ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOEY284
ChristianMatch forum index » Berichten van JOEY284
Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 23:29
BerichtOnderwerp: Echt zo irritant
 
HENK710 schreef:
Hoezo anoniem? Dit gaat enkel om het feit of jij op je profiel een lijstje ziet met mensen die jouw profiel bezocht hebben! Knipoog smiley


ik heb dat lijstje niet ... dat heb ik uitgeschakeld; anderen kunnen niet zien dat ik zijn/haar profiel heb bezocht en ik kan niet zien wie mijn heeft bezocht.

ach ja....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:38
BerichtOnderwerp: Echt zo irritant
 
gewoon onder "instellingen" het volgende aanklikken: "Je kunt niet/wel zien wie je profiel bezocht heeft."

dan ben je fijn anoniem Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 09:40
BerichtOnderwerp: geboren baby haasje
 
Van harte gefeliciteerd en Gods zegen !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 10:22
BerichtOnderwerp: Gevaarlijke VN-resolutie voor christenen
 
Ik heb de petitie ook getekend !

Erg belangrijk ! Helaas leeft dit nauwelijks onder christenen, want deze resolutie kan het prille begin van een wereldwijde christenvervolging worden Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 18:20
BerichtOnderwerp: Zondigen
 
Het is gewoon het beste dat Hij er later over gaat oordelen. Gelukkig hoeven wij dat niet te doen Lachende smiley. God is rechtvaardig en zal ook rechtvaardig oordelen.

Er staat ook geen duidelijke leeftijdsgrens in de bijbel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 13:22
BerichtOnderwerp: Zondigen
 
IMKE917 schreef:
Een babytje dat zonde doet?????
Nee, dat gaat er bij ook niet in.
Maar dat babytje is wel geboren in een zondige wereld en zal later zelf ook gaan zondigen.
Volgens mij wordt dat er mee bedoeld.



Hmmm... dit is lastig ! Maar ieder mens is zondig en een baby is ook een mens, toch ? Alleen maakt een baby nog instinctieve keuzes, maar waar ligt de leeftijdsgrens wanneer een mens(je) gaat zondigen ?
Ik denk wél dat een baby wordt geboren met een soort blanco geweten, wat God daarin heeft gelegd ... en wanneer het ouder wordt zal dit geweten (dus goed/kwaad - zonde) worden gevormd zeg maar.

Kijk naar het OT toen Jakob en Esau werden geboren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 19:13
BerichtOnderwerp: Cranio sacraal therapie
 
[quote=FRANKT627]

Nou FRANKT ... zijn we het over het belangrijkste eens Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:37
BerichtOnderwerp: Cranio sacraal therapie
 
Zoals iemand al eerder heeft aangehaald lijkt het weer een verschil te zijn in geloofsrichtingen ...

Wat ík denk dat het meer iets zegt over hóe onze relatie met Hem is ! Daarnaast moeten wij natuurlijk wél alles onderzoeken, wat niet wil zeggen dat we achter iedere boom een duiveltje zien.
Maar bedenk wél dat wij in een samenleving leven die voor ons christenen enorm moeilijk is. Onze verdrukking is voornamelijk erg subtiel. Wij christenen denken erg ik-gericht en egocentrisch. De meeste geloofsverschillen gaan over de marges van geloofszaken en we vergeten de kern van het evangelie.
Als we die marges loslaten en een open discussie aangaan voorkomen we al die scherpe meningen. Zie daar alle kerken, kerkmuurtjes, geloofsrichtingen, enz enz

Arme westerse christenen ... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:36
BerichtOnderwerp: Cranio sacraal therapie
 
FRANKT627 schreef:
Dit baart mij wel zorgen , je stelt je open voor manipulatie en dat is zeker niet zonder gevaren [ de meester manipulator is wel satan ] en op deze manier wordt er doormiddel van je zintuigen een poort geopend voor demonische machten .
Ik raad het je dan ook ten sterkste af .
Je kunt dit stilte , rust punt bij Jezus vinden , richt je dus op Hem .
Hij zegt het zelf ; Kom tot Mij en ik zal je rust geven .

Ik spreek in beide gevallen uit eigen ervaring .
Bij Jezus vind je de Ware rust , in alle andere gevallen [zoals bij deze therapie ,] is het tijdelijke verlichting van je mogelijke klachten , geef de duivel geen grond zegt de bijbel .
Het is erg lastig om van dit soort manipulatie weer los te komen .



Sorry hoor, maar dit is zo'n grote flauwe kul. Ik wist gewoon dat zo'n reactie ging komen Dan moet je later ook niet naar de fysio wanneer je iets mankeert. Het is net wel of elke aanraking van het lichaam een duivels-handeling is. Overal wordt satan bij betrokken. Eigenlijk zouden behandelingen zoals Tess er nu eentje op deze topic heeft gezet gewoon 'massage' moeten heten zonder er meer uitleg bij te geven.

Knipoog smiley Frank[/quote]



Nou Frank, ik vind dit een ongenuanceerde reactie van jou. Hoewel cranio sacraal misschien onschuldig is of lijkt, is het wél belangrijk om alternatieve geneeswijzen goed te onderzoeken !
Zeker als westerse christenen staan wij bloot aan heel veel subtiele verleidingen van de duivel. Zie daar, de staat van het christendom in het westen.
Ik zou het aantal christenen niet de kost willen geven die zich inlaten met strijkers, masseurs, reiki-mensen enz. omdat betreffende heren/dames-genezers zeggen dat ze genezen in naam van god.
Alleen wanneer iemand handelt uit en in de naam van Jezus is de bron goed. Kijk maar eens wat de naam van Jezus voor weerstand oproept in de wereld .. dat zegt al genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:24
BerichtOnderwerp: Cranio sacraal therapie
 
Nou, ik heb eens gekeken op de site van Stichting Promise. Een erg informatieve en positief christelijke site over onder meer allerhande geneeswijzen ed. >>

http://www.stichting-promise.nl/artikelen/lichaamswerk--occultisme-en-genezing/osteopathie-en-craniosacraal-therapie.htm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:02
BerichtOnderwerp: voorziening
 
AANGENAAM334 schreef:
Amen. En nog twee uit psalm 37: 16 Het weinige dat de rechtvaardige heeft is beter dan de overvloed van vele goddelozen. en 21b maar de rechtvaardige ontfermt zich en geeft.


mooie tekst uit de Psalmen !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 18:28
BerichtOnderwerp: voorziening
 
Ik vind het knap dat, toch vaak, alleenstaande vrouwen met kinderen met erg weinig geld moeten rondkomen, zelfs als ze werken. Vaak moeten ze naast hun parttime werk de zorg voor hun kinderen dragen. Petje af.

Daarbij erger ik mij verschrikkelijk aan het geklaag en gezeur van erg veel mensen; ook veel christenen. En het zijn juist de mensen met (veel) geld die altijd lopen te ze*ken over dat geld. We zijn hier onderhand een stel verwende kinderen geworden die lopen te zeuren wanneer er van de 4 vakanties per jaar er eentje moet worden ingeleverd ... triest hoor.
Het zijn volgens mij, juist diegenen die amper kunnen rondkomen, die níet klagen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 14:42
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding
 
heel aparte discussie hier Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:12
BerichtOnderwerp: CDA werkt samen met PVV, hoe denk jij hierover?
 
PIETER649 schreef:
vraag me niet waar het exact staat in de bijbel... maar er word een zegen beloofd aan degenen die Israel en de joden een warm hart toedraagt.. en een vloek aan degenen die er afbreuk aan wil doen...

kijk wat er gebeurde met polen en duitsland waar de pogroms uitliepen in een holocaust.. kijk wat er nu gebeurd met de usa...
kijk wat er gebeurd met het cda nu prominenten als van agt zich openlijk tegen israel keren...

maar kijk ook hoe snel duitsland opbloeide na de 2e wereldoorlog.
kijk hoe rijk land nederland werd

en kijk ook hoe hard de pvv groeit, want als er nog 1 partij is die onvoorwaardelijk achter israel staat, is het de pvv!


Ik vraag mij inderdaad wel eens af in hoeverre de pro-Israel houding van Wilders/PVV een "zegen" voor ons land kan worden. God zegent wie Zijn land zegenen. Wellicht dat het daarom altijd zo goed is gegaan met Nederland; wij hebben Israel altijd gesteund.
Bedenk wel dat de zgn. CDA mastodonten die tegen samenwerking met de PVV waren, allemaal belangen hebben in het pro-Palestijns front tegen Israel ! Daar hoorde je niemand over. Belangenverstrengeling alom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 13:01
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
 
@jeanfrits > dát denk ik ook !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284 (55)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 00:58
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
 
Ben ik bang voor de Islam ? Ik denk er eigenlijk dubbel over ...

Ik denk ergens dat de Islam op zijn retour is, hoewel in veel westerse landen het behoorlijk in opkomst is, zoals Engeland en Frankrijk. Maar wanneer je een land als Iran neemt, zie je dat daar een hele "underground" cultuur onder jongeren plaats heeft. Daar houden ze zich geheel niet aan de islamitische normen, maar conformeren zich aan de westerse cultuur. Dát vind ik een interessant gegeven ! Eveneens zie je in Iran steeds meer openlijk verzet tegen het regime en vóór de hervormingsgezinden.

Ik denk dat alle godsdiensten t.z.t. samengaan in een - door de VN bepaalde - wereldgodsdienst. De VN is daar al lang mee bezig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOEY284
Pagina 1 van 1