| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:05
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik heb nooit begrepen, dat mensen daar de lol van inzien.
Brrrrrrrrrrrrrrr......................mij niet gezien! |
2 januari dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:06
|
|
|
|
|
...een lieve toffe vriendin van het vrouwelijke geslacht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 2 januari dan?  |
ach, ze is gewoon verlegen om zich in badpak te vertonen...zelfs op een hittegolfdag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 2 januari dan?  |
31 augustus??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:12
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | Henk, jij kunt het beter schrijven dan ik! Verbaal ben ik heel wat mans maar om het op te schrijven, ja, daar heb ik soms wat moeite mee! Maar waarom begrijpt er bijna niemand dat er ook humanistische christenen bestaan? En , als je het wel begrijpt, wat is er mis mee? Ik zal het nog een keer probreren uit te leggen: een humanistisch christen is iemand die ondanks alles, dus ook het bestaan van een God, het beste met de mens naar voren brengt! In deze opinie is God, of waar dit voor staat, totaal niet belangrijk! Dat is een persoonlijke invulling, waar je bij voorbaat niemand mee lastig valt! Je gelooft gewoon op je eigen manier en je valt er niemand mee lastig, of aan! Dat is mijn punt! En zoals jullie ook in m'n profiel kunnen lezen: religion sh ould be a matter of personal faith, not a tool of judgement! Slaap lekker allemaal! |
Wat vind je van deze tekst? | 2 Kor 4 schreef: | 1 Omdat God ons in zijn barmhartigheid deze taak gegeven heeft, verzaken wij onze plicht niet. 2 Integendeel, we hebben ons afgekeerd van heimelijke lafheid: we gaan niet sluw te werk, vervalsen het woord van God niet, maar maken de waarheid openlijk bekend. Zo bevelen we ons ten overstaan van God aan bij ieders geweten. 3 Wanneer er dan toch nog een sluier ligt over het evangelie dat wij verkondigen, geldt dit alleen voor hen die verloren gaan: 4 de ongelovigen, van wie de gedachten door de god van deze wereld zijn verblind, waardoor ze het licht van het evangelie niet kunnen zien, de luister van Christus, die het beeld van God is. 5 Wij verkondigen niet onszelf, wij verkondigen dat Jezus Christus de Heer is en dat wij omwille van hem uw dienaren zijn. 6 De God die heeft gezegd: ‘Uit de duisternis zal licht schijnen,’ heeft in ons hart het licht doen schijnen om ons te verlichten met de kennis van zijn luister, die afstraalt van het gezicht van Jezus Christus. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:13
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | 31 augustus??  |
Uhhhhhhh nee, teveel kwallen in de zee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, en Tess ook...maar Jolan heeft een nieuwe trend ingevoerd door de jarige te feliciteren die al weken of maanden geleden jarig waren... Je kan iemand niet genoeg feliciteren...daarom: wens ik jou ook, lieve Marijan, een hele fijne verjaardag...hopelijk kreeg je vele leuke kadootjes en was de taart lekker  |
Frank, dat kan je Jolan niet kwalijk nemen. Zij heeft een bankslaper dus moet ze stil zijn in huis. Nóu had ze dus de gelegenheid om het forum weer eens te lezen , vandaar dat ze beetje aan de late kant was .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:28
|
|
|
|
mijn slechtste moment was dat ik gister verkeerd tilde en nu dus last van me rug en nek heb (verekte spieren dus)  iedere beweging pijnlijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 14 november 2010, 15:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank, dat kan je Jolan niet kwalijk nemen. Zij heeft een bankslaper dus moet ze stil zijn in huis. Nóu had ze dus de gelegenheid om het forum weer eens te lezen , vandaar dat ze beetje aan de late kant was .  |
Ochja, was ik al weer vergeten, haar liefje was weer op 'bezoek'. Dan heeft ze inderdaad alle tijd om leuke dingen te doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:41
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Gelukkig hebben we de link én jouw profielfoto nog.
Wat een superschattig pietje zeg!  |
idd, dan maar zo ik laat me niet kisten door een idiote url..

En nu lukt ie wel...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 14 november 2010, 15:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:56
|
|
|
|
Nu de Sint in het land is aangekomen wordt het de hoogste tijd om lootjes te gaan trekken. Wie doet er mee?
Geef je hieronder op als je mee wilt doen 
t Is nog niet bekend wat we vervolgens met die lootjes gaan doen. Maar dat is van later zorg. Het belangrijkste is dat ze nu getrokken worden.
Dus geef je op en doe mee! Voordat het 6 december is!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 14 november 2010, 16:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Uhhhhhhh nee, teveel kwallen in de zee. |
Of die kwallen nu in zee dobberen of of het strand lopen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:58
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nu de Sint in het land is aangekomen wordt het de hoogste tijd om lootjes te gaan trekken. Wie doet er mee?
Geef je hieronder op als je mee wilt doen  |
waarom werkt die link nu niet? kee, ik is klein en beetje dom nog..
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 14 november 2010, 16:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ochja, was ik al weer vergeten, haar liefje was weer op 'bezoek'. Dan heeft ze inderdaad alle tijd om leuke dingen te doen...  |
Sterker nog, Jolan volgt alleen voorbeeld...Crossie was haar voor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:01
|
|
|
|
vandaag nog een boom planten????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ...een lieve toffe vriendin van het vrouwelijke geslacht... |
keus zat hier Frankie, je hebt ze maar voor het uitzoeken!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 14 november 2010, 16:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:03
|
|
|
|

ikke is alle dage jarig...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 14 november 2010, 16:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:04
|
|
|
|
| HENK710 schreef: |  |
Het geluk komt bij mij heel vaak LANGS, helaas nooit AAN!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ...een lieve toffe vriendin van het vrouwelijke geslacht... |
Is dat niet een beetje dubbelop Frank? Offeh...kun je ook vriendinnen hebben van het mannelijk geslacht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:05
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Iedere regel van jouw “psalmen” is in strijd met de waarheid. God heeft daar een dik boek over geschreven waar ik, in tegenstelling tot jou, niets van mag afdoen of aan mag toevoegen. Ik raad je aan dit boek eens te lezen.
Die blasfemie is niet zo moeilijk aan te tonen. In Marcus 9:42 zegt Jezus: “En zo wie een van deze kleinen, die in Mij geloven, ergert, het ware hem beter, dat een molensteen om zijn hals gedaan ware, en dat hij in de zee geworpen ware.” Verwijzend hiernaar schrijf jij dat God als Hij zo nodig wat te doen wil hebben, zich over Jezus Christus moet ontfermen. Jij weet dat hier op deze site allemaal volgelingen van Jezus Christus zitten die Hem belijden als Zoon van God.
Jij kiest er zelf voor om vervolgens te proberen dit geloof belachelijk te maken of in discrediet te brengen. Je bent dus niet eens trouw aan je eigen overtuiging waarin je zegt:
“In deze opinie is God, of waar dit voor staat, totaal niet belangrijk! Dat is een persoonlijke invulling, waar je bij voorbaat niemand mee lastig valt! Je gelooft gewoon op je eigen manier en je valt er niemand mee lastig, of aan!” |
Erg mooi hoe je hier op zijn humanistische "psalm" ingaat en de bal terugkaatst.
Ik ben ook benieuwd hoe of hij zijn christen zijn invult. Als je al stelt dat de enige hemel van God is dat Hij in de gedachten van ieder mens spreekt en dat een humanistisch christen iemand is die zegt dat in zijn opinie God, of waar dit voor staat, totaal niet belangrijk is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:13
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Het geluk komt bij mij heel vaak LANGS, helaas nooit AAN!  |
Volgens Arisoteles is geluk geheel afhankelijk van ons zelf. Dus ik zou zeggen zorg in dit geval een stoel klaarstaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:30
|
|
|
|
*Trekt een lootje*
Ehh...wie heb k nou eigenlijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:31
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was dat ik gister verkeerd tilde en nu dus last van me rug en nek heb (verekte spieren dus)  iedere beweging pijnlijk  |
Heel herkenbaar! Gisteren begonnen met klussen in m'n nieuwe huisje en nu overal pijn. Gelukkig niet echt verrekt, maar wel flinke spierpijn.
Beterschap Grace!
Enne...nog gefeliciteerd met de mooie uitslag die je van de arts gekregen hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:32
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | *Trekt een lootje*
Ehh...wie heb k nou eigenlijk?  |
 ikkes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:33
|
|
|
|
|
Ik doe mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ikkes? |
Hmm...kan het niet zo goed lezen, volgens mij heeft Zinga ze geschreven  Zingggg...wat staat er nou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hmm...kan het niet zo goed lezen, volgens mij heeft Zinga ze geschreven  Zingggg...wat staat er nou?  |
Nog ff geduld Tess.
Wie doen er mee:
Babypietje Maris Tess Josina Zing
Geef je op en zet je naam erbij!
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 16:44
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nog ff geduld Tess.
Wie doen er mee:
Babypietje Maris Tess Josina Zing
Geef je op en zet je naam erbij!
GrZing! |
Oh vandaar...ik was te vroeg! Der staat nog helemaal niks op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |