| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:51
|
|
|
|
|
Hé Willemijn heb je de Sinterklaas al op je dak gehad?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:53
|
|
|
|
Vrijdag 26 November; 2 Tim 1: 3-7; Op je post.
Daar staan in het leger een zware straf op: wie niet op zijn post is, kan rekenen op een plaats in de cel! Wie vlucht in plaats van dapper volt te houden, is geen goede soldaat. Dat geldt ook in het leger van Gods Koninkrijk. Deserteurs kan God niet gebruiken. Paules schrijft een brief. Een brief aan zijn jonge medewerker Timotheüs. Zal Timotheüs standhouden in de strijd van het geloof? Zullen de vijanden hem niet overmeesteren, de hatelijke opmerkingen van mensen, de verdachtmakingen in de plagerijen van de ongelovigen? Zal Timotheüs op zijn post blijven en dapper de goede strijd uitstrijden, tot het laatste toe? Paules wil zijn vriend met deze brief bemoedigen. Hij schrijft over het geloof van Timotheüs’ oma, Loïs. En over het geloof van zijn moeder, Euníne. Timotheüs moet er bovendien maar goed aan denken dat Paules hem de handen heeft opgelegd! Hij heeft de Geest ontvangen! En Gods Geest is niet een Geest van lafhartigheid, maar van kracht, van liefde en van bezonnenheid. Kracht. Daar staat eigenlijk weer dat bekende woord: dynamiet. Soldaten in het leger van Gos heil ruimen muren op, muren van tegenstand, bunkers van wantrouwen. Hoe dat dynamiet heet? Liefde! En hoe je daar mee om moet gaan? Met bezonnenheid, evenwichtig en voorzichtigheid zoekend en tastend naar de goede momenten. Die Geest heeft God ons gegeven! Zijn Geest spoort ons niet aan om te deserteren, weg te lopen uit Gods dienst. De Geest van Jezus Christus maakt ons dapper om vol te houden. En daarom: Op je post! De overwinning is dichtbij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:56
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | groeiproces ??? we zijn toch al volwassen ............................. van een baby kan ik me voorstellen dat die alles nog moet leren, een volwasene kan alleen nog maar revalideren , lopen kan die al. Iemand die moet revalideren gaat ook niet naar een sportclub, anders kan die blessure nog wel eens groter worden. Ik merk telkens dat er mensen afhaken door de mislukking die ze hier krijgen dat ze het nog niet kunnen en daardoor een nog slechter zelfbeeld krijgen als ze al hadden . |
Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.
Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:56
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ben ook geen ambtenaar. Maar gewoon een vrije dag... omdat ik t verdiend had  |
En morgen ook zeker en overmorgen en maandag en heel de rest van tjaar zeker? Jaja ik geloof je direct. sommigen verdienen écht veel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:59
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dat ben ik  |
En die ander ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:01
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 'k Moet nog 3 gedichten en 2 surprises bedenken, maar ik heb totaal geen inspiratie. Als dat maar goed komt.  |
Niet de moed opgeven Marijan.
Alles sal reg kom.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | En die ander ik. |
Tjongejonge, aan jullie zelfbeeld mankeert niks zeg. 
Maarre.......lichten jullie eens een tipje van de sluier op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:04
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Tjongejonge, aan jullie zelfbeeld mankeert niks zeg. 
Maarre.......lichten jullie eens een tipje van de sluier op.  |
Wij maken nooit geen ruzie, maken altijd lol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:06
|
|
|
|
Is goed Zinga. Ben er heel ontroerd van .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:13
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Wij maken nooit geen ruzie, maken altijd lol. |
Maar Mario, 'k bedoel eigenlijk dat je iets moet zeggen over de persoon die je getrokken hebt.
Ik heb iemand getrokken, waar je op CM eigenlijk niet omheen kunt. Dagelijks denk ik aan deze persoon, of ik nu wil of niet. 't Is zeker iemand, die van een lolletje houdt. Maar ja, wie doet dat niet hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:17
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.
Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk. |
kop koffie of etentje werkte in mijn date-tijdperk perfect. naderhand kreeg ik van iemand de tip om een wandeling voor te stellen. zo heb ik Annette weten te verleiden tot eerste afspraak 
degene die mij deze tip gaf, heeft er zelf nog geen baat bij gehad, hoewel hij het stug blijft volhouden op deze manier.... wat denk jij Marijan... zal ik m vertellen dat hij beter een puppy aan kan schaffen ( zo verbeterde ik sucsesvol zijn tactiek ) of ben je bang dat jij dan ook t haasje bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Maar Mario, 'k bedoel eigenlijk dat je iets moet zeggen over de persoon die je getrokken hebt.
Ik heb iemand getrokken, waar je op CM eigenlijk niet omheen kunt. Dagelijks denk ik aan deze persoon, of ik nu wil of niet. 't Is zeker iemand, die van een lolletje houdt. Maar ja, wie doet dat niet hè.  |
Marijan, volgens mij ben jij wel heeeeeeel nieuwsgierig wie jou getrokken heeft.
Maar Mario en ik zeggen lekker niks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:21
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Maar Mario, 'k bedoel eigenlijk dat je iets moet zeggen over de persoon die je getrokken hebt.
Ik heb iemand getrokken, waar je op CM eigenlijk niet omheen kunt. Dagelijks denk ik aan deze persoon, of ik nu wil of niet. 't Is zeker iemand, die van een lolletje houdt. Maar ja, wie doet dat niet hè.  |
stond er wel bij dat ik een meccanodoos wil?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | stond er wel bij dat ik een meccanodoos wil?  |
Meccano ......... je bent nog steeds niet van die boutjes, moertjes en schroefjes af zeker!
Tegenwoordig wil iedereen een i-pod.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:30
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Hé Willemijn heb je de Sinterklaas al op je dak gehad? |
Wat maakt dát uit..........Willemijn is toch nog aan d'r winterslaap bezig .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat maakt dát uit..........Willemijn is toch nog aan d'r winterslaap bezig . |
Nee Visser......toevallig heb ik nu PAS weekend........ Maar wel lekker tot dinsdag.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nee Visser......toevallig heb ik nu PAS weekend........ Maar wel lekker tot dinsdag.......  |
Tja Willemijn .................. je hebt werkpaarden en sierpaarden hé?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:52
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 26 november 2010, 21:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:53
|
|
|
|
|
Gewoon effe iets plaatsen om mijn postings te verhogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Gewoon effe iets plaatsen om mijn postings te verhogen |
goed bezig dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 22:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En morgen ook zeker en overmorgen en maandag en heel de rest van tjaar zeker? Jaja ik geloof je direct. sommigen verdienen écht veel!  |
Wast maar waar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:02
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 ??? 18. henduyk927 ??? 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. mariska601 (onder voorbehoud) 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens |
Bijna uitverkocht??? nog 8 kaartjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:17
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 (onder voorbehoud) 18. henduyk927 ??? 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. mariska601 (onder voorbehoud) 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heb jij 2 verschillende deelnemers geloot? Pas schreef je dat je een heel moeilijk portret hebt uitgeloot, en nu schrijf je dat je 1 van de liefste deelnemers hebt getrokken.
vertel , hoe zit dat nu? Of ben je van gedachten veranderd na al dat lezen op het forum?  |
Moeilijk maar lief,ondeugend maar braaf,tis een mens vol verrassingen denk ik.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 23:29
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Moeilijk maar lief,ondeugend maar braaf,tis een mens vol verrassingen denk ik......... |
Tja, zo lust ik er ook nog eentje.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 00:12
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Laten we het hier maar bij houden dan. |
Is goed.
Toch zou ik willen dat er iemand was die mij een tekst kon geven die aangeeft dat God of de Here Jezus in zijn geheel als een arend kan tonen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 00:30
|
|
|
|
t is wel duidelijk dat je Anita heel bang bent voor tekenen en genezing.en tongentaal. je doet er vanalles aan om het te bewijzen wat jij vind . [size=18]maar wat ben ik blij met mijn die Geneest die duizenden tegelijk tot bekering kan brengen en genezing.zie oekraine David Hathaway.
Ik prijs de Heer dat HIj die gaven geeft!!!!. Hij heeft me verschillende keren bevrijdt en genezen van een ongeneeslijke ziekte die normaal half jaar duurt van kwellingen!. en als HIj het zegt helemaal. Ana Mendes heeft een heel psychiatrisch ziekenhuis geleegd door Gods genezing !!!! en Heidi ook een kinder ziekenhuis,!!!!!!! en david H een ziekenhuis !!!!!!. en een gevangenis! verandert tot afkich kliniek!!!!!!! en resosialisatie en een andere gevangenis 1200 gevangen tot bekering gekomen!!!!!!!!!!!!![/size] GODS KONINKRIJK IS EEN KRACHT GODS TOT BEHOUD VAN EEN IEDER DIE GELOOFT.GOD is een GODvan kracht; gelukkig wel. Gooi het kind niet met het badwater weg vraag zelf eerst aan God om onderscheidvan geesten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 00:39
|
|
|
|
t is wel duidelijk dat je Anita heel bang bent voor tekenen en genezing.en tongentaal. je doet er vanalles aan om het te bewijzen wat jij vind . [size=18]maar wat ben ik blij met mijn die Geneest die duizenden tegelijk tot bekering kan brengen en genezing.zie oekraine David Hathaway.
Ik prijs de Heer dat HIj die gaven geeft!!!!. Hij heeft me verschillende keren bevrijdt en genezen van een ongeneeslijke ziekte die normaal half jaar duurt van kwellingen!. en als HIj het zegt helemaal. Ana Mendes heeft een heel psychiatrisch ziekenhuis geleegd door Gods genezing !!!! en Heidi ook een kinder ziekenhuis,!!!!!!! en david H een ziekenhuis !!!!!!. en een gevangenis! verandert tot afkich kliniek!!!!!!! en resosialisatie en een andere gevangenis 1200 gevangen tot bekering gekomen!!!!!!!!!!!!![/size] GODS KONINKRIJK IS EEN KRACHT GODS TOT BEHOUD VAN EEN IEDER DIE GELOOFT.GOD is een GODvan kracht; gelukkig wel. Gooi het kind niet met het badwater weg vraag zelf eerst aan God om onderscheidvan geesten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 01:30
|
|
|
|
|
ik heb zo het idee dat Grace er het dichtstst langs komt. en of je nou via A2-A15 of via A2 A59 A27 naar Gorkum rijdt, maakt ook niet zo bar veel uit.
|
|
| Naar boven |
|
|