| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:06
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Oeps , 'k heb 2 liedjes door elkaar gehaald. Frank plaatst zoveel mooie liedjes.
Jullie hebben helemaal gelijk! En ik had nog wel 'n uurtje extra.  |
Heb je tijdens dat uur extra geslapen of wat anders gedaan waardoor je hersentjes nu helemaal beneveld zijn???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | opmaken??? opeten, bedoel je waarschijnlijk...  |
Maar...schijnbaar in tegenstelling tot jou, heb ik geslapen als een roosje
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 31 oktober 2010, 12:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:09
|
|
|
|
Ik reageerde op dit lied, Frank. Kan ook geschikt zijn voor een 'vriendje' of 'vriendinnetje'. Maar er zijn natuurlijk ontzettend veel liedjes met als thema 'liefde'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je tijdens dat uur extra geslapen of wat anders gedaan waardoor je hersentjes nu helemaal beneveld zijn???  |
'k Heb heerlijk geslapen, maar moet nu racen om de kerk te halen. Dacht dat ik alle tijd had, om de pc nog even op te starten. Maar dan moet ik niet CM opgaan.
Een fijne dag allemaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 10:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oh mooi is dat Sofie, ik dacht dat je aan mijn kant stond  |
Blijkt dat er ook nog verstandige belgen zijn, frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 10:06
|
|
|
|
alternatieve geneeswijze zijn vaak niet zo onschuldig als ze lijken. wil niet gelijk beweren dat alles occult is ... maar ook niet dat alles maar kan. zelf heb ik wat bijbelstudie over gevolgd en daar veel van geleerd. de stichting promise zoals hier al eerder benoemd is zeker een mooi referentiekader om dingen aan te toetsen. maar belangrijkste referentiekader is toch god. leg het aan hem voor en vraag hem om wijsheid. en als je twijfelt over iets ... zegt dat vaak in mijn ogen wel voldoende. het voor mij dan zeker een reden om iets te vermijden. de meningen lopen hier uiteen ... maar dat is ook logisch met veel verschillende mensen. maar de mening van god is altijd de waarheid ... en richt je daar op. succes!
groet saskia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 10:09
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Grasveld was meer omkruid dan gras. En het was erg ongelijk. In het voorjaar zie ik verder wel wat ik er mee doe. |
Heb een goeie tip voor je Maris: Neem kunstgras, hoef je nooit te maaien , komt geen onkruid in en het blijft zelfs in de winter mooi groen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 10:16
|
|
|
|
Best zwaar nog, zo'n ding quote]
Nou nou Tess, je moet jezelf niet als een 'ding' bezien hoor. Oké, je bent een vrouw, dat wel, maar toch ook wel een mensje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 11:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heb een goeie tip voor je Maris: Neem kunstgras, hoef je nooit te maaien , komt geen onkruid in en het blijft zelfs in de winter mooi groen.  |
of men neme een man die het gras voor je maait
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOOPGEK451
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 11:17
|
|
|
|
he met sinterklaas is er chrismas rocknight en aan komende weekend brainstrom maar dat is meer metal deomon hunter komt heb nog goedkope kaatjes liggen!
groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 11:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Grasveld was meer omkruid dan gras. En het was erg ongelijk. In het voorjaar zie ik verder wel wat ik er mee doe. |
als je je grasveldje nu egaliseert, en er wat kalk over strooit in januari, dan kun je t in t voorjaar inzaaien, en heb je komende zomer weer een stralend gazonnetje, mariska!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 11:34
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Geeft niks...ook als je met mij in het bos wandelt heb je altijd een weegschaal bij je...
Best zwaar nog, zo'n ding... |
een kreeft schijnt ideaal om te kunnen gaan met een weegschaal, hoor tess, dus geen nood..... al komt het misschien in dit geval wel beter uit om naar het strand te gaan, ipv naar het bos!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:15
|
|
|
|
Maris...ff een tipje als je weer gras inzaait
.Bij mij in de tuin is onder het gras heel fijn gaas gelegd, dit is ....omdat ik best veel last van mollen had.
Ik hebter echt geen spijt van, want na die tijd heb ik nooit geen last meer van die beesten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:29
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | een kreeft schijnt ideaal om te kunnen gaan met een weegschaal, hoor tess, dus geen nood..... al komt het misschien in dit geval wel beter uit om naar het strand te gaan, ipv naar het bos!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:29
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | t Gebeurt in de bijbel ook. Lees maar eens 2 Corinthiërs 12:2 "Ik weet van een mens in Christus, veertien jaar is het geleden (of het in het lichaam was, weet ik niet, of dat het buiten het lichaam was, weet ik niet, God weet het) dat die persoon weggevoerd werd tot in de derde hemel."
Verder staat de bijbel vol met gezichten en openbaringen die door God gegeven worden.
GrZing |
je hebt gelijk, de bijbel staat vol gezichten en openbaringen die aan levende mensen getoond worden. Ik zie/lees hier nergens iets over een bijna dode die vertelt wat hij of zij heeft gezien/meegemaakt. Sterker nog, de (bijna) doden, die weer levend werden , vertellen nergens iets over een ervaring, welke dan ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:42
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hey Suzannah , Mariska is nu zelf dat sterk iemand .... flink van haar ... verdient een pluim .... en ja een bees , want ik zie geen emoticon met pluim dus  |
Mijn mooiste moment van deze week was,
Dat ik mn mailbox opende , en ik van een paar hele lieve vriend(inn)en zo`n lieve mail kreeg. Dat deed mij zo goed.....NET op het moment dat ik het nodig had!
Fijn dat er nog zulke mensen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | een kreeft schijnt ideaal om te kunnen gaan met een weegschaal, hoor tess, dus geen nood..... al komt het misschien in dit geval wel beter uit om naar het strand te gaan, ipv naar het bos!! |
Kreeften? Die knijpen toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 12:54
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kreeften? Die knijpen toch  |
kreeften zijn ook lekker...heb ik horen zeggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | kreeften zijn ook lekker...heb ik horen zeggen... |
Valt tegen frankt...weinig vlees an....doe mij maar een stukkie zwaardvis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:28
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kreeften? Die knijpen toch  |
Nee hoor tess. Laat je niks wijs maken! Zolang je dat elastiek maar om de scharen van dat beest laat zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:34
|
|
|
|
Ik zal niet vóór je lopen... ken de weg niet die jij moet gaan Ik zal niet áchter je lopen... ben niet bang dat je zal blijven staan Ik wil graag náást je lopen, als jij dat wil Soms pratend en dikwijls heel stil...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX221
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:36
|
|
|
|
Ik ben het eens met Tessy, Iedereen die de Hemel binnenkomt is Vip! Ik denk zelf niet dat je onderscheid kunt en mag maken qua "rangorde" Ik denk dat je voor jezelf moet gaan uitvinden, dat Gods genade zo groot is dat je als Vip mag wonen straks in Gods huis. Zelfs de discipelen werden berispt toen ze vroegen wie er naast Hem mocht zitten. Heerlijk, door Zijn genade vrijgekocht en wat een prachtige beloning voor hen die oprecht in Hem geloven en Hem hebben aangenomen als Zaligmaker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:36
|
|
|
|
Goede vrienden zijn lastig te vinden, moeilijk te verlaten... en onmogelijk te vergeten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX221
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:37
|
|
|
|
| FORTKNOX221 schreef: | Ik ben het eens met Tessy, Iedereen die de Hemel binnenkomt is Vip! Ik denk zelf niet dat je onderscheid kunt en mag maken qua "rangorde" Ik denk dat je voor jezelf moet gaan uitvinden, dat Gods genade zo groot is dat je als Vip mag wonen straks in Gods huis. Zelfs de discipelen werden berispt toen ze vroegen wie er naast Hem mocht zitten. Heerlijk, door Zijn genade vrijgekocht en wat een prachtige beloning voor hen die oprecht in Hem geloven en Hem hebben aangenomen als Zaligmaker! |
Hmm het woord beloning is misschien verkeerd geschreven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:41
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Goede vrienden zijn lastig te vinden, moeilijk te verlaten... en onmogelijk te vergeten! |
Goede vrienden zijn onmogelijk te vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:50
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | je hebt gelijk, de bijbel staat vol gezichten en openbaringen die aan levende mensen getoond worden. Ik zie/lees hier nergens iets over een bijna dode die vertelt wat hij of zij heeft gezien/meegemaakt. Sterker nog, de (bijna) doden, die weer levend werden , vertellen nergens iets over een ervaring, welke dan ook. |
Dat zijn de verhalen uit de Bijbel maar je vergeet het echte leven in het hier en nu........ook niet onbelangrijk..... In de Bijbel staan mooie verhalen en wijsheden maar het zijn verhalen en inzichten uit die tijd die wij echt moeten vertalen naar de huidige tijd. En dan zijn dingen soms toch anders dan ze toen dachten......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 13:53
|
|
|
|
ben je in de zomer jarig, visser?
heel heel vroeger kon ik wel van kreeft genieten, maar ik denk dat ik de elastiekjes niet heb laten zitten; tegenwoordig knijpt hij (em) nogal namelijk..... 
tja, tess; je zult maar weegschaal zijn, he?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 31 oktober 2010, 13:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |