| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:19
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Tot op heden hebben zich dus de volgende mensen opgegeven voor de boswandeling op 13 nov. in Baarn:
Alous961 Marianne129 Miekjes285 Benny340 Sproet762 Thabitha338 Herman388 Jan863 Angelique327
Waar blijven onze sportievelingen? Kom op! Wordt vast weer beregezellig! |
Ik hoef onverwachts die dag niet te werken dus wil ik ook graag mee. Maarre las ik niet ook iets over eten daar na.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:26
|
|
|
|
Idee van Griffin bij andere uitstapje hierop doorbordurend een idee:
er zit in Soest een pannenkoekenrestaurant: de Smickel, Lange Brinkweg 26. reputatie enigszins discutabel. (www.smickel.nl) in de Lage Vuursche is er restaurant 'de Boschrand'. 't is er in ieder geval goed pannenkoeken eten, is mijn ervaring. (www.boschrandlagevuursche.nl)
reserveren lijkt me bij beide 'tenten' verstandig.
Zivaatje heeft zeker honger hahaha
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 15:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:40
|
|
|
|
Echte Vrienden
Mijn hart zit vol emoties, soms is het echt te klein. Ik heb ze goed verstopt, wil sterk en zeker zijn...
Maar als ik niet zo sterk ben, het leven even moe, mezelf helemaal kwijt raak, en domme dingen doe...
dan word ik heel erg bang om controle kwijt te raken. Maak mooie dingen stuk, die niet meer zijn te maken.
Maar als de nood het hoogst is en je bent echt heel klein dan kom je er pas achter... wat ECHTE VRIENDEN zijn!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:47
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Echte Vrienden
Mijn hart zit vol emoties, soms is het echt te klein. Ik heb ze goed verstopt, wil sterk en zeker zijn...
Maar als ik niet zo sterk ben, het leven even moe, mezelf helemaal kwijt raak, en domme dingen doe...
dan word ik heel erg bang om controle kwijt te raken. Maak mooie dingen stuk, die niet meer zijn te maken.
Maar als de nood het hoogst is en je bent echt heel klein dan kom je er pas achter... wat ECHTE VRIENDEN zijn!!! |
Mooi Angie. Je komt er achter wie je ECHTE VRIENDEN zijn en de niet echte raak je kwijt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 15:58
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hallo, zeg....moet ik dit serieus nemen?
even algemeen gesteld: laat ze het lekker zelf uitzoeken! als ze geen kids willen, is dat hun goed recht. (voor 't zelfde geld lúkt het niet eens!)
voor mijn situatie: ik hoef geen kinderen (meer). arrogant/egoïstisch/asociaal misschien, maar als mijn 'oudste' 10 is, ben ik zéker 50+. en dan zie ik me niet meer in bomen klimmen.
trouwens: we drijven weer lekker weg van het onderwerp in dit topic...  |
Dan ga ik wel weer ontopic mijn CM tijd loopt af op 5 november, dat zijn vanaf nu nog 10 dagen... of ik verleng? Geen idee nog...
trouwens Grif, als je klaar bent met die saabs van jou...eh...dr staat er hier ook één hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 16:19
|
|
|
|
ik hoef geen kinderen (meer). arrogant/egoïstisch/asociaal misschien, maar als mijn 'oudste' 10 is, ben ik zéker 50+. en dan zie ik me niet meer in bomen klimmen.
Ik ben 55 en het lukt nog aardig om in een boom te klimmen hoor...... Niet zo negatief over de ouder wordende mens...... je merkt, het ligt wat gevoelig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 16:24
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | De opdracht en belofte voor een rijke is: Wie zich ontfermt over de arme, leent uit aan de HEERE. Hij zal hem zijn weldaad vergelden. Spreuken 19:17
Rijkdom is voor een (wereldlijke) rijke een groot probleem; Jezus zei het al; Hoe moeilijk zullen zij die rijkdommen hebben, het Koninkrijk van God binnengaan. Want het is gemakkelijker dat een kameel gaat door het oog van de naald dan dat een rijke het Koninkrijk van God binnengaat. (Lukas 18 24b+25) Rijkdom is voor een christen een hoge verantwoordelijkheid. Doe wel en zie niet om. Daarmee wil ik het probleem van een "arme" niet bagatelliseren, nee ik doe het juist uit compassie, maar meer een oproep aan hen doen die barmhartigheid kunnen bewijzen aan hun naaste door om te zien naar de behoeftige naaste. M.a.w. dat een ieder in navolging van onze oudste Broeder heiland is op de plaats waar hij gesteld is. |
Bedoel je dat nu naar christenen toe of naar iedereen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 16:27
|
|
|
|
| RUTH485 schreef: | Zinga ,en anderen,
Iemand komt niet tot geloof doormiddel van straf.... maar door God die liefde is , en geloof geeft , geloof is een gave van God , een genade gave. Geloof komt tot je door het horen van de boodschap [het evangelie] of te wel het goede nieuws , dat God Zijn enig geboren Zoon gegeven heeft uit liefde voor de wereld . |
Maar hoe verklaar je dan dat heel veel mensen geloven in een straffende God en niet in een liefdevolle God? Hoeveel mensen zijn niet altijd bang het niet goed genoeg voor God te doen en daarom een leven hebben vol schuldgevoel en pijn? denk dat je dat aantal niet moet onderschatten....helaas.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 16:49
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ikke helemaal alleen aan het helpen
zwaar afgepijgerd.polsen uit de kom,nagels gescheurd,zand vliegd om me oren,zand schuurd de maag
en de tuin is nog maar op de helft
gaten boren,pluggen schroeven,
wat ben ik nou,ben ik nog wel een vrouw of een manwijf(volgens maris) voel me beetje zielig wie troost mij en laat mij weer vrouw zijn  | oooowwwww grace!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 16:50
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben 55 en het lukt nog aardig om in een boom te klimmen hoor...... Niet zo negatief over de ouder wordende mens...... je merkt, het ligt wat gevoelig  |
Hé W-tje, je scheert gek...ben je echt al 55???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:04
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Bedoel je dat nu naar christenen toe of naar iedereen?  |
iedereen wie ik barmhartigheid kan bewijzen is mijn naaste. Anders zou ik een priester of een leviet zijn en geen samaritaan. Hoewel Galaten 5:10 ook geldt; terwijl wij de gelegenheid hebben, goed te doen aan allen, maar vooral aan de huisgenoten van het geloof. Het kost wat maar het maakt je rijk(er) in Chriustus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Eerst boswandelen in Baarn op zaterdag 13 november en daarna eten in Utrecht. Is dat geen idee Mirjam?
Daar heb ik wel zin in. Vreselijk honger na boswandeling hihihihihi |
Wie had er ook weer honger?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:11
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Idee van Griffin bij andere uitstapje hierop doorbordurend een idee:
er zit in Soest een pannenkoekenrestaurant: de Smickel, Lange Brinkweg 26. reputatie enigszins discutabel. (www.smickel.nl) in de Lage Vuursche is er restaurant 'de Boschrand'. 't is er in ieder geval goed pannenkoeken eten, is mijn ervaring. (www.boschrandlagevuursche.nl)
reserveren lijkt me bij beide 'tenten' verstandig.
Zivaatje heeft zeker honger hahaha  |
nog niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik hoef geen kinderen (meer). arrogant/egoïstisch/asociaal misschien, maar als mijn 'oudste' 10 is, ben ik zéker 50+. en dan zie ik me niet meer in bomen klimmen.
Ik ben 55 en het lukt nog aardig om in een boom te klimmen hoor...... Niet zo negatief over de ouder wordende mens...... je merkt, het ligt wat gevoelig  |
echt Willemijn ? moet ik dan toch dringend gaan trainen , want ik raak er vast nog in maar ....... zou toch liever geen kijkers hebben ondertussen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Als je even terug scrolt naar de 1000e posting...(die van mij dus)...dan zie je dat daar inmiddels een linkje geplaatst is naar dat heeeeeele mooie nummer van Marijan! 
Wel een beetje opletten hoor!  |
Wij waren toch duidelijk genoeg?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:19
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | echt Willemijn ? moet ik dan toch dringend gaan trainen , want ik raak er vast nog in maar ....... zou toch liever geen kijkers hebben ondertussen  |
Erin lukt mij altijd wel maar eruit.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:19
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Your wish is my command!  |
Thanks, Tess!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:22
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wij waren toch duidelijk genoeg?  |
Zo, de twee juffen hebben gesproken hoor Waarom zet je het lied niet bij de 500ste reactie??? Dat is nóg moeilijker te vinden...pffff, stoute Tess en Marijan...
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 21:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:26
|
|
|
|
'k Had vanmiddag een teamvergadering. Op de agenda, die ik nauwelijks had gelezen ('k viel echt door de mand ), stond duidelijk vermeld dat ik moest notuleren én trakteren. 'k Had dus geen traktatie bij me, beetje dom van me. De enige troost is, dat een andere collega het laatst ook vergat. Hij trakteerde laatst op appelgebak, ik weet dus wel wat er nu van me verwacht wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LILLETJE911
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:29
|
|
|
|
jammer dat hier nauwelijks reacties op zijn gekomen. zelf was ik 17 toen ik zwanger raakte, idd ongepland. toen mijn zoontje 9 maanden was zijn we uit elkaar gegaan, en nog een jaar later ben ik tot geloof gekomen.
Nu ben ik 21 en heb een zoontje van 3, maar inderdaad, met babyzwemmen, op de creche.. overal ben ik de jonge moeder en vind ik weinig aansluiting. Zelfs in de kerk is het lastig, jammer dat mensen zo bevooroordeeld zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LILLETJE911
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:31
|
|
|
|
|
ik ben bezig in 'een vrouw naar Gods hart' van elizabeth george
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUJA787
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:31
|
|
|
|
Harstikke bedankt voor jullie wenst en zegeningen. dat bemoedigd mij. Mag God zegen jullie ook heel veel. liefs, lusia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:34
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | nog niet  |
GAAF , TE ZIEN DAT DE LIJST DEELNEMERS GROEIT. ER KAN NOG MEER BIJ...........
ALLE LEDEN WELKOM.........
MISSCHIEN OOK HANDIG OM OP TE GEVEN WIE ER UIT ETEN WIL DAARNA OF WIE NAAR HUIS????
GR. ALOUS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:46
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | iedereen wie ik barmhartigheid kan bewijzen is mijn naaste. Anders zou ik een priester of een leviet zijn en geen samaritaan. Hoewel Galaten 5:10 ook geldt; terwijl wij de gelegenheid hebben, goed te doen aan allen, maar vooral aan de huisgenoten van het geloof. Het kost wat maar het maakt je rijk(er) in Chriustus. |
De Here Jezus leert andersom: diegene die barmhartigheid schenkt, is mijn naaste. Hij verwees daarmee ook naar zichzelf....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 17:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:51
|
|
|
|
| LILLETJE911 schreef: | jammer dat hier nauwelijks reacties op zijn gekomen. zelf was ik 17 toen ik zwanger raakte, idd ongepland. toen mijn zoontje 9 maanden was zijn we uit elkaar gegaan, en nog een jaar later ben ik tot geloof gekomen.
Nu ben ik 21 en heb een zoontje van 3, maar inderdaad, met babyzwemmen, op de creche.. overal ben ik de jonge moeder en vind ik weinig aansluiting. Zelfs in de kerk is het lastig, jammer dat mensen zo bevooroordeeld zijn. |
ach, zo is het altijd wat.... over n paar jaar word mn dochter gefeliciteerd dat ze bij zo'n leuke opa woont...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:08
|
|
|
|
maar vooral aan de huisgenoten van het geloof
Wees maar eerlijk, mensen van je kerk die in nood zitten daar kijk je toch wat eerder naar om dan iemand die met de daklozenkrant bij de AH staat......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:10
|
|
|
|
| RUTH485 schreef: | Zinga ,en anderen,
Iemand komt niet tot geloof doormiddel van straf.... |
oh, vreemd...
Ik begrijp hieruit dat wanneer iemand niet geloofd niet gestraft wordt? Wat is de dood sterven dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:12
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | echt Willemijn ? moet ik dan toch dringend gaan trainen , want ik raak er vast nog in maar ....... zou toch liever geen kijkers hebben ondertussen  |
Ik doe het ook niet meer iedere dag Sofie en wie weet helpt een leuke CM man mij er wel uit......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:13
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | maar vooral aan de huisgenoten van het geloof
Wees maar eerlijk, mensen van je kerk die in nood zitten daar kijk je toch wat eerder naar om dan iemand die met de daklozenkrant bij de AH staat...... |
Ja dat is ook wel zo. Maar ik herhaal diegene waar ik barmhartigheid aan kan bewijzen is mijn naaste. Overigens heb ik een zwak voor daklozen sinds mijn dochter bij het Leger des Heils werkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hé W-tje, je scheert gek...ben je echt al 55??? |
Jij weet hoe je vrouwen voor je moet winnen Frank......
|
|
| Naar boven |
|
|