| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 00:01
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Komen er dan ook sleutels mee met het strooigoed ? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 00:07
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Grace nog even een praktische vraag....eh...
Wat voor kledij is gewenst? Komen we in zwart-wit-rood kersttenue, in een ouwe spijkerbroek, of iets daartussenin? ( ik zou namelijk niet graag alleen als "zwartwitte pinguin" tussen in zitten) |
hoi grace
wat leuk dat je een kerstparty voor cm érs organiseerd, je weet dat ik in het verleden ook zón party heb georganiseerd, en vandaar ons éérder kontakt betreft tips. over een drescode ... dat is wél leuk hoor ... het mag best wel in stijl toch? bij mij was dat de kleur wit ... (gekozen om het feest dat licht bracht) ik bedoel, als het maar een deel van de kleding wit is, heeft dat een extra waarde, en maakt je feestje áf.
grace, ik weet niet in wat voor ruimte je dit feest organiseerd, maar over de ruimte feestelijk aan te kleden, bied ik je mijn kerstverlichting aan ... het betreft zéér veel lichtjes, en kerstballen van wel 25 cm groot.
ik vind het jammer dat ik zelf op die datum niet aanwezig kunt zijn, gorichem is bij mij om de hoek ... als je interesse hebt, kom ik het op jou aangegeven dag in gorichem afleveren veel suxes
groetjes inka
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 00:12
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | hoi grace
wat leuk dat je een kerstparty voor cm érs organiseerd, je weet dat ik in het verleden ook zón party heb georganiseerd, en vandaar ons éérder kontakt betreft tips. over een drescode ... dat is wél leuk hoor ... het mag best wel in stijl toch? bij mij was dat de kleur wit ... (gekozen om het feest dat licht bracht) ik bedoel, als het maar een deel van de kleding wit is, heeft dat een extra waarde, en maakt je feestje áf.
grace, ik weet niet in wat voor ruimte je dit feest organiseerd, maar over de ruimte feestelijk aan te kleden, bied ik je mijn kerstverlichting aan ... het betreft zéér veel lichtjes, en kerstballen van wel 25 cm groot.
ik vind het jammer dat ik zelf op die datum niet aanwezig kunt zijn, gorichem is bij mij om de hoek ... als je interesse hebt, kom ik het op jou aangegeven dag in gorichem afleveren veel suxes
groetjes inka |
ik mail je wel ff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 09:12
|
|
|
|
Ziet er leuk uit! Ga k es over nadenken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 09:14
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: |  |
Sja Zingggggg...moet je wel het sinterklaas journaal volgen hè!
Oh oh oh, sommige mensen moet je ook alles uitleggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 09:52
|
|
|
|
|
Maarruh........ik heb niets gevonden in mijn schoen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:08
|
|
|
|
Zaterdag 20 November, 1 Tess. 4: 13-18; Voorgaan.
In Tessalonica is groot verdriet. Iedereen verwachtte Christus spoedig zou komen. Maar helaas, Hij laat op zich wachten. En nu is er zelfs iemand in de gemeente gestorven en begraven! Hoe moet dat nu, als straks Jezus komt? Zullen de overledenen dan op het kerkhof achterblijven? In Tessalonica weet men met deze vragen geen raad. Gelukkig, Paules schrijft een brief. En in deze brief gaat hij in op deze vragen die in de gemeente leven. Nee, zo schrijft hij, daar behoeft niemand bang voor te zijn: de levenden zullen de doden niet vóórgaan! Niemand behoeft geplaagd te worden door de gedachte straks de doden te moeten achtergelaten, als Jezus komt. Het is juist andersom! Op de grote dag van Christus’ wederkomst zullen zij die in Christus gestorven zijn, juist het eerst opstaan! Pas dan zullen zij die dan nog leven, op weg gaan, Jezus tegemoet, niet de doden vooruit, maar achter hen aan! Dat is een wonderlijk antwoord! Wij zouden andere antwoorden geven. Wij zouden zeggen: Mensen, maak je niet bezorgd: zij die in het geloof gestorven zijn, verblijven toch allang in de hemel! Wat maken jullie je toch druk over dat lichaam dat in de aarde begraven is! Zo spreekt Paules niet. Hij neemt die vragen serieus. Hij neemt ook ons lichaam serieus: het zal opstaan uit het graf! Als nieuwe mensen gaan we Christus tegemoet – de doden voorop!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:17
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Maarruh........ik heb niets gevonden in mijn schoen |
Heb je wel goed gekeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:26
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Heb je wel goed gekeken? |
Helemaal niets, zelfs geen kikker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:33
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Helemaal niets, zelfs geen kikker. |
Nee, dat kan kloppen! Die heeft Zinga in der bezit blijkbaar Maareh, mijn schoenen waren ook leeg joh...alle 15 paar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:36
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nee, dat kan kloppen! Die heeft Zinga in der bezit blijkbaar Maareh, mijn schoenen waren ook leeg joh...alle 15 paar  |
Jullie moeten echt goed overal kijken. Ws zit ut aan de onderkant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:38
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Jullie moeten echt goed overal kijken. Ws zit ut aan de onderkant  |
En nu zit het onder mn nagels.......was dat de bedoeling?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | En nu zit het onder mn nagels.......was dat de bedoeling? |
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:41
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Belangrijk!!
Voor mensen die met de trein komen;
Er rijden vandaag geen treinen van en naar Utrecht
|
Nou dan ga'k maar vast.... t Is een eind lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:04
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nou dan ga'k maar vast.... t Is een eind lopen  |
Wat doe je dan nog steeds online?
Hup, in de benen jij!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:08
|
|
|
|
wow, ben het 100% met henk eens. goed en duidelijk uiteen gezet.
de drie-eenheid leer is oftopic. maar in het kort; het is een menselijke formule/uitleg van iets wat boven onze pet en bevattingsvermogen gaat.
net zoals water: ijs, damp/mist en vloeibaar kan zijn en toch dezelfde substantie, zo is het ook met de Vader, Zoon en Geest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:10
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | wow, ben het 100% met henk eens. goed en duidelijk uiteen gezet.
de drie-eenheid leer is oftopic. maar in het kort; het is een menselijke formule/uitleg van iets wat boven onze pet en bevattingsvermogen gaat.
net zoals water: ijs, damp/mist en vloeibaar kan zijn en toch dezelfde substantie, zo is het ook met de Vader, Zoon en Geest. |
Mooie vergelijking!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:36
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Huh , valt 't zo op  |
JA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:54
|
|
|
|
ik heb me voorlopig maar eens opgegeven! lekker dichtbij voor me dank voor de info zinga!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:54
|
|
|
|
ik heb me voorlopig maar eens opgegeven! lekker dichtbij voor me dank voor de info zinga!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 12:02
|
|
|
|
Ik heb dit onderwerp in een nieuw item gezet onder Tip: goedkoop op vakantie.
Hoewel het een beetje off-topic lijkt: In de wintermaanden is het vaak niet mogelijk om de halve dag buiten te zijn,
In Nederland bestaan Natuurvriendenhuizen. Tegenwoordig zijn dat niet meer opgevoerde jeugdherbergen, zoals vroeger. Het principe is dat je relatief goedkoop een (meestal tweepersoons) kamer huurt en je hebt daarbij vrij gebruik van een goed ingerichte keuken.Je witte wijntje en te koelen spullen zet je koud in de koelkast. Door zelf te koken, al dan niet in groepsverband, kom je met je kosten voor voedsel niet duurder uit dan thuis. Desnoods neem je je gourmetstel mee. Het is ook heel geschikt om als groep te reserveren. Een eigen groepsruimte is meestal geen probleem. Ze liggen allemaal in een fraaie omgeving en verspreid over Nederland. Ik kom er wel eens en hoewel het van oorsprong is ontstaan uit de sociaal-democratie, zie ik vrij veel mensen met christelijke achtergrond die zich daar prima thuis voelen. Niet gek voor in de winter en ook niet voor andere perioden als je voor weinig geld eens weg wilt. Kinderen kunnen buiten vrij spelen en ook binnen is er wel materiaal. Draadloos Internet is er steeds vaker, dus je kunt nog op CM ook. Let er op dat de prijzen per natuurvriendenhuis kunnen variëren waardoor het vaak goedkoper is.
www.nivon.nl en dan kun je zoeken onder accommodaties.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 20 november 2010, 14:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 12:12
|
|
|
|
nog een hoop te doen, ik ben weg!
Tot strakkies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 12:15
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Jullie moeten echt goed overal kijken. Ws zit ut aan de onderkant  |
Dat is mijn zool
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 12:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dat is mijn zool |
'k Heb ook het profiel van m'n laarzen al onderzocht, maar kan niks anders vinden dan modder en steentjes.
Wat zie ik over het hoofd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 14:43
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 'k Heb ook het profiel van m'n laarzen al onderzocht, maar kan niks anders vinden dan modder en steentjes.
Wat zie ik over het hoofd  |
Je moet in, in, in, in je schoen kijkuuuuh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 14:47
|
|
|
|
Hoewel het een beetje off-topic lijkt: In de wintermaanden is het vaak niet mogelijk om de halve dag buiten te zijn. Ik heb het onderwerp verplaatst.
In Nederland bestaan Natuurvriendenhuizen. Tegenwoordig zijn dat niet meer opgevoerde jeugdherbergen, zoals vroeger. Het principe is dat je relatief goedkoop een (meestal tweepersoons) kamer huurt en je hebt daarbij vrij gebruik van een goed ingerichte keuken.Je witte wijntje en te koelen spullen zet je koud in de koelkast. Door zelf te koken, al dan niet in groepsverband, kom je met je kosten voor voedsel niet duurder uit dan thuis. Desnoods neem je je gourmetstel mee. Het is ook heel geschikt om als groep te reserveren. Een eigen groepsruimte is meestal geen probleem. Ze liggen allemaal in een fraaie omgeving en verspreid over Nederland. Ik kom er wel eens en hoewel het van oorsprong is ontstaan uit de sociaal-democratie, zie ik vrij veel mensen met christelijke achtergrond die zich daar prima thuis voelen. Niet gek voor in de winter en ook niet voor andere perioden als je voor weinig geld eens weg wilt. Kinderen kunnen buiten vrij spelen en ook binnen is er wel materiaal. Draadloos Internet is er steeds vaker, dus je kunt nog op CM ook. Let er op dat de prijzen per natuurvriendenhuis kunnen variëren waardoor het vaak goedkoper is.
www.nivon.nl en dan kun je zoeken onder accommodaties.
|
|
| Naar boven |
|
|