| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:33
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Pieter, kinderwagens zijn ook welkom in de baarnse bossen hoor! Neem Esther gewoon effe mee! |
ja leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:35
|
|
|
|
Sowieso heb ik iets tegen rood (zal wel met die lap en die stier temaken hebben) 7 gangen kan mijn poppemaagje helaas niet aan....das teveel van het goede... en de centjes heb ik niet...ik sla dus over! Vind het wel jammer dat ik Remco nou niet zie....
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 30 oktober 2010, 18:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | DE KLOK MOET VANNACHT WEER EEN UUR TERUG GEZET WORDEN.
kunnen we een uur langer slapen, of..........we zijn een uur vroeger wakker. 't is maar hoe je het bekijkt. |
ik bekijk het als volgt.... de kinderen zullen er wel voor zorgen dat je een uur vroeger wakker bent
een vrijgezelleflat, een vrijgezelleflat, mn koningkrijk voor n vrijgezelleflat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Je mag je abo van CM zelfs, onder bepaalde omstandigheden, declareren via PGB ....  |
misschien een domme huisvrouwenvraag...maar wie is PGB?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:40
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ja hoor, en alles wat met kosmische genezing, ying en yang en inner healing te maken heeft valt onder New Age, de moderne vlag van het occultisme. Lijkt me een vrij duidelijke definitie toe. |
Welnee, new age is helemaal niet occult, dat is wat jij er van maakt........ Wees toch niet zo beperkt in je denken en probeer eens los te laten dat alles wat volgens jou visie niet in het leven past occult is...... Lastig leven zo.....het is maar net -maar dat is ook met godsdienst- in hoeverre je er door mee laat slepen....... Ik bekijk gelukkig niet alles wat er gebeurd met het idee dat het wel eens zondig zou kunnen zijn..........dan heb je toch geen leven? Soms zijn dingen niets voor mij, nou prima dan maar om het dan gelijk maar te veroordelen en als zondig te zien????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 30 oktober 2010, 20:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:42
|
|
|
|
tis te hopen voor CM dat niet iedereen hier bij de sociale dienst loopt 
CM doet haar best een bijzondere avond te organiseren en tja... dat kost wat geld en CM is een commercieel bedrijf, geen sociale instelling. Daarbij is de belangstelling overwegend groot genoeg, anders waren ze er allang mee gekapt.
Ik wil graag iedereen die bij een sociale dienst zit opmerkzaam maken op het potje " maatschappelijke participatie" Dat is per gezinslid een vast jaarlijks bedrag van ca. € 200,-- waarvan je de leuke dingen kan betalen. Bij. dagje efteling, CM abo of CM kerstparty......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:43
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik bekijk het als volgt.... de kinderen zullen er wel voor zorgen dat je een uur vroeger wakker bent
een vrijgezelleflat, een vrijgezelleflat, mn koningkrijk voor n vrijgezelleflat  |
Had je op zijn minst negen maanden eerder maar moeten aan denken... of zelfs nog veel eerder... zo'n offer zoals jij het nu meemaakt had ik heel graag willen ondergaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik heb is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden...  |
Wat moet ik me daar nu voor voorstelling van maken, een slaap uniform?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat moet ik me daar nu voor voorstelling van maken, een slaap uniform?????  |
Wel, lieve gekke treezebees, zoals Visser het beschreef: een pyjama... ik moet echt alles uitleggen hé  zelfs Zivaatje begreep het en zij drinkt...wat ze drinkt mogen we echter niet weten...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 30 oktober 2010, 18:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Had je op zijn minst negen maanden eerder maar moeten aan denken... of zelfs nog veel eerder... zo'n offer zoals jij het nu meemaakt had ik heel graag willen ondergaan...  |
oeps... schuldgevoel aanwakkeren?? joh Frank, vrouwen in vruchtbare leeftijd zat op cm joh, gewoon niet te oud zoeken, heb ik ook gedaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:49
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | misschien een domme huisvrouwenvraag...maar wie is PGB? |
Persoonsgebonden budget stukje vrij besteedbaar ziektekostenvergoeding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:59
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Jammer meid, maar er komt vast nog een beter plekje voor je |
Thnx! Dat is nu net wat iedereen in mijn omgeving ook zegt en ik geloof dat ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | oeps... schuldgevoel aanwakkeren?? joh Frank, vrouwen in vruchtbare leeftijd zat op cm joh, gewoon niet te oud zoeken, heb ik ook gedaan...  | volgens mij heb jij het wel erg getroffen hoor Pieter...na die vertederende foto van Annette en de kleine meid kan ik niets meer ietsiepietsie negatiefs over hun, jouw meisjes, aanhoren...
inderdaad zijn er veel vruchtbare vrouwen op CM maar ik vernam gisteren en vandaag dat RK-mensen hier niet veel kans maken...en dan hebben we alleen nog maar over het geloof... Ik klink droevig als ik mijn tekst herlees...en dat klopt dan ook nog...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOEY284
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:13
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Nou FRANKT ... zijn we het over het belangrijkste eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:27
|
|
|
|
Leuk, Eros Ramazotti weer......Ik ga binnenkort weer met vriendinnen naar Ahoy naar een optreden van hem/. Zit dan vol met vrouwen en een enkele man.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Leuk, Eros Ramazotti weer......Ik ga binnenkort weer met vriendinnen naar Ahoy naar een optreden van hem/. Zit dan vol met vrouwen en een enkele man.......  |
het zal dan wel heel erg vochtig zijn... euh, neem maar genoeg zakdoeken mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:37
|
|
|
|
Nee,'tis niet allemaal ellende en dreiging,angst en lelijkheid, onheil,dat niet is af te wenden, het is geen uitzichtloze tijd.
Er zijn nog zoveel goede dingen: er staan nog sterren aan de lucht, er zijn nog bronnen,die ontspringen uit donkre diepten, en de zucht
Van herfstwinden in de bomen, de regendroppels op dor land, het zonlicht, uitgestort in stromen, een liefdeskus,een vriendenhand.
Ons leven is niet enkel vragen terwijl er nooit een antwoord komt; het is niet enkel lasten dragen waaronder onze rug zich kromt.
Er zijn nog wondren te beleven! 't Is niet alleen ons koel verstand dat ons de richting aan moet geven: het is God's stem, het is God's hand.
Wij hoeven niet in 't donker verder, in twijfel en onzekerheid: want voor ons gaat de goede Herder van wie ons zelfs de dood niet scheidt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:46
|
|
|
|
...of heeft iedereen een jaar-agenda, van begin januari tot eind december?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:47
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | ...of heeft iedereen een jaar-agenda, van begin januari tot eind december?  |
Hm..ikke wel, helaas nog geen idee wat mijn rooster is in januari.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:53
|
|
|
|
[quote=FRANKT627] volgens mij heb jij het wel erg getroffen hoor Pieter...na die vertederende foto van Annette en de kleine meid kan ik niets meer ietsiepietsie negatiefs over hun, jouw meisjes, aanhoren...
inderdaad zijn er veel vruchtbare vrouwen op CM maar ik vernam gisteren en vandaag dat RK-mensen hier niet veel kans maken...en dan hebben we alleen nog maar over het geloof... Ik klink droevig als ik mijn tekst herlees...en dat klopt dan ook nog...[/quote
tja Frank... mn ex is ook RK en hoewel dat niet de reden van de scheiding was, kan ik verzekeren dat het huwelijksleven er niet makkelijker door werd..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:11
|
|
|
|
[quote=PIETER649]Had dat met haar geloof te maken of met haar karakter??? Maken RK-mensen wel een kans in Nederland vraag ik me wel eens af? Ik heb zo mijn eigen vermoeden maar ik Ergens kwetst het me maar ik heb wel begrip voor meningen... Eigenlijk kan ik het niet zo goed begrijpen maarja, in de abdij vonden ze mij ook al te 'menselijk'.
Pieter, ken jij het bedrijf Bejamin in Etten Leur? (even tussendoor dit vraagje)
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 30 oktober 2010, 20:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:13
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | ...of heeft iedereen een jaar-agenda, van begin januari tot eind december?  |
Van welk jaar Lepeltje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:15
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Welkom thuis Annette... Ik hoop voor je dat de pijn uit te houden blijft... sterkte !! |
hoop ik ook,sterkte,annette.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:28
|
|
|
|
je bedoeld Benjamin bv, die poedercoater?
ik heb er in de buurt gewoond he, eerst n jaar in Teike, daarna 6 jaar in zevenbergen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, lieve gekke treezebees, zoals Visser het beschreef: een pyjama... ik moet echt alles uitleggen hé  zelfs Zivaatje begreep het en zij drinkt...wat ze drinkt mogen we echter niet weten...  |
He zeg zelfs?????
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op zaterdag 30 oktober 2010, 20:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:38
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | He zeg zelfs?????  |
weest verheugd... hij zegt dat je iets begrijpt, das aardig hoor!! (je bent vrouw toch?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | weest verheugd... hij zegt dat je iets begrijpt, das aardig hoor!! (je bent vrouw toch?) |
je bent eigenlijk helemaal niet zo'n lief mannetje als je er op je foto uit ziet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:54
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Als ik het goed begrijp zeg jij dat je levensecht in de hel geweest bent? en je gelooft ook dat de satan, want de hel is zijn woonplaats, jou er uit heeft laten gaan en dat je nu op aarde kan vertellen van Gods liefde? Is dit echt zo? begrijp ik het zo goed? |
De satan is bij mijn weten nu nog niet in de hel, iig niet voorgoed; hij waart helaas hier op aarde rond.
Mijn lichaam bleef overigens op aarde. Jezus zelf heeft mij eruit gehaald.
GrZ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 20:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | je bedoeld Benjamin bv, die poedercoater?
ik heb er in de buurt gewoond he, eerst n jaar in Teike, daarna 6 jaar in zevenbergen |
Ja Pieter, die poedercoater. Ik heb daar enkele weken gewerkt en er was een man uit Zevenbergen en zijn vader had een eigen bedrijfje...enz enz...en daarom dacht ik dat je ook daar iets mee te maken zou kunnen hebben...
Is dit een off-topic onderwerp op de topic 'van alles wat'? Of moeten we het bij 1 onderwerp houden? Op de duur kan je er niet meer aan uit met al die topics die erg off-topic worden...pffff, wat een uitleg zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 21:05
|
|
|
|
k Zou t niet weten.... Hoe ziet dat eruit??
|
|
| Naar boven |
|
|