| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:43
|
|
|
|
even weer een serieus berichtje het is dus idd helaas niet gelukt om een passend onderkomen te vinden voor een speciaal kerstfeesie dus bij deze geef ik de regie uit handen als iemand anders wel een goed onderkomen kan vinden incl het feesie regelen horen we het hier graag veel succes
gr Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:44
|
|
|
|
Dit voorjaar beviel mijn nicht ook van haar zoontje ( heet Pieter, naar de vader van haar echtgenoot) Ook zij heeft haar man hier op cm leren kennen. Zo zie je maar.. vruchtbaar sitetje dat CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:48
|
|
|
|
Dinsdag 5 oktober:
BEVRIJDING!
Wees kalm, wees eerlijk, wees rustig. IK waak over je, rust in MIJN liefde, verheug je in de ware schoonheid van heiligheid, je bent van MIJ. Hier is bevrijding voor je, maar dankbaarheid en blijdschap openen deuren. Tracht onder alles zeer blij, heel gelukkig en echt dankbaar te zijn. Niet aan stille gelatenheid schenk IK MIJN zegen, maar aan blij aanvaarden en verwachten. Lachen is een uiting van blijdschap, daarom dring IK erop aan, dat je liefhebt en lacht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:48
|
|
|
|
| HELEEN863 schreef: | Ja, moslims en andere autochtone criminelen moeten weten wanneer ze de grens zijn overgegaan. En mogen dat prima voelen door uitgezet te worden ofzo. Maar zou het daarnaast ook niet beter zijn ook deze naasten liefde te tonen en ze proberen op het rechte pad te brengen. Bij de één kan dan een strenge hand helpen, bij de ander veel liefde en aandacht. Het komt wel ergens vandaan dat ze op dit pad zijn geraakt en aan de oorzaak moet gewerkt worden. Ik geloof dat je liefde voor je naaste niet ver genoeg kan gaan. Hebt zelfs je vijanden lief... |
Bij deze classe, die willen niet anders, dan heb je het over de zware classe, en je kan nu eenmaal niet alles bedekken onder de mantel der liefde. Omdat in de moskeen geen Hollands wordt gesproken, is het moeilijk er achter te komen met welk gif ze zijn vergeven. En hocus pocus werkt bij hen ook niet, net als die van ons, en als ze eenmaal zijn gearresteerd, praten ze alleen maar in dur moerstaal, wat hier niet begrepen wordt. dus tbs heeft ook geen zin, en is in deze tijd ook veel te duur Dus mogen ze terrug, en als ze het dan beter doen en erg hun best, wie weet als de tijd er rijp voor is, en er is weer voldoende vies werk mogen ze wel weer eens komen kijken, en zelfs weer blijven, maar ja dat maak ik niet meer mee denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:50
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | bij Polen toch?? |
Je zou het bijna denken ja... Want het is bij Limburg en tja asperges steken is wel errug zwaar werk voor de gemiddelde hollandse werkloze...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:53
|
|
|
|
wat is de inhoud hier van is volgens mij de vraag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HELEEN863
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ken jij eigenlijk het verkiezingsprogramma van de PVV of blaat je gewoon mee met de media die door en door links is? Voor een buitenlander die zn toekomst in Nederland zoekt, is er niets aan de hand zolang hij integreerd en meebouwt aan de toekomst van Nederland. Waar de PVV op tegen is, zijn de parasieten die hier komen halen en niets brengen, niet vreemd toch? Zo liggen de immigratiewetten in bijv. Canada en de VS al jaren. Als ik jou was zou ik me eerst eens verdiepen in het programma van de PVV voordat je hier onnozele praat uitslaat, in de diverse postings bij dit topic. Realiseer jij je dat je OOK door dit soort onware postings op cm, bijdraagd aan een klimaat dat lijkt op de periode van Pim Fortuyn? |
Ik verdiep me wel degelijk in partijprogramma's. Ik weet dat bij alle punten, die in Nederland anders kunnen, die Wilders in zijn programma heeft staan hij de Islam of de moslims betrekt. Ik vind net als Wilders en nog veel meer politici dat de 'parasieten' het land uit moeten. Ik vind ook dat we in Nederland niet zover moeten komen, dat er wijken komen waarin autochtone Nederlanders niet meer welkom zijn. Helaas is dit in sommige wijken al wel het geval! Alle dingen die ik neerzet als vraag willen niet zeggen dat ik dat vind, maar die vragen stel ik om andere mensen om hun mening te vragen. Wat ik me afvraag: is het uitzetten van criminelen hetzelfde als het verbieden van de bouw van moskeeën. Voor de duidelijkheid, omdat ik dat anders straks weer over me heen krijg, ik zie ook niet graag moskeeën in ons land. Ons land heeft een Joods-Christelijke achtergrond en dat zou ik graag zou houden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:58
|
|
|
|
Wat is jullie mening over wat Jeffrey heeft geplaatst? Graag reactie.
Groetjes Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:02
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | Wat is jullie mening over wat Jeffrey heeft geplaatst? Graag reactie.
Groetjes Marianne |
ik vind dat hij groot gelijk heeft.... stom forum- geneuzel over sex voor t huwelijk dat moet je lekker zelf weten, boeiie wat n ander er van vind.
iedereen heeft zijn of haar eigen verantwoording af te leggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:03
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | Wat is jullie mening over wat Jeffrey heeft geplaatst? Graag reactie.
Groetjes Marianne |
Ik ben het volkomen eens met Jeffrey. Wat de antwoorden op zijn vragen betreft wil ik verwijzen naar de vorige bladzijde (24).
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:08
|
|
|
|
| HELEEN863 schreef: | Ik verdiep me wel degelijk in partijprogramma's. Ik weet dat bij alle punten, die in Nederland anders kunnen, die Wilders in zijn programma heeft staan hij de Islam of de moslims betrekt. Ik vind net als Wilders en nog veel meer politici dat de 'parasieten' het land uit moeten. Ik vind ook dat we in Nederland niet zover moeten komen, dat er wijken komen waarin autochtone Nederlanders niet meer welkom zijn. Helaas is dit in sommige wijken al wel het geval! Alle dingen die ik neerzet als vraag willen niet zeggen dat ik dat vind, maar die vragen stel ik om andere mensen om hun mening te vragen. Wat ik me afvraag: is het uitzetten van criminelen hetzelfde als het verbieden van de bouw van moskeeën. Voor de duidelijkheid, omdat ik dat anders straks weer over me heen krijg, ik zie ook niet graag moskeeën in ons land. Ons land heeft een Joods-Christelijke achtergrond en dat zou ik graag zou houden! |
Rare vraag eigenlijk, natuurlijk is dat niet het zelfde, er is wel degelijk een verschil tussen iets dat nog niet gebouwt is kan niet uitzetten ook...of zoiets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HELEEN863
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:11
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Rare vraag eigenlijk, natuurlijk is dat niet het zelfde, er is wel degelijk een verschil tussen iets dat nog niet gebouwt is kan niet uitzetten ook...of zoiets  |
Nee dat is inderdaad niet hetzelfde. Maar waarom zou je verbieden om mensen een moskee te laten bouwen, wat helemaal niet tegen de wet is? Nogmaals ik ben niet blij met moskeeën, maar tgaat erom dat Wilders niet alleen de parasieten wel wil hebben, maar eigenlijk heel de Islam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: |  |
Pffff, gisteren nog een hoop lieve woordjes en nu een boze blik...hoe vlug het allemaal kan veranderen...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:20
|
|
|
|
Wij hebben ons als westen tijdens de oliecrisis van 73 verkocht aan de islamitische landen. Alleen als het westen open zou staan voor alles wat maar met de islam te maken had, burgers, moskeen en alles verder toe te laten, zou het westen weer olie krijgen.
google even op : oliecrisis 73 islam en je weet alles.
De islam heeft maar 1 doel....heel de wereld aan de islam. Maar is dat ook niet hetgeen wij zouden willen....heel de wereld christelijk??
Ach....Jezus zal wederkomen, en alle oog zal Hem zien. En Hij zal Zijn koninkrijk stichten. Dan zal iedereen weten wie nu God is. Net zoals ooit moest worden getoond aan de priesters van Baal. Dan zal dus ieder weten WIE God is.
en verder nog dit 2 Petr 3 : 14 Omdat u hiernaar uitziet, geliefde broeders en zusters, moet u zich inspannen om smetteloos, onberispelijk en in vrede door hem te worden aangetroffen. 15 Bedenk dat het geduld van onze Heer uw redding is. Dat heeft ook onze geliefde broeder Paulus u geschreven met de wijsheid die hem is geschonken. 16 Hij schrijft dit overigens in alle brieven waarin hij dit onderwerp ter sprake brengt. Daarin staat een en ander dat moeilijk te begrijpen is en dat door onwetende en onstandvastige mensen, tot hun eigen ondergang, wordt verdraaid; dat doen ze trouwens ook met de overige geschriften.
17 Geliefde broeders en zusters, u weet van tevoren wat er gaat komen. Wees daarom op uw hoede en laat u niet meeslepen op de dwaalwegen van wettelozen. Laat uw standvastigheid niet varen, 18 maar groei in de genade en in de kennis van onze Heer en redder Jezus Christus. Hem komt de eer toe, nu en in eeuwigheid. Amen.
En verder leerde Jezus : Heb uw naaste lief etc etc
Alles wat in gaat tegen God, Alles wat daar strijd tegen voert is niet goed. Maar zolang dat niet gebeurt is ieder mens de moeite waard voor God, en voor ons om te laten zien wat christen-zijn inhoudt.
Als we zoals Hannah in een bijdrage al schreef de Bijbel onder een loep leggen, dan lezen we ook genoeg dingen waarbij je dezelfde vragen kan plaatsen.
Laten wij vooral laten zien dat God een God is van genade, liefde, vergeving, bevrijding en vooral hoop. En dat alles door de plaatsvervangende straf van Jezus, wat niet anders was dan de Liefde van God voor de wereld. En die Liefde is God zelf, Jezus. Ons door God gegeven, als voorbeeld, als verzoening, als leraar, als offer. Wij mogen weten dat als wij dat geloven Hij naast ons zal staan als eenmaal alles gewogen wordt, wat wij mensen hebben gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Je zou het bijna denken ja... Want het is bij Limburg en tja asperges steken is wel errug zwaar werk voor de gemiddelde hollandse werkloze... |
ze kunnen ook aardig lassen.... er is hier geen scheepswerf meer die nederlanders heeft.
Elk niet nederlands kenteken is pools.
Mijn idee....iedere werkloze aan een baan, melkert baan, asperges, verpleging, tuinbouw, verplicht een aantal straten schoonhouden....zucht wat zou ik slecht zijn volgens sommigen. Er stroomt heel wat rechts bloed door mij hoor Pieter, ben tenslotte niet voor niets een bazenkind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:25
|
|
|
|
| HELEEN863 schreef: | | Nee dat is inderdaad niet hetzelfde. Maar waarom zou je verbieden om mensen een moskee te laten bouwen, wat helemaal niet tegen de wet is? Nogmaals ik ben niet blij met moskeeën, maar tgaat erom dat Wilders niet alleen de parasieten wel wil hebben, maar eigenlijk heel de Islam! |
Even 1 heel belangrijk punt, het is niet , meneer Wilders (voor jou) alleen , maar nog eens 1,5 miljoen stemmers en de nog wat vage medestanders. + het feit dat er inmiddels meer dan te veel van die onzin kapellen staan wij er vooral eens van bewust zijn dat we hier een niet Christelijk en barbaars geloof zijn gang maar laten gaan. Het mag dan niet tegen de wet zijn, maar wel tegen de profeten (de onze) Mozes moest tenslotte ook het goude kalf vernietegen. Dat ze die ondingen hebben staan hebben ze wel te danken aan de voor ons zijnde ongelovigen. Trouwens heb ie wel eens dicht bij zo,n kreng gestaan, wat een takke herrie, je zal er maar wonen, maar de meeste die er zo hoog oplopen dat ze gebouwt mogen worden wonen op het platte land, zo kan ik het ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:28
|
|
|
|
De wurm - Annie M.G. Schmidt: Er zit een wurm in onze juttepeer, dat weten we nu zoetjesaan wel zeker. Het ligt misschien, wie weet, wel aan de kweker of aan de groenteman, of aan het weer.
De ene mens denkt aldoor vol verdriet: hoe komt die wurm erin. Hij wil het weten. De and’re mens wil nooit meer peren eten, maar dat is overdreven, vindt u niet?
Dan is er altijd ook nog wel een man, zo een, die denkt de wurm eruit te krijgen door bovenmatig met zijn vuist te dreigen, maar nebbisj, zeg, daar schrikt die wurm niet van.
Er zijn er ook, die houden zo van fruit, dat zij de peer met wurm en al verslinden, en zeggen dat ze ’t overheerlijk vinden, maar in het donker spugen ze hem uit.
En daar in dat cafeetje zit er een, die zegt: het is geen peer. Het is een appel. Ik zeg maar zo, wat maak je je te sappel, alla, ’n wurm. Ik eet er maar omheen.
Met dit gedicht begon de dominee, vanavond was ik bij een bijeenkomst, waarin gesproken werd over het waarom in ons leven. De dominee had er geen antwoord op, hij zei laten we het veranderen in waartoe.
We kunnen wel zeggen....hoe staan we erin, als het ons overkomt. 3 dingen:
Woede Accepteren/berusten relativeren.
Welke houding kies jij?
Dus nog steeds geen antwoord waarom je dingen overkomen, denk eens aan vermisste kinderen, dat wachten is toch onmenselijk, wil GOD dan dat wij een wrak worden?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 6 oktober 2010, 00:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:42
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | De wurm - Annie M.G. Schmidt: Er zit een wurm in onze juttepeer, dat weten we nu zoetjesaan wel zeker. Het ligt misschien, wie weet, wel aan de kweker of aan de groenteman, of aan het weer.
De ene mens denkt aldoor vol verdriet: hoe komt die wurm erin. Hij wil het weten. De and’re mens wil nooit meer peren eten, maar dat is overdreven, vindt u niet?
Dan is er altijd ook nog wel een man, zo een, die denkt de wurm eruit te krijgen door bovenmatig met zijn vuist te dreigen, maar nebbisj, zeg, daar schrikt die wurm niet van.
Er zijn er ook, die houden zo van fruit, dat zij de peer met wurm en al verslinden, en zeggen dat ze ’t overheerlijk vinden, maar in het donker spugen ze hem uit.
En daar in dat cafeetje zit er een, die zegt: het is geen peer. Het is een appel. Ik zeg maar zo, wat maak je je te sappel, alla, ’n wurm. Ik eet er maar omheen.
Met dit gedicht begon de dominee, vanavond was ik bij een bijeenkomst, waarin gesproken werd over het waarom in ons leven. De dominee had er geen antwoord op, hij zei laten we het veranderen in waartoe.
We kunnen wel zeggen....hoe staan we erin, als het ons overkomt. 3 dingen:
Woede Accepteren/berusten relativeren.
Welke houding kies jij?
Dus nog steeds geen antwoord waarom je dingen overkomen, denk eens aan vermisste kinderen, dat wachten is toch onmenselijk, wil GOD dan dat wij een wrak worden? |
Je zal wel nooit een zinnig antwoord hier op krijgen, ik denk als ik zo vrij mag zijn, dat wat je krijgt waar je niet op zit te wachten, je alleen bij God terecht kan. En soms krijg je ook daar niet het antwoord op, zoals jij die verwacht, hoe je het ook wend of keerd. En niet het slechte komt van Hem, het kwaad waart hier ook rond, ik houd maar 1 heel belangrijk gezegde voor ogen, Hij heeft ons geen kalme reis belooft maar wel een behouden thuiskomst. Ik hoop ook wel dat je onderwerp een voorbeeld is, ik heb ze niet, maar ik kan me er wel iets bij indenken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:50
|
|
|
|
adolfje............is dat een joodse naam ik ga niet raden, das geen doen met al die joodse namen die ik lang allemaal niet ken. Ik wens jullie gewoon een gezonde hollandse baby..............jongen of meisje maakt in de eerste jaren niet zoveel uit. Wat een heerlijk gevoel dat iedereen hier zo met jullie meeleeft hé? De enige naam die ik kan bedenken is Chris of anders Christine. dat matched wel he, mocht het een tweeling worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 01:05
|
|
|
|
20 jaar geleden zei iemand tegen mij: jullie nederlanders halen met de islam, de slang in huis en jullie koesteren hem. Bouwen moskees voor hem, willen hem begrijpen en de ruimte geven. Deze man was een wijs mens, die vanuit zijn positie buiten nederland kritisch keek naar de geloofswereld en het geloofsbeleven en de verregaande tollerantie van christenen hier in nederland.
Dit was niet Geert Wilders, maar als ik zijn stellingen lees denk ik, dat is wat die man ook bedoelde, die slang kan zomaar ineens gif spuiten.
Ik ben blij dat die stem van Geert Wilders in de komende regering ook gewicht heeft. Hoe lomp en onhandig hij het soms brengt.
Ik voel me een vreemde in mijn eigen land, als ik omgeven ben door hoofddoekjes en burka's. En dat gevoel is niet gevoedt door de media, die dit als stokpaardje gebruiken om een mooi item neer te kunnen zetten. Ik ben benieuwd hoe onze komende regering het gaat doen. Ik denk wel dat het een regering wordt waar de mensen vol verwachting naar gaan kijken.
Laatst aangepast door
|
WILMA729
|
op woensdag 6 oktober 2010, 01:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 01:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | 3,5 uur geleden geplaatst en nu al n paar postings tussendoor gedaan.... je bent n man van je woord David... echt...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 01:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dat een eerlijk en oprecht persoon van de site af gaat. En het is jammer, dat mensen zo weinig kunnen waarderen als je recht doorzee bent. Ik heb je bijdragen altijd zeer waardevol gevonden en ik vind het heel jammer dat je weggaat.
Groetjes,
Chat |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 01:34
|
|
|
|
hoe kan je vergeving vragen voor je zonden als je tegelijk de verantwoording voor wat jij fout deed gaat verdelen? ook een ander als medeschuldige aanwijst??? Je ziet het idd vaak bij kinderen, en als ik bij een kind zie dat hij/zij gaat wijzen dan zeg ik. Wees eerlijk, wat heb JIJ gedaan?? Tegen volwassenen zou ik zeggen, wanneer je je wijsvinger naar een ander wijst, wijzen zeker drie vinger richting jezelf. Maak dat wijsteken maar eens, dan zie je het voor je......................
God straft mensen niet,als ze in staat zijn de verantwoordelijkheid voor hun zonden op zich te nemen,en niet bij anderen te leggen.......... en zo bij Hem oprecht zonder "ja maar"om vergeving kunnen vragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 01:45
|
|
|
|
Op de valreep oompje... na vandaag ben ik weg op CM Van harte proficiat!!! Prachtig zo'n nieuw leven! Succes met je titel... Groetjes miek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:03
|
|
|
|

Gefeliciteerd!! Alles goed met Meike en haar mama? Heb je haar al bewondert? Zo schattig zo'n klein wondertje.  Heel veel geluk met je nichtje, Oom Lenteman en ook aan de ouders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:17
|
|
|
|
Ik denk dat alle drie de houdingen wel in mij voorbij komen. Er zijn zoveel "waarom" vragen in mn hoofd. Ik vraag ze ook niet aan God. Ik bid om kracht, om er mee te kunnen leven, er mee om te leren gaan.
Wel een levendig voorbeeld voor in de kerk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:30
|
|
|
|
Heerlijk voor jullie beiden. Heel veel geluk en geniet van elkaar liefs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:46
|
|
|
|
Dank jullie wel voor de vele reakties. Ik probeer alle mail zo snel mogelijk te beantwoorden. We hebben Gods kracht erg nodig. Ik weet ook zeker dat Hij dag en nacht bij ons is. Ondanks alle tegenslagen hebben we het thuis met elkaar erg fijn. We vechten ons door deze tijd heen. Op weg naar de toekomst waar rust en geluk op ons wacht. Want ik weet zeker dat God ons daar bij helpt. liefs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:50
|
|
|
|
Twee snoepjes van de week kan toch ook! Mijn oma zei altijd tegen ons als we een snoepje van t schaaltje pakten: pak er maar nog één. Op één been kan je niet lopen.
Dus Chat en Frank: De snoepjes van de Week
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 02:58
|
|
|
|
Hoe heb je dit gevonden? Geweldig! Nou geef mij de laatste maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |