boven |
|
|