| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:44
|
|
|
|
|
Dank je Zinga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:49
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Bij ons ook helemaal wit en strooiwagens. |
Sja, hier inmiddels ook wel hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:49
|
|
|
|
|
'k Heb ook een bijbelvraagje... Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Kun je het verhaal van de profeet Elisa en de kinderen die hem voor 'kaalkop' uitscholden, waarop 42 kinderen als straf verscheurd werden door de beren, vertellen aan kinderen? Het staat in 2 Koningen 2.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zin of onzin. Gezelligheid, romantiek, gezellig eten, konijn op tafel, kortom wat is de betekenis voor Kerst voor jou en hoe wil je dat vormgeven dit jaar.... |
Erg gezellig...maar natuurlijk niet waar het om draait!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 21:13
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | 'k Heb ook een bijbelvraagje... Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Kun je het verhaal van de profeet Elisa en de kinderen die hem voor 'kaalkop' uitscholden, waarop 42 kinderen als straf verscheurd werden door de beren, vertellen aan kinderen? Het staat in 2 Koningen 2. |
TUURLIJK, waarom niet??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 21:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zin of onzin. Gezelligheid, romantiek, gezellig eten, konijn op tafel, kortom wat is de betekenis voor Kerst voor jou en hoe wil je dat vormgeven dit jaar.... |
Ik heb altijd wat moeite met al de commerciele commotie rond kerst. Kerstboom, Kerstdiner.Kerstballen, Kerstkado, Kerstverlichting, Kerstidioterie.... Voor mij betekend het niets meer als de gedachten aan de geboorte van Jezus.
Ook al is het allemaal wel heel gezellig, en doe ik er deels zeker wel aan mee, Ik probeer altijd in M'n achterhoofd te houden dat het allemaal afleid van waar het werkelijk om draait met kerst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 21:21
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | 'k Heb ook een bijbelvraagje... Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Kun je het verhaal van de profeet Elisa en de kinderen die hem voor 'kaalkop' uitscholden, waarop 42 kinderen als straf verscheurd werden door de beren, vertellen aan kinderen? Het staat in 2 Koningen 2. |
Ja, waarom niet? Het geeft de kinderen een beeld van hoe goed God was voor Elisa( de trouwe, liefdevolle, beschermende) Maar het geeft ook duidelijk weer dat God niet met Zijn 'dienaren 'laat spotten.
De gedachte die je bij de kinderen kunt leggen is ,naar aanleiding van dit verhaal, het respect hebben voor mensen die God liefhebben/voorgangers/dominee's etc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 21:37
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | | willen jullie voor me bidden? ik heb forse chronische rugpijn. |
Ik zal ook voor je bidden . Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:08
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat mag na 1 januari niet meer Mario  |
Je kunt er een vergunning aanvragen. Voor in de auto bij de wegbeheerder en tijdens de wandeling de gemeente waar je door heen loopt en voor in het restaurant de eigenaar.
Dit waren tips
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:14
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | visser kijk eens wat vriendelijker misschien help dat en als sport visser moet je toch goed kunnen bepalen op welke diepte je vist als wedstrijd visser had ik jou beter ingeschat om de diepte te kunnen bepalen  |
Och Erik, de meesten hier kennen me wel een beetje, dus ga ik hier maar niet op in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:22
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Heb je je gedicht voor CM al af, Visser?  |
Waarom wil jij dat weten vraag ik me af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:23
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Pffft...Ik vind marijan echt niet zo makkelijk om over te dichten hoor.
Wil er iemand ruilen? |
Wat levert het op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:25
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Zal vuurwerk geven  |
Waarom Mario? Misschien zijn we in hetecht wel heel aardig tegen elkaar?? Of denk jij dat we kibbelend over theologische vraagstukken naar een wandeling gaan?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 29 november 2010, 22:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:27
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Eh...nee, zo romantisch was 't niet hoor. Op de een of andere manier, zat er gewoon geen ijs op de ruiten. Dus meer een gewone meevaller.  |
maar morgen zit er vast mooi satijnen laagje sneeuwdeken op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waarom wil jij dat weten vraag ik me af.  |
misschien doe je wel een gedicht over een foto of zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:42
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Kerst is een verschrikking  |
Mee eens Zinga! Ik ga me kop in het zand steken en kom er weer uit na nieuwjaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:45
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Leuk Mario! Alleen.....binnenkort sneeuwruimen?? Ik heb vanmddag alweer een boel sneeuw geruimd hoor!! |
Ik kan er niet toe komen sneeuw te ruimen...geniet zo vreselijk van die mooie natuur!!! Laat maar lekker liggen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat levert het op?  |
Voor jou misschien een date met Marijan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:01
|
|
|
|
laat ik dan maar bovenaan stellen: gezien de reacties, nemen mensen het hier te zwaar en persoonlijk. ik betwijfel of het zo verder zin heeft...
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op dinsdag 30 november 2010, 13:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:01
|
|
|
|
|
Goed, we hebben het nu een beetje over de randverschijnselen, maar stel je een voor wat voor boodschap heeft Kerst voor jou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:03
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Rookpluimen Stijgen op Boven witberijpte daken Mijn adem maakt worden van IJskristallen letters, een koude siddering, Binnenkort kunnen we de sneeuw weer ruimen Sleetje rijden vanaf een enkele heuveltop En horen we opgewonden kinderen hun vreugdekreten slaken Maar kan de auto wegens gladheid in de ban Mat ijsvrij en Elfsteden in het verschiet de winter in! | Mn schotel kan niet meer draaien. Ik mis 5000 zenders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:03
|
|
|
|
Lezingen: `Wat bedreigt ons? Over geestelijke gevaren in de eindtijd’
FRANEKER op woensdag 17 november en 16 februari en 16 maart 2011 in Baptistengemeente Maranatha, Schilcampen 49 Cursusleider: evang. Feike ter Velde Aanvang alle avonden 20.00 uur
Lezingen ‘Geestelijke verleidingen in de eindtijd’
ONSTWEDDE op woensdag 16 februari, 2,16 en 23 maart 2011 in de D’Ekkelkaamp, Kerklaan 7 Spreker: ds. Theo Niemeijer, Losser Aanvang 19.30 uur!
ZOEKLICHT SAMENKOMSTEN
LEEUWARDEN op woensdag 2 maart 2011 in de Kurioskerk, Julianalaan 38 Spreker: evangelist Dick Wolbers, Franeker Aanvang 20.00 uur
ONSTWEDDE op woensdag 6 april 2011 in de Nederlands Hervormde Kerk, Kerklaan 9 Spreker: ds Theo Niemeijer, Losser Aanvang: 19.30 uur!
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:08
|
|
|
|
Er wordt NIET geruild! De verdeling van de lootjes is tot stand gekomen na een intensieve periode van inkeer, vasten, bijbelstudie en retraite....
k weet pcies hoe het gaat; dan wil iedereen mijn lootje hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:11
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Mee eens Zinga! Ik ga me kop in het zand steken en kom er weer uit na nieuwjaar!  |
D'r licht sneeuw op....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:14
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Lezingen: `Wat bedreigt ons? Over geestelijke gevaren in de eindtijd’
FRANEKER op woensdag 17 november en 16 februari en 16 maart 2011 in Baptistengemeente Maranatha, Schilcampen 49 Cursusleider: evang. Feike ter Velde Aanvang alle avonden 20.00 uur
Lezingen ‘Geestelijke verleidingen in de eindtijd’
ONSTWEDDE op woensdag 16 februari, 2,16 en 23 maart 2011 in de D’Ekkelkaamp, Kerklaan 7 Spreker: ds. Theo Niemeijer, Losser Aanvang 19.30 uur!
ZOEKLICHT SAMENKOMSTEN
LEEUWARDEN op woensdag 2 maart 2011 in de Kurioskerk, Julianalaan 38 Spreker: evangelist Dick Wolbers, Franeker Aanvang 20.00 uur
ONSTWEDDE op woensdag 6 april 2011 in de Nederlands Hervormde Kerk, Kerklaan 9 Spreker: ds Theo Niemeijer, Losser Aanvang: 19.30 uur!
Shalom, |
Denk je nu echt dat wij met je mee willen als je mensen volgt die zulke verderfelijke boodschappen hebben??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:15
|
|
|
|
| BART817 schreef: | nu weet ik dat de site waarschuuwd niet te zwaar te tillen aan de linc-scores. zelf heb ik eens aan de makers nagevraagd waar de score zelf verband mee houd. uit de reactie heb ik begrepen dat de waarde wiskundig LET OP: slechts relatief is opgemaakt vanuit overeenkomsten in de meerkeuzevragen en kan elke waarde hebben van 0 tot 100. en de score geldt dus voor beide personen gelijk (bevestigd).
toch roept het bij mij nog andere vragen op, de hoogste linc-score had ik met iemand die niet meer op cm zit: score (slechts) 72? lijkt mij relatief laag. of er zijn gewoon geen vrouwen die ook even dik, lang, evangeliserend en technisch zijn...? heeft iemand wel een 100 of 99 of echt heel hoog iig? verder lijkt me dat het aantal lincs afhangt hoe veel mensen van het andere geslacht max 5 jaar met je in leeftijd verschilt. dit is op dit moment bij mij:
mijn aantal lincs:.......378
mijn huidige top 3: HANNA712.................score 71 MISSY333..................score 70 FLEURTJUH483............score 68
mijn laagste: ESSIEM524.................score 9
en haar beb ik nog hierover gemaild en kon haar vertellen dat me haar juist best aardig lijkt. ze heeft ook netjes teruggemaild. mijn indruk is in tegenstelling eigenlijk met de eerste drie, alleen nu heeft HANNA712 dan ook nog geen foto...
vertel jullie:
-aantal lincs -top 3 -laagste -lopen de waarden bij jullie ook zo onevenredig, of klopt t wel? |
Ik leg mij neer bij het oordeel van Chris; hij heeft er tenslotte voor gestudeerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:17
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik leg mij neer bij het oordeel van Chris; hij heeft er tenslotte voor gestudeerd.  |
welke waarden en waardering komt er bij jou uit, ZINGA?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:17
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Er wordt NIET geruild! De verdeling van de lootjes is tot stand gekomen na een intensieve periode van inkeer, vasten, bijbelstudie en retraite....
k weet pcies hoe het gaat; dan wil iedereen mijn lootje hebben... |
Wat kan jou dat schelen joh, alle lootjes dragen toch jouw naam? En denk je nu echt dat ik jou dat zou vertellen Er is ook nog zoiets als pv
|
|
| Naar boven |
|
|