| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Oeps . Sofie is ook een belgse toch? Sorry Sofie , geldt alleen voor de Belgse mannen.  |
oef ... gelukkig maar dat je dit schreef Visser , of ik kreeg een dipje ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tis te hopen voor CM dat niet iedereen hier bij de sociale dienst loopt 
CM doet haar best een bijzondere avond te organiseren en tja... dat kost wat geld en CM is een commercieel bedrijf, geen sociale instelling. Daarbij is de belangstelling overwegend groot genoeg, anders waren ze er allang mee gekapt.
Ik wil graag iedereen die bij een sociale dienst zit opmerkzaam maken op het potje " maatschappelijke participatie" Dat is per gezinslid een vast jaarlijks bedrag van ca. € 200,-- waarvan je de leuke dingen kan betalen. Bij. dagje efteling, CM abo of CM kerstparty...... |
jaja slimmert tot 18 jaar voor kinderen en een telefoon abonnement vinden ze ook al wat hoort bij de leuke dingen dus dat geld is zo gebruikt....in hilversum is dat trouwens 150,- per gemeente anders dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:19
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | huh ? ik dacht dat jij een sterk iemand nodig had om je gras te maaien... is het nu helemaal weg dan ?  |
Hey Suzannah , Mariska is nu zelf dat sterk iemand .... flink van haar ... verdient een pluim .... en ja een bees , want ik zie geen emoticon met pluim dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:53
|
|
|
|
een slecht moment van vandaag:
krijg te horen dat er nog meer kapot is aan de auto. 300 euro. toch met t collectezakje rond gaan ben ik bang. dat wordt ergens geld lenen of de auto naar de sloop.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:19
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Men bedje roept...maar moet het wel eerst nog even opmaken!
 |
opmaken??? opeten, bedoel je waarschijnlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:23
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | De satan is bij mijn weten nu nog niet in de hel, iig niet voorgoed; hij waart helaas hier op aarde rond.
Mijn lichaam bleef overigens op aarde. Jezus zelf heeft mij eruit gehaald.
GrZ |
Als ik het goed begrijp is jou "geest" ergens geweest. Dus een uittreden van je geest naar ergens. Naar mijn weten is dat hetzelfde als "het uitreden van je geest". Dat is spiritisme.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 31 oktober 2010, 02:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:23
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | oef ... gelukkig maar dat je dit schreef Visser , of ik kreeg een dipje ...  |
Oh mooi is dat Sofie, ik dacht dat je aan mijn kant stond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:39
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Prediker 12:6 "...voordat het zilveren koord losgemaakt en de gouden lamp verbroken wordt; voordat de kruik bij de bron verbrijzeld en het scheprad in de put verbroken wordt, en het stof wederkeert tot de aarde, zoals het geweest is, en de geest wederkeert tot God, die hem geschonken heeft."
GrZing! |
De grondtekst spreekt hierover de geest (adem van God) die in de mens geblazen is. Niet je persoonlijke "geest". De verbinding van de adem van God en stoffelijke lichaam maakt een "levende ziel (een levende mens)". Als die verbinding verbroken word, dan is het een dode ziel.....
David zegt ook niet zomaar "loofd de Here mijn ziel" in plaats van "mijn geest"....
Als het zo zou zijn dat wat jij beweerd; is een wederopstanding in openbaringen "bull shit". Waarom een wederopstanding als men al in de Hemel of in de hel is???
Overigens ervaar ik niet in de bijbel, een liefdevolle God die mensen voor duizenden jaren laat krimperen in de hel.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 31 oktober 2010, 02:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:41
|
|
|
|
Hier zit ik dan weer in mijn eentje...dat het maar vlug 3 uur is zodat ik de klok kan verzetten en naar bed kan...hopelijk kan ik dan ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders
Vooral het "Terwijl jij kletst ...." spreekt mij aan  |
als je dan maar niet kletst met je mond vol consumptie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:45
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Leuk voor Remco Hakkert. Verder ben ik het met je eens w.b. de prijs, dat is niet duur. Een leuk idee van Chris. |
Ik denk dat indien Remco de reacties op deze topic leest hij het helemaal niet meer leuk vind...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier zit ik dan weer in mijn eentje...dat het maar vlug 3 uur is zodat ik de klok kan verzetten en naar bed kan...hopelijk kan ik dan ook  |
truste dan. Is het gelukt met alle klokken? 23 uur vooruit...... Handig hoor via de sateliet, komt geen hand aan te pas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:29
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | truste dan. Is het gelukt met alle klokken? 23 uur vooruit...... Handig hoor via de sateliet, komt geen hand aan te pas  |
Pfff, ik kan niet slapen...komt natuurlijk door dat uur verschil...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 03:21
|
|
|
|
Waaaaaaaaaaah kon je me niet even waarschuwen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 07:33
|
|
|
|
Haha.......zo aan te bevelen de boekje van Dokus.
Wij , als vrijgemaakten en andere christenen worden eens bekeken vanuit een vergrootglas en dat zet je zeker aan het denken. Tenminste mij wel. Neemt niet weg dat ik hou van mijn vrijgemaakte kerk maar, net als Thomas zijn wijze opmerking, ik ben en voel mij ook vrij gemaakt en dat is net het punt waar het om gaat. Laten wij niet alleen maar benoemen waar wij in verschillen maar juist waar wij elkaar in herkennen en dat is het kruis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:07
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Als ik het goed begrijp is jou "geest" ergens geweest. Dus een uittreden van je geest naar ergens. Naar mijn weten is dat hetzelfde als "het uitreden van je geest". Dat is spiritisme. |
Klopt helemaal Mar. Als je uit eigen beweging uit je lichaam treedt dan is dat spiritisme en heel erg verboden door God.
Ik ga niet in detail beschrijven wat ik in de de hel gezien heb (er zijn mensen die dat wel hebben gedaan), maar ik wil er nog het volgende over zeggen. Ik denk dat God mij deze ervaring heeft gegeven om mij te waarschuwen. Daarnaast heeft het mij gevormd en mij overtuigd van de absolute waarheid van het Woord van God. En van de noodzaak en ernst om God serieus te nemen en Hem te gehoorzamen.
Op het moment dat ik op die plaats was, was het overduidelijk dat er geen enkele weg uit was. Maar omdat ik inmiddels christen was heb ik Jezus aangeroepen en Hij heeft mij er direct uitgehaald.
Je hoeft mij niet te geloven. Maar zoek in de bijbel en lees wat God zegt over het hiernamaals. En neem Hem serieus.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:19
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Klopt helemaal Mar. Als je uit eigen beweging uit je lichaam treedt dan is dat spiritisme en heel erg verboden door God.
Ik ga niet in detail beschrijven wat ik in de de hel gezien heb (er zijn mensen die dat wel hebben gedaan), maar ik wil er nog het volgende over zeggen. Ik denk dat God mij deze ervaring heeft gegeven om mij te waarschuwen. Daarnaast heeft het mij gevormd en mij overtuigd van de absolute waarheid van het Woord van God. En van de noodzaak en ernst om God serieus te nemen en Hem te gehoorzamen.
Op het moment dat ik op die plaats was, was het overduidelijk dat er geen enkele weg uit was. Maar omdat ik inmiddels christen was heb ik Jezus aangeroepen en Hij heeft mij er direct uitgehaald.
Je hoeft mij niet te geloven. Maar zoek in de bijbel en lees wat God zegt over het hiernamaals. En neem Hem serieus.
GrZing! |
Ik lees met verbazing je stukje.....ik heb het ook een paar keer overgelezen.......Is dit wat je omschrijft wel volgens de christelijke leer die jij aanhangt????? Binnen het christendom zijn hemel en hel iets buitenaards waarbij we alleen maar denken en geloven dat het zo is nav verhalen die in de Bijbel staan en die wij als christenen ook al zo verschillend opvatten. Het is iets waar wij na ons sterven hopen heen te gaan en waarvan wij denken dat het iets moois is of anderen die in de hel geloven zijn er ook weer angstig voor.......Je merkt het ook als mensen gaan overlijden....zij worden dan ook een beetje buitenaards.....zo noem ik maar even voor het gemak.....zij zweven een beetje tussen aarde en het hiernamaals.... Maar wat jij beschrijft is dat jij er bent geweest en weer teruggekomen bent. of lees ik het nu helemaal verkeerd......? En menselijker wijs kan dit toch helemaal niet?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 31 oktober 2010, 08:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik lees met verbazing je stukje.....ik heb het ook een paar keer overgelezen.......Is dit wat je omschrijft wel volgens de christelijke leer die jij aanhangt????? Binnen het christendom zijn hemel en hel iets buitenaards waarbij we alleen maar denken en geloven dat het zo is nav verhalen die in de Bijbel staan en die wij als christenen ook al zo verschillend opvatten. Het is iets waar wij na ons sterven hopen heen te gaan en waarvan wij denken dat het iets moois is of anderen die in de hel geloven zijn er ook weer angstig voor.......Je merkt het ook als mensen gaan overlijden....zij worden dan ook een beetje buitenaards.....zo noem ik maar even voor het gemak.....zij zweven een beetje tussen aarde en het hiernamaals.... Maar wat jij beschrijft is dat jij er bent geweest en weer teruggekomen bent. of lees ik het nu helemaal verkeerd......? En menselijker wijs kan dit toch helemaal niet? |
t Gebeurt in de bijbel ook. Lees maar eens 2 Corinthiërs 12:2 "Ik weet van een mens in Christus, veertien jaar is het geleden (of het in het lichaam was, weet ik niet, of dat het buiten het lichaam was, weet ik niet, God weet het) dat die persoon weggevoerd werd tot in de derde hemel."
Verder staat de bijbel vol met gezichten en openbaringen die door God gegeven worden.
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:54
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | huh ? ik dacht dat je gras gemaaid moest worden... is het nu helemaal weg dan ?  |
Grasveld was meer omkruid dan gras. En het was erg ongelijk. In het voorjaar zie ik verder wel wat ik er mee doe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:54
|
|
|
|
't Wordt gezongen door een vrouw, dus zou het misschien voor een 'vriendje' bedoeld zijn?
Abba blijft leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daarom gaan ze ook boswandelen.Terwijl het strand veeeeeeeeel mooier is.  |
Geeft niks...ook als je met mij in het bos wandelt heb je altijd een weegschaal bij je...
Best zwaar nog, zo'n ding...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:59
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 't Wordt gezongen door een vrouw, dus zou het misschien voor een 'vriendje' bedoeld zijn?
Abba blijft leuk!  |
Gezongen door een vrouw  Heintje een vrouw
Nou...das nieuw!

http://www.youtube.com/watch?v=9o1DlaQw8Rc
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 31 oktober 2010, 09:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:00
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 't Wordt gezongen door een vrouw, dus zou het misschien voor een 'vriendje' bedoeld zijn?
Abba blijft leuk!  |
Het is nog vroeg ik weet het....maar Heintje is toch echt een jongetje???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:03
|
|
|
|
Abba blijft leuk!  |
gezongen door een vrouw??? en dan over een vriendinnetje...Ik weet het effe niet meer hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Het is nog vroeg ik weet het....maar Heintje is toch echt een jongetje??? |
Oeps , 'k heb 2 liedjes door elkaar gehaald. Frank plaatst zoveel mooie liedjes.
Jullie hebben helemaal gelijk! En ik had nog wel 'n uurtje extra.
|
|
| Naar boven |
|
|