ChristianMatch

Forum

boswandelen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:06

ANGELIQUE327 schreef:
het kwam zomaar ik me op...wat zal het nu...bij herfst mooi zijn in het bos! Iemand zin om te gaan boswandelen? Ik wil wel mee! wel graag gauw...die paddestoelen zijn zo weer verdwenen he...
kom op romantische lui hier....effe genieten he

Wie heeft er zin om zaterdag 13 november om 12,00 uur??een boswandeling te maken bij kasteel Groeneveld in Baarn. Er is een prachtig park bij en een bos waar je in ong. 3 uur rond kan wandelen. Daarnaast kan je heerlijk koffiedrinken c.q lunchen bij het kasteel. Parkeren gratis.
Per trein, even uitzoeken en verzoek plaatsen om afgehaald te worden bij het station en wie zich daarna nog verveeld: Soest heeft heel goede restaurantjes.

Ik denk dat 12 uur een goede tijd is voor diegenen die wat langer onderweg zijn. Willen jullie het anders dan horen we het wel.

groet fijne dag Alous.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:10

Liefde weggeven geeft inderdaad soms littekens en gaten maar is zeker de moeite waard. Dank je wel voor dit verhaal. Ik hoop dat onze harten er ook zo uit mogen zien.

Hoe zou Gods hart eruit zien???

groetjes Alous
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:34

ALOUS961 schreef:

Liefde weggeven geeft inderdaad soms littekens en gaten maar is zeker de moeite waard. Dank je wel voor dit verhaal. Ik hoop dat onze harten er ook zo uit mogen zien.

Hoe zou Gods hart eruit zien???

groetjes Alous

Zou mijn hart een afspiegeling van Gods hart mogen zijn, Hij woont tenslotte wel in mijn hart .....

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 12 oktober 2010, 14:34
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 14:44

Eerst gewokt bij de chinees in Utreg, toen Ethiopisch in Veenendaal...

Voor degene die wel van een beetje verandering houden en de smaak te pakken hebben...

15 januari staat er vietnamees op het menu.

Geen chinees of indonesisch o.i.d., maar vietnamees... anders dus. Knipoog smiley

Citaat van de website:
Iedereen kent wel de Vietnamese loempia’s en bapao’s, maar er zijn nog meer Vietnamese gerechten, misschien wat minder bekend, maar zeker de moeite waard om uit te proberen.

De Vietnamese keuken onderscheidt zich door het gebruik van veel verse groenten en kruiden, in combinaties van uiteenlopende smaken.

http://www.desmaakvanvietnam.nl

Wie gaat er mee?

Laatst aangepast door
LEPELTJE037
op dinsdag 12 oktober 2010, 14:52
Naar boven

Auteur Bericht
MIRJAM056

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 15:54

Dat is waar, je hebt gelijk, het is niet echt goedkoop. Maar wel heel leuk en mooi. Wat ook een bizonder restaurant is is Bubbles and blessings Bilthoven
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 16:15

ALOUS961 schreef:
Wie heeft er zin om zaterdag 13 november om 12,00 uur??een boswandeling te maken bij kasteel Groeneveld in Baarn. Er is een prachtig park bij en een bos waar je in ong. 3 uur rond kan wandelen. Daarnaast kan je heerlijk koffiedrinken c.q lunchen bij het kasteel. Parkeren gratis.
Per trein, even uitzoeken en verzoek plaatsen om afgehaald te worden bij het station en wie zich daarna nog verveeld: Soest heeft heel goede restaurantjes.

Ik denk dat 12 uur een goede tijd is voor diegenen die wat langer onderweg zijn. Willen jullie het anders dan horen we het wel.

groet fijne dag Alous.

Lijkt me fijn plan Alous,
Je mag me vast noteren, hoop dat iemand me van het station wil halen,eneh....dit alles nog even onder voorbehoud!
Naar boven

Auteur Bericht
MIRJAM056

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 16:31

Ook een goede kerk is Thousand Hills in Hilversum en Crossroads in Amstelveen, ook niet al te ver weg.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 16:55

Je hebt 3 soorten vijanden:

de vijanden zelf,
de vrienden van de vijanden
en de vijanden van de vrienden
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 17:37

ANGELIQUE327 schreef:

de vijanden zelf,

uitgestorven..Rasssssssss Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:04

ANGELIQUE327 schreef:

de vijanden zelf,

Terwijl je de grootste vijand vergeet denk ik

zelfacceptatie .....
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:17

CROSSROAD317 schreef:
Zou mijn hart een afspiegeling van Gods hart mogen zijn, Hij woont tenslotte wel in mijn hart .....

..

Direct mee eens ........ Met HEEEEEEEEEEEEEEl veel liefde erin Dat hebben alle mensen nodig..

Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:36

22 tot 31 oktober 2010 is er weer bidden en vasten in Alkmaar.
Voor meer info kijk op http://www.biddenenvasten.nl
Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA018

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:36

inderdaad een leuk initiatief het lijkt mij leuk om mee te gaan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:39

ALOUS961 schreef:

groet fijne dag Alous.

voor de Bussers onder u:
*vakbekwaam buschauffeur modus aan*:
Busverbinding vanuit Hilversum: lijn 109, halte Oude Amsterdamse straatweg. 3 strippen of 2 euro dalkaart enkele reis. of met de OV-chipkaart.

Busverbinding vanuit Soest: lijn 73, maar of die op zaterdag rijdt, weet ik niet. deze lijn wordt namelijk vanuit de vestiging Amersfoort gereden.

*vakbekwaam buschauffeur modus uit*
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:44

LEPELTJE037 schreef:
Dat zou wel handiger zijn, maar wellicht is het voor je mp3-speler moeilijker geluidsopnames gelijk te comprimeren.
De zgh. wave-bestanden (.wav) zijn ongecomprimeerde geluidsbestanden; mp3 daarentegen is dus wel gecomprimeerd... als het ware een ingepakt geluidsbestand, waar alle lucht is uitgeperst.
Dus dat comprimeren zul je waarschijnlijk voor elke geluidsopname apart weer moeten comprimeren naar mp3.
Mischien dat het anders optioneel is op je mp3-speler, maar die kans lijkt me niet zo groot.

Oké. Thanx voor je uitleg. Makes sense.

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 19:15

Eerst deze:

http://www.youtube.com/watch?v=vqRZ_lPA7OE&p=2A135F616C5A71FF&playnext=1&index=1

En dan deze:

http://www.youtube.com/watch?v=V1lDyuBHtfE&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 19:18

Dinsdag 12 Oktober, Rom. 12; 9-21; Het kwade overwinnen.

Dat wil natuurlijk iedereen: het kwaad overwinnen. Daar hebbenn we veel voor over! Desnoods ons leven. Denk maar aan wat in oorlogen gebeurt. Duizenden, jonge mensen vooral, offeren hun leven op in de hoop dat zo het kwaad overwonnen kan worden.
Aan welke methode denkt Paules, als hij schrijft: Overwin het kwade? Zijn advies luidt: Overwin het kwade door het goede! Is dat niet een beetje naïef? Paules hamert nog al op dat aambeeld: Zegent wie u vervolgen en vervloekt niet! Vergeldt niemand kwaad met kwaad! Wraakt uzelf niet! Indien uw vijand honger heeft, geef hem te eten! Is dat niet een beetje kinderlijk? Kun je daar in deze keiharde wereld wel wat mee beginnen?
Ik geef toe: erg voor de hand liggend is deze methode niet. Wij hebben allemaal de neiging om het anders te doen: wij gaan liever het geweld met geweld te lijf. Maar de methode, de weg van het evangelie is een andere weg. De weg die Jezus kiest is de weg van het kruis.
Zegt nu niet te snel: daar schiet je toch niets mee op? Kijk maar Pasen! De dood is overwonnen! De angel is uit het kwaad gehaald! Juist de liefde van Christus brengt mensen tot verandering., tot bekering. Juist Zijn barmhartigheid maakte Zacheüs een ander mens! Het kwaad wordt niet door kwaad overwonnen. Daar wordt ten diepste niets door opgelost. Het is aan God voorbehouden om het kwaad te wreken. Wij hebben genoeg aan Zijn gebod: Overwin het kwade door het goede
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 19:37

Oh happy day...

http://www.youtube.com/watch?v=SLY7yI1xV-M&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 19:38

Een ontroerend stukje, wat ik ook een keer kreeg en bewaard heb in Word. Daar werd het volgende aan toegevoegd....

Wij zouden er nooit bewust voor kiezen om een gebroken hart te hebben. De kwelling en de tijd die nodig is om te herstellen, zijn gewoonweg te zwaar om te verdragen. Maar, er is Iemand die een perfect hart had en er voor koos om dit te laten breken. Wanneer een hart scheurt (breekt), dan vloeit er medisch gezien water uit (Johannes 19:33-34). Jezus ervoer op elke mogelijke manier wat een gebroken hart was. Hij begrijpt verraad, verleiding en verlies (Jesaja 53:3; Lucas 22:33-34; Matteüs 14:10-13). Hij is onze Trooster, Raadgever en Metgezel die de leegtes in onze harten kan vullen.
Naar boven

Auteur Bericht
RIANNE544

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 19:57

CARIN303 schreef:
Al regent het pijpestelen, elk weer is Gods weer

Reinier van de Berg

Weer of geen weer morgen ben ik er weer

Rianne
Naar boven

Auteur Bericht
RIANNE544

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 19:59

In de periode dat ik nog dacht van alles te missen als ik er niet bij kon zijn...

Ik mis niks ik maak iets anders mee....

Ook als dat anders zoiets is als slapen, bankhangen en andere ontspannen activiteiten.

Rianne

Laatst aangepast door
RIANNE544
op dinsdag 12 oktober 2010, 19:59
Naar boven

Auteur Bericht
RIANNE544

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:03

RIANNE544 schreef:
Mensen ik denk er nog even over na.
U hoort van mij.

Rianne

Helaas ik mag in dat weekend werken. Promotiewerk voor ADIOS Reizen.
(ik begin alvastLachende smiley

Rianne

www.adiosreizen.nl

Laatst aangepast door
RIANNE544
op dinsdag 12 oktober 2010, 20:03
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:06

Wat mij altijd weer ontroert is het feit dat God ons zo bewust heeft gewild. Wetende wat we zouden kiezen.
En ook, na Zijn dood, 2000 jaar geleden, koos Hij er toch voor om mij te maken. Ik een zondig mens. Iets wat God allang wist.

Dus ik geloof inderdaad dat God ons heeft gemaakt om mee om te gaan, te praten, te leven, wandelen. Zijn liefde mee te delen. En geplaatst in een prachtige hof die we bewerken en bewaren mochten. (Inderdaad ook die beroemde boom des levens)
En dat we nu geschapen worden om anderen te dienen en zo te laten zien dat God oneindig van mensen houdt en een relatie wil. Getuigen van Jezus.

Ik weet het Knipoog smiley : voor sommigen val ik in herhaling, maar het boek:
" De Uitnodiging "van W. Paul Young legt zoveel uit van die liefde en relatie. Een aanrader. Voor mij was het een verfrissende kijk op God.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:12

GRIFFIN748 schreef:
voor de Bussers onder u:
*vakbekwaam buschauffeur modus aan*:
Busverbinding vanuit Hilversum: lijn 109, halte Oude Amsterdamse straatweg. 3 strippen of 2 euro dalkaart enkele reis. of met de OV-chipkaart.

Busverbinding vanuit Soest: lijn 73, maar of die op zaterdag rijdt, weet ik niet. deze lijn wordt namelijk vanuit de vestiging Amersfoort gereden.

*vakbekwaam buschauffeur modus uit*

Helaas......... ik heb geen bus. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:15

CORA683 schreef:
Voor wie de 'wereld boven water', dat tenslotte maar 1/3 van het aardoppervlak is, wel gezien heeft: ga duiken!
Zelf heb ik voornamelijk nog 'maar' in Europa gedoken (om expliciet te zijn NL én Duitsland), maar de onderwaterwereld is fascinerend!
Natuurlijk is de zee in het Midden-oosten en andere exotische landen het mooist, maar vergis je niet! Ook het onderwaterleven in NL is mooi!
Af en toe zijn er allerlei grappige beesten te zien die de moeite waard zijn, zoals sepia's, kreeften en kwallen!

Wel lastig met de duiksport is dat veel duikscholen/verenigingen vaak op zondag duiken... Wat betekent dat ik vaak niet meekan.

Wie is er nog meer helemaal verslaafd aan duiken??? Of lijkt het je wel wat, gewoon reageren!
gezellig! Knipoog smiley

JA, inderdaad, duiken is heerlijk. Heb zelf als tiener inde Sloterplas (A'dam)gedoken maar vond er niet veel aan. Ze hebben daar een duikhuis. Leuke ervaring dat wel, maar pas in 2008 heb ik mn duikbrevetten 1 en 2 gehaald in Egypte. Toch heel wat prettiger en erg mooi.
De prijs was hetzelfde als hier en in mijn geval heb ik examen gedaan in het engels omdat de duikleraar zijn nederlandse examen kwijt was. Echter geen probleem. Had privéles en heb het in 2x 3 dagen gehaald. Had het in 1 keer kunnen doen maar dat zou 4 dagen zijn geweest en die tijd had ik toen niet. Het is een heerlijke sport maar ik ben niet zodanig een fan ervan dat ik hier in nederland ga duiken. GA in januari met mn dochter ws weer naar egypte. GA dan ws wel duiken of zeker weten: snorkelen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:18

ANITA324 schreef:
15 December is mijn laatste dag hier op cm ik weet niet of ik dan verleng want ik woon ook op mezelf en ik mijn werk als vrijwilliger krijg ik ook geen cent.
Om wel wat voor een ander wat te doen wat ik ook leuk werk vind om te doen want alle dagen thuis zitten doet geen mens deugt niet voor mij tenminste ik heb al 1 jaar zonder werk thuis gezeten, dus mag ik ook eens wat leuks doen.
Mijn laptop geeft ook keuren en daar kan ik helaas geen nieuwe voor aan schaven ik hoop dat mijn laptop het goed blijft doen.
Af en toe doe ik hier nu mee met uitjes alleen dat is ook niet vaak.
Uitgaan doe ik niet eens zit ik alle dagen thuis.
Voor elke dag is het genieten.
Mijn ogen op God. Lachende smiley

Shalom,

Anita

Anita heeft nog ruim 2 maanden om zich te bedenken. .
Anita.........je blijft . Klaar , punt, uit.
Je waardevolle stukjes kunnen we niet missen. Begrepen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:20

ZIVAATJE309 schreef:
Mijn kinderen zijn tussen de 14 en 32 jaar.
Dus meest volwassen.
En nog 2 kleinkinderen van 1,5

Die geloven allaaaaaaaaang niet meer in Sinterklaas. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FLORA809

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:31

De Levensstroom in Leiderdorp, iets voor jou?
blessings
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:42

VISSER278 schreef:
Die geloven allaaaaaaaaang niet meer in Sinterklaas. Verraste, verbaasde smiley

Ho wacht even Visser...bedoel je nu dat de Sint niet bestaat? Wie pikt er dan elk jaar mijn geurveuters uit mijn schoentje. Smiley die vol vragen zit Volgens mij bestaat die goed heilig man uit Turkije nog wel...

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:04

[quote=GERT856]Tja er zijn er maar weinig he Zieke smiley die gebouwen invliegen, treinen en hotels opblazen, bommen plaatsen in metro,s, maarja daar zitten wij net niet in he, dus tja hoezo eng Smiley die vol vragen zit kom op zeg wordt wakker Slapende smiley[/quote

Degenen die dit doen zijn fundamentalisten ofwel extremisten en hebben totaal andere ideeën en opvattingen. Zij vallen meestal ook onder een andere stroming binnen de Islam.
De groep waar jij op doelt zijn veelal de Takfiri en volgelingen van deze Takfiristroming zijn onder andere Osama bin Laden en Abu Musab al-Zarqawi alsook de terroristische organisatie Al Qaida, verantwoordelijk voor de aanslagen van 11 september 2001.

Deze stroming ( binnen de Islam dus ) verkettert moslims die zich niet aan de 'juiste' islamitische regels houden of de 'juiste' denkbeelden hebben en ja, idd een kleine stroming...

Laatst aangepast door
MARIAN519
op dinsdag 12 oktober 2010, 21:06
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 ... 6194 Volgende
Pagina 1373 van 6194