| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 18:57
|
|
|
|
Waar is de baby-piet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 19:47
|
|
|
|
Het was geslaagde dag en lekker droog gewandeld na enkele druppeltjes. Benny bedankt voor het bekogelen van dennenappels Ang en Alous, steengoed geregeld.
Nu de volgende uitstapje is zaterdag 8 januari 2011 in Biesbosch en de volgende gevecht is: sneeuwballen gooien
Spoed melden
Groetjes
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zaterdag 13 november 2010, 21:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:01
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Waar is de baby-piet  |

Helaas zonder de bijpassende kleding.. Had ie verstopt.... Wilt niet zeggen waar...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 13 november 2010, 20:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:10
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Waar is de baby-piet  |
Ja waar is baby-piet. Wat ik ook zou willen weten is: wie is papa-piet en mama-piet dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:13
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Allereerst wens ik jullie beiden alle geluk natuurlijk. Daarnaast wil ik mijn waardering uitspreken over je getoonde menselijkheid tijdens de periode dat het forum sterk werd vervuild door allerlei tendentieuze uitspraken. Jouw verontwaardiging daarover heeft bijgedragen tot een beter forum. Je weet ongetwijfeld nog hoe grof het er toen aan toeging, en maar goed dat de belangrijkste veroorzaakster, in haar eigen woorden, de stof van haar kleren heeft geslagen. Dat niet alleen, met je vaak persoonlijk geïnspireerde bijdragen, heb je het forum helpen verbeteren, al moet ik zeggen ook van die totaal andere bijdragen van Carin genoten te hebben. Of je de sigaar bent of niet dat moet blijken maar ik verwacht jullie beiden hier voor de lol nog wel eens terug te zien. Alle goeds.
Thomas. |
Dank je wel, Thomas.
Ja ik zal best nog wel eens een keertje terugkomen op t forum, of tezamen met Carin. Beiden hebben we er veel aan gehad, lol gehad, maar ook dingen geleerd.
Ik zal je reactie zo even doormailen naar Carin, zal ze wel leuk vinden.
En ach...laat mij maar de sigaar zijn bij Carin..... bij en met haar is alles goed, leuk en lief. Samen hebben we het superrrrrr. Ik weet zeker dat we samen de toekomst aan kunnen.
Ik zou nog wel zoveel willen schrijven en delen op t forum, maar de laatste maanden, zijn gevuld met zaken die mij momenteel meer bezighouden, die een iets te persoonlijk zijn om te delen.
God's zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:16
|
|
|
|
Soms wordt geluk je om niets gegeven. Echte liefde overvalt je als je 't niet verwacht Zoals je een klavertje vier zomaar aantreft in je leven. Dan is 't of de lentezon opeens naar je lacht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:18
|
|
|
|
De ware, ooit te mogen ontmoeten Leefde als verwachting in mijn gedachten Waar is zij, die voor mij is gemaakt? Op haar zal ik blijven wachten.
De toekomst is niet te voorspellen We hebben zo onze verlangens en wensen Dat is gelukkig ergens toch een geluk Het leven gewoon ondergaan als mensen.
Ik weet niet wat de morgen brengt? Hoop alleen, dat jij daar voor altijd bent.
De toekomst is niet te voorspellen We hebben zo onze verlangens en wensen Dat is gelukkig ergens toch een geluk De liefde gewoon ondergaan als mensen.
Ik weet niet wat de morgen brengt? Hoop alleen, dat jij daar voor altijd bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:21
|
|
|
|
Nog 1 bericht......dan heb ik de 1600 gehaald, jaartje voor nodig gehad.
4611 bezoekers op mijn profiel gehad.
En ...... zeg maar de ware gevonden.....
CM kan toch goed verlopen....aflopen voor mij dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:28
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:29
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Dank je allemaal, en ook de anderen.
Morgen ga ik op 'grijs'. Mijn tijd zit op CM zit erop....doeg allemaal. Tot laterssssss. |
Gods zegen voor jullie beiden Jonathan. Het ga jullie goed!
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:32
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Dank je wel, Thomas.
Ja ik zal best nog wel eens een keertje terugkomen op t forum, of tezamen met Carin. Beiden hebben we er veel aan gehad, lol gehad, maar ook dingen geleerd.
Ik zal je reactie zo even doormailen naar Carin, zal ze wel leuk vinden.
En ach...laat mij maar de sigaar zijn bij Carin..... bij en met haar is alles goed, leuk en lief. Samen hebben we het superrrrrr. Ik weet zeker dat we samen de toekomst aan kunnen.
Ik zou nog wel zoveel willen schrijven en delen op t forum, maar de laatste maanden, zijn gevuld met zaken die mij momenteel meer bezighouden, die een iets te persoonlijk zijn om te delen.
God's zegen |
Heel fijn en mooi om te lezen dat jullie samen het geluk gevonden hebben... Carin bedankt voor het meeleven met allerlei zaken en Jonathan voor alle wijze woorden, ik heb er veel aan gehad. Ik wens jullie het alle goeds voor de toekomst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | oeps.... das hartstikke occult toch??? informeer je jouw dates wel vooraf dat je een occu....euh... aparte gave hebt??  |
is helemaal niet... Eerdbeesies in kameluh veranderen: da's pas occult!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:39
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk geef je met je bijdrage zo duidelijk weer waarom humanisme en christendom onverenigbaar zijn. Bij humanisme is de mens zichzelf tot norm en heeft God verlaagd tot iemand waar je geen respect voor hoeft te hebben... Ook zie je allergie voor mensen die de Bijbel als toetssteen voor hun leven hebben. Die worden als onverdragelijk beschouwd.
In mijn ogen is een christelijke humanist een contradictio in terminis. Een christen wil de Heer immers dienen, niet zichzelf. |
Heel kernachtig weergegeven chat. k Blijf me afvragen; als je zo'n hekel aan christenen hebt wat doe je dan op een chr. site?
Maar mss wil ik het eigenlijk ook helemaal niet weten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:45
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | Psalm 2 van de 21ste eeuw
Waartoe leidt het woeden van de openbaringsgodsdiensten, het rumoer van de evangelisten? Tot niets. De pausen, priesters, dominees, imams van de aarde komen in verzet, de godsdienstige wereldmachten spannen samen tegen God en de mens die het beeld van Hem is: 'Wij moeten God uitleggen en Hem in een boek opsluiten, en de mens in boeien en banden vastbinden.' |
Een goede schets van een stuk menselijk onvermogen, van het gevaar om naar eigen invullingen te grijpen...
| AREND003 schreef: | God, die zeker niet 'in den hemel' troont, glimlacht, God spot met dezen. Als Hij al zou spreken zou Hij het doen in een bulderende lach, en de Volstrekt Andere ieder mens verbijsteren: 'Ikzelf heb ieder mens gezalfd, op de gehele aarde, mijn heilige planeet.' | Of God werkelijk een bulderende lach zal hebben om de reactie van de mens, weet ik niet, maar deze strofe geeft in elk geval wel aan wat ook in de Bijbel aangegeven wordt, namelijk dat God de mens als waardevolle kroon op de schepping heeft neergezet, maar dat de mens er geregeld een teleurstellende puinhoop van maakt en toch denkt goed bezig te zijn...
| AREND003 schreef: | Ben je al bekend met de enige hemel van God? Hij spreekt in de gedachten van ieder mens: 'Jij bent mijn kind, Ik heb je vandaag verwekt. Vereenzelvig je met Mij en Ik schenk je ooit de geheimen van het heelal, de uitgestrektheden van het universum tot je bereik. Verbreek altoos stenen tafelen, schep voortdurend nieuwe, levende, levensbomen van jouw wil en hoogste hoop, en je zult alles opbouwen tot één grote schatkamer.' |
Klinkt heel vertrouwd: "kom tot Mij allen die vermoeid en belast zit en Ik zal u rust geven" en "zoek eerst het Koninkrijk van God en Zijn gerechtigheid en al het andere zal u bovendien geschonken worden."
| AREND003 schreef: | Daarom, dwepers, word verstandig, wees gewaarschuwd, godsdienstige leiders van de aarde. Onderwerp u aan de wetenschap, toon de Schepper van de realiteit uw ontzag, breng God slechts met bloemen en intellect uw hulde. En bewijs eer aan de medemens met een kus, laat hem scheppen, anders kwijnt hij weg, en uw weg loopt dood. Want een gevangen mens raakt ontmoedigd.
Gelukkig wie rust vinden bij de God van het scheppende denken. |
Doet me denken aan de tekst "gedenk Uw Schepper in uw jongelingsjaren"...
Al met al niet direct lasterlijke taal in mijn ogen. Voor degenen die dit wel vinden, lijkt het me goed om even duidelijk aan te geven waar dit in zit wat hun betreft, zodat we er met zijn allen open over kunnen blijven praten zonder met modder te gaan gooien. Wie wil deze uitdaging verder aangaan om met elkaar in gesprek te blijven? 
Naast de inhoudelijke reactie op de gepubliceerde Psalm van mijn kant al even een reactie op een van de blijkbaar door meerderen gedragen opmerking:
| Quote: | Eigenlijk geef je met je bijdrage zo duidelijk weer waarom humanisme en christendom onverenigbaar zijn. Bij humanisme is de mens zichzelf tot norm en heeft God verlaagd tot iemand waar je geen respect voor hoeft te hebben... Ook zie je allergie voor mensen die de Bijbel als toetssteen voor hun leven hebben. Die worden als onverdragelijk beschouwd.
In mijn ogen is een christelijke humanist een contradictio in terminis. Een christen wil de Heer immers dienen, niet zichzelf. |
In de door Arend gepubliceerde Psalm wordt de mens niet direct als eigen norm neergezet. De Psalm geeft overigens eerder aan hoe teleurstellend mensen met hun oorsprong om kunnen gaan dan dat God er wordt afgeschilderd om geen respect voor te hebben...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 13 november 2010, 20:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:11
|
|
|
|
1 Petrus 1: 3 Geprezen zij de God en Vader van onze Heer Jezus Christus: in zijn grote barmhartigheid heeft hij ons opnieuw geboren doen worden door de opstanding van Jezus Christus uit de dood, waardoor wij leven in hoop. 4-5 Er wacht u, die door Gods kracht wordt beschermd omdat u gelooft, in de hemel een onvergankelijke, ongerepte erfenis die nooit verwelkt. U ziet de redding tegemoet, die aan het einde van de tijd zeker geopenbaard zal worden. 5 [4–5] 6 Verheug u hierover, ook al moet u nu tot uw verdriet nog een korte tijd allerlei beproevingen verduren. 7 Zo kan de echtheid blijken van uw geloof – zoveel kostbaarder dan vergankelijk goud, dat toch ook in het vuur wordt getoetst – en zo verwerft u lof, eer en roem wanneer Jezus Christus zich zal openbaren. 8 U hebt hem lief zonder hem ooit gezien te hebben; en zonder hem nu te zien gelooft u in hem en ervaart u een onuitsprekelijke, hemelse vreugde, 9 omdat u het einddoel van uw geloof bereikt: uw redding. 10 Wat die redding inhoudt, trachtten de profeten te achterhalen toen ze profeteerden over de genade die u ten deel zou vallen. 11 Zij probeerden vast te stellen op welke tijd en op welke omstandigheden Christus’ Geest, die in hen werkzaam was, doelde toen deze hun zei dat Christus zou lijden en daarna in Gods luister zou delen. 12 Er werd hun geopenbaard dat deze boodschap niet voor henzelf bestemd was maar voor u, en nu is deze boodschap u verkondigd door hen die u het evangelie hebben gebracht, gedreven door de heilige Geest die vanuit de hemel werd gezonden. Het zijn geheimen waarin zelfs engelen graag zouden doordringen. 13 Laat uw geest daarom voortdurend paraat zijn, wees waakzaam en vestig al uw hoop op de genade die u ontvangen zult wanneer Jezus Christus zich openbaart. 14 Wees als gehoorzame kinderen en geef niet opnieuw toe aan de begeerten waardoor u vroeger, toen u nog onwetend was, werd beheerst, 15 maar leid een leven dat in alle opzichten heilig is, zoals hij die u geroepen heeft heilig is. 16 Er staat immers geschreven: ‘Wees heilig, want ik ben heilig.’ 17 En aangezien u hem die iedereen beoordeelt naar zijn daden, zonder aanzien des persoons, Vader noemt, moet u tijdens uw leven als vreemdeling ook ontzag voor hem hebben. 18 U weet immers dat u niet met zoiets vergankelijks als zilver of goud bent vrijgekocht uit het zinloze leven dat u van uw voorouders had geërfd, 19 maar met kostbaar bloed, van een lam zonder smet of gebrek, van Christus. 20 Al voor de grondvesting van de wereld is hij door God uitgekozen, en nu is hij, aan het einde van de tijd, verschenen omwille van u. 21 Door hem gelooft u in God, die hem uit de dood heeft opgewekt en hem laat delen in zijn luister, zodat uw geloof tevens hoop is op God. 22 Nu u gehoorzaam bent aan de waarheid, is uw hart gelouterd en kunt u oprecht van uw broeders en zusters houden; heb elkaar dan ook onvoorwaardelijk lief, met een zuiver hart, 23 als mensen die opnieuw zijn geboren, niet uit vergankelijk maar uit onvergankelijk zaad, door Gods levende en altijd blijvende woord. 24 ‘De mens is als gras en zijn schoonheid als een bloem in het veld: het gras verdort en de bloem valt af, 25 maar het woord van de Heer blijft eeuwig bestaan.’ Dit woord is het evangelie dat u verkondigd is.
Wij mogen weten dat Jezus wederkomt. Ik geloof dat die tijd wel eens heel dichtbij is. Alle tekenen die Jezus zelf voorzegt heeft, zijn in vervulling gekomen, of staan op het punt te kunnen gebeuren. De wereld is er klaar voor....in barensnood staat er dan in de Bijbel. De wereld heeft pijn, kraakt in haar voegen, is de uitputting nabij. Er zijn vele oorlogen in tientallen landen, er zijn geruchten van oorlogen, volken staan tegen elkaar op, landen dreigen elkaar met wapens tegemoet te treden. Duizenden worden vervolgd om het evangelie....let op mensen, dit is alle tijden nog nooit zo erg geweest als nu. Wij merken er hier in het westen niet veel van. Daarentegen is in ons deel van de wereld ook het afval nog nooit zo groot geweest. Het lijkt wel, en ik geloof dat ook, dat God's Geest juist in die landen sterker aan het werk is dan hier. De strijd die zich daar afspeelt tegen diegenen die geloven is voor God een reden om veel meer van Zijn liefde en kracht daar te manifesteren. Wij in onze welvaart, wegwerp, liefdeloze maatschappij doen alleen maar voorkomen dat wij God niet nodig hebben, nee wij spelen zelf voor God. Spelen met DNA, trachten zelf leven te scheppen, verklaren alles maar met de oerknal en evolutie.
Maar de tijd gaat verder, Israël komt steeds meer alleen te staan. Nu velt de VS nog constant haar veto, over iedere resolutie in de VN, die door de omringende landen wordt ingebracht. Maar de VS zullen Israël ook een keer laten vallen. Obama sprak onlangs de woorden....'er komt een dag dat de mensen aan vrede zullen denken, en dat dan direct met hem associëren......Maar WIE is nu de vredesvorst??? WIE zal regeren?? Achter de schermen van wat wij van de wereld zien, bouwt de satan aan een wereld waar hij alles en iedereen van God wil weg brengen. Wereldleiders vergaderen, stemmen zaken af in geheimzinnige Bilderberg vergaderingen. De meest rare uitspraken worden daar gedaan.
Maar ...... aan de andere kant bouwt God aan Zijn plan, bouwt Hij aan Zijn Koninkrijk. Ook jij en ik mogen daar nu al deel van uitmaken. God zal niet altijd blijven toezien dat zijn kinderen worden vervolgd, gedood omwille van hun geloof in Zijn zoon.
Maar stel....dat Jezus volgende week terugkomt?? Wie van de mensen om jou heen, misschien jijzelf ook, kent God niet echt als de verlosser??
Zonder Zijn genade, vergeving is het Koninkrijk wat komt, NIET voor hen. Hoe triest is dat niet? Misschien je partner, je ouders, je zus of broer, je beste vrienden, gaan niet heen naar dat Koninkrijk, maar zullen verloren gaan. Wat zou jij doen, als die wederkomst van Jezus nu eens volgende week is?? Nog 1 week om hen te vertellen van die liefde die je kan en mag ontvangen.
Openbaring 5 :9 .... en de 4 wezens en oudsten die voor Gods troon staan zetten een nieuw lied in: ‘Jezus verdient het om de boekrol te ontvangen en zijn zegels te verbreken. Want u bent geslacht en met uw bloed hebt u voor God mensen gekocht uit alle landen en volken, van elke stam en taal. Jezus heeft voor onze God uit hen een koninkrijk gevormd en hen tot priesters gemaakt. Zij zullen als koningen heersen op aarde.’ 11 Daarna hoorde ik het geluid van een groot aantal engelen rondom de troon, de wezens en de oudsten; het waren er oneindig veel, tienduizend maal tienduizenden, duizend maal duizenden. 12 Met luide stem riepen ze: ‘Het lam dat geslacht is, komt alle macht, rijkdom en wijsheid toe, en alle kracht, eer, lof en dank.’ 13 Elk schepsel in de hemel, op aarde, onder de aarde en in de zee, alles en iedereen hoorde ik zeggen: ‘Aan hem die op de troon zit en aan het lam komen de dank, de eer, de lof en de macht toe, tot in eeuwigheid.’
God zij geprezen !! Maranatha ...kom spoedig Heer Jezus. Maak uw Koninkrijk het mooiste wat er ooit geweest is en zal komen tot in alle eeuwigheid !! U bent Heer, U komt de lof en macht toe....ja tot in eeuwigheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja waar is baby-piet. Wat ik ook zou willen weten is: wie is papa-piet en mama-piet dan?  |
Vond wel komisch dat ie de muur opklom, leuk gemonteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:23
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | [i] [/b] |
Kijk, en dit soort bijdrages ga ik missen als jij weg bent Jonathan
Wat ik zou doen als ik wist dat Jezus volgende week terugkwam? Ik zou denk ik alle beschikbare tijd besteden aan voorbede: het krachtigste evangelisatiemiddel dat bestaat. God is tenslotte Degene die het geloof schenkt.
GrZ!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zaterdag 13 november 2010, 21:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Het was geslaagde dag en lekker droog gewandeld na enkele druppeltjes. Benny bedankt voor het bekogelen van dennenappels Ang en Alous, steengoed geregeld.
Nu de volgende uitstapje is zateerdag 8 januari 2011 in Biesbosch en de volgende gevecht is: sneeuwballen gooien
Spoed melden
Groetjes
Herman  |
Dank je wel Herman. Zien je fotoos graag tegemoet. ZAl de mijne ook zo snel mogelijk erop zetten.
Een ieder die meeging....dank je wel en vooral diegenen die in vertrouwen wilde delen.
Ik vond het heel erg gezellig. Jullie zijn een leuke groep.
8 jan. zal ik er niet bij zijn...hoop dan met mn snufferd in de egyptsche zon te zitten of te duiken.
Is er iemand die nog wat eerder wat regelt?????????
Enne................. er waren 6 mannen en 5 vrouwen... dus vrouwen..volg. keer..zet m op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:31
|
|
|
|
|
Zou ik werkelijk iets anders doen dan nu? Eerlijk gezegd denk ik het niet! Ik leef mijn leven als mens onder de mensen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:44
|
|
|
|
Schatten!! ik heb genoten!!! Het was fijn! 18 december is de kerstviering...zie forum...ik hoop jullie daar weer te zien! en zoniet..dan gaan we naar het strandddddddddddddddddddd...in de kou....valt vast wel mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:49
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag.... Elkaar ontmoeten....ervaringen delen..heerlijk genieten van de natuur....en ook nog lol maken! Deze dag kan voor mij niet meer stuk! angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:14
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:27
|
|
|
|
|
mischien kom ik de 18de , maar het strand gaat voor mij zeker door , maar dat wist je al nu nog eeen datum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:33
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Schatten!! ik heb genoten!!! Het was fijn! 18 december is de kerstviering...zie forum...ik hoop jullie daar weer te zien! en zoniet..dan gaan we naar het strandddddddddddddddddddd...in de kou....valt vast wel mee... |
Yes, naar het strand. Visser , die het strand niet kan missen. http://www.youtube.com/watch?v=XVCQyBsg7Eg&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |  |
Heb geen schoorsteen dan slaat ie maar een raam in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:38
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Heb geen schoorsteen dan slaat ie maar een raam in  |
Brievenbus kan ook... Of de sleutel aan de buitenkant in de deur laten zitten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:39
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Tess en Gauke allebei van Harte gefeliciteerd
 |
van mij ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:43
|
|
|
|
Zaterdag 13 - 11 - 2010.
1 Rijst op, rijst op voor Jezus, gij helden van het kruis! Verhoogt Zijn krijgsbanieren te midden van 't gedruis. Door strijd tot d'overwinning leidt Jezus keer op keer, tot ied're vijand valle voor Zijne voeten neer. 2 Rijst op, rijst op voor Jezus, nu 't krijgsgeschal gehoord! Begeeft u in het strijdperk! Ziet, Jezus leidt u voort. Gij strijders, zijt dan moedig, weerstaat de boze macht; hij kan niet overwinnen, want Jezus geeft u kracht. 3 Rijst op, rijst op voor Jezus, steun op Zijn kracht alleen: uw eigen arm is macht'loos, hoe groot uw kracht ook scheen. Doet aan Gods wapenrusting en waakt en bidt en strijdt; roept plicht u in gevaren, gehoorzaamt t' allen tijd. 4 Rijst op, rijst op voor Jezus, de strijd is kort van duur; na al het krijgsgekletter komt 't overwinningsuur. Aan hen, die overwinnen, geeft Hij de zegekroon; zij zullen met Hem heersen voor eeuwig in Zijn troon. N.B. Dit lied kan ook gezongen worden op de melodie van lied 206 met refrein: KOOR: Rijst op voor Jezus, belijdt Zijn naam steeds fier: straks komt de nacht, en ‘t mensdom smacht naar Jezus', naar Jezus' kruisbanier
<>< <>< <><
LIED 206 1 Komt, maaiers, 't is nu oogsttijd, ziet aarz'lend niet in 't rond: de tijdstroom kent geen rusten en haast naar d' avondstond. Al zijn de maaiers weinig, de Heer zorgt voor Zijn zaak. Hij roept u slechts als knechten, elk tot zijn eigen taak. KOOR: Waak op, gij christen, wees in uw Heer verblijd! De wereld lijdt, koop uit uw tijd; voor Jezus, voor Jezus is de strijd! 2 Wacht niet tot and'ren komen, maar vat de sikkel aan. En bindt tot volle schoven het rijpend goudgeel graan. De Meester roept! Welaan dan, u aan Zijn dienst gewijd, met d' u betrouwde gaven gewoekerd, nog is 't tijd. 3 Rept, maaiers, dan de handen: hoe klein gij zijt in tal, gelooft, dat God u sterke en nooit begeven zal. Hij is de Heer des oogstes. Het geldt Zijn schat en eer; daarom, vreest niet, verblijdt U! U sterkt der heren Heer. 4 Zijn liefd' in Christus dring' u tot werken zonder rust, ziend' op de eeuw'ge vreugde, die wacht aan gindse kust. 't Is hier een tijd van zwoegen, van droefenis en pijn: doch straks zult gij bij Jezus voor eeuwig zalig zijn.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:54
|
|
|
|
Aan iedereen hier , dank jullie wel voor de felicitaties ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 23:20