| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:56
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Als je het door leest dan zie je dat het is opgehouden en dat pas nadat de Gemeente is opgenomen dat dan de tekenen en gavens weer terug komen.
Shalom, |
Dan lees ik het gelukkig wat anders.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:57
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Niet zo moeilijk doen, gewoon iets organiseren in het midden van het land. Dan heb je een leuke mix van mensen.  | zou zeggen organiseer ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Laat ik het nu helemaal met je eens zijn Marijan......  |
Ben je het dan ook wel eens niét met haar eens? Kan het me haast niet voorstellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Josina.... laat hem nou éérst maar even voor 3 maanden verlengen. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:07
|
|
|
|
|
Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ben je het dan ook wel eens niét met haar eens? Kan het me haast niet voorstellen.  |
Huh , valt 't zo op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:18
|
|
|
|
Morgen middag is het zover voor wie kan wees welkom. Begint om 14 uur ik zelf ga er wel heen dus ga jij ook dan zie ik je daar wel.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:20
|
|
|
|
Nog 1 naggie slapuhhh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:23
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Als je het door leest dan zie je dat het is opgehouden en dat pas nadat de Gemeente is opgenomen dat dan de tekenen en gavens weer terug komen.
Shalom, |
Anita, begrijp ik het goed dat je denkt dat er geen gave van genezing meer is in deze tijd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:25
|
|
|
|
heb het gedeeltelijk gelezen,ben blij dat ik toch anders geloof en in vrijheid door Hem mag leven incl de geestesgaven (waarmee ik dus niet beweer die allemaal te hebben)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:26
|
|
|
|
vooral nr 19 spreekt mij zeer aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ben je het dan ook wel eens niét met haar eens? Kan het me haast niet voorstellen.  |
Bedoel je nu dat ik het vaak met haar eens ben of dat zij het met mij eens is??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | vooral nr 19 spreekt mij zeer aan!  |
en dan moet ik me laten omscholen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | en dan moet ik me laten omscholen.....  |
tja... wat is nou belangrijker? jouw baan of de genezing van de zieken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | tja... wat is nou belangrijker? jouw baan of de genezing van de zieken? |
Daar heb je wel een punt......ik denk gelijk weer aan de praktische kant..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:32
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
bekijk het positief... misschien heeft de hijger nu voor niks gebeld en hijgt hij nu een ander de stuipen op t lijf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:34
|
|
|
|
|
ik ben er zeker morgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:37
|
|
|
|
[quote=ANITA324]50 Dingen die u moet weten over Tongen en Genezinge
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:44
|
|
|
|
hoe kan Jezus dan God zijn?? ben jij dan ook je moeder?
kan ik niet snappen..
vader en zoon kunnen op elkaar lijken, maar niet 1 persoon zijn.. maar kunnen wel 1 zijn, in geheel hun denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:44
|
|
|
|
Vrijdag 19 November, Kol. 3: 12-17; Gods garderobe.
Een christen gaat opvallend gekleed. Nee, niet altijd volgens de laatste modesnufjes uit Parijs en ook niet per se zo ouderwets mogelijk. Een christen heeft een bijzondere garderobe. Paules spreekt erover in zijn brief aan de Kolossenzen. In dit gedeelte gebruikt hij nog al eens de woorden ‘uittrekken’ en ‘aantrekken’. Hoe komt Paules daarbij? Ongetwijfeld denkt de apostel hier aan de bediening van de doop. In onze kerkdiensten zijn het veelal kleine kinderen die gedoopt worden en dan nog wel met een paar druppels water. Ze worden besprenkeld dan werkelijk in het water gedoopt. Dat was in Paules’ dagen anders. Heidenen die tot geloof gekomen waren, moesten bij hun doop helemaal in het water indergaan. Zij kleedden zich daarom uit en gaven daarmee tegelijk te kennen dat ze hun oude, heidense levenswijze achter zich wilden laten. Na hun doop kregen zij dan een wit doopkleed. Als nieuwgeboren kinderen van God mochten ze de toekomst ingaan. Gereinigd en geheiligd! Onze doopjurken zijn nog altijd een herinnering aan dat witte doopkleed! Dat doopkleed is echter een symbool, een teken van het nieuwe leven! Nu komt het erop aan ook werkelijk als kinderen van God te leven! Paules vergelijkt het met kledingstukken die je aan moet trekken. De mooiste gewaden hangen in Gods garderobe klaar! Je behoeft ze alleen maar aan te trekken: ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld. Nee, een christen herken je niet altijd aan de kleren die de mode voorschrijft. Maar wel aan deze gewaden. Het is de feestkleding van mensen die klaar zijn voor de bruiloft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:46
|
|
|
|
Frank, ik zal je missen. Samen W-tje plagen. En reken maar dat ik door ga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:53
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nog 1 naggie slapuhhh  |
....en dan sluit jij jouw droomkikker(prins) in je armen
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 19 november 2010, 19:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOUSJE740
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:57
|
|
|
|
Mijn vriend en ik willen graag wachten met seks (en alle stadia die daarvoor en na komen) totdat we getrouwd zijn. Dan is ook voor de buitenwereld duidelijk dat we voor God een verbintenis voor het leven zijn aangegaan.
Het hebben van geslachtsgemeenschap is zoiets moois dat God ons gegeven heeft dat we dat beiden willen bewaren voor in ons huwelijk. Dan hebben we ook daar God´s zegen over gevraagd in de kerk.
Makkelijk is het niet, en we zijn voorlopig ook nog niet van plan om te trouwen, maar we ervaren dat God ons daarbij helpt en ondersteunt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:58
|
|
|
|
no 14... ik kan mezelf ook niet genezen.
en wat dachten jullie van no 47, waart die niet rond op cm?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 19 november 2010, 20:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:59
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | hoe kan Jezus dan God zijn?? ben jij dan ook je moeder?
kan ik niet snappen..
vader en zoon kunnen op elkaar lijken, maar niet 1 persoon zijn.. maar kunnen wel 1 zijn, in geheel hun denken. |
In de Bijbel zijn Vader en Zoon echt dezelfde God. Zo groot en machtig zijn Zij. Omdat Zij samen God zijn kan het.
Omdat ik mens ben kan ik niet ook mijn moeder zijn, wij zijn daar niet tot toe in staat.
Er staat in de Bijbel niet voor niets dat Zij 3-in-1 zijn.
Hoe dat werkt kan ik ook niet bevatten, daar zijn Zij veels te groot en machtig voor!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 19 november 2010, 20:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:05
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
Dus nu weet je nog niet dat ze afgebeld hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:08
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dus nu weet je nog niet dat ze afgebeld hebben...  |
dat zou dan t mooiste moment van de dag zijn.... want die heeeeele grote lekkere taart mot wel op netuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat zou dan t mooiste moment van de dag zijn.... want die heeeeele grote lekkere taart mot wel op netuurlijk  |
hm, mjammie , maar helaas, is niet goed voor de...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat zou dan t mooiste moment van de dag zijn.... want die heeeeele grote lekkere taart mot wel op netuurlijk  |
ikke in me uppie een hele appeltaart? zeg waar zien jullie mij nou weer voor aan?????
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op vrijdag 19 november 2010, 20:11
|
|
| Naar boven |
|
|